Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Hidden: on the Trail of the Ancients 2015-08-27
Hidden: on the Trail of the Ancients
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry The Trader of Stories: A Grain of Truth

The Trader of Stories: A Grain of Truth

Wersja do druku

Wciśnij New game, by rozpocząć zabawę. Grę rozpoczyna animacja, w której poznajemy nasza bohaterkę. Klikaj, aby kontynuować. Zanim zaczniemy rozgrywkę, warto zapoznać się ze sterowaniem. Ikony potrzebne nam do przejścia gry, znajdziesz na górze ekranu. Nie co je wam przybliżę. Zielona ikona w postaci klucza francuskiego przeniesie Was do głównego menu gry, gdzie będziecie mieli możliwość zapisu gry, jej ładowania, wyłączenie i włączenie muzyki ( radze grac przy włączonej muzyce, która jest śliczna), a także wyjścia z gry.



Ikona oka, to podpowiedź. Po kliknięciu na nią, podświetlone zostaną aktywne w grze punkty.



Kolejne ikonka, to ikona mapy. Kliknąwszy na nią, wyświetla się mapa, na której zapisywane są miejsca, które poznasz w dalszej części gry. Na początku gry, mapa jest pusta.



Ikona ze znakiem zapytania, przenosi gracza, do umysłu głównej bohaterki. Podczas całej gry, do umysłu trafiać będę przemyślenia, w postaci gwiazdek, które będą w tym właśnie miejscu zapisywane w postaci różnorakich wzorów. Przemyśleń w całej rozgrywce jest 18, a zbieramy je miedzy innymi, poprzez klikanie w rozmowach z osobami na słowa zaznaczone na niebiesko.



Ostatnia ikona, to ekwipunek. Do niego trafiać będą wszystkie zbierane podczas gry przedmioty.



Teraz kilka słów o sterowaniu. Sterujemy za pomocą myszy, poruszając się w przód lub w tył, po kliknięciu danego polecenia o przejściu " walk tu". Każde miejsce i przedmiot możemy obejrzeć. Róbmy to zawsze, gdyż część przemyśleń w ten sposób trafiać będzie do umysłu bohaterki. Aby użyć przedmiotu, należy kliknąć polecenie jego użycia. Gdy na jakimś przedmiocie lub tez miejscu będzie możliwość użycia przedmiotu, gra to zasygnalizuje odpowiednim poleceniem. Pamiętaj, aby z każda postacią rozmawiać na każdy temat, klikając na słowo zaznaczone na niebiesko. Oglądaj przedmioty i miejsca i gdy tylko jakieś słowo będzie w niebieskiej obwódce, klikaj je koniecznie. To tyle wstępu, przystępujmy do zabawy.
Zabierz pierwszy przedmiot, czyli pierwszy latający kamień. Trafi do ekwipunku ( gwiazdka). Obejrzyj chmurę wiszącą na niebie, po czym skieruj się w stronę drzewa, trochę w prawo.



Staniesz pod drzewem. Obejrzyj je. Zwróć uwagę na kolejny latający kamień, którego nie masz jak dosięgnąć. Obejrzyj go. Skieruj się w lewo, w stronę cienia czegoś, co przypomina zwierzę, mnie kojarzy się z sarną.



Znajdziesz się przed wielką sarnią konstrukcją, na której umieszczony jest statek. Wejdź na górę.



Obejrzyj animację.

Animacja

Przywita Cię załoga. Porozmawiaj z nimi. Pogadaj z chłopcem sortującym chmury ( siedzi z lewej). Kliknij na słowo zaznaczone na niebiesko i z mężczyzną, który trzyma płócienny kosz z chmurami, również kliknij na niebieskie słowo. Porozmawiaj tez z mężczyzną z mopem. Tak samo jak poprzednio, kliknij niebieskie słowo. Wszystkie postacie obejrzyj. Obejrzyj też chmurę leżącą na platformie. Przejdź po sznurkowej drabinie, na wyższy poziom statku.



Na miejscu porozmawiaj z załogą, z każdym z kim się da, klikając na słowa zaznaczone na niebiesko. Każdą postać obejrzyj. Zabierz siatkę. Za jej pomocą zabierz nieco chmury wiszącej na niebie, z prawej strony. Trafi do ekwipunku.



Dotnij chmury, a odezwie się chłopak trzymający siatkę. Porozmawiaj z nim, klikając na słowo zaznaczone na niebiesko ( sleep). Zabierz czerwoną chustę powieszoną na dole, pod barierką.



Gdy ją zabierzesz , do umysłu trafi pierwsze przemyślenie. Kliknij na teleskop, by dokonać jego zbliżenia. Twoim zadaniem będzie odszukanie sześciu obiektów za pomocą teleskopu. W tym celu, przesuwaj teleskop za pomocą gałki znajdującej się z lewej. Gałka przesuwa się w dół, w górę, w lewo i w prawo. Gdy wypatrzysz obiekt, nakieruj go na środek, tak by został umieszczony w celowniku. Gdy już się tam znajdzie, kliknij na małe szkiełko nad celownikiem. Obiekt zostanie zaznaczony na kartce leżącej z prawej strony. Zaczynajmy!



Podjedź do góry i w lewo. Natniesz się na skały. Umieść je w celowniku i kliknij na szkiełko. Obraz ich zostanie umieszczony na kartce.



Zjedź w dół i trochę w prawo, odkryjesz co robi twój przyjaciel.



Skieruj drążek w prawo i nieco w górę. Odkryjesz drzewo. Kliknij na szkiełko, drzewo zostanie dodane na kartkę.



Na prawo, nieco wyżej od wozu twego przyjaciela, znajdziesz stado ptaków. Umieść je na środku celownika i kliknij szkiełko. Zostaną narysowane na kartce.



Na prawo, niżej niż góry, odkryjesz skały. Umieść je na środku i kliknij na szkiełko.



Zjedź na dół, a zobaczysz pochylone drzewo. Umieść je na środku i kliknij na szkiełko. Odpowiedni rysunek pojawi się na kartce.



Na lewo, nieco wyżej od zwalonego drzewa, odkryjesz stado bawołów. Umieść je w celowniku i naciśnij szkiełko. Rysunek zostanie ukończony.



Zejdź na dół i podejdź do chłopca sortującego chmury. Kliknij na niego, po czym daj mu chmurę, którą zabrałeś za pomocą siatki. Pojawi się zadanie polegające na pozbyciu się wszystkich pionków, które musisz połączyć w pary, tak jak w grze Mahjong. Twoje ruchu są z góry określone, gdy zrobisz błąd, zadanie musisz powtórzyć. Oto prawidłowa kolejność:




Dzięki temu, chmury zostaną oczyszczone. Przejdź w dół ekranu. Na kolejnej części statku, porozmawiaj z załogą, pamiętając na klikanie na słowa zaznaczone na niebiesko. Obejrzyj wszystkie postacie.



Kliknij na człowieka w kapeluszu, który zajmuje się szyciem i daj mu posortowane chmury.



Pojawi się kolejne zadanie, polegające na odpowiednim ustawieniu części chmur, by szef stworzył napis. Klikaj na dany element, by go obracać.






Gdy ułożysz dane części poduszki, zobaczysz napis. Chwilkę później do twojego ekwipunku trafi biała poduszka.



Wejdź na górę, do kajuty kapitana. Zabierz stojącą na stoliku, przy którym siedzi kapitan, olejną lampę.



Spójrz na mapę leżącą na stoliku.



Obejrzyj i kliknij obraz stojący na drugim stoliku, z prawej.



Do umysłu trafi druga myśl. Opuść statek, zejdź na dół. Przejdź do drzewa i za pomocą siatki, zabierz latający kamień.



Rusz w stronę wozu. Spójrz na chmurę. Przejdź dalej.



Obejrzyj animację.

Animacja

Staniesz przed skałami. Zabierz kamień leżący z prawej strony. Trafi do ekwipunku.



Przejdź w kierunku żółtego namiotu. Na miejscu, weź kolejny kamień. Rozsuń patyki, a znajdziesz ukrytą siekierę. Zabierz ją.



Spójrz na przewrócone krzesło, po czym na baldachim. Kliknij na niebieski napis ( businnes). Podejdź bliżej w kierunku namiotu. Do umysłu trafi trzecia myśl. Zabierz stetoskop leżący w ziemi.



Spójrz na rysunek na skale. Kliknij na kolejny niebieski napis. Zerknij na kartkę leżącą z prawej strony. Przyjrzyj się jej bliżej, po czy zabierz.



Przejdź w prawo, do wiszących skał. Zabierz drugą czerwona chustę. Do umysłu trafi czwarta myśl.



Przejdź dwa razy do tyłu, po czym udaj się w kierunku rozpadliny skalnej.



Spójrz na swój wóz. Kliknij słowo na niebiesko ( Zephyr). Zerknij na pękniecie w skale. Zwróć uwagę na wiszący na dole niewielki kamień. Użyj na nim przedmiotów i po kolei poukładaj wszystkie cztery kamienie, jeden po drugim. Wejdź na górę.



Na ścianie skalnej znajdziesz kolejną kartkę. Obejrzyj ją, po czym zabierz. Po drugiej stronie zauważysz kolejną chustę, niestety w tej chwili nieosiągalną.



Spójrz na rozpadlinę, w jej dole. Kliknij kolejną niebieską część zdania ( connection).



Teraz wejdź do jaskini, za żółtą zasłonę. W jaskini, spójrz na kolejną kartkę leżącą na podłodze. Po obejrzeniu jej, zabierz.



Weź pojemnik z oliwą, leżący na schodach. Spójrz na rysunki na tablicy.



Zerknij również na księgę leżącą na stoliku. Gdy dokona się jej zbliżenie, do umysłu trafi piąta myśl.



Spójrz na półkę nad stolikiem s książką, by odkryć kolejne słowo ( brew). Kliknij na nie.
Wejdź w ekwipunek, gdzie połącz pojemnik z oliwą z lampę. Zejdź po schodach na dół. Zerknij na kolejna kartkę, przyglądając się jej bliżej. Zabierz ją. Weź kolejną część czerwonej chusty, wiszącą w oknie. Po zabraniu jej, do umysłu trafi szósta myśl.



Spójrz na skrzynię, by odkryć kolejne niebieskie słowo ( hidden). Kliknij na nie. Otwórz skrzynię i zajrzyj do niej.



Spójrz na kartkę leżącą w skrzyni, wśród ubrań, a do umysłu trafi siódma myśl.



Spójrz na naczynia leżące na półce i na wodę. Wyjrzyj przez okno, po czym wejdź przez nie na górę.



Na górze zobaczysz rozciągniętą linę. Użyj na niej siekiery, a obejrzysz animację.



Animacja

Trzonek siekiery wróci do ekwipunku. Wejdź po sznurkowym moście do góry. Zbadaj gniazdo. Poznasz kolejne słowo zaznaczone na niebiesko ( environment). Znajdziesz w nim sznurek, zabierz go.



Spójrz na niebo. Kolejne słowo na niebiesko ( The Great Oak).



Spójrz na sznurkową drabinę, po czym wejdź ponownie do góry. Przyjrzyj się mnichowi. Poznasz kolejne niebieskie słowo, które kliknij ( Legends).



Spróbuj porozmawiać z medytującym. Kolejna, ósma myśl trafi do umysłu naszej bohaterki. Zejdź na dół. Znajdziesz linę, która spadła. Zabierz ją.



Wróć na górę. W ekwipunku, połącz trzonek siekiery z liną. Użyj tak połączonej liny na zasłonie wiszącej po drugiej stronie.



Obejrzyj animację.

Animacja

Po zawieszeniu liny, zabierz kolejny fragment czerwonej chusty. Do umysłu trafi kolejna, dziewiąta myśl.



Wejdź do kolejnej jaskini, przechodząc przez czerwoną przesłonę. Znajdziesz się w czymś w rodzaju pracowni. Spójrz na kolejną kartkę leżącą na podłodze. Przeczytaj ją, po czym zabierz.



Zabierz również szklaną menzurkę stojąca nieopodal na podłodze.



Spójrz na zielony stolik, na którym leży mapa, obejrzyj ją.



Otwórz szufladę biurka. Znajdziesz w nim pięć kolorowych filtrów. Zabierz je.






Spójrz na mechanizm znajdujący się z prawej strony. Wygląda na to, że coś otwiera. na górze znajdują się cztery szklane pojemniki. Musisz do nich wlać odpowiednia ilość wody, ale najpierw potrzebna Ci woda. Wróć zatem do poprzedniej jaskini.



Zejdź po schodach na dół, do niższej jaskini. Do menzurki nabierz wody i wróć do jaskini z mechanizmem.



Postaw menzurkę z wodą na dole, a pojawi się kolejne zadanie. Musisz napełnić pojemniki odpowiednią ilością wody. Wskazówką do prawidłowego rozmieszczenia wody w pojemnikach, jest napis na ścianie. Wiadomo, że pierwszy pojemnik powinien być dwa razy cięższy niż ostatni z nich. Ostatni zaś powinien ważyć więcej niż jedna sekunda. Z podpowiedzi wynika więc, że suma wszystkich pomiarów wynosi 10, zatem rozwiązanie wygląda następująco:

pierwszy pojemnik od lewej - 4 porcje wody;
drugi pojemnik od lewej - 1 porcja wody;
trzeci pojemnik od lewej - 3 porcje wody;
czwarty pojemnik od lewej - 2 porcje wody.

Klikaj na dany pojemnik, a on będzie zapełniał się wodą. Klikaj aż do momentu, gdy w naczyniu znajdzie się żądana ilość płynu.



Gdy wykonasz zadanie poprawnie, zapadnia zjedzie na dół, ukazując wejście do podziemi. Zejdź zatem na dół.



Zabierz kolejny, ostatni już fragment czerwonej chusty. Do umysłu bohaterki, trafi kolejna, dziesiąta myśl.



Zbadaj oświetlony wzór na podłodze. Kliknij na kolejne zaznaczone na niebiesko słowo (truth).



Wróć na górę. Przyjrzyj się teraz bliżej mechanizmowi po drugiej stronie. To rodzaj projektora. Aby działał, musisz go uzupełnić w niezbędne do jego działania przedmioty. Zaczynajmy więc. W okrągłym stelażu, w którym tkwi już jeden fragment czerwonej chusty, umieść pozostałe części, tak by stelaż się zapełnił. Czynność powtarzaj dla każdej chusty.



Gdy już stelaż będzie zapełniony, to z lewej strony pudełka, stojąc do niego oczywiście przodem, umieść lampę olejową.



Teraz spójrz na pudełko na środku. To miejsce, gdzie musisz ustawić odpowiednie, kolorowe filtry. Umieść je zatem w pudełku, wyciągając je z ekwipunku.



Musisz je ustawić w odpowiedniej kolejności, według kolorów, po czym należy przekręcić kluczyk. Podpowiedzią do zagadki, czyli do prawidłowego rozmieszczenia kolorowych filtrów, są kartki, które zbierałeś podczas rozgrywki. Masz je w ekwipunku, przyjrzyj się im bliżej. Każda kartka ma przypisany sobie numer, w postaci rzymskiej cyfry, zamień ją na cyfrę arabską. Oznacza ona kolejność rozmieszczania kolorów filtrów. Pierwsze litery każdej linijki tekstu są pogrubione i czytane od góry, do dołu tworzą nazwę koloru. Po kolei kolory wyglądają następująco:

I - red - czerwony;
II - purple - fioletowy;
III - kartki brak, ale pozostaje Ci tylko niebieski filtr, wobec tego ten właśnie kolor je kolejny;
IV - green - zielony;
V - yellow - żółty;
VI - orange - pomarańczowy.




Zgodnie z podpowiedzią, umieść wszystkie filtry.



Teraz przekręć kluczyk i obejrzyj projekcję. Otrzymasz również jedenastą myśl.



Opuść jaskinie i wróć na statek. Przejdź do kapitana, do jego kajuty. Poproś go o opowiedzenie historii. W rozmowie umieszczaj w brakujących miejscach, słowa, które zbierałeś do tej pory w grze. Znajdują się one teraz z lewej strony. Klikaj na brakujący wyraz w tekście, a następnie na wyraz, który chcesz tam umieścić. Gdy już wybierzesz wyrazy i uzupełnisz zdanie, kliknij na przycisk ze słowem " ask". Każda poprawne zdanie, to jedna myśl, która trafi do umysłu.

Pierwsze zdanie - dwunasta myśl.



Drugie zdanie - trzynasta myśl.



Trzecie zdanie - czternasta myśl.



Czwarte zdanie - piętnasta myśl.



Piąte zdanie - szesnasta myśl.



Szóste zdanie - siedemnasta myśl.



Opuść statek i za pomocą mapy, tak jest szybciej, przenieś się w miejsce z latającymi skałami.



Za pomocą sznurkowego miernika, wiszącego na górze w ekwipunku, zmierz drugi kamień od prawej. Obejrzyj animację.



Animacja

Do umysłu trafi ostatnia, osiemnasta myśl. Czas je poukładać, tak by tworzyły odpowiedni obrazek. Wejdź zatem do umysłu naszej bohaterki. Klikaj na dane pole, a ukażą się wzory. Układaj je w odpowiednich miejscach. Gdy popranie ułożysz elementy, połączą się, tworząc całość.



Ponownie użyj mapy i udaj się do ukrytego pomieszczenia w prawej jaskini, tam, gdzie znalazłeś ostatnia część chusty. Na wzorze, na dole umieść poduszkę, którą masz w ekwipunku, a następnie stetoskopu.



Obejrzyj animacje, klikając kontynuację.

Animacja

Po chwili pojawi się mnich, który Ci pomoże. Po wizji, użyj mapy, by przenieś się do pomieszczenia z którego brałeś wodę do menzurki. Spotkasz tam mnicha, z którym porozmawiaj.



Mnichowi może zadać kilka pytań, wpisując w puste pola słowa. Zadanie nie jest konieczne dla ukończenia gry. Ponownie użyj mapy , by sprawdzić co się zmieniło. Gdy dotrzesz w miejsce, gdzie powinien stać statek, zobaczysz, że nie ma po nim śladu. Miejsce zostanie wymazane z mapy. Kliknij na duża muszle w oddali.



Przejdź w tył, w stronę drzewa, po czym przejdź w lewo, w kierunku cienia drzewa.



Znajdziesz swego przyjaciela. Wybierz dalszą podróż. Obejrzyj animację końcową, tej cudnej gry.

Animacja



Koniec.

Autor solucji: agusia16

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry The Trader of Stories: A Grain of Truth

Tytuł:
The Trader of Stories: A Grain of Truth

Producent:
Marek Rudowski

Wydawca:
Marek Rudowski

Wydawca PL:
brak planów

Rok:
2012

Platformy:
Browser Game

Wersja językowa:

Wymagania:
Przeglądarka internetowa wyposażona w program do odtwarzania animacji Flash.

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

user, gość, użytkownik Asia
The Inner World
Mam wielki problem gdy trafiam do hangaru pojawia się czarny ekran i nie mogę dalej grać . Robiłam j... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

Świat Baśni: Złodziej Dusz

W Sidłach Umysłu: Podróż Alicji

Enigmatis 2: Mgły Ravenwood

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Deponia Deponia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Deponia 3: Goodbye Deponia Deponia 3: Goodbye Deponia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Amnesia: The Dark Descent Amnesia: The Dark Descent
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Zak McKracken and the Alien Mindbenders Zak McKracken and the Alien Mindbenders
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Hidden: on the Trail of the Ancients Hidden: on the Trail of the Ancients
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Escape from Monkey Island Escape from Monkey Island
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Ween: The Prophecy Ween: The Prophecy
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Lost Chronicles of Zerzura The Lost Chronicles of Zerzura
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dracula 2: The Last Sanctuary Dracula 2: The Last Sanctuary
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Dig The Dig
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Post Mortem Post Mortem
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Raven: Legacy of a Master Thief The Raven: Legacy of a Master Thief
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Dark Eye: Chains of Satinav The Dark Eye: Chains of Satinav
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Paradise Paradise
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Shadows on the Vatican Shadows on the Vatican
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer