Samorost

Poniższa solucja została sprawdzona i wszystko działa poprawnie.

START
Kliknij w wieżyczkę u góry planetoidy, aby rozpocząć grę.

CZĘŚĆ 1
Kliknij w rozżarzoną końcówkę fajki. Chińczyk zacznie palić. Kiedy skończy kliknij jeszcze raz, aby odrzucił końcówkę fajki.
Kliknij w końcówkę fajki, poleci jako klucz do skrzynki z dziurką na klucz.
Na wyciągu jedna z linek jest poluzowana i zwisa u dołu. Kliknij ją, aby wskoczyła na górę.
Kliknij drogowskaz na wzgórzu, aby wskazywał w lewo.
Kliknij w czerwony grzybek znajdujący się na skrzynce.
Bohater wjedzie na wzgórze.
Kliknij w chińczyka znajdującego się na drodze narciarza, aby się przesunął, szybko kliknij narciarza.

CZĘŚĆ 2
Kliknij w spławik wędki. Stworzonko wyciągnie rybę i zaniesie ją do chatki.
Klikaj w jaszczurki wchodzące w górę, aż z chatki wypadnie ość ryby i ptak ją zacznie dziobać.
Kliknij w ptaka a wydostaniesz się z planszy.

CZĘŚĆ 3
Kręć pokrętłem po prawej, aż drzewo stanie do pionu i nie będzie można więcej kręcić.
Naciśnij dziuplę u dołu, aby utworzył się mostek a pionowy pień zakwitnie.
Naciśnij dziuplę u góry, aby wyleciały pszczoły.
Kliknij w żarówkę, która pojawiła się w dziupli, a znajdzie się ona na górze.
Naciśnij guzik w dziupli pośrodku, żarówka się zapali i przyjedzie batyskaf.
Na batyskafie jest mały lewarek, kliknij go, aby otworzyć w nim właz.
Kliknij w bohatera, który wejdzie do środka.

CZĘŚĆ 4
Kliknij w dziuplę pośrodku, a ukaże się wiewiórka.
Kliknij we wszystkie 4 robaki w drzewie, aby po kolei zjadł je ptak.
Załącz gramofon czerwonym guzikiem.
Klikaj w ogon wiewiórki aż zacznie grać drum'n'base i sowa się obudzi.
Kliknij w sowę 3 razy aż spadnie i strąci batyskaf.

CZĘŚĆ 5
Kliknij na dźwignię na batyskafie, aby bohater wyszedł na ziemię.
Kliknij na metalową płytkę, aby mrówka szła do mrówkojada.
Kiedy będzie jadł mrówkę szybko kliknij w schody nad mrówkojadem, aby przejść na górę.
Kliknij w skrzynkę dwukrotnie, otworzy się panel.
Zapal czerwone lampki na panelu, aby utworzyły identyczny wzór z tym namalowanym na drzwiach domku.
Wejdź w drzwi.

CZĘŚĆ 6
Kliknij czerwoną lampkę.
Na lewym panelu klikaj + aby ciśnienie na dole pokazało 50. Kliknij środkowy przycisk a wysunie się drabinka.
Nad drabinką jest dźwignia, kliknij ją, a zobaczysz animację końcową.
KONIEC

Autor solucji: adam