Bud Tucker in Double Trouble

Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

Kiedy chcesz użyć pojedynczej rzeczy a nie rzeczy A na rzeczy B - naciśnij użyj a następnie 2x przedmiot.

PART ONE
Zobacz zapałki w inwentarzu.
Otwórz szufladę i weź z niej książkę.
Ze zlewu weź agrafkę, mydło i plaster.
Użyj mydła na oknie, otwórz okno, wyjdź przez nie.
Porozmawiaj z piekarzem.
Weź niebieską rzecz oraz płyty.
Idź w dół na ulicę.
Przejdź w lewo i porozmawiaj z Dave DIY Man.
Porozmawiaj z ochroniarzem tak długo, aż powie ci, że chce krawat.
Idź w prawo i porozmawiaj z Shifty Spiv, ma krawaty na sprzedaż, zaproponuj mu coś na wymianę, chce ciastko.
Wejdź do piekarni i użyj zapałek na czujniku dymu na suficie.
Idź do miejsca gdzie rozmawiałeś z piekarzem i wejdź do jego kuchni.
Tam zabierz ciastko ze stołu.
Daj ciastko Shifty Spiv a dostaniesz krawat.
Daj krawat ochroniarzowi a wejdziesz do środka.
Wewnątrz porozmawiaj z barmanem, a następnie z Lolą.
Zostaniesz aresztowany i wylądujesz w celi.
Weź wiadro i użyj go na kapiącej rurze.
Pełne wiadro wylej na więźnia, porozmawiaj z nim a pomoże ci uciec.
Jesteś w supermarkecie, wejdź do informacji.
Tam porozmawiaj z Mary Putty i z mózgiem - spytaj gdzie jest park. Wyjdź.
Porozmawiaj z Del E. Gate.
Wejdź do Plugs store i porozmawiaj ze sprzedawcą.
Idź do sklepu muzycznego (70's), użyj adaptera, aby go ściszyć i porozmawiaj ze sprzedawcą.
Rozmawiając o płytach sprzedasz mu swoją otrzymując 1 monetę.
Idź do Plugs i użyj monety na budce fotograficznej a zrobisz sobie zdjęcia, zabierz zdjęcia.
Idź do dentysty, otwórz drzwi, wejdź.
Porozmawiaj z nim i zabierz ze stołu szczypce.
Idź do Fish Shop i porozmawiaj ze sprzedawcą:
- I don't know. What yer got?
- So you don't have a catalog?
- Hey... I just want to know what you sell.
- Cool! That's just what I need.
- So how do I join?
a otrzymasz od niego sieć.
Idź do Burgers, porozmawiaj ze sprzedawcą.
Użyj siatki na wylocie hamburgerów, aby złapać jednego.
Idź do mapy i do parku.
Tam weź gazetę i przeczytaj ją.
Porozmawiaj z Roystonem i daj mu hamburgera, a zaprosi cię do domu.
Wewnątrz zabierz klatkę na homary (lobster pot), wyjdź.
W parku użyj plastra na dziurze na wężu ogrodniczym.
Użyj kleszczy na hydrancie.
Porozmawiaj z robakiem.
Weź torebkę herbaty u dołu pomnika.
Idź do mapy i do muzeum.
Porozmawiaj z mężczyzną czytającym gazetę.
Weź zwisający sznurek.
W inwentarzu połącz sznurek z agrafką.
Wejdź do muzeum.
Weź wrotki i użyj je na kustoszu.
Weź czerwoną pelerynę, wyjdź.
Wróć do informacji w supermarkecie i zapytaj mózg gdzie leżą doki.
Idź tam i zabierz rybę piłę.
Wróć do parku i użyj piły na gałęzi.
Weź gałąź i połącz w inwentarzu ze sznurkiem tworząc wędkę.
Idź do doków i porozmawiaj z ochroniarzem, zwłaszcza o magazynie (warehouse).
Użyj drabinki u dołu i porozmawiaj z rybakiem o security card i poproś, aby dał ci pracę.
Idź do parku i porozmawiaj z robakiem, poproś go o przysługę.
Idź na Seedy Street do Dave the DIY i poproś go o przysługę, aby pomalował twoją pelerynę na żółto.
Wróć na łódź i porozmawiaj z rybakiem, zatrudni cię i otrzymasz przepustkę.
Porozmawiaj ze strażnikiem przy magazynie a wpuści cię do środka.

PART TWO
Rozmawiaj z profesorem odrzucając jego głupie propozycje aż użyje zegarka i was uwolni.
Idź do wentylacji a w niej w lewo.
Po wyjściu idź w prawo i wyjdź na zewnątrz.
Idź w głąb ekranu do skrzynek.
Tam użyj zegarka na obiekcie w wodzie, weź klucz.
Użyj klucza na szafie, otwórz ją, weź kaczkę i różowy obiekt.
Wróć na pomost i idź w prawo.
Wejdź do dziwnych drzwi ze śpiącymi marynarzami.
Weź tam butlę z gorącą wodą i wyjdź.
Wróć do wentylacji i czołgaj się nią w prawo.
W pomieszczeniu z komputerem przeczytaj kartkę na ścianie i idź drzwiami w lewo.
Na kobiecie strażniku użyj kaczki.
Zabierz klucz, który upuściła, otwórz nim drzwi i wejdź.
Wróć do strażniczki, idź w dół i w lewo do kuchni.
Na obrazku obok lodówki użyj różowej kulki.
Kiedy goryl odejdzie użyj butli z gorącą wodą na jego dzbanku.
Wróć do kuchni.
Weź radio i otwórz je, aby uzyskać baterie.
Idź do doków i całkiem w prawo do control room.
Zabierz kasetę obok dźwigni.
Idź w lewo.
W pokoju otwórz obraz, a zobaczysz sejf.
Użyj na nim klucza i ze środka zabierz fałszywy nos.
Wróć do doków i do butli tlenowej stojącej na molo.
Użyj na niej pustej butli.
Użyj butli-balonu na łodzi podwodnej, aby się na nią przedostać.
Wejdź do włazu.
Idź w lewo, naciśnij guzik na maszynie i weź klucz do nakręcania.
Wyjdź i wejdź do drzwi office door.
Tam na tablicy przeczytaj kartkę i hasło.
Weź dyktafon z biurka.
W inwentarzu połącz baterie z dyktafonem i kasetę z dyktafonem.
Wyjdź z biura i idź w prawo.
Użyj komputera i wpisz hasło "BIG YELLOW PANTS" i [Enter] - uaktywni się mostek między dokami a łodzią.
Wróć mostkiem do doków.
Idź do dziwnych drzwi ze śpiącymi ludźmi i użyj dyktafonu na śpiącym marynarzu.
Wróć do kuchni i użyj klucza do nakręcania na pralce.
Wróć do metra i użyj zmniejszonego klucza na robocie-maszyniście.
Pociąg odjedzie i odsłoni kartę - weź ją.
Wróć do pokoju z profesorem.

PART THREE
Weź pudełko po pizzy i żółtą sflaczałą piłkę.
Użyj zegarka na drzwiach piwnicy, otwórz drzwi i wejdź do piwnicy.
Tam zabierz różową gumę, korbę oraz pelerynę.
Wyjdź z piwnicy i użyj korby na windzie po prawej.
Na dachu użyj gumy na sflaczałej piłce.
Użyj piłki na oknie, aby dostać się do budynku.
Weź gazetę, przeczytaj ją, wyjdź w lewo.
Wejdź do środkowego tunelu do helikoptera.
Weź olejarkę i klucz.
Użyj klucza na tylnym śmigle.
Weź śmigło i nakrętkę.
Wróć do 3 tuneli.
Użyj olejarki na toporze i zabierz go.
Wejdź do tunelu po lewej.
Zabierz komórkę ze stołu.
Wejdź do fioletowych drzwi, porozmawiaj z Presleyem i wróć.
Idź w lewo.
Użyj telewizora, włącz go w prawym górnym rogu i załącz kanał 3.
Po audycji użyj komórki na telemarketerze a otrzymasz zegar - bez kukułki, zabierz go.
Idź 2x w prawo i wyjdź z piwnicy, porozmawiaj z profesorem zapraszając go do budynku.
Wewnątrz porozmawiaj z nim 2x aż da ci listę rzeczy, które potrzebuje.
Wyjdź na ulicę i idź do piekarza.
Rozmawiaj z nim wybierając dialogi: 2 3 2 2.
Następnie porozmawiaj ponownie i obrażaj go tak długo aż rzuci w ciebie patelnią. Weź patelnię.
Wyjdź, idź do striptizu.
Wewnątrz weź zapałki i kredę.
Porozmawiaj ze strażakami, w końcu się pobiją a ty weź kij bilardowy.
Używając mapy idź do doków.
Tam weź kartę z pudła "chickens".
Użyj kija bilardowego na wiszącej koszuli, weź koszulę i klamerkę.
Idź do parku.
Porozmawiaj z dziewczynką, zaproponuj jej cukierki w zamian za balon, zgodzi się.
Użyj kredy na ciężarku sztangistki, weź ciężarek.
Weź ptaka i użyj w inwentarzu na zegarze.
Porozmawiaj z Roystonem i zamień się z nim płaszcz w zamian za rybę.
Wróć na Seedy Street.
Spróbuj otworzyć pokrywę kanału.
Użyj na niej ryby.
Użyj klamerki, aby wejść do kanału (wybierz użyj i 2x kliknij w klamerkę).
Na dole zabierz słupek i wyjdź.
Idź do parku i daj słupek Roystonowi a w zamian da ci rurkę.
Idź do supermarketu i do Plugs.
Użyj podkładki na maszynie z cukierkami, aby zdobyć cukierek.
Porozmawiaj ze sprzedawcą, kiedy się odwróci zabierz zatyczki do uszu.
Idź do sklepu muzycznego.
Spróbuj przejść do sprzedawcy, użyj zatyczek do uszu (użyj i 2x klick na nich).
Porozmawiaj ze sprzedawcą, da ci żółte kulki i podstawę wentylatora.
W inwentarzu użyj podstawy wentylatora na śmigle.
Idź do informacji i porozmawiaj z Okiem, poproś o pomoc.
Zada ci zagadkę, na którą nie będziesz znał odpowiedzi.
Idź do profesora i poproś go o odpowiedź.
Kliknij następnie kilka razy w profesora oddając mu potrzebne rzeczy.
Po scence z lustrem zapytaj profesora o prawidłową odpowiedź.
Wróć do Oka i odpowiedz na zagadkę a dostaniesz klej.
Idź do dentysty.
Przed drzwiami porozmawiaj z Vera i pokaż mu swoją kartę, a wpuści cię do dentysty.
U dentysty porozmawiaj z kurczakiem i zaproponuj, aby się do ciebie przyłączyła - weźmiesz ją z sobą.
Idź do muzeum.
Użyj topora na drzwiach, aby je "otworzyć".
Następnie weź gwóźdź u dołu drzwi (na progu - trudno znaleźć).
W muzeum stan mniej więcej na wysokości obrazu i użyj kleju.
Po przewróceniu się kustosza zabierz mu wrotkę z nogi.
Weź sukienki, wyjdź.
Idź do parku i porozmawiaj z Roystonem - wymienisz żółte kulki na płaszcz.
Porozmawiaj z dziewczynką a dostaniesz balon w zamian za cukierki.
Idź do supermarketu, wejdź do That's Handy.
Porozmawiaj z szpiegiem.
Użyj płaszcza, weź rękawice z lady.
W inwentarzu użyj kija bilardowego na wrotce, a następnie tej kombinacji na białej koszuli.
Idź do profesora i daj mu potrzebne rzeczy.
KONIEC

Autor solucji: adam