Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Indygo 2017-11-28
Indygo
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Uru: To D

Uru: To D'Ni

Wersja do druku

„W Stronę D'ni” to kolejny, drugi dodatek do gry Uru. Można go przejść wcześniej nie grając w zwykłe Uru. W przypadku mojej solucji do tego dodatku, tak właśnie to wygląda. W Uru grałam wcześniej, opisując tą solucję i ta grę, nie przeszłam zwykłego Uru, wobec tego niektóre czynności trzeba będzie powtórzyć lub przejść jeszcze raz.

Aby zacząć grę i ruszyć do przodu musisz przede wszystkim przejść Rozpadlinę, czyli zrobić w niej to co należy, to znaczy znaleźć wszystkie tkaniny oraz uruchomić wiatrak. Dokładny opis przejścia znajdziesz w polucji do Uru autorstwa Czasnasen. Ja nie będę opisywać poszczególnych elementów potrzebnych do przejścia Rozpadliny. Gry już znajdziesz wszystkie łapki, czyli wszystkie tkaniny, udaj się do drzewa i dotnij księgi, która przeniesie Cię do Relhto. Tam tez wejdź do domku, dotknij niebieskiej księgi i przenieś się do nowej krainy, zwanej Bewin.

Koło tablicy informacyjnej, skręć w lewo i rusz schodami na górę.

Podejdź do pierwszych drzwi z prawej strony i naciśnij, palący się na niebiesko przycisk. Trafisz do przedsionka z księga na podeście. Na razie nigdzie się przy jej pomocy nie przenoś.

Kolejne tam znajdujące się drzwi, prowadzą na zewnątrz. Wróć z powrotem i rusz do pierwszych drzwi z lewej strony. Znajdziesz się w klasie. Obejrzyj leżącą na biurku kartkę z dziwnym pismem. Na ścianie zaś, znajdziesz notatkę o zabraniu swojego KI. Aby to zrobić będziesz musiał wrócić do Relhto i przenieść się przy pomocy odpowiedniego totemu i księgi w niej leżącej. Na razie jednak daruj sobie to i pozwiedzaj nową krainę zwaną Bewin. Teraz wróć do Relhto, przy pomocy księgi, którą zabrałeś na początku gry i podejdź do drugiego totemu.



Przenieś się przy pomocy księgi, do krainy, w której znajdziesz swoje KI.



Odszukaj terminal i włóż do niego rękę.



Teraz przenieś się do Relhto, a następnie do Bewin. Udaj się do księgi na piedestale i przy jej pomocy, przenieś się do pomieszczenia z innym terminalem – Nexus. Włóż rękę do środka i otwórz Terminal Promowy, na razie nigdzie się nie przenosząc . Nexus to rodzaj biblioteki z księgami, które przenoszą cie do danej krainy. Wróć do Rehlto. Podejdź do pierwszego z prawej totemu i przenieś się przy pomocy księgi do Teledah.



W tej krainie, czeka cię zrobienie podobnych czynności jak w zwykłym Uru. Znalazłeś się więc w domku. Wyjdź na zewnątrz i obejdź go, a następnie dotknij pierwszej tkaniny. Wróć do wejścia do domku i przejdź przez most.



Teraz skieruj się w prawo, następnie wejdź do centralnego punktu Teledah.



Podejdź do dziwnego parasola, a następnie do wszystkich czterech dźwigni, przesuwając, ruszając je. Jedna z nich nie da się ruszyć.



Po ustawieniu wszystkich możliwych do ruszenia dźwigni, podejdź do parasola i żółtego panelu i naciśnij go trzy razy.



Parasol się rozłoży. Teraz podejdź do lunety naprzeciwko. Twoje zadanie polega na zatrzymaniu słońca, tak by pojawiło się w środku wskaźnika lunety.



Musi być one umieszczone w środku, tak by trwało tam nieruchomo. Lunetą sterujesz naciskając przyciski z lewej , prawej strony i na dole. Gdy prawidłowo ustawisz słońce, usłyszysz dźwięk działających maszyn.



Teraz rusz nie działająca wajchę. Gry to zrobisz, udaj się po na dół, po metalowym mostku. Dojdziesz do dźwigni, uruchamiającej wózek. Przestaw ją i szybciutko zejdź w kierunku wózka.



Wskocz do wagonika, który powiezie cie na górę. Podejdź do panelu, sterującego wózkami i poziomem wody. Przesuń jedynie środkową dźwignie, która wypompuje wodę z pod włazu w domku.



Odejdź od panelu i wstań. Na ścianie znajdziesz kolejną tkaninę, dotknij ją.



Podejdź do windy, która jest zablokowana. Aby ja ruszyć, odblokuj stopkę, klikając na nią.



Wejdź do windy i naciśnij niebieski przycisk. Trafisz do nowego pomieszczenia, do pewnego pokoju. Tam na ścianie , znajdziesz kolejna tkaninę.



Dotknij jej. Podejdź do stolika i zerknij na notatki. Znajdziesz tam informacje na temat sejfu i sposobu jego otwarcia.



Jest to wskazówka jak otworzyć akwarium i ukryty w nim schowek. Podejdź więc do akwarium. Blisko niego, znajdziesz kartkę, zabierz ją.



Kliknij na nią. Teraz podejdź do akwarium i przytrzymaj czerwony przycisk dłuższą chwilę, a następnie puść.



Odsłonisz skrytkę, a w niej ukryta księgę. Przy jej pomocy, przenieś się do innego pomieszczenia. Podejdź do biurka i przejrzyj leżące na mim dzienniki. Po przejrzeniu ich, wróć do pokoju z akwarium( księga). Wejdź do windy i zjedź na sam dół, do domku. Otwórz właz.



Zejdź po drabinach, na sam dół. Kieruj się tunelem do więzienia. Tam dotknij, kolejnej tkaniny z symbolem ręki. Twoje zadanie w więzieniu polega na otwarciu drzwi, prowadzących do kolejnej Sali. Aby to zrobić , musisz odpowiednio poustawiać kamienie na metalowych płytkach. Ustawienie poznałeś już w zwykłym Uru i jest następująca: płytka 2, 4, 6, 7. Ustaw je więc na 1 i 2 płytce od wejścia lewej i z prawej strony.



Po otwarciu kraty, przejdź przez nią i podejdź do kolejnej przeszkody, w postaci kraty. Za kolejnymi drzwiami, dostrzeżesz skrytkę, a w niej księgę.



Podejdź do dźwigni z prawej strony i pociągnij za pierwszą rączkę z lewej strony.



Zauważysz, że drzwi się otworzą, ale zamknie się skrytka. Twoim zadaniem jest znalezienie sposoby na dostanie się do księgi. Przejdź przez wcześniej otwarte kraty i udaj się prosto do mostu.



Zejdź nim na dół. Po dojściu do zagradzającego przejście kawałka mostu, skocz na niego, a następnie rusz dźwignią, przy moście, w ten sposób rozłoży się do końca. Przejdź po nim i skieruj się prosto do schodów i wejdź nimi na górę, podchodząc do skrzynek.



Wskocz na nie, a następnie na półkę skalną i dotknij znajdującej się tam tkaniny z łapką. W ten sposób twój ostatni zapis, będzie znajdował się, w tym właśnie miejscu. Wróć do więzienia i podejdź do rączek otwierających drzwi. Aby otworzyć skrytkę, rusz pierwsza dźwignię z prawej strony.W ten sposób otworzysz skrytkę. Wróć do Rehlto. Wejdź do domku i skorzystaj z żółtej księgi z zapisem ostatniej tkaniny. W ten sposób znajdziesz się ponownie na gzymsie, tym przy skrzyniach. Wróć do więzienia i do księgi. Dotknij ją.



Przeniesiesz się do miejsca, w którym jeszcze nie byłeś.






Po obu stronach na kamieniach leżą księgi. Jedna z nich, ta z lewej strony, prowadzi do Rehlto, druga zaś, do pokoju z akwarium. Nigdzie na razie się nie przenoś. Podejdź blisko teleskopu i spójrz na kapelusz, zabierając go. W ten sposób uzyskasz gustowne nakrycie głowy. Teraz spójrz przez teleskop. Zobaczysz jakiś pokój, a w nim tablicę z napisem Bob O ‘ Goobo. Zwróć uwagę także na trzy kółka narysowane na tablicy. To kółka w kolorze, zaczynając od góry, niebieskim, pomarańczowym i zielonym.



Odejdź od teleskopu i podejdź do księgi z lewej strony i przenieś się przy jej pomocy do Rehlto. Na półce pojawi się wiele książek . Możesz użyć tylko jednej z nich.



Przy jej pomocy przeniesiesz się do :



Przejdź na przeciwną stronę na schody.Podejdź do panelu z trzema kolorowymi przyciskami.



Musisz je wciskać w odpowiedniej kolejności. Podpowiedzią do tej zagadki jest tablica, która widziałeś przez teleskop , ta z trzema kropkami oraz słowem Bob O’ Goobo. Litery w tym słowie , to angielskie nazwy kolorów, czyli:

B- blue, czyli niebieski;
O – Orange, czyli pomarańczowy;
G – Green, czyli zielony

Stosując się do słowa, które było wypisane na tablicy, musisz te kolory przyciskać w kolejności: niebieski, pomarańczowy, niebieski, pomarańczowy, zielony, , pomarańczowy, pomarańczowy, niebieski, pomarańczowy.

Po każdym zapaleniu przycisku o danym kolorze, będą zapalać się lampy, które widzisz na dole. Idź teraz w lewo, do holu z drzwiami. Ustawiając panel z kolorami, udostępnisz dojście do różnych miejsc w tym dodatku. Wejdź w pierwsze drzwi z z lewej.

Znalazłeś się w pomieszczeniu z kamiennymi płytkami, które Przenoszą do różnych miejsc w Uru. Obejdź domek z płytkami i wejdź do trzeciego z nich , kliknij na płytkę przenosząc się do :

Znalazłeś się w Przedsionku Wielkiego Zera.



Przejrzyj dziennik, dzięki któremu dowiesz się jak dokonać kalibracji KI oraz co musisz szukać w danych miejscach. Podejdź do machiny po przeciwnej stronie i włóż w nią rękę.



Po chwili pojawi się twoje KI. Na twoim KI świeci się pięć zielonych kwadracików oznaczających markery, które musisz znaleźć w tej krainie. Tak jak opisano w dzienniku, mają one być rozmieszczone, w różnych miejscach. Gdy na twoim KI znacznik miga na czerwona i piszczy, znaczy, że marker jest w pobliżu. Pierwszego z nich, znajdziesz w tym pomieszczeniu.



Dotknij go i po zapaleniu się na zielono jednego z kwadracików, podejdź do księgi i przenieś się, przy jej pomocy, do pomieszczenia z kolejną machiną, do Nexus.



Włóż do niej rękę i po zaświeceniu się panelu, kliknij na Terminal Promowy, a następnie na przycisk na górze.



Po chwili pojawi się księga, przy pomocy której , przenieś się do nowej krainy, do Portu. Podejdź do czerwonego budynku i wejdź do środka.



Przejdź do korytarza na prawo, na górze znajdziesz nowy marker. Wyjdź na zewnątrz, po za domek, tam przy pachołkach znajdziesz kolejny marker. Teraz udaj się w stronę niebieskiej bramy i przejdź przez nią. Za zamkniętymi wrotami, znajdziesz kolejny marker.



Obok na kamieniu leży kamienna tablica, dotknij jej i przenieś się przy jej pomocy do Teledah.



Na pomoście, na który trafisz, znajdziesz kartkę, zabierz ją i wróć do Rehlto. Skorzystaj z żółtej księgi i wróć do Portu, wybierając go w urządzeniu w Nexusie. W Porcie, wejdź na schody i kieruj się cały czas do góry.



Po dojściu do miejsca ze stołem i pachołkami, wejdź na kolejne schody, a następnie skieruj się na dół do wyrwy w ścianie.



Wejdź w nią, przeskocz po walających się tam kamieniach, po czym wejdź do pokoju. Znajdziesz w nim ostatni marker.



Po zebraniu ich wszystkich w tej krainie, wróć do Rehlto. Podejdź do książek i wybierz tą z ostatnim zapisem łapki. Wróć do więzienia, a następnie, przy pomocy księgi, przenieś się do Sali, w której znalazłeś kapelusz. Tam dotknij księgi z Rehlto i przenieś się tam. Podejdź do półki z książkami( teraz jest zapełniona) i dotknij jedynej możliwej do użycia książki ( zielona na górnej półce). Po przeniesieniu się do Bewin, rusz na schody, przechodząc obok poręczy z trzema przyciskami. Dojdziesz do hollu z drzwiami. Wejdź w pierwsze drzwi na wprost. Trafisz do miejsca z kamiennymi tablicami.



Przejdź w prawo, do trzeciej z nich i przenieś się do Przedsionka Wielkiego Zera.



Włóż rękę w machinę. Twoim zadaniem jest odnalezienie teraz aż piętnastu markerów. Po włożeniu ręki do machiny automatycznie wgrałeś współrzędne do twojego KI, współrzędne z markerów. Przenieś się przy pomocy księgi do Nexus i włóż ręki do maszyny. Na wyświetlaczu pojawi się nowa lokacja Rezerro.Przenieś się do Rehlto, a następnie przy pomocy księgi do Bewin. Pierwszy marker znajdziesz blisko wodospadu.



Zejdź na dół do miejsca z woda i lampami. . Na ścianie, po wskoczeniu na kamień znajdziesz kolejną kartę.



Wróć do Rehlto i przy pomocy szarej książki wejdź do pokoju z kapeluszem a tam, przy użyciu księgi z prawej strony, przenieś się do Rehlto. Na miejscu wybierz zielona księgę i przenieś się do Bewin. Zejdź schodami do miejsca z latarniami. Przy żółtej kuli, na wodzie, znajdziesz drugi marker, dotknij go.Wróć na schody i wejdź na górę, na schody naprzeciwko. Wkrocz do sali z niebieskim przyciskiem.



Na ścianie, przy wejściu, znajdziesz kolejny , trzeci marker. Dotknij go.



Następny marker znajdziesz w klasie. Wejdź więc tam i zabierz czwarty marker.



Wróć do księgi, która przeniesie cie do Nexus. Tam dotknij terminalu i przenieś się do terminalu Promowego, a przy pomocy księgi do Portu. Skieruj się schodami na samą górę, aż do schodów zagrodzonych barierkami i skrzynkami. Wskocz na nie i idź cały czas na górę. Na górze skręć w prawo. Będąc przy barierkach , zejdź na dół.

Blisko drzwi znajdziesz kolejny piąty marker. Znajduje się on jednak na dole i aby go sięgnąć musisz zejść na dół, na skały.



Niestety nie wyjdziesz z pułapki, wróć więc do Rehlto. Podejdź do książek i wybierz księgę z wejściem do Nexus. Tam skieruj się ponownie do Portu. Na miejscu udaj się na samą górę, przeskakując przez barierkę na kolejne schody. Stojąc na górze, kieruj się przed siebie, a kawałek dalej, skręć w lewo do widocznej z dala barierki.






Tam tez znajdziesz kolejny marker, tym razem szósty.



Wróć na centralny plac i przejdź do ustawionej przy ławkach tablicy.

To mapa tej krainy i układ pomieszczeń , które się w niej znajdują. Podejdź do stolika i przyjrzyj się kartce, która na nim leży. Przejdź obok tablicy do przodu, do czegoś w rodzaju drzwi z lampami.



Po dojściu do nich, otworzą się, a oznaczenie na KI zamiga na czerwona. Gdzieś tu jest kolejny marker. Zabierz siódmy marker, który znajduje się na ścianie , przed wejściem do budynku, z lewej strony.



Teraz wejdź przez drzwi na gorę, do nowego pomieszczenia. Na stoliku z prawej strony, znajdziesz kartkę z rysunkiem człowieka i zwierząt.Przejdź przed siebie, blisko barierek znajdziesz ósmy marker.



Udaj się na druga stronę. Na podeście znajdziesz kolejna kartę, zabierz ją.



Wyjdź z muzeum i idź w stronę skały.



Obejdź ją i przejdź do barierek i kolejnych schodów. Kieruj się nimi na gorę , wchodząc do okrągłej Sali z krzesłami w ścianach. Na każdym z nich znajdziesz dziennik.



Wejdź w wejście naprzeciwko, a następnie skręć w prawo. Zejdź schodami na dół, podejdź do barierek, przy schodach po lewej i wejdź na nie, docierając do korytarza.



Przejdź kawałek do przodu, przez most na wodzie. Po lewej stronie znajdziesz kolejny dziewiąty marker.



Idź przed siebie, a następnie kawałek dalej, skręć w prawo, do wiszącego mostu.



Tu znajdziesz kolejny marker, już dziesiąty. Znajdziesz go w Polowie mostu, na sznurkowej poręczy.Kieruj się przed siebie, schodząc cały czas schodami na dół. Gdy dojdziesz do korytarza z wystającymi tam skałami, znajdziesz kolejny jedenasty marker.

Wróć kawałek do tyłu, a następnie podejdź do księgi przenoszącej do Nexus. Przenieś się tam. Wybierz Terminal Promowy i wróć do sali z dziennikami królów, a następnie do tunelu z wodą. Teraz idź do przodu, nie skręcając na wiszący most. Blisko zejścia na dół, po lewej stronie znajdziesz kolejny dwunasty marker.



Przejdź do przodu i zejdź schodami na dół, a następnie skieruj się w kierunku niebieskiego domku, który okaże się być biblioteką. Wejście do niej prowadzi między barierkami, w dół.

Tam też znajdziesz kolejny, już trzynasty marker, który znajduje się blisko barierek na czerwonym płótnie.

Na stoliku zaś natkniesz się na trzy dzienniki. Teraz przenieś się do Rehlto. Wybierz brązową księgę i wejdź do gabinetu. Tu znajdziesz czternasty marker.

Ponownie przenieś się do Relhto. Wybierz żółtą książkę i przenieś się do Nexus. Tam włóż rękę do urządzenia i wybierz Rezerro. Na miejscu zejdź za schody na dół, znajdziesz tam kolejną kartę.



Na twoim wyświetlaczu KI zacznie migać czerwony znacznik, znaczy gdzieś blisko jest ostatni marker. Znajdziesz go pod schodami na drugiej stronie. Dotknij go.

W ten sposób zebrałeś już wszystkie markery w tej krainie. Czas umieścić współrzędne i wgrać je do urządzenia. Cofnij się więc i wejdź schodami na górę, docierając do tego samego urządzenia jak w Przedsionku Wielkiego Zera. Włóż łapkę do urządzenia i wgraj współrzędne z czerwonych kwadracików.



Przejdź na drugą stronę do kolejnych schodów. Wejdź nimi na górę i idź przed siebie do drzwi.



Wejdź do nowej lokacji, a następnie skieruj się schodami na dół do czterech urządzeń z prawej i z lewej strony.

Po dotknięciu i spojrzeniu do każdego z nich zobaczysz oznaczenia i pewne liczby, to rodzaj kolejnych współrzędnych. Obejrzyj każdy z nich. Wróć do urządzenia z lewej strony, podejdź do pierwszego z nich i kliknij na niego, po czym wciśnij niebieski przycisk z lewej strony.



Przycisk zacznie pulsować, a na twoim KI, zapali się zielony kwadracik. Czeka cie odnalezienie pierwszego markera z czterech. Wróć do Rehlto. Podejdź do totemu z księga prowadzącą do krainy ze spadającymi liśćmi, tej z Galerią w zwykłym Uru. Wejdź na górę po schodach i podejdź do księgi, przenosząc się do Galerii. Tam znajdziesz pierwszego markera. Dotknij go. Wróć do Rehlto, tam wybierz żółtą księgę, przenieś się do Nexus, a z niego do Rezerro. Wróć do urządzenia nr 1 ( prawa strona) o liczbach 61131 74 – 84. Dotknij niebieskiego przycisku, zacznie migać. Czas na kolejny marker. Wróć do Rehlto i wybierz fioletową księgę. Wrócisz do krainy, z której przeniosłeś się do Galerii. Przejdź blisko schodów, do przodu, do kamiennej płyty leżącej we wnęce. Wejdź na kamień i przenieś się przy pomocy kamiennej tablicy, na balkon, na który znajdziesz kolejny marker.



Zabierz go i wróć do Rehlto. Podejdź do drugiego urządzenia i dotknij go, a zaświeci białym światłem.

Przejdź na druga stronę i podejdź do trzeciego urządzenia ( blisko schodów). Dotknij go, po czym dotknij niebieski przycisk, który zacznie pulsować.

Wróć do Relhto. Wejdź do księgi prowadzącej do krainy z parą i zamykającymi się klapami.

Będąc w niej pozamykaj wszystkie klapy z powietrzem, dotyczy to tez tej klapy na dole, na półce skalnej. Musisz wykonać identyczna pracę jak w zwykłym Uru. Twoje zadanie polega na przeskoczeniu skał, w tym miejscu, wobec tego, ta klapa musi być otwarta ( screen). Musisz trafić do miejsca z wodospadem i woda, tej z robaczkami w zwykłym Uru. Podejdź do księgi i przy jej pomocy, przenieś się w inne miejsce. Na miejscu, podejdź do miejsca z obracającą się rzeźbą i przejdź za nią. Znajdziesz tam kamienna tablicę.



Przy jej pomocy przenieś się do Bewin, na balkon. Znajdziesz tam kolejny marker.



Wróć do Rehlto, do Nexus, a następnie do Rezerro. Podejdź do trzeciego urządzenia i dotknij go, zapalą się kolejne symbole.Podejdź do ostatniego, czwartego urządzenia i kliknij na niego oraz dotknij niebieski przycisk. Udaj się do Rehlto, a następnie do Nexus. Tam wybierz Terminal Promowy i udaj się do Portu. Idź do biblioteki.



Stojąc naprzeciwko wejścia do biblioteki, skręć w prawo i przejdź do końca przepaści, idąc za pachołkami. Na skale zajdziesz marker.



Zabierz go. Wróć do Relhto do Nexus i do Rezerro. Podejdź do czwartego urządzenia i wgraj współrzędne. Uruchomisz promień, który płynąc napędza wielki kryształ.

Wróć do Rehlto, do Nexus i do Terminalu Promowego, po czym udaj się do Portu. Przejdź do miejsca, w którym znajduje się księga prowadząca do Nexus( najpierw w górę, a potem schodami na dół)



Po pojawieniu się symbolu muszli, który zjawi się po przejściu lasera, wejdź w symbol, a trafisz do nowej lokacji.



Na podłodze, w nowym miejscu, znajdziesz dziennik, a po drugiej stronie kolejna kartę. Wyjdź na zewnątrz, a znajdziesz się nad przepaścią, skocz w nią i wróć do Rehlto. To już koniec twojej przygody.

KONIEC.

Autor solucji: agusia16

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Uru: To D'Ni

Tytuł:
Uru: To D'Ni

Producent:
Cyan Inc.

Wydawca:
Ubisoft

Wydawca PL:
Cenega Poland

Rok:
2004

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU: Pentium III 800 MHz,
RAM: 256 MB,
VGA: 64 MB akcelerator 3D,
HDD: 200 MB

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Save (zapisy) gry
Wersja polska (Kompletne Kroniki).

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Adam
Indygo
Ciekawe, ciekawe. :)... »

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

black mirrior 2017

BLACK MIRROR 2017

Indygo - recenzja

Dobra Gra Plus powraca

Cyanide and Happiness: Adventure Game

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway: A Road Adventure Runaway: A Road Adventure
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Kod Da Vinci Kod Da Vinci
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Simon the Sorcerer Simon the Sorcerer
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gemini Rue Gemini Rue
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Violett Violett
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Alter Ego Alter Ego
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Rhiannon: Curse of the Four Branches Rhiannon: Curse of the Four Branches
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Syberia Syberia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 Undercover Missions: Operation Kursk K-141
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Art of Murder: Hunt for the Puppeteer Art of Murder: Hunt for the Puppeteer
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Night of the Rabbit The Night of the Rabbit
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dracula 2: The Last Sanctuary Dracula 2: The Last Sanctuary
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Loom Loom
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Shadows on the Vatican Shadows on the Vatican
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer