Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition 2014-11-19
Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2014-10-31
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Sherlock Holmes: Crimes and Punishments 2014-10-13
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
Rok: 2014
spacer



Okładka z gry The Vanishing of Ethan Carter 2014-10-02
The Vanishing of Ethan Carter
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Testament of Sherlock Holmes 2014-09-27
The Testament of Sherlock Holmes
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Sherlock Holmes: The Silver Earring 2014-09-13
Sherlock Holmes: The Silver Earring
Rok: 2004
spacer
Okładka z gry Gray Matter 2014-08-31
Gray Matter
Rok: 2010
spacer
Okładka z gry The Next Big Thing 2014-07-12
The Next Big Thing
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry Moebius: Empire Rising 2014-05-12
Moebius: Empire Rising
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Broken Sword: The Serpent's Curse 2014-05-03
Broken Sword: The Serpent's Curse
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry The Inner World 2014-04-03
The Inner World
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Heavy Rain 2014-03-25
Heavy Rain
Rok: 2010
spacer
Okładka z gry 1954: Alcatraz 2014-03-20
1954: Alcatraz
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry A Stroke of Fate: Operation Valkyrie 2014-03-14
A Stroke of Fate: Operation Valkyrie
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Darkness Within 2: The Dark Lineage 2014-03-03
Darkness Within 2: The Dark Lineage
Rok: 2010
spacer
Okładka z gry Belief and Betrayal 2014-02-16
Belief and Betrayal
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Secret Files: Sam Peters 2014-02-06
Secret Files: Sam Peters
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Gomo 2014-01-30
Gomo
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Nostradamus: The Last Prophecy 2014-01-11
Nostradamus: The Last Prophecy
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Violett 2014-01-05
Violett
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Runaway: A Twist of Fate 2014-01-04
Runaway: A Twist of Fate
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Ween: The Prophecy 2014-01-02
Ween: The Prophecy
Rok: 1993
spacer
Okładka z gry Journey of a Roach 2013-11-25
Journey of a Roach
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry The Raven: Legacy of a Master Thief 2013-11-20
The Raven: Legacy of a Master Thief
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Deponia 3: Goodbye Deponia 2013-10-28
Deponia 3: Goodbye Deponia
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Secret Files 3: The Archimedes Code 2013-10-15
Secret Files 3: The Archimedes Code
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Secret Files 2: Puritas Cordis 2013-10-15
Secret Files 2: Puritas Cordis
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry Secret Files: Tunguska 2013-10-15
Secret Files: Tunguska
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Jack Orlando A Cinematic Adventure: Director's Cut 2013-10-13
Jack Orlando A Cinematic Adventure: Director's Cut
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Shadow of Memories (Shadow of Destiny) 2013-10-01
Shadow of Memories (Shadow of Destiny)
Rok: 2001
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Syberia II

Syberia II

Wersja do druku

Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

Uwaga: rozmawiaj z wszystkimi aż do wyczerpania dialogów.

Romansburg
Idź na tył pociągu, porozmawiaj z Hansem.
Idź do lokomotywy, użyj maszyny nakręcającej (kółko, dźwignia, kółko).
Porozmawiaj z Oscarem.
Użyj maszyny do węgla - węgiel nie leci.
Idź na koniec pociągu i zbadaj zamkniętą bramę.
Idź do sklepu, zobacz rozkręconą maszynę na cukierki, weź kluczyk.
Użyj kluczyka na trzeciej maszynie z cukierkami, weź monety.
Używaj monet na pierwszym i środkowym automacie aż zdobędziesz cukierki: rybne i cukrowe.
Porozmawiaj ze sprzedawcą.
Idź do maszyny węglowej i porozmawiaj z dziewczynką na dole, daj jej cukierki cukrowe, a da ci kluczyk.
Otwórz bramę kluczykiem i zejdź na dół.
Porozmawiaj z dziewczynką, przy maszynie węglowej, weź kanister.
Wejdź do knajpy i porozmawiaj z barmanem.
Idź w górę do płotu, porozmawiaj z człowiekiem przez otwór w płocie - nie da ci paliwa.
Idź w lewo, urwij plakat, wejdź do zagrody.
Uwolnij zwierzątko z klatki, wejdź głębiej i zabierz kanister, wyjdź z zagrody.
Idź w lewo, zbadaj po drodze skrzynkę przy moście i idź dalej aż Kate stwierdzi, że jest za zimno.
Wróć do maszyny z węglem (na dole), użyj kanister na silniku i przyciśnij przycisk.
Idź na górę i użyj maszyny do węgla - tym razem masz węgiel.
Porozmawiaj ze sprzedawcą.
Idź do knajpy.
Po scence porozmawiaj z Hansem.
Porozmawiaj ze sprzedawcą, da ci ubrania, weź je ze strychu.
Przebierz się używając toalety w pociągu.
Porozmawiaj z dziewczynką i barmanem, jeszcze raz z dziewczynką - dostaniesz żeton.
Idź w mostku, użyj żetonu na skrzynce i zabierz szmatę.
Idź dalej do klasztoru, pociągnij za sznurek, ale mnich nie pośle ci windy.
Idź do pociągu, użyj szmaty na twarzy Hansa.
Wróć do klasztoru i idź dalej za windę, porozmawiaj z mnichem.
Idź do sprzedawcy i kup zestaw gwizdków, wróć do mnicha nad wodą i daj mu gwizdki, kiedy odejdzie zabierz ubrania i przebierz się.
Idź do windy i w górę.

Klasztor
Zobacz maszynę do świeczek i weź zapałki, idź dalej.
Kiedy będziesz miał widok z góry, idź do drzwi na lewo od dwóch stojących na placu mnichów.
Wejdź w głąb i porozmawiaj z przeorem.
Kiedy przyniosą Hansa do klasztoru wejdź do niego i porozmawiaj z nim (jest tam, skąd wyszedł przeor).
Po rozmowie wyjdź i porozmawiaj z mnichem, który podsłuchiwał.
Wyjdź i zabierz szczotkę.
Idź do miejsca gdzie pierwszy raz rozmawiałeś z przeorem, jest tam malowidło na lewej ścianie, użyj na nim szczotki i przerysuj symbol.
Idź w stronę windy i zabierz sekator z taczki.
Idź do dużych drzwi na prawo od cmentarza, idź w prawo i za pomocą długiego pręta zapal świece w kształcie, jaki zobaczyłeś na malowidle.
Idź do samej góry, użyj medalionu z inwentarza na świetliku. Naciśnij skrzydełko: dolne, lewe, górne, prawe.
Na wyświetlonym oku mamuta na przeciwnej ścianie naciśnij przycisk, ze schowka weź pamiętnik i świecznik.
Idź na cmentarz, na grobie Alexieia użyj sekatora i zabierz badyle.
Idź do maszyny robiącej świeczki.
Otwórz cylinder pod kurkiem, naciśnij na miotełkę po lewej, aby do walca dać knot, zamknij walec.
Na kotle użyj badyli.
Pociągnij lewą rączkę, kiedy się zagotuje naciśnij na kranik i z cylindra zabierz zapachową świecę.
Idź do Hansa, na stole połóż świecznik, do niego świeczkę zapachową i użyj zapałek.
Kiedy Hans wstanie porozmawiaj z nim.
Idź do miejsca skąd po raz pierwszy wyszedł przeor, weź klucz i użyj go na kracie dzwonnicy, wejdź i pociągnij za sznurek dzwonu.
Idź na cmentarz i przesuń trumnę.
Wróć po Hansa, porozmawiaj a uciekniecie.
Porozmawiaj z Hansem w pociągu, idź do knajpy i zamontuj przy koniach serce, które dostałeś od Hansa.
Po założeniu cylindra naciskaj na jego środek, aż wskazówka przejdzie maksymalnie w prawo.
Następnie ułóż rury wg poniższego rysunku i naciśnij na środek.




syberia II mechaniczne serce koni

Pociąg został porwany.
Przełącz dźwignię na peronie i użyj drezyny.
Idź do zagrody i daj Yukiemu cukierki rybne, wróć do drezyny i w drogę.

W lesie
Idź w prawo, po dialogu idź w prawo.
Zobacz rybę zamrożoną w kamieniu, idź cały czas w prawo.
Kiedy Yuki przestraszy bobra spróbuj go zawołać.
Idź w górę, zabierz drewno i wróć do kamienia, przy pomocy drewna i zapałek weź rybę.
Daj rybę Yukiemu.
Przejdź przez kładkę.
Idź w prawo, na rozwidleniu idź w lewo, zobacz urwany mostek i idź w prawo i wejdź do domku.
Znad kominka zabierz lalkę, siekierę i ulotkę o rybach.
Z kuchni zabierz torbę na ryby.
Spróbuj wyjść głównym wyjściem - niedźwiedź!!!
Wyjdź tylnym wyjściem.
Użyj wędki, zabierz zieloną przynętę z prawego górnego rogu pudełka i zarzuć wędkę w miejscu podanym poniżej.

łowienie syberia II pomarańczowy salomon

Musisz złowić pomarańczowego łososia, jeśli złowisz inną rybę daj ją Yukiemu i spróbuj ponownie.
Wróć do domku, otwórz okno i daj pomarańczowego salomona niedźwiedziowi.
Wyjdź i idź do mostku.
Użyj siekiery na mostku i odrąbanej deski na drzewie, idź dalej.
Kiedy dotrzesz do pionowej ściany użyj na niej siekiery i wespnij się na sam szczyt (musisz odnaleźć prawidłową drogę).
Na skrzyżowaniu idź w dół, spotkasz uciekających braci.
Idź do rozbitego samolotu, spróbuj porozmawiać z Borysem.
Zbadaj kabinę samolotu.
Załącz pulpit przełącznikiem na lewo od napisu BORYS.
Załącz przełącznik A.
W prawym dolnym rogu przełączaj przełączniki aż na wyświetlaczu zobaczysz 28.
Następnie Wyłącz A i załącz B.
Tak samo przełączaj w dolnym prawym rogu aż zobaczysz 03.
Idź do wieży nadawczej i do budki.
Załącz radiostację i ustaw 0328, załącz mikrofon i zbudź Borysa.
Idź porozmawiać z Borysem.
Po rozmowie idź do wieży, wespnij się na nią i przekręć antenę 2 x.
Idź do budki, załącz skaner, zobaczysz, że twój pociąg jest na pozycji 80, 17.
Idź do Borysa, porozmawiaj i wejdź do samolotu, ustaw na lewym wyświetlaczu 80 i 17 i naciśnij guzik pod spodem.
Idź w kierunku pociągu i wyciągnij Oscara spod śniegu, porozmawiaj z nim.
Wejdź do pociągu, w ostatnim wagonie znajdziesz oliwiarkę i plan pociągu.
Daj oliwiarkę Oscarowi, porozmawiaj z nim w lokomotywie.
Idź do wagonu - pociąg nie chce ruszyć.
Porozmawiaj z Oscarem w lokomotywie, idź do wagonu i zobacz panel w podłodze, zadzwoń do Oscara z komórki.
W panelu odłącz wszystkie pręciki.

Wioska Yukoli
Idź w stronę wielkiego mamuta, przeszukaj skuter i weź szmatę.
Użyj szmaty na drewnianym posągu obok.
Idź za pociąg, poszukaj Igora i porozmawiaj z nim.
Kiedy odjedzie użyj raków i idź na wzgórze.
Po rozmowie z porywaczem użyj komórki i zadzwoń do Oskara, zobacz sanki, użyj noża na lince.
Po upadku wyjdź z pokoju, porozmawiaj z wodzem.
Obok jest dzbanek z kośćmi, weź jedną.
Idź w prawo, potem w prawy-dół. Naprzeciwko kobiety mieszającej coś w kotle jest ogrodzenie - leży tam pasek - weź go i wróć jeden ekran.
Idź do bębnów, użyj procy na soplach lodu nad urządzeniem bębniącym i po jego wyłączeniu wejdź do pieczary.
Porozmawiaj z szamanką.
Po rozmowie zabierz maskę ze ściany i dziwne urządzenie z pokoju po lewej, wyjdź.
Znajdź urządzenie do wody (drewniany dźwig) obok kilku dzbanów.
Zabierz leżący obok korek oraz sakwę na wodę. Użyj sakwy na dźwigu i pokręć korbą 2x, aby napełniła się wodą, weź pełną sakwę.
Idź w dół od dźwigu, w zagrodzie zwierzęcej zabierz ość.
Idź w górę, po schodach, aż dojdziesz do maszyny z linami, idź jeszcze w górę i porozmawiaj z dwoma Yukolami.
Idź do pociągu - porozmawiaj z Oscarem, musi założyć maskę.
Wróć przed pociąg i spróbuj podnieść końcówkę liny.
Porozmawiaj jeszcze raz z Yukolami, aby ci pomogli.
Kiedy odejdą idź na przód lokomotywy i napnij linę.
Wróć do groty, wejdź na maszynę z linami, użyj prawej dźwigni przy wale.
Z maszyny wyjdź lewą stroną.
Zejdź po drabince na dół i idź maksymalnie w górę do pieczary.
Przy jej wejściu skieruj się w prawo, na patyku zawieś dziwne urządzenie i pokręć nim, aby przyleciała sowa, zabierz urządzenie i idź w drugą część pieczary.
Zobacz korytarze małej myszki.
Użyj korka na dolnym wejściu po prawej. Oddal się, zawieś urządzenie na patyku i kręcąc przywołaj sowę.
Zobacz co się dzieje u myszki. Weź korek i użyj go na środku zbiornika tam gdzie jest myszka.
Kiedy przeskoczy znowu weź korek i użyj na otworze przy myszce.
Do górnego otworu wlej wodę z sakwy.
Kiedy myszka przeskoczy w prawo wrzuć ość do otworu nad nią aby utworzyć jej drabinkę, zabierz owoce.
Idź do szamanki i daj jej owoce.




Sen - Dom rodzinny Hansa
Wejdź do groty i zabierz mamuta.
Wróć i idź w lewo aż do parku.
Porozmawiaj z Anną.
Idź dalej aż dojdziesz do posiadłości Voralbergów.
Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.
Daj Hansowi mamuta i zobacz serce na stole.
Idź do lokomotywy, porozmawiaj z Oscarem.
Kiedy odejdzie idź do szamanki, na sercu Oscara naciśnij 7.15, potem naciśnij 4 guziki w krzyż i klucz na środku.
Kiedy Oscar się rozleci idź do lokomotywy.
Spójrz na panel, włóż kluczyk nad dużym kołem.
Pociągnij dźwignię w lewym górnym rogu.
Po prawej są 2 przełączniki - przełącz ten lewy.
Przełącz dźwignię w prawym górnym rogu.
Przełącz dźwignię w lewym górnym rogu.
Przełącz prawy z dwóch przełączników.
Przekręć małe kółko nad dolnym licznikiem.
Przełącz przełącznik z lewej.
Pokręć kołem w lewym dolnym rogu.
Idź przed wejście na arkę i porozmawiaj z Yukolem.
Idź do zagrody zwierzaków i wypuść Yukiego (otwórz bramkę).
Idź na arkę.

Lodowiec
Idź do przodu na windę. Na lodowcu w prawo.
Przy szkielecie podnieś kość.
Idź w lewo i użyj kości na kotwicy, idź w prawo, kiedy zorientujesz się, że na arce jest złoczyńca wróć w lewo.
Idź w lewo i do stada pingwinów, użyj lalki na ich gnieździe.
Idź na cypel gdzie były pingwiny.
Użyj kości na pęknięciu.
Na arce przesuń beczkę.
Przejdź na drugą stronę pomieszczenia i zobacz malowidła.
Wyjdź z pomieszczenia, wejdź drabiną obok Hansa.
Zabierz hak i wróć do poprzedniego pomieszczenia.
Wejdź na beczkę.
Użyj haka na zaczepie i liny na haku, zejdź z beczki i pociągnij dźwignię obok niej.

Syberia
Wyjdź z arki i idź w prawo, po drabinie, dotknij szamana, zabierz naszyjnik.
Wróć do arki i idź w lewo.
Podejdź do skrzynki w dolnej części ekranu i zabierz 3 kamienie.
Idź do przodu, w trawie leży kolejny kamień, zabierz też trawę.
Wróć na arkę i użyj trawy na Yukim.
Wróć do trawy i idź dalej.
Przy bramie pociągnij dźwignię, idź dalej.
Spójrz na urządzenie, weź ostatni kamień, poukładaj kamienie tak, jak na medalionie, pokręć korbą, weź klucz.
Przejdź w lewo do kolejnej maszyny, spójrz na panel obok korby.
Użyj klucza, aby otworzyć panel.
Włóż klucz do dolnej dziury w drugim rzędzie (licząc po kolei to 18 dziura).
Pokręć kołem obok panelu.
Zobacz na drugi panel i ustaw:
Otwarty - Półotwarty - Otwarty.
Półotwarty - Zamknięty - Otwarty.
Pociągnij za rączkę (jeśli nie zadziała to pociągnij najpierw za górną a później za dolną).
Przywołasz mamuty dla Hansa.
KONIEC

Autor solucji: adam

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Syberia II

Tytuł:
Syberia II

Producent:
XS Games, LLC

Wydawca:
MC2-Microïds

Wydawca PL:
Cenega Poland

Rok:
2004

Platformy:
PlayStation 2, Windows, Xbox

Wersja językowa:

Wymagania:
Win 98/Me/2000/XP
Pentium II 350 MHz
64 MB RAM
karta graficzna 16 MB
400 MB HDD
CD-Rom

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Save (zapisy) gry
Wersja polska.

kuleczka Triki, porady do gry

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry Syberia II

Screenshot, zrzut ekranu z gry Syberia II

Screenshot, zrzut ekranu z gry Syberia II

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik AWIV
Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek
ja daje 10/10... »

user, gość, użytkownik adam
The Night of the Rabbit
Przepiękna opowieść, świetna gra! Grafika, muzyka, sterowanie - arcydzieło! Absolutnie obowiązkowa p... »

user, gość, użytkownik Bio
The Feeble Files
Granie w tą grę to istna droga przez mękę. Odradzam ten bardziew.... »

user, gość, użytkownik Frodo
A Stroke of Fate: Operation Valkyrie
Gra strasznie słaba. Właściwie poza dobrą grafiką to niewiele dobrego można o niej powiedzieć. Fabuł... »

user, gość, użytkownik mrD
Maniac Mansion
Pierwszy raz grałem w MM na C128 (taki C64, tylko ze stacją na "miętkie" dyskietki :)). W tamtych cz... »

user, gość, użytkownik Adam
Yesterday
Świetna gra, ciekawa fabuła, grafika - jak zwykle z tego studia - bardzo dobra. Szkoda tylko, że gra... »

user, gość, użytkownik Adam
The Dark Eye: Memoria
Ukończona! Wspaniała grafika, ciekawa fabuła, jak i zakończenie. Oby więcej takich gier. Jak dla mni... »

user, gość, użytkownik alek
Machinarium
fajna gra... »

user, gość, użytkownik Xyz
The Dark Eye: Chains of Satinav
Właśnie ukończyłem. Wspaniała grafika - tła zapierają dech w piersiach. Fakt, że animacje trochę drę... »

user, gość, użytkownik Hommir
Deponia 2: Chaos on Deponia
Właśnie skończyłem grać. Ta część podobała mi się o wiele bardziej od pierwszej. Przypuszczam, że po... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Subject 13

1953: KGB Unleashed w dystrybucji cyfrowej afan.pl

Dreamfall: Chapters - solucja

Dog Mendonça & Pizza Boy

Sherlock Holmes: Zbrodnia i Kara - solucja

Her Majesty's Spiffing

Zaginięcie Ethana Cartera - solucja

The Case of Charles Dexter Ward

Testament Sherlocka Holmesa - solucja

Sherlock Holmes: Tajemnica srebrnego kolczyka- solucja

Moebius: Empire Rising w planach studia IQ Publishing

J.U.L.I.A.: Among the Stars

Gray Matter - solucja

The Perils of Man

Anna's Quest

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Testament of Sherlock Holmes The Testament of Sherlock Holmes
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry NiBiRu: Age of Secrets NiBiRu: Age of Secrets
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Night of the Rabbit The Night of the Rabbit
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Touche: The Adventures of the Fifth Musketeer Touche: The Adventures of the Fifth Musketeer
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sfinx Sfinx
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Tiny Bang Story The Tiny Bang Story
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Reksio i Skarb Piratów Reksio i Skarb Piratów
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Black Sails: Das Geisterschiff Black Sails: Das Geisterschiff
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Broken Sword: The Angel of Death Broken Sword: The Angel of Death
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Syberia II Syberia II
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Barrow Hill: The Curse of Ancient Circle Barrow Hill: The Curse of Ancient Circle
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Art of Murder: FBI Confidential Art of Murder: FBI Confidential
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway: A Twist of Fate Runaway: A Twist of Fate
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gray Matter Gray Matter
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer