Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Sherlock Holmes: Crimes and Punishments 2014-10-13
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Vanishing of Ethan Carter 2014-10-02
The Vanishing of Ethan Carter
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Testament of Sherlock Holmes 2014-09-27
The Testament of Sherlock Holmes
Rok: 2012
spacer



Okładka z gry Sherlock Holmes: The Silver Earring 2014-09-13
Sherlock Holmes: The Silver Earring
Rok: 2004
spacer
Okładka z gry Gray Matter 2014-08-31
Gray Matter
Rok: 2010
spacer
Okładka z gry The Next Big Thing 2014-07-12
The Next Big Thing
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry Moebius: Empire Rising 2014-05-12
Moebius: Empire Rising
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Broken Sword: The Serpent's Curse 2014-05-03
Broken Sword: The Serpent's Curse
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry The Inner World 2014-04-03
The Inner World
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Heavy Rain 2014-03-25
Heavy Rain
Rok: 2010
spacer
Okładka z gry 1954: Alcatraz 2014-03-20
1954: Alcatraz
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry A Stroke of Fate: Operation Valkyrie 2014-03-14
A Stroke of Fate: Operation Valkyrie
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Darkness Within 2: The Dark Lineage 2014-03-03
Darkness Within 2: The Dark Lineage
Rok: 2010
spacer
Okładka z gry Belief and Betrayal 2014-02-16
Belief and Betrayal
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Secret Files: Sam Peters 2014-02-06
Secret Files: Sam Peters
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Gomo 2014-01-30
Gomo
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Nostradamus: The Last Prophecy 2014-01-11
Nostradamus: The Last Prophecy
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Violett 2014-01-05
Violett
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Runaway: A Twist of Fate 2014-01-04
Runaway: A Twist of Fate
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Ween: The Prophecy 2014-01-02
Ween: The Prophecy
Rok: 1993
spacer
Okładka z gry Journey of a Roach 2013-11-25
Journey of a Roach
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry The Raven: Legacy of a Master Thief 2013-11-20
The Raven: Legacy of a Master Thief
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Deponia 3: Goodbye Deponia 2013-10-28
Deponia 3: Goodbye Deponia
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Secret Files 3: The Archimedes Code 2013-10-15
Secret Files 3: The Archimedes Code
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Secret Files 2: Puritas Cordis 2013-10-15
Secret Files 2: Puritas Cordis
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry Secret Files: Tunguska 2013-10-15
Secret Files: Tunguska
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Jack Orlando A Cinematic Adventure: Director's Cut 2013-10-13
Jack Orlando A Cinematic Adventure: Director's Cut
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Shadow of Memories (Shadow of Destiny) 2013-10-01
Shadow of Memories (Shadow of Destiny)
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry The Whispered World 2013-10-01
The Whispered World
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry The Dark Eye: Chains of Satinav 2013-10-01
The Dark Eye: Chains of Satinav
Rok: 2012
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Syberia

Syberia

Wersja do druku

Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

VALADILENE
Ze ściany zabierz ulotkę o Valadilene. Z biurka weź kluczyk i użyj na robocie-dzwonku. Naciśnij przycisk.
Porozmawiaj z hotelowym.
Weź walizkę i porozmawiaj z hotelowym ponownie.
W swoim pokoju weź fax i zejdź na dół.
Pozbieraj trybka z holu hotelowego (4 sztuki) i porozmawiaj z hotelowym.
Zadzwoń do biura ze swojej komórki i jeszcze raz porozmawiaj z hotelowym, weź kolejny fax, wyjdź z hotelu.
Wyjdź na ulicę, idź 3 screeny w lewo, z ławki zabierz gazetę.
Wejdź po schodach. Na ręce automatu połóż fax 2 i naciśnij dźwignię - środkową, później prawą.
Wewnątrz porozmawiaj z notariuszem, po wyjściu zabierz klucz leżący obok wieszaka na ubrania, wyjdź z budynku.
Idź 2 screeny w prawo i w prawo do bramy, otwórz ją przy pomocy klucza (nakręć kluczykiem i dźwignia).
Na skrzyżowaniu idź w prawo i za posiadłość.
W ogrodzie znajdziesz klucz - użyj go na drabinie, wejdź na górę.
Z sekretarzyka zabierz atrament i pamiętnik Anny.
Wejdź w zakamarek i zapal światło. Porozmawiaj z Momo.
Wejdź w zaułek i użyj kartki od Momo na rysunku mamuta. Oddaj rysunek Momo - poleć za nim.
Na miejscu porozmawiaj z chłopcem, wejdź do góry i spróbuj otworzyć zaporę.
Porozmawiaj z Momo (pomoc).
Weź ułamany patyk i użyj go na wiośle obok łódki, porozmawiaj z Momo.
Ponownie poproś chłopca o pomoc dwukrotnie. Idź do jaskini, zabierz mamuta, wróć do miasteczka.
Idź do skrzyżowania za bramą i wejdź w górne lewe przejście.
Pod daszkiem przełącz dźwignię, aby maszyna zabrała beczkę.
Wróć do skrzyżowania - pójdź w lewo i do fabryki.
W fabryce idź w prawo, wejdź do drzwi. Pociągnij za sznurek i przełącz dźwignię. Wyjdź, idź do wyjścia i schodami w górę.
Wejdź do biura Anny. W szafce pociągnij za książkę.
Na biurku zobacz plan pociągu, faktury i list Anny.
Wyjdź i schodami w dół. Idź w lewo, uruchom wózek widłowy, wejdź w drzwi.
Idź na tył warsztatu i pokręć korbą - porozmawiaj z robotem.
Da ci kartę, idź schodami w górę, za biurem Anny wejdź na platformę.
Przełącz 6 przełączników, włóż kartę.
TERAZ WARTO ZAPISAĆ STAN GRY, jeśli nie uda się wyprodukować odpowiednich nóg można wczytać grę zaoszczędzając sporo czasu.
Ustaw kolor najjaśniejszy beżowy lewą dźwignią, naciśnij prawą dźwignię.
Zabierz buty i zanieś Oskarowi (robotowi).
Jeśli są złe, wczytaj stan gry i ustaw odpowiedni kolor.
Wyjdź całkiem z fabryki i przed bramę, idź w stronę gór.
Przejdź przez bramę i na prawo od kościoła. Wejdź do zakrystii.
Za krzyżem wiszącym na ścianie jest klucz - użyj go na szufladach. Z szuflad weź karty.
Otwierając środkową szufladę przekręć pokrętło i zabierz klucz i list.
Idź do windy, użyj na niej trybek i wjedź do góry.
Na automacie użyj fioletowej karty.
Zjedź na dół i idź do grobowca, na kapeluszu użyj klucza i wejdź.
Z trumny zabierz wycinek z gazety i cylinder.
Wróć do fabryki do biura Anny. Na pozytywce użyj nowego cylindra, po czym zabierz górę pozytywki.
Idź na dworzec (wróć do skrzyżowania i górne prawe wyjście).
Wejdź do pociągu, w przedziale na środkowej kolumnie połóż górę z pozytywki, mamuta połóż na półce i do szafki wsadź 2 cylindry.
Wyjdź z pociągu i znajdź maszynę do nakręcania, przy pomocy 2 dźwigni nakręć pociąg.
Porozmawiaj z Oskarem w pociągu.
Wyjdź i w budce kup bilet od Oskara.
Idź do notariusza, na biurku wlej atrament do pojemnika, połóż zezwolenie i podbij go i zabierz.
Wróć do pociągu, daj Oskarowi pozwolenie i bilet.




BARROCKSTADT
Porozmawiaj z Oskarem.
Wyjdź z przedziału i zejdź w lewo, idź cały czas w lewo. Porozmawiaj z zawiadowcą stacji i weź hak.
Wróć z powrotem, idź na przód pociągu i dalej, aż dojdziesz do wielkiej bramy.
Wróć z powrotem, porozmawiaj z Oskarem.
Wyjdź z dworca i idź do uniwersytetu (schody z dużymi słoniami).
Po wejściu do uniwersytetu, na skrzyżowaniu idź w lewo do samego końca.
Porozmawiaj z rektorami.
Poprzednio mijane drzwi to biblioteka, z dołu biblioteki zabierz książkę o kukułce, a wspinając się na drabinę słownik roślin i grzybów.
Przejdź na drugi koniec korytarza i porozmawiaj z naukowcem.
Porozmawiaj jeszcze raz z rektorami o sauvignon i wróć na stację.
Z pociągu weź mamuta.
Porozmawiaj z zawiadowcą stacji o sauvignon, kiedy ucieknie porozmawiaj z nim ponownie na schodach metalowych dworca.
Daj mamuta uczonemu, wejdź do jego pracowni, z szafki zabierz cylinder, a ze stołu szczypce i butelkę.
Porozmawiaj z naukowcem, porozmawiaj z rektorami.
Wróć na stację. Po wejściu idź w prawo i porozmawiaj z ludźmi na łodzi.
Porozmawiaj z zawiadowcą, idź za nim do ogrodu i z lasu za ogrodem zabierz jagody.
Znajdź ptaki przy drabinie, użyj na nich jagód, wejdź do góry, przy pomocy szczypiec zabierz jajko.
Użyj cylindra w pociągu (na pozytywce).
Porozmawiaj z rektorami (pieniądze), idź na dziedziniec uniwersytetu.
Na drzwiach domku użyj jajko, zejdź na dół i uruchom skrzypków.
Rozmawiaj z retorami - dadzą ci pieniądze. Daj pieniądze ludziom na łodzi i weź rzucony przez nich kluczyk.
Poszukaj telefonu obok tamy.
Użyj na telefonie kluczyka i wystukaj 42*
Porozmawiaj z ludźmi na łodzi (śluza) wróć do telefonu i wystukaj 41*
Porozmawiaj z ludźmi na łodzi od strony przodu pociągu.
Użyj haka na łańcuchu. Idź w stronę bramy, kiedy zadzwoni profesor wróć do uniwersytetu.
Na skrzyżowaniu w holu idź w górę na salę wykładową.
Po skończeniu wykładu idź do pracowni profesora i zabierz mamuta i wykład.
Wróć do pociągu przejdź przez niego na drugą stronę.
Użyj maszyny do nakręcenia pociągu. Wejdź do pociągu. Odłóż mamuta na miejsce i porozmawiaj z Oskarem.
Wyjdź z pociągu i porozmawiaj z Oskarem w budce.
Idź na górę do bramy.
Porozmawiaj z kapitanem, zobacz przez lunetę i popraw ostrość.
Porozmawiaj ponownie. Na biurku zobacz okulary, wlej wino do kieliszków i preparat z butelki.
Ponownie porozmawiaj z kapitanem a dostaniesz pozwolenie.
Użyj pozwolenia na budce z Oskarem.
W pociągu daj bilet Oskarowi.

KOMKOLSGRAD
Wyjdź z pociągu i porozmawiaj z Oskarem przy lokomotywie.
Idź dalej do statuy i wejdź na drabinkę, w kabinie zabierz klucz, cylinder i plan statuy.
Użyj klucza na pulpicie i podjedź 2 x do przodu. Czerwonym przyciskiem nakręć pociąg.
Cofnij się 2 x w tył i wyjdź.
Wróć do pociągu i z ostatniego przedziału zabierz szczypce, rozwiąż Oskara i porozmawiaj z nim, przesłuchaj cylinder w pozytywce.
Wróć do statuy, podjedź raz do przodu i wyjdź. Na oknie użyj szczypiec, z pomieszczenia zabierz bezpiecznik.
Wróć do statuy i cofnij się raz, zejdź na dół.
Idź w przeciwnym kierunku i dźwignią przywołaj windę, zjedź do kopalni, na generatorze użyj bezpiecznik - idź w głąb kopalni.
Po wjechaniu drugą windą idź w prawo i schodami w górę, zabierz śrubokręt z organów. Idź w przeciwnym kierunku i użyj śrubokrętu na płytce na drabinie.
Wejdź na drabinkę i do drzwi po lewej. Porozmawiaj z Borodinem.
Idź do pokoju Heleny, zabierz pamiętnik oraz listy, zadzwoń do mamy.
Porozmawiaj z Borodinem. Wyjdź i użyj windy.
Po wejściu po schodkach w górę idź w lewo i zbadaj maszynę przy ptaku.
Wróć na dół i idź w prawo, w cylindrze mieszkalnym porozmawiaj z Borysem. Podnieś butelkę z wódki z ziemi.
Kiedy wyjdzie wróć do cylindra i z szafki zabierz kartkę i kluczyk.
Wyjdź z cylindra, zejdź na dół, w pobliżu leżącego Borysa odkręć zawór.
Wróć na platformę i użyj pulpitu. Na pulpicie użyj kluczyka, manewruj tak dźwigniami aby ustawić Borysa pod wodą i polać go wodą (raz e lewo i raz w górę).
Porozmawiaj z trzeźwym Borysem.
Idź w prawo i jeszcze raz w prawo do sterowca - zamknięte.
Wróć do Borysa i porozmawiaj (sterowiec) - da ci klucz. Użyj klucza na sterowcu, a w nim dźwigni - nie działa.
Porozmawiaj z Borysem i wejdź do pomieszczenia po schodkach w górę.
Spójrz na komputer, użyj klucza, połącz kabelki i załącz urządzenie.
Naciśnij pierwszy przycisk, potem drugi - potrzebna próbka krwi. Zabierz pojemnik na krew, naciśnij jeszcze raz pierwszy przycisk i pobierz krew od Borysa.
Wróć na górę. Pojemnik odłóż na miejsce, naciśnij pierwszy i drugi przycisk - za dużo alkoholu!
Weź pojemnik na krew i naciśnij tam jeszcze raz oddając swoja krew.
Teraz naciśnij kolejno przyciski 2, 3, 4.
Zabierz korbę, którą wyrzucił Borys i użyj jej na maszynie obok ptaka.
Użyj sterowca.




ARALBARD
Wyjdź ze sterowca i wejdź do hotelu. Porozmawiaj z hotelowym.
Z szafki obok zamkniętej bramy zabierz płyn i użyj go na fontannie. Wejdź do hotelu i odsłoń zasłony. Porozmawiaj z hotelowym przywołując go dzwonkiem.
Wejdź za ladę. Naciśnij czerwony przycisk, weź broszurę i zajrzyj do księgi.
Idź na basen i w lewo. Na zamku przy drzwiach użyj kodu 1270 i dźwignia.
Idź do szatni i zabierz kartę, z drugiego pomieszczenia zabierz kieliszek.
Użyj na zamku kodu 0968, zabierz maskę i wyjdź na zewnątrz, porozmawiaj z Heleną.
Zadzwoń dzwonkiem przy balustradzie, zabierz dzwonek, przywieś do przy wejściu do hotelu i ponownie zadzwoń.
Wejdź do hotelu i porozmawiaj z robotem (wózek inwalidzki).
Porozmawiaj z Heleną.
Zadzwoń na numer 464 33 643.
Z szafki w barze zabierz miód i cytrynę.
Na głównym panelu baru włóż cytrynę i wódkę, zabierz zwitek papieru.
Idź na drugą stronę basenu, przy małym zbiorniku przekręć zawór i ogrzej miód w zbiorniku.
Wstaw miód do urządzenia w barze.
Załącz maszynę klawiszem I/0.
Naciśnij drugi klawisz na klawiaturze.
Przełącz na klucz wiolinowy.
Naciśnij trzeci klawisz na klawiaturze.
Naciśnij symbol miodu (plaster miodu).
Naciśnij klawisz cytryny.
Naciśnij klawisz lodu (śnieżynka).
Naciśnij ostatni klawisz (wstrząśnięcie).
Helena musi to wypić, jeśli powie "Fuj..." to było źle i trzeba powtórzyć.
Po wypiciu drinka ustaw kieliszek na barze i porozmawiaj z Heleną.
Idź do sterowca, po rozmowie przyjdzie Helena.
Po koncercie użyj szczypiec na kłódce, użyj śrubokręta na rękach pianisty.
Idź do wyjścia, po scence do windy.
Przywołaj drugą windę. Po eksplozji wyjdź przez rurę.
Ze skrzynki weź dynamit, w pociągu porozmawiaj z Heleną, w lokomotywie z Oskarem, wróć do pociągu.
Porozmawiaj z Oskarem.
Użyj dynamitu na nodze statuy.
Po ucieczce wyjdź z pociągu i idź w stronę lokomotywy.
Nakręć pociąg i porozmawiaj z Oskarem.
Idź do recepcji i zobacz paczkę na ladzie.
Porozmawiaj z Heleną przy barze.
Idź na zewnątrz na molo i porozmawiaj z Hansem.
KONIEC

Autor solucji: adam

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Syberia

Tytuł:
Syberia

Producent:
MC2-Microïds

Wydawca:
MC2-Microïds

Wydawca PL:
Cenega Poland

Rok:
2002

Platformy:
PlayStation 2, Windows, Windows Mobile, Xbox

Wymagania:
Win 9x/Me/2000/XP
Pentium II 350 MHz
64 MB RAM
karta graficzna 16 MB
400 MB HDD
CD-Rom

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Save (zapisy) gry
Wersja polska.

kuleczka Triki, porady do gry

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry Syberia

Screenshot, zrzut ekranu z gry Syberia

Screenshot, zrzut ekranu z gry Syberia

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik adam
The Night of the Rabbit
Przepiękna opowieść, świetna gra! Grafika, muzyka, sterowanie - arcydzieło! Absolutnie obowiązkowa p... »

user, gość, użytkownik Bio
The Feeble Files
Granie w tą grę to istna droga przez mękę. Odradzam ten bardziew.... »

user, gość, użytkownik Frodo
A Stroke of Fate: Operation Valkyrie
Gra strasznie słaba. Właściwie poza dobrą grafiką to niewiele dobrego można o niej powiedzieć. Fabuł... »

user, gość, użytkownik mrD
Maniac Mansion
Pierwszy raz grałem w MM na C128 (taki C64, tylko ze stacją na "miętkie" dyskietki :)). W tamtych cz... »

user, gość, użytkownik Adam
Yesterday
Świetna gra, ciekawa fabuła, grafika - jak zwykle z tego studia - bardzo dobra. Szkoda tylko, że gra... »

user, gość, użytkownik Adam
The Dark Eye: Memoria
Ukończona! Wspaniała grafika, ciekawa fabuła, jak i zakończenie. Oby więcej takich gier. Jak dla mni... »

user, gość, użytkownik alek
Machinarium
fajna gra... »

user, gość, użytkownik Xyz
The Dark Eye: Chains of Satinav
Właśnie ukończyłem. Wspaniała grafika - tła zapierają dech w piersiach. Fakt, że animacje trochę drę... »

user, gość, użytkownik Hommir
Deponia 2: Chaos on Deponia
Właśnie skończyłem grać. Ta część podobała mi się o wiele bardziej od pierwszej. Przypuszczam, że po... »

user, gość, użytkownik marcin26
The Lost Crown: A Ghost-Hunting Adventure
Lost Crown ma niesamowity klimat grozy. Fakt że gra jest w czerni i bieli czyni z niej tytuł orginal... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Sherlock Holmes: Zbrodnia i Kara - solucja

Her Majesty's Spiffing

Zaginięcie Ethana Cartera - solucja

The Case of Charles Dexter Ward

Testament Sherlocka Holmesa - solucja

Sherlock Holmes: Tajemnica srebrnego kolczyka- solucja

Moebius: Empire Rising w planach studia IQ Publishing

J.U.L.I.A.: Among the Stars

Gray Matter - solucja

The Perils of Man

Anna's Quest

The Next Big Thing - solucja

Lucius II: The Prophecy

Kolejna część Simon the Sorcerer na horyzoncie

Bracken Tor: The Time of Tooth and Claw - czy gra powstanie?

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Dig The Dig
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sherlock Holmes: Crimes and Punishments Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway: A Twist of Fate Runaway: A Twist of Fate
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Goblins 3 Goblins 3
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Ween: The Prophecy Ween: The Prophecy
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Darkness Within 2: The Dark Lineage Darkness Within 2: The Dark Lineage
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gobliins 2: The Prince Buffoon Gobliins 2: The Prince Buffoon
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gray Matter Gray Matter
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Book of Unwritten Tales The Book of Unwritten Tales
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Night of the Rabbit The Night of the Rabbit
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sherlock Holmes: Crimes and Punishments Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Day Of The Tentacle Day Of The Tentacle
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway 2: The Dream of the Turtle Runaway 2: The Dream of the Turtle
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Inner World The Inner World
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Secret of Monkey Island The Secret of Monkey Island
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer