Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Hidden: on the Trail of the Ancients 2015-08-27
Hidden: on the Trail of the Ancients
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Shadow of Memories (Shadow of Destiny)

Shadow of Memories (Shadow of Destiny)

Wersja do druku

Grę przechodziłem na PlayStation 2 więc możliwe, że na innych platformach niektóre elementy mogą się różnić.

PROLOG

Po scenie śmierci, trafisz do dziwnego miejsca. Odezwie się do ciebie tajemniczy głos, rozmawiając rzuci ci przedmiot. Podejdź do niego i podnieś za pomocą przycisku krzyżyk. Jest to Digipad, za jego pomocą będziesz odbywał podróże w czasie. Na końcu rozmowy spyta się jeszcze czy rozumiesz, jeśli tak to przejdź przez portal. Znajdziesz się w kawiarni w której kelnerka będzie usiłować cię obudzić. Gdy już zapłacisz za kawę i wyjdziesz, skieruj się tuż obok do „Former Alchemist House” mapę wywołujesz przyciskiem trójkąt. W środku zajdziesz kobietę, która będzie ci wróżyć, wyjaśni ci parę rzeczy. Zazwyczaj jeśli ją odwiedzisz będzie ci mówić ile czasu ci zostało. Masz czas do 14:30 aby zapobiec śmierci. Wychodząc zauważ, że kieszeń Eike się świeci. To Digipad, nie korzystaj jeszcze z niego, zamiast tego wychodząc podnieś świecącą na zielono kulkę energii. Służy ona do ładowania Digipada. Idź teraz na plac do „City Hall”. W środku ratusza odnajdź panią w różowym swetrze, zagadaj do niej, to da ci mapę miasta z piętnastego wieku i wyjaśni jak jej używać. Teraz użyj Digipada, otwórz swój ekwipunek wciskając kwadrat i wybierz Digipada, za jego pomocą możesz teraz cofnąć się o pół godziny wstecz (każda podróż to jedna energia więc dbaj o zielony pasek w prawym górnym rogu, energie będziesz znajdował w każdej epoce tyle, że w innym miejscu). Cofając się wylądujesz gdzieś przy placu, na nim powinna stać dziewczyna, gdzieś przy murze, porozmawiaj z nią. Teraz odnajdź starszą panią w pomarańczowym swetrze, z nią też porozmawiaj. Teraz znów odnajdź kolejnych ludzi, mianowicie dziewczynkę i jej matkę, obie się szukają, nie ma znaczenia w jakiej kolejności będziesz rozmawiał z ludźmi. Możesz jeszcze zajrzeć do kawiarni, w której się obudziłeś, ale uważaj by nie spróbować porozmawiać ze samym sobą w kawiarni. Powinien teraz znów świecić twój Digipad, użyj go by wrócić do teraźniejszości. Idź na plac ujrzysz ludzi patrzących na żonglera w masce, podejdź do niego. Jak widzisz duża ilość świadków sprawiła że zabójca zrezygnował.

ROZDZIAŁ 1

Zaczniesz wchodząc do wróżki, porozmawiaj z nią. Masz czas do 15:00. Wyjdź i idź do baru Zum Ei, zobaczysz że stoi w płomieniach, pogadaj z ludźmi, ale najważniejszy jest płaczący chłopiec. Zgódź się mu pomóc. Będziesz teraz w środku płonącego baru i zginiesz, szybko jednak wrócisz w to samo miejsce. Zacznie świecić Digipad użyj go i cofnij się o pół godziny wstecz. Pojawisz się przed barem, idź za bar. Zobaczysz, że ktoś próbował wzniecić pożar, „czy nie przypominał ci płaczącego chłopca?” Przenieś się teraz do teraźniejszości, uratowałeś bar lecz nie udało ci się dowiedzieć kim był sprawca.

ROZDZIAŁ 2

Zaczniesz na placu, przybiegnie do ciebie Dana, Kelnerka z baru. Poinformuję cię iż znalazła dziwny czerwony kamień i odda ci zapalniczkę, którą zapomniałeś wziąć z baru. W trakcie rozmowy zabójca zaatakuje cię z zaskoczenia, mianowicie z drzewa. Zginiesz i pojawisz się na moment w zaświecie. Po powrocie będziesz obok kawiarni, zagadaj do właściciela, który właśnie poprawia znak. Powie, że Dana się za tobą rozgląda. Podążaj na plac. Po chwili zacznie biec w twoją stronę Dana i odbędziesz niemal taką samą rozmowę z nią jak ostatnio. Teraz masz czas do 15:50. Zacznie świecić Digipad, użyj go i cofnij się do 1580 roku. Jak widziałeś przypadkiem Dana też skorzystała z mocy Digipada. Znajdziesz się w środku sprzeczki między młodą damą, a trzema kobietami, przyjdzie również miejski strażnik. Użyj na tłumie zapalniczki, aby się wszyscy rozeszli, jednak użycie telefonu jest zabawniejsze, Eike zacznie grozić, że zamknie ich w tej maszynce :D Tak czy inaczej Margaret podziękuje ci za ratunek i pokaże ci gdzie mieszka, podążaj za nią. W środku poznasz jej brata Hugo i matkę. Teraz czas rozejrzeć się za Daną, w końcu chyba przeniosło was w różne miejsca. Idź pogadać z gościem sadzącym drzewo na środku placu. Gdy pogadasz z nim drugi raz powie, ci że nie może przerwać pracy i że tylko szlachetna osoba może mu wydać rozkaz. Przy chacie „Butcher” będzie stać drabina, weź ją. Teraz idź do „South Gate” brama będzie zamknięta, porozmawiaj z gościem obok dwa razy. Zaproponuję ci wymianę, klucz do bramy za jakiś przedmiot. Daj mu pocztówkę z ekwipunku, teraz możesz wejść. Oprzyj drabinę tuż przy schodach i zabierz medalion. Wróć z nim na plac i pokaż go gościowi który sadzi drzewo. Pomyśli, że jesteś szlacheckim wysłannikiem, teraz możesz również rozkazać mu by zamiast drzewa posadził tu kwiaty lub postawił statuę. Wybór zostawiam tobie, to tylko kosmetyka ;-) Wróć do teraźniejszości. Dana przepadła a Eike obiecuje ją odnaleźć.

ROZDZIAŁ 3

Zaczynasz od dostania wazonem w łeb. Gdy kolejny raz wrócisz, zadzwoni do ciebie Mr. Eckard Braum, mówi, że miałeś przyjść do Muzeum „Brum Museum”. Udaj się tam, po drodze możesz porozmawiać z człowiekiem oglądający słup z ogłoszeniami. W środku idź do drzwi na wprost, potem w lewo na schody, wejdź na górę. Na w prost za drzwiami czeka na ciebie Mr. Eckard, otrzymasz od niego książkę, spyta również, czy nie chciałbyś kota lub czy nie wiesz kto by chciał. Na razie kotek nie będzie ci potrzebny. Poświęć teraz trochę czasu na zwiedzenie Muzeum, pooglądaj obrazy zanim zejdziesz po schodach, niektóre będą wydawać się znajome. Schodząc na dół po raz pierwszy objawi się i przedstawi Homuneulus. Teraz masz możliwość wyboru odpowiedzi, pierwsza spowoduje, że Eike wyjdzie zmieszany i skończy się to śmiercią jak na początku tego rozdziału i wrócisz w zaświaty, odbywając kolejną rozmowę z Homuneulus, z lekka będzie zły na ciebie. Druga „can you give me any proof, then” skończy sprawę szybciej. W obu przypadkach w końcu przeniesie cię do roku 1979, a przy okazji bez żadnej energii do Digipada. Najbliższą kulę znajdziesz idąc ulicą Hauptstr. Drugą między kawiarnią, a wróżką. Trzecia jest między North Gate, a sklepem fotograficznym w uliczce. Tak czy siak mając jedną możemy już wrócić do teraźniejszości. Gdy Eike spyta się pana Brauma czy miał córkę, ten aż zwali wazon którym miałeś dostać w głowę. Po rozmowie jak zawsze zaczepi cię Homuneulus, spyta o czerwony kamień (pamiętasz Dane która trzymała coś takiego?), powie również, że powinieneś porozmawiać z Dr. Wagnerem.




ROZDZIAŁ 4

Raz, dwa, trzy, nie żyjesz. Po powrocie zza światów możesz odwiedzić kościół i miejscowy sklep z antykami. Tak czy siak cofnij się do roku 1902. Tam gdzie stał sklep z antykami jest teraz sklep mięsny, jeśli chcesz możesz tam pójść i wziąć mięsko, przyda się na potem. Możesz też pójść do miejsca gdzie stał Bar Zum Ei, dostaniesz kawę za którą nie będziesz mógł zapłacić. Będziesz miał możliwość odwdzięczyć się po jakimś czasie. Idź do miejsca gdzie w teraźniejszości stało muzeum. Przed budynkiem porozmawiaj ze starszym panem i obejrzyj długą scenkę. Podnieś jajko na jednym z krzeseł i znów oglądaj scenkę. Przeniesiesz koło ratusza, będąc w przebraniu na placu wyjmij z ekwipunku trzy kule do żonglowania, w ten sposób Eike da wiadomość dla siebie z przyszłości. Powracając z kurtki Eike wypadnie patelnia. Teraz musisz wyjść z budynku niezauważony, wróć do rzeczywistości. Masz 5 sekund aby wejść do ekwipunku, i wybrać patelnię. Właśnie uratowała ci życie.

ROZDZIAŁ 5

Pora coś zjeść, idźmy do Baru Zum Ei. Z książki dowiesz się nieco więcej o czerwonym kamieniu, a raczej o kamieniu filozofii. Okaże się, że do twojego posiłku coś dosypano, jakąś truciznę rzecz jasna. Gdy już powrócisz wejdź ponownie do baru, spokojnie już nie weźmie jedzenia, po wyjściu wejdź jeszcze raz, to barman pokaże ci zdjęcie dające ci trochę do namysłu. Przenieś się do 1902 i idź do „Brum Libary”. Przed wejściem po prawej będzie dwóch facetów, zagadaj do starszego i powiedz, że biblioteka będzie lepszym wyborem, druga odpowiedź. Jeśli chcesz możesz jeszcze zajrzeć do środka i odwiedzić Sybile, możesz sprawić jej potem kotka. Wróć w teraźniejszość, tam gdzie było muzeum jest teraz biblioteka, idź do niej, możesz teraz pooglądać książki, ale najważniejsza jest ta za drzwiami na lewo od głównego wejścia. Będzie ona świecić, przeczytaj ją, twój Digipad też powinien zacząć świecić. Zanim wyruszysz powinieneś dotrzymać obietnice Sybili, idź na górę do Mr. Eckarda i poproś go o kotka ( Wiem że to dziwne że wsadził kota do kieszeni :P). Wróć z nim do Sybili i daj jej go. Teraz przenieś się do 1580 roku, idź do domu Margaret „Alchemist Hosue”. Wejścia pilnuje pies jeśli nie wziąłeś wcześniej mięsa to idź do „Butcher” po nie. Daj mięso psu, a odejdzie (najpierw chciałem dać kota ale to nie działa :P). Wchodząc do środka ujrzysz zniszczone wnętrze i Homuneulusa ledwo siedzącego na schodach, najdziwniejsze jest to, że w ogóle cię nie poznał. Tak czy siak znikł, a obok schodów leży klucz, który musisz podnieść. Cofnij się teraz o dwa lata wstecz. Jeśli pójdziesz na plac zobaczysz jak Hugo kłóci się z jakimiś dziećmi. Możesz jeszcze zwiedzić kościół i odwiedzić „Atelier”. Teraz idź do Margaret, zejdź do piwnicy, by pogadać z Wagnerem. Wychodząc zaczepisz Margaret, odbędziesz długą rozmowę, da ci ona antidotum. W jednym momencie Eike zobaczy Dana ale szybko ją zgubi. Gdy wrócicie po przechadzce da ci również grzebień. Będziesz miał ważny wybór w rozmowie, zostawiam go jednak tobie. Wychodząc wejdzie jeszcze Hugo. Gdy już w końcu wyjdziesz wróć do rzeczywistości, masz dziesięć sekund na wypicie antidotum.

SPOILER: Jeśli przy rozmowie z Margaret wybrałeś pierwszą odpowiedź to doprowadzi cię to do zakończenia A, B, C. Jeśli drugą to D, E.

ROZDZIAŁ 6

Zacznie się od nieciekawego plakatu filmowego. Za 6 sekund zostaniesz potrącony przez samochód. Gdy pogawędzisz już z Homuneulusem, zobaczysz identyczną scenę z plakatem, tym razem uaktywni ci się Digipad, musisz z niego skorzystać zanim minie 6 sekund, inaczej będziesz powtarzać to w kółko. Cofnij się do 1980. Od razu zaczepi cię Reżyser Oleg, będzie cię prosić o porady przy stworzeniu filmu. Jak widziałeś na początku, plakat z filmem o medytującym człowieku nikogo nie ciekawił. Musisz odpowiadać tak, by film w przyszłości był tym razem ciekawy. Przy pierwszej wypowiedzi powiedz, że coś o podróżach w czasie, czyli druga odpowiedź. W drugim wyborze odpowiedz, odnaleźć przyczynę własnej śmierci, czyli pierwsza wypowiedź. W trzeciej nie ma już wielkiego znaczenia. Możesz wybrać by film był o Miłości lub by był to thriller. Za pomoc da ci zegarek w jajku. Gdy już spławiliśmy Olega czas udać się w stronę Biblioteki. Piękna zima prawda? Najlepiej od placu idź ulicą Hauptstr. Usłyszysz strzał. Najdziwniejsze jest to, iż idąc tą ulicą, grając pierwszy raz nie spotkałem Homuneulusa, prawdopodobnie wpływ na to ma odpowiedź z piątego rozdziału. Dziwniejsze jest to, że trzymał dziecko. Z pewnością te dziecko to zaginiona córka pana Eckarda. Czy spotkałeś czy nie, musisz iść dalej przed siebie, aż zobaczysz leżącą kobietę. Niestety nie żyję, okaże się że to żona Eckarda, Miriam. Jeśli widziałeś wcześniej Homuneulusa z dzieckiem to Eike przypomni sobie tę scenę. Nic tu teraz już nie zdziałasz, cofnij się ponownie do 1980. Zaczepisz Miriam z dzieckiem, wybierz drugą odpowiedź, żeby jej nie wystraszyć. Mimo wszystko i tak cię nie posłucha i pójdzie ulicą Hauptstr. Więc i ty też idź. Znów usłyszysz strzał, a dalej znów będzie leżeć Miriam. Tym razem scena będzie tylko podobna do tej poprzedniej, bo tym razem będą myśleć, że to wszystko z twojej winy. Ucieknij szybko do teraźniejszości. W czasie podróży czasowej będzie z tobą Homuneulus. Stojąc na ulicy po chwili włączy się filmik. Jeśli chcesz to nie czekaj na koniec tylko wróć szybko jeszcze raz do 1980 roku. Eike znów spróbuje ostrzec panią. Miriam zacznie uciekać,,musisz ją gonić, za nic nie możesz jej zgubić. Tak ją uratujesz, ale mimo wszystko dziecko jakimś cudem zniknie. Teraz możesz wracać spełniony do teraźniejszości. Zobaczysz, że plakat z filmem przyciąga tym razem uwagę. Zabójca w aucie rezygnuje. Zadzwoni telefon, masz się z kimś spotkać w wierzy biblioteki.




ROZDZIAŁ 7

Dzwonił pan Eckard. Eike najwyraźniej od razu powędrował do wieży. Zostaniesz w niej przez kogoś zamknięty, idź na górę. Nie ma po co zwracać uwagi na linę. Nawet jeśli tę potem przywiążemy i tak się zerwie ze starości. Wejdź po drabinę na szczyt i podejdź do barierki. Ktoś cię zepchnie. Po tym powinna zostać z ciebie plama. Gdy znów wrócisz tym razem uaktywni się Digipad. Cofnijmy się o pięć godzin wcześniej. Przeniesie cię obok drzwi wieży, zauważysz, że są zamknięte na klucz, poszukajmy go więc. Przenieśmy się teraz do 1902. Pojawisz się w środku posiadłości gdzie rozmawiałeś z Sybilą, musisz się spieszy,ć by nie spotkać samego siebie. Wejdź do pokoju i zabierz klucz z gablotki. Zobaczy cię Sybila, teraz wiesz o czym mówiła wcześniej. Teraz nie masz innego wyjścia jak przenieść się do jakiegokolwiek innego roku i znów wrócić do 1902, aby znaleźć się poza domem. Idź teraz do wieży, wejdź do środka na górę i zabierz linę w dobrym stanie. Przenieś się teraz do 2001 roku, tyle, że o pięć godz. wcześniej wejdź do wieży na sam szczyt i do barierki przywiąż linę. Wychodząc Eike podsłucha rozmowę. Teraz wiele się wyjaśni, Eckard zobaczy grzebień. Jeśli uratowałeś wcześniej jego żonę Miriam, zjawi się. Wychodząc zobaczysz obraz.

ROZDZIAŁ 8

Obraz przedstawia kobietę z czerwonym kamieniem, Eike jest pewien, że to Dana. Możesz wrócić do Eckarda, Eike odda mu książkę, przy okazji niechcący wypadnie mu zegarek z kieszeni, ten od Olega. Jeśli wcześniej nikomu nie oddałeś tego zegarka. Dzięki temu zegarkowi możesz spłacić swój dług u barmana z 19002 roku za kawę. Cofnij się do 1584. i idź do „Atelier”. Spotkasz tam Danę. Da ci czerwony kamień. Teraz sprawy mogą się potoczyć różnie.

Jeśli masz możliwość przekonania Dana, by wróciła i chcesz, by wróciła czytaj to: Wróć jak najszybciej do teraźniejszości, pobiegnij do kawiarni w której pracowała. Pod drzwiami powinien być list, wróć do Dany, będzie ona na placu oparta o mur „City Hall”. Daj jej go. List przekona ją że ma do czego wracać.

Idź do „Alchemist House” Pogadaj z Wagnerem, Eike odda mu kamień, ostrzeże również przed niebezpieczeństwem. Wejdź na górę. W trakcie rozmowy zjawi się Wagner, powie by na czas eksperymentu wszyscy opuścili dom. Gdy wyjdziesz przenieś się o dziesięć dni do przodu. Wróć do domu, w którym przed chwilą byłeś. Dom jest zdemolowany, w środku usłyszysz głos Margaret lecz jej tam nie zastaniesz, zobaczysz też maszynę czasu. Jeśli jednak przekonałeś Danę żeby z tobą wróciła to w domu, będzie Margaret, powie ona że jej brat gdzieś znikł. Przenieś się w teraźniejszość, zadzwoni Hugo. Masz szybko przyjść na plac, idź więc. Zobaczysz Hugo jak trzyma Margaret pod nożem, jeśli przekonałeś Danę do powrotu to zastąpi ona miejsce Margaret. Tak czy siak dostaniesz wstrząsu mózgu po tym ile się teraz wyjaśni. Musisz teraz szybko działać, Masz do wyboru parę dróg każdą opiszę oddzielnie, każda też kończy już grę. Jeśli nakłoniłeś Dane do powrotu czytaj E, jeśli miałeś możliwość jej nakłonienia, ale pozwoliłeś jej zostać czytaj D.

A. Przenieś się do 1980 i idź ulicą Hauptstr. Za ławkami pod drzewem będzie siedzieć Homuneulus. Rozmowa z nim będzie niezwykle wyjaśniająca, mimo wszystko zniknie. Wróć w teraźniejszość, idź do wróżki, obejrzysz teraz bardzo długą scenę, w której będziesz miał wybór, odesłania Margaret do domu lub aby została. Powiedz by została.

B. Zrób to samo co w A. tylko pod koniec powiedz by wróciła do domu, druga odpowiedź. Musisz jeszcze tylko wybrać datę w Digipadzie 1584, pożegnać ją i wrócić do teraźniejszości.

C. Skocz do roku 1584 i idź do „Alchemist House”. Zejdź na dół tam gdzie była maszyna czasu. Po scence wróć w teraźniejszość.

D. Skocz do roku 1584 i idź do „Alchemist House”. Zejdź na dół, gdzie zawsze siedział Wagner i podnieś świecący notatnik na stole. Po scenie wróć do teraźniejszości.

E. Skocz do roku 1584 i idź do Alchemist House”. Wejdź do środka, zejdź na dół i porozmawiaj z Margaret. Wróć do teraźniejszości i idź na plac.

Jeśli ukończysz grę pierwszy raz odblokujesz Extra w menu głównym, jest tam ranking, zakończenia i filmy.

Jeśli odblokujesz trzy zakończenia odblokujesz drugi film.

Jeśli odblokujesz pięć zakończeń pojawi się dodatkowe zakończenie Extra

Jeśli odblokujesz zakończenie Extra to odblokujesz trzeci film.

Aby aktywować zakończenie Extra musisz wczytać zapis Complete z memorki, z odblokowanymi zakończeniami od A do E. Zaczniesz grę jak by od nowa, tyle że masz teraz wybory odpowiedzi. Musisz odpowiedzieć „Am I dead again?”. Przy drugiej „Oh, Homunculus”.

EXTRA

Jak pisałem wyżej, wybierz odpowiedź najpierw drugą, potem pierwszą. Gra będzie się zaczynać jak byś grał od nowa, oczywiście z różnicami. Idź do „Alchemist House”. Po rozmowie idźmy na plac i podchodzimy do żonglującego człowieka w bieli. Eike skapnie się że żongler jest nim. Teraz idź przed płonący Bar Zum Ei. Rozmawiamy z jak już wiesz Hugo i nie zgadzamy się na ratunek, pierwsza odpowiedź. Wróć do Kawiarni, Dana odda ci zapalniczkę i czerwony kamień. Idź ponownie na plac do żonglującego Eika. Rzuci ci wiadomość w jajku. Idź do płaczącego Hugo obok baru i tym razem zgódź się mu pomóc, druga odpowiedź. W środku automatycznie uaktywni się Digipad przenieś się do 1580 roku. Będzie jak dawniej, pod koniec sceny wystrasz ludzi telefonem lub zapalniczką. Potem podążaj za Margaret i wejdź do środka.

Brawo, ujrzałeś wszystkie zakończenia, gra powinna pozostać w twoich wspomnieniach :-)

Autor solucji: Dzior

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Shadow of Memories (Shadow of Destiny)

Tytuł:
Shadow of Memories (Shadow of Destiny)

Producent:
Konami

Wydawca:
Konami

Wydawca PL:
brak planów

Rok:
2001

Platformy:
PC, XBOX, PS2, PSP

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU: Pentium II 450MHz,
RAM: 64 MB,
VGA: 16 MB akcelerator 3D,
HDD: 700 MB

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Save (zapisy) gry
Wersja europejska.

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

user, gość, użytkownik Asia
The Inner World
Mam wielki problem gdy trafiam do hangaru pojawia się czarny ekran i nie mogę dalej grać . Robiłam j... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

Świat Baśni: Złodziej Dusz

W Sidłach Umysłu: Podróż Alicji

Enigmatis 2: Mgły Ravenwood

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sherlock Holmes: The Awakened Sherlock Holmes: The Awakened
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway: A Road Adventure Runaway: A Road Adventure
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Lost Crown: A Ghost-Hunting Adventure The Lost Crown: A Ghost-Hunting Adventure
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Wolf Among Us The Wolf Among Us
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Curse of Enchantia Curse of Enchantia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Touche: The Adventures of the Fifth Musketeer Touche: The Adventures of the Fifth Musketeer
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sherlock Holmes: The Silver Earring Sherlock Holmes: The Silver Earring
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Simon the Sorcerer II Simon the Sorcerer II
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Hidden: on the Trail of the Ancients Hidden: on the Trail of the Ancients
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Day Of The Tentacle Day Of The Tentacle
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sherlock Holmes: The Awakened Sherlock Holmes: The Awakened
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sherlock Holmes: The Silver Earring Sherlock Holmes: The Silver Earring
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Belief and Betrayal Belief and Betrayal
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Hopkins FBI Hopkins FBI
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sam & Max Hit the Road Sam & Max Hit the Road
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer