Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Indygo 2017-11-28
Indygo
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate

The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate

Wersja do druku

Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

Część I
Weź pustą butelkę obok półki i drugą z fałdy pod dywanem.
Wyjdź, idź w górę.
Zabierz muchomor, idź w lewo.
Zajrzyj do pnia a znajdziesz książkę.
Idź w górę, zabierz zakręcony korzeń i cebulę powyżej.
Góra, porozmawiaj z pszczółką.
Prawo, prawo, weź kolejną cebulę, porozmawiaj z Marko the Moron.
Dół - są tutaj robaki na drzewie.
Naciśnij jakiegoś robaka, a inny zapali się 2 razy - będzie to pierwszy robak z sekwencji.
Powtarzaj sekwencje zapalających się robaków, co jedną to o jeden robak więcej, aż naciśniesz wszystkie siedem robaków i zagrają one zabawną muzyczkę (zapisz kolory robaków poprawnej sekwencji na kartce!!!).
Idź w górę i 3 razy w lewo do skrzyżowania.
Weź pióro z gniazda, idź w górę.
Użyj pustej butelki na wodzie i ochłodź nią jagody, weź wszystkie jagody.
Idź w górę do domku, weź taboret, worek ziemi, butelkę.
Wyjdź, idź w dół i w lewo.
Popchnij drzewo, weź klucz, idź w lewo.
Zajrzyj do dziupli a znajdziesz naczynie.
Użyj cebuli na krokodylu, a następnie pustej butelki na łzach.
Idź w górę, weź żółty kamień u góry, napełnij jedną z butelek gorącą wodą z gejzeru.
Teraz sporządź miksturę wrzucając do swojej misy:
-zakręcony korzeń
-żółty kamień
-cebula
-krokodyle łzy
-taboret
-gorąca woda.
Eliksir powinien być jasno zielony, napełnij 2 butelki powstałym eliksirem.
Idź w dół i 5 razy w prawo, wejdź do jaskini.
Kliknij na mysz, użyj na sobie zielonego eliksiru a mysz ucieknie.
Przy wielkiej czaszce naciskaj zęby w kolejności kolorów jak robaki na drzewie.
Użyj klucza na skrzyni, a z niej weź różdżkę i ser.
Idź 3 razy w lewo i daj ser facetom na łódce.
Idź w lewo i 2 razy w dół, daj roślinie do pyska worek ziemi a uwolnisz Marko.
Idź w prawo, weź kotwicę, użyj na niej różdżki zmieniając ją w złoto.
Lewo, góra, góra, Boner spalił swoją łódkę i zgubił listy.
Lewo, lewo, weź list z dłoni kościotrupa, lewo, góra, weź list, wróć do Bonera.
Prawo, prawo, dół, weź list, wróć do Bonera.
Dół, dół, prawo, dół, weź list z dachu.
Wróć do Bonera i daj mu wszystkie listy.

Część II
Po upadku weź list i butelkę ze stogu siana.
Idź w dół, weź miskę i ocet, daj list facetowi.
Idź w lewo, odkręć zawór u dołu, weź patyk z koła wodnego, aby maszyna zaczęła działać.
2 razy w prawo, weź różdżkę, kliknij w trąbę słonia, weź rzodkiewkę i kapustę.
Lewo, góra, przy stogu powinien pojawić się duch, jeśli nie wejdź tu jeszcze raz.
Użyj pustej butelki na duchu.
Dół, prawo, użyj ducha na strachu na wróble.
Lewo, lewo, użyj rzodkiewki na tłuczku, użyj niebieskiej miski, aby zabrać zmieloną rzodkiewkę.
Użyj octu na zmielonej rzodkiewce, aby uzyskać musztardę.
Prawo góra, użyj pustej butelki na małej owcy, aby uzyskać mleko.
Weź pszenicę.
Idź w dół, zejdź do piwnicy, użyj mleko na lejku w maszynie i użyj maszyny (wystający patyk), aby uzyskać ser.
Weź ser, 4 podkowy i nożyczki, wyjdź.
Idź w lewo, użyj pszenicy na tłuczku.
Następny czar. Wrzuć do miski:
-musztardę
-użyj pustej miski na tłuczku, aby zabrać zmieloną pszenicę i wrzuć ją do kotła
-kapusta
-ser
Użyj pustej butelki na eliksirze, a następnie na sobie, aby uzyskać kanapkę.
Weź pustą butelkę.
Użyj podkowy na elektryczności, aby uzyskać magnes.
Prawo, góra, prawo, użyj kanapki na ziemi i wejdź do bramy.
Weź patyk z ust konika morskiego.
Wejdź do domku a w nim w lewo.
Przy drzwiach użyj znowu kolorowego kodu, aby wejść do tawerny.
W środku weź kufel, napełnij go z beczki po prawej i wypij. Powtarzaj aż twarz bohaterki zrobi się zielona.
Napełnij kufel jeszcze raz i weź pełny ze sobą.
Weź różowe coś z beczki po lewej.
Spróbuj wyjść, porozmawiaj z ludźmi, wysłuchaj poematu.
Spróbuj wyjść, kliknij w mównicę i wygłoś swój poemat, wyjdź.
Wróć z powrotem do tawerny, jest tam walka, kliknij kilka razy w faceta w koszulce w biało-niebieskie paski, aż wypadnie mu ząb.
Na zębie użyj różdżki, aby zmienić go w zwykły, weź go i wyjdź.
Użyj różdżki na zębie, aby ponownie zmienić go w złoty.
ZAPISZ GRĘ.
Przed muszlami ośmiornicy ustaw podkowę nienamagnesowaną, tą z "nóżkami" do góry (jak U).
Przy kładzeniu podkowy musi wystąpić taki dźwięk jakby sprężyna, a nie taki standardowy jak przy kładzeniu jej gdziekolwiek.
Kiedy podkowa ustawiona jest prawidłowo daj ośmiornicy złoty ząb i po zamieszaniu wybierz jakąkolwiek muszlę, aby uzyskać 2 zęby.
Zrób to ponownie a będziesz miał 3 złote zęby, weź też podkowę.
Idź w dół, lewo, lewo, dół, daj niebieska miskę smokowi i weź ją ponownie.
Napełnij butelkę łzami, które wypłakał.
Idź w lewo, użyj zębów na tłuczku, aby uzyskać monety.
Prawo, góra, 3 razy prawo.
Weź wszystkie rzeczy z dołu oprócz "wrapper".
Kartę użyj na swojej księdze.
Idź w prawo (górne), użyj różowego coś na nodze zająca.
Prawo, użyj patyka na linie, aby przeskoczyć przepaść.
Prawo, zrób miksturę.
Użyj skórki pomarańczy na niebieskiej misce, użyj na tym piwa, aby uzyskać sos.
Spuść poprzednią miksturę w misce szklanej.
Użyj na niej:
-podkowy ustawionej w U.
-różowe coś z odciskiem zająca.
-sos pomarańczowo-piwny.
-łzy smoka.
Mikstura powinna być różowa.
Napełnij puste butelki miksturą i użyj każdej z nich na ołtarzu.
Idź w lewo do ekranu z dużą rybą, daj szeryfowi miksturę.
Idź w lewo, wejdź do domku, użyj na sprzedawcy mikstury i daj mu 3 monety a otrzymasz bilet.
Idź w prawo.
Jeśli nie masz już mikstury to napełnij pustą butelkę z misy i użyj jej na ołtarzu.
Jeśli jesteś na ekranie przy dużej rybie to w wodzie coś migocze, użyj na tym magnesu i weź klucz, magnes też.
Wejdź do ryby, użyj klucza na zamku Marco.
Kiedy zostaniesz zamknięta użyj magnesu na kluczu.
Kliknij kilka razy na szmatę w swojej celi, Marco da ci hak, użyj wędki na oknie.
Złowisz rybkę i klucz, użyj klucza na swojej celi i celi Marco.
Wyjdź z ryby, idź w prawo (dół).
Daj kapitanowi eliksir i bilet.
Na pokładzie użyj magnesu na linie po prawej od steru.




Część III
Idź w lewo.
Po drodze zbieraj wszystkie kamienie, muszle, rozgwiazdy.
Idź tak długo, aż dojdziesz do dziadka i babci, porozmawiaj z nimi a dostaniesz pióro.
Porozmawiaj z nimi, daj im 6 monet.
Potem będą prawdopodobnie chcieli 6 rozgwiazd i 6 muszli - musisz im to wszystko dostarczyć.
W zamian za to dostaniesz informację, że masz skoczyć do szybu wentylacyjnego.
Idź 2 ekrany w prawo i wskocz do dymiącego szybu (być może będziesz musiał pozbierać więcej kamieni i rzeczy z ekranów).
Weź wszystko z ziemi, przejdź przez mostek w prawo (po drodze zbieraj kamienie - musisz mieć taki w kształcie leżącego serca).
Kliknij w kryształową palmę, aby zabrać kulkę bawełny.
Weź patyk u dołu.
Idź w górę, użyj patyka na niebieskim dinozaurze 2 razy, a spadający kamień zatka jedną z dziur na głowie węża.
Użyj strumienia powietrza na głowie węża a zdobędziesz 2 czarne kamyki.
Idź w dół, lewo, lewo, weź butelkę i kamień.
2 razy w prawo.
W inwentarzu użyj różdżki na jednym z kamieni, który przypomina serce, aby zamienić go w złoty kamień
Używamy na misce:
-kulka bawełny z palmy
-złote serce
-czarne kamyki
Ciecz zmieni się na niebieską, użyj na niej butelki i wypij a uzyskasz misia.
Idź w lewo i mostkiem nad czerwonego dinozaura, kliknij w niego, aby go dosiąść i po drodze zdobyć czerwony materiał z porwanej sukienki.
Idź w lewo, jeśli dinozaur patrzy w prawo lub w lewo to wejdź tu jeszcze raz aż będzie patrzył w tył.
Użyj czerwonego materiału na dinozaurze, aby rozwalił drzwi.
Po scence weź pergamin i użyj na księdze.
Pochodź teraz po wszystkich ekranach i zatykaj małe wulkaniki z lawą kamieniami (w sumie chyba 4).
Kiedy wszystkie będą zatkane idź do ekranu z dinozaurem wyważającym drzwi i wejdź na wzburzony wulkan.




Część IV
Weź szyszkę obok drzew.
Kliknij w dziurę, która zrobiła Zanthia a znajdziesz butelkę.
Idź w lewo, weź 2 razy mech z kamienia u góry po prawej.
Zacznie się toczyć kamyk, weź go.
Na dole po prawej weź patyki na opał.
Weź kulkę śniegu ze śniegu po lewej od rycerza.
Idź w prawo, użyj patyków na czarnym kamieniu, użyj na nim toczącego kamienia i weź węgielek, który zostanie po ognisku.
Eliksir, wrzuć:
-kulkę śniegu
-węgielek
-mech
Eliksir powinien być jasno niebieski. Weź go do butelki i użyj na rycerzu po lewej.
Z wieży zamkowej weź orzech.
Idź w lewo, użyj różdżki na statuetce zmieniając ją w złoto, ze skrzyni weź bębenek i "jack".
Użyj jack na biegającej stopie.
Weź żołądź po lewej od statuy.
Idź 2 razy w prawo, użyj bębenka na ściętym pniu na prawo od drzew, przejdziesz w prawo.
Kliknij w kolejkę.
Daj wiewiórce szyszkę, orzech i żołądź a odejdzie.
Użyj toczącego kamienia na kole drewnianym i użyj kolejki.

Część V
Weź miotełkę do kurzu i miotłę.
Wejdź do chatki.
Weź sierść byka, butelkę z półki i 3 kule armatnie.
Wyjdź, użyj różdżki na kulach, daj jedną matce i kiedy się odwróci zabierz lizaka dziecku.
Weź kulę śniegu ze śniegu po prawej.
Eliksir:
-kula śniegu
-sierść
-miotełka do kurzu
-lizak
Wypij żółty płyn a zmienisz się w Yeti.
Wejdź do chatki.
U Yeti: weź cukierki, perfum, pióra z poduszki, butelkę z szafki.
Wyjdź na zewnątrz, weź 3 sople lodu z ziemi.
Zrób kolejny eliksir używając: - sopla lodu, perfumu, piór, cukierków, napełnij butelkę eliksirem.
Użyj sopli na ścianie lodu po prawej, Yeti nie pozwoli ci uciec.
Wyjdź ponownie, poczekaj aż wspinacze zejdą na dół do ciebie i użyj na nich eliksir.
Użyj sopli na ścianie i idź w prawo.
Wejdź do chatki.
Musisz wypełnić od lewej butelki odpowiednimi kolorami (nie takie jak robaki).
Musisz stworzyć po kolei wszystkie eliksiry używając przełączników (od lewej):

CZERWONY: hot air (gorące powietrze w butelce) + piórka + red leather folio (taka książka czerwona)
POMARAŃCZOWY: musztarda (czyli miska z radish + vinegar czerwony w butelce) + miska z zmielonym ziarnem (ground grain) + kapusta + ser
ŻÓŁTY: śnieżna kula + musk (sierść) + piórka + lizak
ZIELONY: gnarlwood (zakręcony korzeń) + sulfur (żółty kamień) + onion (cebula) + reptile tears (krokodyle łzy) + wood stool (stołek) + hot water (gorąca woda)
NIEBIESKI: crystal palm fuzz (bawełniana kula z palmy) + lead heart (kamień w kształcie serca zamieniony w złoty) + 2 black pebbles (czarne kamyczki)
INDYGO: jagody granatowe + amethyst (różowy kamień szlachetny)
FIOLETOWY: podkowa + rabbit foot print (różowe coś z odciskiem zająca) + sweet&sour sauce (miska z czerwonym sosem) + reptile tears (krokodyle łzy)
Pojawi się tęcza.
Wyjdź z domku, weź sopel po prawej i użyj go na domku, aby się wspiąć.

Część VI
Po spotkaniu z ręką idź w prawo i w dół.
Użyj różdżki na antenie satelitarnej emitującej światło, aby ją zgasić i wejdź do drzwi.
Idź schodami w górę lewo do budki sterowniczej.
Tam ponaciskaj na tryba i mapę Kyrandii, aby przekonać się, że brakuje tryba.
Wyjdź, zejdź na dół i idź w górę w prawo.
Jest tam maszyneria z trzema głowami i krążkami.
Są to odwrócone wieże Hanoi.
Krążki można przestawić tylko jeśli pod spodem nie leży już większy z nich.
Zadanie polega na tym, aby przenieść wszystkie krążki najpierw do środkowej głowy, a potem do lewej głowy, aby otrzymać patyk i trybo.
To nie jest takie trudne, na początku frustruje, ale potem zajmuje około 15 minut.
Tu jest save po hanoi do scuma
Wróć do kabiny sterowniczej i wsadź trybo na swoje miejsce.
ZAPISZ GRĘ.
Użyj patyka na wsadzonym trybie.
Pojawi się rączka i 3 razy odzyskasz kontrolę nad kursorem.
Pierwszy klik powinien być po lewej od ciebie w zieloną tabliczkę na stoliku.
Drugi klik zaraz po tym jak gwiazdki święcą nad ręką w jej koniuszki palców.
Trzeci klik w barierkę zaraz za plecami ręki.
KONIEC

Autor solucji: adam

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate

Tytuł:
The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate

Producent:
Virgin Games, Inc.

Wydawca:
Westwood Studios, Inc.

Wydawca PL:
brak danych

Rok:
1993

Platformy:
DOS, Windows, DOSBox

Wersja językowa:

Wymagania:
PC 386DX 33MHz
4MB RAM

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Triki, porady do gry

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate

Screenshot, zrzut ekranu z gry The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate

Screenshot, zrzut ekranu z gry The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Adam
Indygo
Ciekawe, ciekawe. :)... »

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Indygo - recenzja

Dobra Gra Plus powraca

Cyanide and Happiness: Adventure Game

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Reksio i Czarodzieje Reksio i Czarodzieje
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Universe Universe
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sherlock Holmes: The Awakened Sherlock Holmes: The Awakened
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Secret Files: Tunguska Secret Files: Tunguska
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Leisure Suit Larry 1: In the Land of the Lounge Lizards Leisure Suit Larry 1: In the Land of the Lounge Lizards
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Simon the Sorcerer Simon the Sorcerer
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Curse of Monkey Island The Curse of Monkey Island
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Dark Eye: Chains of Satinav The Dark Eye: Chains of Satinav
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Wolf Among Us The Wolf Among Us
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Deponia 2: Chaos on Deponia Deponia 2: Chaos on Deponia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry NiBiRu: Age of Secrets NiBiRu: Age of Secrets
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Goblins 3 Goblins 3
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Hopkins FBI Hopkins FBI
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dead synchronicity: Tomorrow Comes Today Dead synchronicity: Tomorrow Comes Today
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Machinarium Machinarium
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer