Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Indygo 2017-11-28
Indygo
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Uru: The Path of the Shell

Uru: The Path of the Shell

Wersja do druku

Grę, podobnie jak w zwykłym Uru, rozpoczynamy w Rozpadlinie. Nie będę się tutaj rozpisywała, co po kolei należy zrobić. Chodzi o zebranie wszystkich tkanin i o dostanie się do drzewa, tak jak w przypadku zwykłego Uru.
Path of Schell , to jeden z dodatków do Uru. Istotną rolę odgrywają tutaj tkaniny, ze znakiem muszli. Do rozwiązania jest masa zagadek , do zwiedzania też wiele pięknych miejsc. Gra jest trudna i mam nadzieję, że swoją solucją nie zamieszam wam w głowach i sensownie opiszę o co chodzi. Postaram się tez pomóc wam screenami z gry. No to zaczynamy.
Grę rozpoczynamy W Relto. Na półce przybyło książek. Czerwona książka, to twój dziennik, w którym możesz zapisywać własne przemyślenia i robić notatki. Niebieska książka, to początek przygód czekających cię w dodatku do Uru. Następne książki zawierają jakieś nieznane ci jeszcze opowieści. Podejdź do półki, na której leży księga łącząca i użyj nowej księgi.Jesteś gdzieś w wieku Dni. Na wprost siebie dostrzeżesz wielki ekran. Przyjrzyj się mu i odrysuj znajdujący się na nim diagram.



Nic tu więcej nie zdziałasz. Skieruj się na schody. Po prawej stronie znajdziesz balkon, a tam wnękę . Na ścianie zauważysz kartkę z numerem, przepisz go.



Na piętrze będziesz miał następną kartkę.Przy schodach trafisz na wejście do jakiegoś pomieszczenia. Wejdź do środka, naciskając niebieski panel. Nie dotykaj nic w środku, na razie nic tu nie zdziałasz. Na ścianie z prawej strony kulistego urządzenia , znajdziesz kolejną kartkę.



Spisz numer. Kieruj się z powrotem na dół. Udaj się teraz na lewo. Znajdziesz tak księgi. Użyj najpierw księgi znajdującej się z prawej strony.Trafisz to czegoś w rodzaju korytarza. Przejdź do przodu. Na końcu korytarza znajdziesz księgę, łączącą z tym wiekiem. Na lewo( obróć się), znajdziesz kolejną kartkę. Przepisz.



Użyj księgi, a trafisz na wyspę. Porozglądaj się. Na środku, zauważysz dziwny zegar.



Zwróć uwagę, że po wyspie spacerują kraby. Na razie nie wchodź do wody. Skieruj się do wodospadu, który znajduję się na drugim końcu wyspy. Z prawej strony na skale, znajdziesz tkaninę z rysunkiem muszli.Czasami służy ona do przenoszenia, nie trzeba jej kolekcjonować, jak w Uru. Służy też, do robienia save w grze. Dotknij jej i idź dalej w kierunku postumentu. Księga tam się znajdująca, przeniesie cię z powrotem do korytarza, w którym już byłeś. Podejdź blisko zegara , po prostu stań jak najbliżej wody. Przyjrzyj się zegarowi. Znajdują się na nim niebieskie kwadraty. Symbolizują one kraby, które wędrują po wyspie oraz ciebie, czyli wszystkie żyjące istoty na wyspie. Żeby móc, coś dalej zrobić i przesunąć się w grze nieco dalej, musisz się pozbyć wszystkich krabów. Zadanie polega na spychaniu ich do wody. Spychaj je więc kolejno do wody, zaglądaj też za skały, niektóre z nich skutecznie się tam chowają. Gdy już wszystkie z nich wylądują w wodzie, ty udaj się się w pobliże znaku muszli i wejdź w wejście pomiędzy skałami. Dotrzesz do dwóch kamieni tkwiących w wodzie.



Skocz na pierwszy, a następnie na drugi kamień. Twoim zadaniem będzie dostanie się do Wieży, domku stojącego na wodzie. Aby to się udało, musisz z drugiego kamienia, skoczyć możliwie, jak najdalej do wody. Jej nurt, sam poniesie cię do wieży. Teraz, gdy już tam jesteś, zrzuć do wody ostatniego kraba i obejdź domek. Znajdziesz tam symbol. Przepisz go.



Wróć z powrotem na wyspę i podejdź do piedestału z księgą. Dotknij jej trafisz do korytarza, galerii. Dotknij ponownie księgi, a znów przeniesiesz się na tą samą wyspę. Teraz wygląda ona jednak zupełnie inaczej.



Zamiast wody, widzisz unoszącą się wokół mgłę, a zamiast krabów, z ziemi wystają kryształy. Znów spójrz na zegar, ma on dalej niebieskie kwadraty, symbolizujące życie w tej krainie. Twoje zadanie polega więc, na zniszczeniu ich. Nie rozbijaj na razie kryształów na wyspie. Najpierw skieruj się do wieży. Spójrz na dół, pod mgłą zauważysz kamienną ścieżkę. Powoli i ostrożnie, kieruj się nią w stronę wieży. Jeśli spadniesz, automatycznie przeniesiesz się do Relto. Wejdź schodami do góry, dotnij znaku muszli, a następnie rozbij kryształ.



Wróć to sama drogą i porozbijaj pozostałe kryształy. Upewnij się , czy wszystkie z nich już zniszczyłeś( zawsze możesz spojrzeć na zegar). Teraz podejdź do piedestału i przenieś się, przy pomocy księgi, do korytarza, Galerii. Użyj ponownie księgi, by wrócić do tej samej krainy. Teraz widzisz tam tylko skały. Użyj księgi, która masz przy sobie, a przeniesiesz się do Relto. W Relto dotnij księgi z ostatnim znakiem muszli, a przeniesiesz się na skałę, ze znakiem muszli. Dotknij znaku, a potem, przy pomocy księgi, którą masz przy sobie, wróć do Relto. Teraz podejdź do półki z księgami, przenoszącymi do krain i przenieś się do Galerii. Tam naciśnij księgę, powinieneś przenieść się do tej samej krainy, tylko jest tam z powrotem woda. Znów naciśnij księgę , która nosisz przy sobie i wróć do Relto. Podejdź do półki z książkami i naciśnij księgę z ostatnim znakiem muszli. Powinieneś trafić do wnętrza Wieży. Naciśnij lewą dźwignie jeden raz i prawe koło, też jeden raz.



W ten sposób wyłączysz prądy wodne i będziesz mógł płynąć gdziekolwiek chcesz. Wskocz do wody i podpłyń do jednej z wysp.



Wyspy jednak okażą się być tylko obrazami, planszami ustawionymi w wodzie. Na jednej z nich, z drugiej strony, znajdziesz kolejną kartę z numerem 2:32.



Teraz popłyń do do obrazu, za którym znajdziesz wejście do tunelu. Dopłyń do pomostu i skieruj się do drzwi,. Obejdź korytarz dookoła, aż dojdziesz do znaku muszli. Naciśnij go. Wróć z powrotem do korytarza, do drzwi i dźwigni. Naciśnij dźwignię, a następnie użyj księgi, którą nosisz przy sobie i przenieś się do Relto. W Relto, użyj brązowej księgi ze znakiem muszli. Trafisz do innego miejsca.Znajdziesz tam kolejną kartkę z liczbami 2:30. Skieruj się z powrotem do drzwi. Naciśnij dźwignie i poczekaj chwilkę, aż się otworzą. Wejdź do środka. Na końcu korytarza, zobaczysz obraz.



Mniej więcej na środku znajdziesz dwie drabiny. Zejdź jedną z nich na dół. Dotnij znaku muszli, który tam znajdziesz. Podejdź teraz do krzesła i usiądź na nim. Zjedziesz na dół. Krzesło to, posiada trzy rączki. Rączka u góry, po prawej stronie, podnosi do góry, rączka z lewej strony, obraca, a rączka z prawej strony powoduje, że jedziesz do przodu.






Naciskaj rączkę z prawej strony, trzykrotnie. Dojedziesz do tunelu oświetlonego na czerwono. Teraz naciśnij dźwignię u góry, po lewej stronie, a krzesło obróci się, a ty znajdziesz się w pewnym pomieszczeniu.Znajdziesz tam kolejną kartę z liczbami 5:57. Na łóżku leży ubranie, które oczywiście możesz się siebie założyć, jeśli oczywiście masz na to ochotę. Po drugiej stronie pokoju, znajdziesz urządzenie z symbolami. Jest to rodzaj kodu do drzwi, które musisz otworzyć. Podpowiedzią do tej zagadki, są obrazy w korytarzu , Galerii. Ponumeruj je w kolejności od 1-8 , zaczynając od lewej strony.Teraz naciskaj znaki w kolejności: 3, 2, 1, 4, 8, 5, 6, 7. Drzwi się otworzą. Trafisz do kolejnego pomieszczenia.



Na półce znajdziesz kartkę z rysunkiem i napisem 625. Znajdziesz tam też rodzaj zegara, czy stopera, który możesz uruchomić.W centralnym punkcie pokoju, znajdziesz kamienna tablicę, przy pomocy której będziesz się mógł przenieść w zupełnie inne miejsce. Zanim to zrobisz , dotnij tkaniny ze znakiem muszli. Możesz otworzyć okno, twoim oczom ukarze się pewne urządzenie.Podejdź do kamiennej tablicy i użyj jej. Trafisz do jaskini. Tu masz kolejna kartę z liczbami 5:32.Aby się stąd wydostać, użyj księgi, która masz przy sobie i wróć do Relto, a następnie do korytarza, Galerii. Tam też użyj księgi . Znajdziesz się w innym miejscu.



Podejdź do księgi na piedestale, a wrócisz do krainy, w której byłeś na początku. Teraz znów jest tam woda.



Wróć przez księgę, która masz przy sobie, do Relto. Tam użyj księgi łączącej . Wrócisz tam skąd przybyłeś.



Wychodzi na to, że w tym Wieku, nie masz już nic więcej do zrobienia. Czas najwyższy przekonać się co ciekawego ukrywa następna księga. Podejdź więc do księgi z lewej strony i użyj jej. Trafisz do jaskini. Kieruj się naprzód, aż dojdziesz do rośliny.Z tylu za nią znajdziesz rysunek, przerysuj go.Cofnij się z powrotem, wyjdź z tunelu i idź do pustkowia z roślinami i linia kolejową (szyny).



Pozwiedzaj teren, niedaleko drugiego rozgałęzienia szyn, znajdziesz kolejna pieczarę, a tam rysunek z gwiazdami. Możesz się nim przenieś do groty.Zanim to jednak zrobisz , naciśnij na znak muszli, który znajdziesz, po przeciwnej stronie groty, na drewnianej ściance szyn. Naciśnij na rysunek, a trafisz do groty. Tam na ścianie wisi kolejna karta z liczbami 5: 18.



Wróć do Relto i przez księgę z ostatnim znakiem muszli, wróć z powrotem do tej krainy. Skieruj się w okolice miejsca, w którym zaczynałeś podróż w tym Wieku i idź w lewo. Dotrzesz do czegoś w rodzaju pociągu. Wejdź na drabinę i kieruj się w lewo. Dojdziesz do urządzenia, które steruje tym pojazdem. Pociągnij za dźwignię na środku, a następnie użyj raczki z prawej strony. Wyruszysz w krótka podróż.



Możesz wysiąść i poszukać znaku muszli. Znajduje się on, pomiędzy jednymi, a drugimi schodami. W ten sposób zapiszesz grę.



Wróć teraz do pociągu i przejdź do przodu. Znajdziesz tam kolejną dźwignię. Pociągnij za nią, a pojedziesz do przodu, a następnie do góry. Na górze naciśnij dźwignię jeszcze raz, ale szybko wyjdź z pociągu( cofnij się ). Twój wózek zjedzie na dół, a ty znajdziesz się w okrągłym pomieszczeniu. Znajdziesz tam kolejny znak muszli. Naciśnij go.



Są tam też schody prowadzące na zewnątrz, ale niestety nie będziesz mógł nimi zejść.



Wróć z powrotem, kawałek dalej, znajdziesz drabinę. Zejdź nią na dół, a następnie wejdź do pomieszczenia i zapal światło, znajdujące się po lewej stronie.



Zejdź następna drabina na sam dół, a trafisz do tunelu z parą. Na ścianie umieszczono tam kolejna kartę z liczbami 4 : 96.



Skieruj się prosto. Dotrzesz do drabiny, wejdź na górę i włącz światło. Będziesz w pomieszczeniu, które wygląda identycznie, do poprzedniego. Wejdź na drabinę i podążaj do góry. Trafisz do pomieszczenia z wózkiem( pociągiem ), ale niestety nie działa. Skieruj się więc na schody i wyjdź na zewnątrz. Na jednej ze ścian , z boku, znajdziesz kolejną kartę z liczbami 4 : 81.



Kieruj się teraz metalowym pomostem do kolejnego pomieszczenia. Trafisz do miejsca, w którym w centrum stoi urządzenie z wielkimi, kamiennymi klockami.



Porozglądaj się. Na jednej ze ścian zauważysz znak muszli. Dotknij go. Użyj też wajchy, która znajduje się po drugiej stronie znaku muszli. W ten sposób, wprowadzisz w ruch kamienne kloce. Wejdź w drzwi, ze schodami prowadzącymi do góry . Znajdziesz się w pomieszczeniu sterowania. Usiądź na krześle i naciśnij lewy, świecący na niebiesko panel dwa razy. Widzisz przed sobą rysunki, czterech niebieskich okręgów, w których w środku znajdują się mniejsze, czerwone okręgi. Naciskając znaki po lewej stronie i znaki, po stronie prawej, musisz doprowadzić do wyłączenia wszystkich okręgów, niebieskich i czerwonych, oprócz jednego, niebieskiego, po lewej stronie na dole.Po wykonaniu tego zadania, kliknij przycisk, po lewej stronie jeden raz. Teraz będzie widział inny obraz. Musisz powyłączać wszystkie żółte okręgi, naciskając znaki z lewej i prawej strony.



Kiedy już to zrobisz, opuść fotel. zadanie wykonane. Kieruj się teraz przez pokój, schodami do góry. Dojdziesz do dużej rury i drabiny.






Zejdź na sam dół. Trafisz do tunelu, na jego końcu, przy kracie leży karta. Zabierz ją.



Cofnij się z powrotem, do pomieszczenia sterowniczego, a następnie do miejsca z kamiennymi klocami. Idź prosto i wejdź w pierwsze drzwi, a następnie podejdź do wlotu kanału( drugi od prawej). Znajdziesz tam na ściance, kolejna kartę z liczbami 4 : 52.

Wróć do pokoju z kamiennymi klocami i wejdź na schody, znajdujące się po prawej stronie, od niebieskiego światła. Podejdź do wlotu rury, zauważysz, że krata jest pęknięta.

Wejdź do środka, aż dojdziesz do drabiny. Kieruj się nią na górę. Idź pomostem i wejdź do budynku. Naciśnij znajdujący się tam na ścianie panel, ze światłem. Podejdź do białego przycisku i naciśnij go. Pojedziesz do góry. Wyjdź na zewnątrz, znajdziesz się na dachu.



Możesz zabrać leżący tam plecak. Zejdź drabina na sam dół. Trafisz do zupełnie innego pomieszczenia. Naciśnij kolejny znak muszli.



Znajdziesz tam kamienną tablicę i księgę. Kiedy klikniesz na tablicę, trafisz z powrotem, do miejsca, w którym już kiedyś byłeś. jesteś teraz w grocie, w której widnieje ta sama karta z liczbami 5 : 18.



Wróć z powrotem do Relto, a następnie użyj księgi, z ostatnim znakiem muszli i wróć do miejsca, w którym byłeś ostatnio. Naciśnij drugą księgę, a znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu. Znajdziesz tam księgę na piedestale.



Wejdź drabiną na górę i zanotuj kolejna kartę z liczbami 3 : 11 0.



Wróć drabiną na dół, a następnie , wyjdź na zewnątrz i wejdź po drabinie na dach. Skieruj się teraz do windy i zjedź na dół, do pomieszczenia z czterema urządzeniami.



Wróć do tunelu z dziurawa siatką. Teraz udaj się do miejsca z kamiennymi klocami, a następnie , do pokoju sterowania. Musisz na monitorze zapalić wszystkie żółte okręgi.



Wróć do pokoju z windą i czterema urządzeniami. Podejdź do każdego z nich i spójrz przez teleskop. Widzisz, że każdy z nich ma podziałkę, po jednym czerwonym przycisku i przycisk brązowy, z prawej strony. Każda z nich posiada pod spodem symbol. Musisz odpowiednio ustalić skalę, na podziałce. Myślę, że ma to coś wspólnego ze szprychami w znakach w grocie. tej z liczbą 5 :18.



Ustaw na każdej z nich , licząc od dołu i z lewej strony : 8, 6, 4. Powinno się zaświecić żółte światło.Wróć do miejsca z kamienną księgą i tablicą do groty i naciśnij niebieski przycisk, machina się otworzy.Jeśli twoja kulka, jest zrobiona prawidłowo, wytworzy białe światło. Za pomocą książki, będziesz mógł przenosić się do pieczar, i obserwować co będzie się działo. Niestety trzeba to robić bardzo szybko, bo w niektórych miejscach czasu jest niewiele. Potem możesz się przenieść do groty, w której byłeś na początku. Aby to zrobić, musisz przenieść się do Relto, następnie przez znak muszli, do pierwszej krainy. Z pokoju ze stoperem i kartką z liczbą 625, przenosisz się do groty. Wszystko tu robisz okropnie szybko.. Gdy wykonałeś już wszystko, wróć do Relto, a następnie, przy pomocy księgi , przenieś się do........



Wejdź schodami na górę, do przedsionka i wejdź do środka. Znajdziesz tam rodzaj zegara, panel i okrągłą dużą kulę, z prawej strony.



Powiem , że na rozwiązanie , co muszę teraz zrobić wpadłam przypadkiem. No więc, żeby coś zrobić, musisz wejść na panel ze znakiem muszli, włączyć światło, naciskając dźwignie i stać na owym panelu, około 15 min. Musisz stać zwrócony przodem w kierunku światła, nie ruszając się ani przez moment, do upływu ustalonego czasu. Dowiesz się , że czas minął, gdy usłyszysz metaliczny dźwięk, a ze ściany po drugiej stronie wysunie się metalowa drabina. Wejdź na szczeble drabiny i podążaj do przodu. Dotrzesz do urządzenia z niebieskim przyciskiem.



Naciśnij go, a wysunie się platforma. Skieruj się na nią, a następnie, zejdź schodami na dół.



Dojdziesz do drewnianego mostu. Idź prosto, a następnie wejdź do wielkiego drzewa. Znajdziesz tam, kolejny znak muszli. Naciśnij go.Po drugiej stronie , kolejny rysunek. Zapisz go.Na środku, dostrzeżesz, żółta spiralną ścieżkę, a naprzeciwko jej panel z niebieski przyciskiem. Przyciśnij panel, który zmienia ustawienie światła , padającego na ścieżkę. Teraz przejdź po spiralnej ścieżce, tak by trafić do samego środka. Przejście zaczynasz miejsca, w którym wszedłeś do środka( od drzwi). Gdy zrobisz to prawidłowo, przeniesiesz się do Myst.

Wróć z powrotem do kominka i zamknij go czerwonym przyciskiem. Twoje zadanie będzie polegało na odtworzeniu na metalowej płytce kominka, kwadratów z rysunków, które zbierałeś w grze. Klikaj na metalowa płytkę, aż do zapełnienia jej całkowicie. Prawidłowe rozwiązanie, wygląda tak:

Naciskaj w kolejności – 2, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 24, 25, 26, 28, 29, 30, 31, 32, 35, 36, 38, 41, 42, 43, 45, 46, 47, 48.

Jeżeli, wprowadziłeś już na płytkę wszystkie kwadraty, to kliknij na czerwony guzik, po lewej stronie. Krata obróci się. Staniesz przed księgą.



Kliknij teraz na księgę i wysłuchaj opowiadania, oraz obejrzyj animację. Po jej skończeniu trafisz do wielkiej sali. Na stoliku znajdziesz kolejna kartę, zabierz ją, list i ubranie.



Użyj księgi i wróć do Relto, a następnie kliknij na księgę Myst. Wrócisz do kominka. Znów twoim zadaniem będzie narysowanie drogi, wciskanie kwadratów.
Naciskaj w kolejności: 3, 4, 5, 6, 9, 12, 14, 18, 20, 21, 22, 26, 27, 29, 30, 35, 36, 39, 40, 46, 48.



Jeżeli dobrze wprowadziłeś liczby, krata znów się otworzy, a ty znajdziesz kolejną kartę. Wróć do Relto, coś się tutaj zmieniło.

Koniec.

Autor solucji: agusia16

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Uru: The Path of the Shell

Tytuł:
Uru: The Path of the Shell

Producent:
Cyan Inc.

Wydawca:
Ubisoft

Wydawca PL:
Cenega Poland

Rok:
2004

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU: Pentium III 800 MHz,
RAM: 256 MB,
VGA: 64 MB akcelerator 3D,
HDD: 1 GB

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Save (zapisy) gry
Wersja polska (Kompletne Kroniki).

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Adam
Indygo
Ciekawe, ciekawe. :)... »

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Indygo - recenzja

Dobra Gra Plus powraca

Cyanide and Happiness: Adventure Game

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Zak McKracken and the Alien Mindbenders Zak McKracken and the Alien Mindbenders
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Cruise for a Corpse Cruise for a Corpse
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sherlock Holmes: The Awakened Sherlock Holmes: The Awakened
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dark Fall: Lost Souls Dark Fall: Lost Souls
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dreamfall: The Longest Journey Dreamfall: The Longest Journey
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Penumbra: Overture Penumbra: Overture
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry A New Beginning A New Beginning
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado Gold and Glory: The Road to El Dorado
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis Indiana Jones and the Fate of Atlantis
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Next Big Thing The Next Big Thing
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Kod Da Vinci Kod Da Vinci
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dreamfall: Chapters Dreamfall: Chapters
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Ween: The Prophecy Ween: The Prophecy
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Walking Dead: Season Two The Walking Dead: Season Two
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Heavens Hope Heavens Hope
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer