Broken Sword: The Angel of Death

Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

Jeśli w grze będziesz widział czarne postacie. Kliknij w Menu Start i w pole komend wpisz msconfig i naciśnij Enter.



Następnie wybierz ROZRUCH i OPCJE ZAAWANSOWANE



UCIECZKA
Weź kij golfowy obok drzwi po prawej.
Użyj kija na drugich drzwiach.
W następnym pomieszczeniu przewróć szafkę obok drzwi i wespnij się na górę.
W hali użyj kija golfowego na windzie.
Spróbuj wyciągnąć kratkę z wentylatora po prawej.
Poproś Annę, aby ci pomogła (użyj jej ikonki na wentylatorze).
Kiedy oderwiecie kratkę wyciąg wentylator.
Przeciąg wentylator i wsuń go pod drzwi windy, zabierz swój kij golfowy.
Wyjdź przez dziurę w ścianie po wentylatorze.
Idź w prawo do drzwi pożarowych i nimi w górę.
Wespnij się drabinką na dźwig, idź w prawo i na końcu dźwigu zrzuć łańcuch.
Użyj kija golfowego na łańcuchu, aby przeskoczyć na drugą stronę.
Na drugiej stronie u podstawy dźwigu są 2 urządzenia - użyj tego po prawej, aby Anna do ciebie dołączyła.
W domu z potrzaskaną podłogą idź w lewo, chwyć się belki i przemieść się na drugą stronę pomieszczenia.
Następnie przeskocz szczelinę, przylgnij go ściany i idź w kierunku dziury w ścianie.
Tam weź linę z drzwi, zamknij drzwi.
Użyj zasuwki na drzwiach, następnie prawą myszką na drzwi i wybierz trybka, aby wyważyć drzwi i utworzyć ścieżkę dla Anny.
Zejdź piętro niżej i wejdź przez drzwi, idź w lewo, zbadaj metalową rurę i przełącznik.
Idź w prawo i dookoła, zejdź z desek na niższy poziom, tam idź w prawo i przez podwójną deskę.
Zobacz kable pod napięciem.
Wróć do przełącznika i użyj ikonki Anny na przełączniku, aby go przytrzymała.
Ty w tym czasie wróć do kabli i przejdź przez nie.
Idź w prawo i odsuń skrzynię blokującą drzwi, aby Anna mogła się tu dostać.
Użyj korbki przy szerokich drzwiach po prawej, poproś Annę, żeby pokręciła korbką, a ty użyj drzwi - wyjdziecie.

HOTEL ALFONSO
Spróbuj otworzyć okienko recepcji.
Porozmawiaj z recepcjonistą o wszystkim.
Porozmawiaj z mężczyzną na fotelu, zobacz na jego książkę (PM i oczko), porozmawiaj ponownie o książce i zakładce.
Wejdź do ubikacji po prawej, zobacz ulotkę hotelu.
Użyj telefonu i zadzwoń do hotelu - poproś Thelwell'a do telefonu.
Kiedy odejdzie wyjdź z łazienki i z książki zabierz jego kartę.
Użyj karty na czytniku podwójnych drzwi, wejdź schodami na piętro.
Przeczytaj tabliczkę przy schodach na następne piętro i weź robaka z podłogi.
Wejdź w korytarz - usłyszysz dziwne stukanie z jednych z drzwi.
Idź dalej, zbadaj roślinkę pośrodku.
Poczekaj aż strażnik-Elvis zacznie wykonywać dziwne ruchy, po czym porozmawiaj z nim 2 x.
Wróć do recepcji.
Zbadaj zegar obok recepcji, porozmawiaj z recepcjonistą.
Użyj robaka na zegarze, porozmawiaj z recepcjonistą.
Kiedy pójdzie do zegara szybko otwórz środkowe okienko recepcji i zabierz zapalniczkę.
Idź na górę do ochroniarza-Elvisa.
Porozmawiaj z nim, stań przy oknie.
Kiedy Elvis będzie wykonywał taniec otwórz okno, szybko przejdź do kwiatka w połowie korytarza i użyj na nim zapalniczki.
Po uruchomieniu się spryskiwaczy wejdź do pokoju gdzie stał Elvis, zobacz do sejfu w rogu, zabierz długopis obok łóżka.
Wejdź do łazienki, wyłącz wentylator przyciskiem, użyj na nim sznurka, włącz go.
Po rozmowie z Anną idź do drzwi gdzie słyszałeś stukanie.
Użyj na nich ulotki hotelu i długopisu.
Zabierz ulotkę z kodem spod drzwi.
Użyj panelu po prawej stronie drzwi.

BAIL BOUNDS
Idź do drugiego pokoju i weź papierosy z biurka.
Wróć do poprzedniego pomieszczenia, wyjdź niebieskimi drzwiami i idź do hotelu.

HOTEL ALFONSO
Porozmawiaj o wszystkim z dziewczyną.
Porozmawiaj z policjantem.
Pokaż policjantowi papierosy, porozmawiaj z nim jeszcze raz pytając o doki.
Porozmawiaj z recepcjonistą.
Porozmawiaj z policjantem
Wyjdź w prawo i idź do Bail Bounds.

BAIL BOUNDS
Porozmawiaj z Anną i Virgilem.

MARTINO'S MEAT PACKAGE COMPANY
Wejdź do sklepu, porozmawiaj ze sprzedawcą o wszystkim.
Daj mu papierosy, w zamian dostaniesz salami.
Wyjdź ze sklepu i stań obok palet drewnianych, kiedy sprzedawca wyjdzie zapalić wejdź do sklepu i zabierz wiszący fartuch.
Idź do rampy obok samochodu, porozmawiaj tam z facetem, pokaż mu salami, wejdź do rzeźni.
Idź do wejścia po prawej.
W tym pomieszczeniu zabierz koc przeciwpożarowy ze ściany, idź do następnego pomieszczenia.
Zobacz tam maszynę, weź z niej kluczyki.
Idź do przodu do ogrodzenia - usłyszysz muzykę.
Po prawej jest kontener - przesuń go 3 x na widełki podnośnika.
Użyj kluczyków na stacyjce wózka widłowego, użyj guzika, aby podnieść kontener.
Wespnij się na wózek, na dach i na kontener, podsłuchaj rozmowę przez małe okienko.
Wróć do pomieszczenia ze świniami, na jego drugim końcu wejdź w drzwi z zieloną lampą.
Spróbuj otworzyć metalowe drzwi po lewej, otwórz je za pomocą koca pożarowego.
Wewnątrz za pomocą koca weź rozżarzony kawałek drewna.
Wróć do wózka widłowego i użyj koca z klockiem na okienku.
Wróć do ciężarówki i zabierz z niej lód.
Szybko (trzymając lewy Ctrl) leć do okienka i użyj na nim lodu zanim się roztopi - wytworzy się dym i mafiozi wyjdą z pomieszczenia.
Idź do pokoju z taśmociągiem gdzie zabrałeś koc.
Obok taśmociągu są nowo otwarte drzwi - wejdź, tam zbadaj krzesło z tasakiem.
Wejdź w drzwi po lewej.
Idź na drewniane schodki i nimi wróć do świnek.
Obok wiszących świnek jest niebieski panel, użyj go, zbadaj ciało.
Idź do pomieszczenia z maszyną, z której zabrałeś kluczyki.
Wejdź w niebieskie drzwi obok, tam otwórz apteczkę i użyj karty na czytniku.
Wejdź na górę, w biurze otwórz dużą centralną szufladę, użyj chusteczki w inwentarzu, aby odwinąć zdjęcie aktorki.
Spójrz przez rozbite okno po lewej, zobacz metalową szafę.
Wróć do wędzarni gdzie zabrałeś rozżarzony klocek i tam użyj chusteczki na mięsie.
Wróć do biura, użyj chusteczki z tłuszczem na metalowej szafie.
Popchnij szafę (prawą myszką) zrzucając ją do maszyny.
Wyciągnij kluczyki z wózka widłowego.
Użyj ich na maszynie i uruchom ją.
Weź mp3 i manuskrypt.
W biurze przestudiuj dokładnie wszystko na manuskrypcie, kiedy przeczytasz już wszystko pojawi się ikonka wyjścia.
Porozmawiaj z Virgilem, daj mu mp3, porozmawiaj ponownie.
Użyj PDA i połącz się z serwerem Lobineau.
Zagadkę rozwiązujesz w ten sposób:



Po shakowaniu serwera przeczytaj (przewiń) wszystkie teksty i pochodź po wszystkich linkach - przewijaj trzymając lewą mysz lub rolką.
Po przeczytaniu wszystkiego zobacz jeszcze raz na manuskrypt i na miasto w prawym górnym rogu.
Wyjdź przez drzwi i jedź do Istambułu.

ISTAMBUŁ
Porozmawiaj z recepcjonistką, zobacz zdjęcie obok komputera, zobacz mapę na ścianie po prawej.
Porozmawiaj z kelnerem w restauracji.
Zobacz mapę ponownie i zbadaj wszystkie obiekty.
Porozmawiaj z kelnerem m.in. o Lover's Vestibule.
Wyjdź głównym wyjściem i idź do Topkapi Palace.
Porozmawiaj ze strażnikiem, wróć do hotelu.
Spróbuj zabrać papiery z recepcji - obok kwiatków.
Porozmawiaj z recepcjonistką.
Porozmawiaj z Anną.
Pokaż kij golfowy recepcjonistce, a Anna zabierze papiery.
Z restauracji zabierz nóż z drugiego stolika po prawej.
Porozmawiaj z Anną - da ci ID O'Mary.
Spójrz na mapę i ID O'Mary w inwentarzu.
Użyj noża na swoim ID w inwentarzu, użyj swojego zdjęcia na ID O'Mary.
Idź do pałacu i strażnikowi pokaż sfałszowane ID.
Przejdź do środka i spróbuj wejść w następne drzwi, spróbuj chodnika po lewej.
Powiedz Annie, aby zagadała strażnika.
Idź w chodnik po lewej.
Są tam 2 rusztowania, wejdź na to po prawej, zabierz komórkę z murku nad latarnią, odczytaj numer i odłóż ja na miejsce.
Przejdź na rusztowanie po lewej i będąc u góry zadzwoń ze swojego PDA na numer strażnika.
Wejdź na murek, schowaj się za filarem.
Kiedy strażnik pójdzie do przodu idź za nim i wejdź w okienko.
Idź do przodu, zbadaj niebieską plamę na oknie i użyj na niej noża.
Kiedy strażnik zejdzie na dół idź gdzie stał i wypij jego kawę.
Wróć do okna z plamą.
Kiedy strażnik odejdzie po następną herbatę przejdź trochę do przodu i do wnęki.
Tam podciągnij linę zwisającą z okna, w inwentarzu użyj noża na salami i plaster salami użyj na linie.
Kiedy pies podejdzie do salami zejdź schodami w dół i wejdź w przejście.
Przy lokacji z fontanną zejdź schodami w dół, sprawdź komputer na biurku.
Użyj swojego PDA, connect.
Użyj poniższego ustawienia:



Potem OK, Service system, Yes.
Przejdź przez bramę.
Po wejściu do pomieszczenia otwórz otwór wentylacyjny po prawej.
Użyj na nim ulotki hotelu i podpal ją.
Kiedy pojawią się płomienie będziesz widział lasery - przejdź przez każdy z nich kiedy jest wyłączony.
W następnym pomieszczeniu są drzwi z czterema dźwigniami: przełącz 1, 2, 4.
Użyj panelu przy drzwiach naprzeciwko.
Porozmawiaj z Anną, aby pomogła ci otworzyć drzwi.
Na placu idź na tylną ścianę i w lewo, przy końcu użyj spinacza na skrzynce elektrycznej.
Kiedy strażnik odejdzie od fontanny wejdź do niej, spróbuj przesunąć, użyj ikonki Anny na fontannie, aby ci pomogła.
Wejdź do dziury.
W kanałach są dźwignie i kółka - jadąc od prawej do lewej:
pierwsza dźwignia: lewo,
druga dźwignia: dół,
trzecia górna: dół, trzecia dolna: lewo,
Następnie przekręć kółko.
Spójrz na licznik ciśnienia.
Przekręć ostatnie kółko, a otworzy się przejście.
Idź korytarzem i zejdź na dół.
Stań na obrazku na środku sali, naciśnij przycisk przy drzwiach, porozmawiaj z Anną aby nacisnęła przycisk, a ty stań w tym czasie na obrazku.
W następnej sali z żółtą podłogą jest rycerz, naciskaj:
I - 2x
II - 1x
III - 0x
IV - 2x
Drugi rycerz:
I - 0x
II - 2x
III - 3x
IV - 2x
Trzeci rycerz:
I - 1x
II - 4x
III - 2x
IV - 3x
Następnie stań w alkowie, a usłyszysz kliknięcie. Porozmawiaj z Anną, aby też stanęła w alkowie, a cała podłoga zjedzie na dół.
Wejdź do następnego pomieszczenia. Klikaj PM i używaj trybek na miastach w kolejności:
1. Acre, 2. London, 3. Paris, 4. Cyprus, mapka poniżej:



Weź statuetkę.
Teraz użyj filaru pośrodku i przekręcaj go: prawo, dół, lewo, dół, lewo, dół.
Po romantycznej scence wylądujesz w więzieniu.
Spróbuj zabrać szczura, zajrzyj 2x do jego dziury a zdobędziesz metalową blaszkę.
Zbadaj ser na stole, zamek w drzwiach, kamień na ścianie po prawej.
Użyj blaszki na kamieniu po prawej i wyciągnij go.
Po wizycie księdza wyciągnij kuleczki z mieszka i kluczyk z myszki.
Użyj kuleczek na środku podłogi.
Przejdź do drugiej celi i spróbuj otworzyć jej zamek.
Po upadku strażnika zbadaj jego ciało, kluczami otwórz celę, na zewnątrz użyj linki i szmatki na strażniku.
Idź w górę do pomieszczenia z psem.
Użyj na nim piszczącej zabawki i w tym czasie zabierz puszkę ze stołu.
Użyj kluczyka na puszce, użyj puszki na psiej misce.
Wyjdź po prawej drzwiami.
Idź w dół do komputera.
Na zamkniętej bramie użyj myszki, wróć na schody i wejdź nimi w górę.
Na górze schodów użyj winorośli, aby wspiąć się na dach.
Na dachu użyj zabawki na cegle po lewej.
Kiedy strażnik przyjdzie zobaczyć co się dzieje idź drugą stroną kopuły i do drugiej części dachu.
Tam przeskocz szczelinę i porozmawiaj z zakonnicą.
Sterujesz Nico.
Porozmawiaj z recepcjonistką, użyj windy po lewej i na pytanie "czy w górę" odpowiedz TAK.
W pokoju otwórz prawe okno i wyjdź na gzyms.
Idź w prawo aż do okna z zasłonami.
Zawiśnij na gzymsie i naciśnij PM, aby zeskoczyć w dół na balkonik.
Przejdź w prawo na gzymsik i zeskocz w dół.
Na dole zawiśnij na gzymsie i przesuń się maksymalnie w lewo, wespnij się na gzyms i idź maksymalnie w lewo - wejdź do pokoju.
W pokoju przejdź do łazienki, przeszukaj kosz, wróć do pokoju i zabierz różaniec z ziemi.
Zobacz rachunek Anny w inwentarzu.
Użyj PDA:



RZYM
Spójrz na żółty samochód.
Porozmawiaj o wszystkim z księdzem, porozmawiaj z żebrakiem na schodach.
Spróbuj wejść do domu z dwoma roślinami.
Porozmawiaj z księdzem.
Porozmawiaj z żebrakiem, spróbuj zabrać mu chleb.
Spróbuj przesunąć lewą donicę.
Porozmawiaj z żebrakiem.
Porozmawiaj z Nico o wszystkim - pójdzie zagadać księdza, ty w tym czasie zabierz chleb żebrakowi.
Użyj chleba na żółtym samochodzie.
Przesuń donicę i wejdź do domu.
Wejdź schodami w górę, spróbuj otworzyć drzwi.
Wyjdź przez podwójne drzwi na balkon.
Stań na prawej donicy i złap się gzymsu, przejdź w prawo na balkon.
Tam chwyć się pręta i przejdź na drugą stronę ulicy.
Spróbuj wejść do podwójnych drzwi, szybko: kiedy zakonnica wejdzie do budynku przejdź na zewnętrzną stronę poręczy i przejdź w prawo na ostatni balkon.
Tam chwyć się pręta i przejdź wisząc na drugą stronę ulicy.
Na balkonie spróbuj otworzyć drzwi.
Spójrz przez okienko i użyj kija golfowego na zasuwce na drzwiach, wejdź do pokoju.
W pokoju zabierz zdjęcie z kominka, zobacz książki na półce, otwartą książkę na stole i laptop.
Wejdź do kuchni i tam zabierz bilety ze stołu.
Wejdź do sypialni, zobacz bilety z łóżka.
Wyjdź z budynku, idź w dół ulicy i do Watykanu.

WATYKAN
Porozmawiaj ze strażnikami, przeczytaj plakietkę obok drzwi, spróbuj wejść do drzwi.
Spójrz przez okienko po prawej, porozmawiaj z siostrą, spróbuj zabrać listę z jej biurka.
Zadzwoń do drzwi po prawej, porozmawiaj z kolejną siostrą.
Wróć w prawo do apartamentu Anny.
Tam użyj PDA:



Wróć do Watykanu i stań obok okienka z siostrą Angelicą.
Użyj PDA i zadzwoń do Wafer Factory.
Kiedy siostra z okienka odejdzie spójrz przez okienko i na listę na jej biurku.
Po inspekcji porozmawiaj z siostrą Sereną.
Przejdź do biurka ze skrzynkami, spójrz na skrzynkę na biurku.
Popchnij biały karton na kupce za biurkiem.
Kiedy siostra odstawia karton weź wafle z pudełka na biurku.
Ponownie zrzuć biały karton i tym razem podrzuć chleb do kartonu na biurku.
Kiedy siostra sprząta pudełko na biurku podejdź do pudełek na półce, użyj na jednym z nich noża i wyciągnij wino.
Podejdź na środek i wejdź na schodki - idź do końca, otwórz piec zaworem i wlej do niego wino.
Wróć na dół, po aferze z czerwonym ciastem idź w korytarz pomiędzy paczkami a kanciapą siostry Angeliki i tam wejdź w drzwi.
W podwórku wespnij się na skrzynki i chwyć gzymsu, posuwaj się w lewo i wespnij się na wyłamanej barierce.
Teraz - kiedy górny mnich będzie przy jednej z doniczek użyj chleba na kolumnie (1).
Szybko przejdź za żywopłot w miejsce (2).
Tam poczekaj aż mnich pójdzie w prawo i wtedy wejdź w drzwi u góry (nie możesz tu biec).



Po wejściu idź w lewo i na schodki.
W następnym pomieszczeniu idź w ładnie oświetlony korytarz i na jego końcu po lewej w drzwi.
W pokoju zobacz obraz i zbadaj go w tej kolejności:
Men carrying Corpse
Men debating
Woman with Baby
Temple Block
Lewy anioł na ramie
Prawy anioł na ramie
Oddal się, zbadaj biurko i zabierz z szuflady informacje o Annie.
Po scence wyjdź z pokoju i przejdź na drugą stronę korytarza - zapukaj w drzwi.
Pokaż księdzu Gregors Business Card oraz długopis, porozmawiaj z nim a dostaniesz paczkę.
Otwórz paczkę w inwentarzu, DVD użyj na laptopie w pokoju Anny.
Pokaż księdzu długopis, porozmawiaj z nim 2x o klubie.
Idź na dwór i do mapy.
Idź do Black Cat Club.
Tam porozmawiaj z ochroniarzem przed drzwiami klubu.
Wróć do budynku Anny i porozmawiaj z księdzem, pokaż mu zdjęcie Lucy Chu.
Oddal się od jego drzwi i użyj długopisu na zdjęciu Lucy.
Daj księdzu podpisane zdjęcie, a dostaniesz kartę, idź do klubu i pokaż ochroniarzowi kartę.
Wewnątrz spróbuj wejść w drzwi po prawej, idź do szatni, tam wejdź do pryszniców i spróbuj zabrać ręcznik kąpiącemu się mężczyźnie.
Idź na sam koniec szatni, przesuń kwiatek i odkręć zawór ciepłej wody.
Wróć do pryszniców i zabierz ręcznik.
Wyjdź z szatni i porozmawiaj z recepcjonistą.
Wejdź w drzwi po prawej, tam idź na sam koniec korytarza i wejdź w otwarte drzwi.
Idź za róg i w łaźni parowej porozmawiaj z Duanem.
Wyjdź z łaźni.
Użyj wtyczki w ścianie, spójrz na metalową skrzynię i porozmawiaj z kimś w niej.
Przesuń wiszący łańcuch 2x.
Użyj butelki oleju na stole.
Użyj ponownie wtyczki w ścianie.
Po uwolnieniu odsłoń zasłonę, naciśnij guzik przy lustrze weneckim.
Idź do baseniku i na jego dnie porozmawiaj z Duanem.
Wróć do szatni i używając szafki przebierz się.
Wróć do baseniku z Duanem.
Użyj w inwentarzu spinacza z różańcem, użyj tego na dnie baseniku.
Wróć do czerwonego korytarza - są tam drzwi z białym kwadracikiem.
W inwentarzu odłącz klucz od różańca i użyj go na tych drzwiach - jesteś w pralni.
Wyjdź po schodach na górę, na zewnątrz i wróć do apartamentu Anny.
ZAPISZ GRĘ.
Masz 10 minut na rozbrojenie bomby.
Uwaga! Najpierw postaw sobie wszystkie lusterka, a dopiero na końcu wstaw ten trójnik bezpośrednio pod strumień.
Użyj PDA:



Po połączeniu przejdź do Self Protection.
Wróć i kliknij w Defusing, Part 2 i Part 3.
Porozmawiaj z księdzem i poproś go o rękawiczki.
Zbliż się na bombę.
Użyj spinacza na niebieskim kablu na dole.
Podłącz go do Live Trigger Wire.
Użyj noża na niebieskim kablu u góry.

PHOENIX
Przeszukaj jeepa aby zabrać korbę, użyj korby na bramie.
Wejdź, w połowie drogi idź w prawo.
Jest tam kontener i 2 skrzynki drewniane.
Wysuń skrzynkę na prawo od kontenera do siebie.
Użyj łańcucha po prawej stronie kontenera, aby zwolnić hamulec.
Przesuń kontener w lewo.
Przysuń drewnianą skrzynkę do ściany i w lewo tam gdzie stał kontener, aby wspiąć się po niej piętro wyżej.
Wyżej po prawej jest zielona platforma - używając tych platform dostań się na dach budynku.
Na dachu weź gruz (kamyki).
Popchnij pręt z satelitą 4x.
Użyj kamienia na pręcie z satelity, aby przeleciał na drugą stronę i uwolnił drabinkę.
Zejdź na ziemię i użyj tej drabinki wspinając się na drugi budynek.
Na dachu popchnij skrzynię, popchnij rurę i przejdź przez nią na drugą stronę wyłomu.
Tam kopnij kamyki na ziemi i wejdź w dziurę.
W biurze zobacz zdjęcie na centralnym stoliku.
Na biurku zobacz złotą plakietkę, zdjęcie nad biurkiem i plakat na ścianie.
Użyj panelu przy drzwiach - data ślubu jako kod nie pasuje.
Użyj PDA:



Przeczytaj tekst i kliknij w Files.
Użyj odwrotności daty na panelu.
Wejdź przeskocz na drugi pomost, zejdź na pomost niżej.
Teraz zawiśnij w dół i idź cały czas w lewo, nad drewnianymi pudłami zeskocz i zejdź na podłogę.
Zobacz szyb wentylacyjny w podłodze, spróbuj zabrać kartę, która leży tuż nad krawędzią szybu.
Na dole wejdź w drzwi po prawej, wejdź w drzwi naprzeciwko.
W kuchni zabierz hak nad zlewem, przesuń stół, wejdź na niego i zabierz paczkę gum na półce.
Wyjdź z kuchni, idź w dół i w drzwi po prawej do męskiej szatni.
Na centralnej szafce użyj korby i zabierz olej.
Spróbuj wyjść, użyj panelu po lewej od drzwi.
Kolejne hakowanie:



Po wyjściu wyjdź drzwiami po prawej i zejdź schodami piętro niżej.
Wejdź tam do drzwi i w korytarzu do jedynych otwartych drzwi.
Kiedy drzwi się zatrzasną spróbuj je otworzyć - scenka z mafią.
Wejdź na sejf i do dziury w suficie.
W pomieszczeniu nad sufitem użyj panelu, użyj oleju na łańcuchu po prawej, użyj panelu ponownie.
Przesuń łańcuch w prawo i w dół.
Zejdź na sejf i użyj haka z inwentarza, aby podpiąć go do łańcucha.
Wróć na górę i używając panelu przesuń sejf w górę i w lewo.
Przejdź na drugi koniec pomieszczenia, spróbuj użyć pulpitu sterowniczego.
Użyj gumy na kablach z pulpitu, spróbuj użyć go ponownie.
Porozmawiaj z Maynardem o wszystkim.
Kiedy naprawi pulpit użyj go ponownie.
Przesuń sejf:
lewo
lewo
dół
prawo
prawo
góra
góra
lewo
dół
dół
lewo
góra x 4
Spróbuj popchnąć sejf - poproś Maynarda o pomoc.
Kiedy Maynard mówi o guziku - naciśnij guzik przy panelu.
Po zakończeniu procesu wejdź do komory i zabierz plastikowy folder wraz z kluczami.
Spójrz na folder w inwentarzu.
Wyjdź, przejdź w lewo i trochę w dół, otwórz drzwi kluczami, wejdź zamknij drzwi kluczami.
Wejdź piętro wyżej i użyj oleju na kołku przy drzwiach, zgaś światło, otwórz drzwi.
Kiedy strażnik się przewróci wejdź tam i do otwartych drzwi na końcu - zamknij za sobą drzwi kluczami.
Użyj przycisku, aby przywołać windę.
Idź w lewo i wyjdź drzwiami.

WATYKAN
Spróbuj zabrać butelkę obok żebraka.
Porozmawiaj z żebrakiem.
Idź w lewo i z kosza zabierz butelkę szampana.
Porozmawiaj z żebrakiem o wszystkim, rozmawiając o jego denaturacie zaproponuj mu szampana.
Weź denaturat.
Użyj denaturatu na koszu na śmieci i podpal zapalniczką.
Kiedy przyjdą tu strażnicy wejdź do fabryki wafli.
Idź w prawo i wejdź do drzwi.
Wewnątrz zobacz wafle na maszynie, użyj panelu, aby ją załączyć.
Zobacz 2 białe pojemniki oraz złoto leżące między nimi.
Wyjdź stąd.
Porozmawiaj z siostrą.
Idź do ogrodu znaną drogą.
Na podwórku użyj schodów.
Tym razem musisz przemknąć niezauważony między mnichami z latarniami - najlepiej lewą stroną i wejść w drzwi u góry.
W pokoju zobacz zamkniętą klapę w podłodze.
Wejdź na schody po lewej i do korytarza.
W połowie spójrz przez uchylone drzwi i wejdź do środka.
Po scence spójrz na manuskrypt.
Wróć do drewnianych wrót w podłodze, spróbuj je otworzyć.
Użyj ikonki księdza na drzwiach, a następnie kija golfowego na drzwiach.
Zejdź w dół.
Ustaw klepsydry na lewym posągu anioła:
lewa pionowo z piaskiem na dole, prawa poziomo z piaskiem po prawej.
Porusz głową anioła.
Zrób to samo z prawym aniołem.
Użyj ikonki księdza na głowie prawego anioła, a ty wejdź w dół.

KATAKUMBY
Użyj noża na skrzynce łączącej kable.
Użyj rękawiczek, aby odłączyć w niej kable.
Idź obok drzwi i spróbuj wyciągnąć żarówkę, użyj na niej koca pożarowego.
Użyj bomby na pozostałym gwincie żarówki.
Użyj ponownie rękawiczek na skrzynce z kabelkami, aby wywołać eksplozję.
Wejdź dalej, po scence przeczytaj inskrypcje na kolumnach.
Wejdź w przejście, kolejna scenka - tym razem z żebrakiem.
Użyj panelu i przekręć krzyże:
I - 1x
II - 5x
III - 1x
Wejdź w drzwi, ostrożnie przejdź za róg i przejdź przez płytki:
przód na krzyż
przód na krzyż
prawo na miecz
prawo na lwa
przód na krzyż
przód na krzyż
lewo na krzyż
przód na krzyż
lewo na księżyc
lewo na lwa
przód na krzyż
przód na krzyż
prawo na księżyc
prawo na lwa
przód na krzyż.
Idź dalej aż do przepaści.
Przejdź przez ścieżkę pośrodku, kiedy wpadniesz w pułapkę przełącz dźwignie:
Assassin, Turk, Manluk, Templar.
W następnym pokoju włóż zieloną mapę w ręce statuy i podpal ją zapalniczką.
W następnym pokoju użyj różańca na slocie w arce.
W następnym pomieszczeniu po odzyskaniu kontroli nad kursorem użyj kija golfowego na lewej złotej statule a potem na prawej.
KONIEC

Autor solucji: adam