Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Indygo 2017-11-28
Indygo
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Scooby-Doo: Showdown in Ghost Town

Scooby-Doo: Showdown in Ghost Town

Tytuł polski:

Scooby Doo i Miasto Duchów

Wersja do druku

Gra „Scooby Doo i Miasto Duchów”, to gra przygodowa dla dzieci, w której grupa przyjaciół ze znanej nam wszystkich kreskówki, próbuje rozwiązać zagadkę pojawiania się w pewnym miasteczku, złowrogiego ducha, imieniem Jeździec bez twarzy.

Zanim przystąpisz do gry, wpisz swoje imię, klikając na dane literki, a następnie, kliknij na napis graj, znajdujący się na beczce z prawej strony. W ten sposób rozpoczniesz grę. Kolejnym etapem, będzie wybranie trybu rozgrywki. Masz trzy możliwości gry:

- straszny, czyli tryb gry łatwy;

- straszliwy – średni;

- potworny – czyli trudny

Wybierz jeden z nich, by móc zacząć zabawę. Obejrzyj animację, w której zobaczysz, jak nasi bohaterowie, przybywają do miasteczka o nazwie Los Burritos. Po chwili słyszą dopływający gdzieś z oddali dziwny i zarazem przerażający dźwięk. Muszą się dowiedzieć skąd dobiega. Twoim zadaniem jest wybranie drogi, którą mają pójść. W tej chwili stoją na rozstaju drogi. Skieruj ich w prawo, klikając na łapkę, która pojawi się z prawej strony. Niestety Kudłaty nie będzie chciał nigdzie pójść, dopóki nie dasz mu kilku „scooby -chrupek” Wyciągnij zatem chrupki z paczki, którą masz w ekwipunku, a następnie klikaj chrupką na Kudłatego. Teraz możesz przejść w prawo. Dotrzesz do miejsca z saloonem oraz bankiem. Spójrz na ślady na ziemi, najpierw na te na dole ekranu, a potem dwa razy na te górne. W ten sposób dowiesz się, ze dziwne odgłosy dobiegają z salonu. Wejdź więc do środka.W pomieszczeniu zobaczysz przywiązanego do krzesła mężczyznę. Kliknij na niego, a Velma, podejdzie i ściągnie chustę, która zasłania mu usta. Uwolniony od knebla, poprosi o znalezienie trzech kluczy, które ukryte są gdzieś w tym pokoju. Miejsce schowania kluczy, może się różnić dla każdej instalacji gry. W moim przypadku był to schowek w pianinie, schody prowadzące na górę i szyld nad drzwiami. W twoim przypadku, mogą to być inne miejsca. Klikaj zatem na wszystkie aktywne miejsca, czyli te, w których pojawi się „łapka”.

Za każdym razem, Velma podchodzić będzie do mężczyzny i uwolni go z jednego sznura, otwierając kłódkę znalezionym przez Ciebie kluczykiem. Gdy zostanie wyswobodzony, dowiesz się, że nazywa się Andy Kopalińsky i prowadził tu badania razem ze swoimi studentami, gdy został napadnięty. W zamian za uwolnienie, otrzymasz pierwszy przedmiot, dowódprzestępstwa, w postaci odznaki szeryfa. Tutaj moja informacja, przedmioty, które będziesz otrzymywać od osób znajdujących się w miasteczku, zmieniają się, w zależności od danej instalacji gry. Rzecz, którą dostałeś od profesora, trafi do karty” podejrzani i wskazówki”. Po rozmowie z mężczyzną, kliknij na mechanicznego byka. Aby go dosiąc, potrzebujesz pięcio-centówki. Zostaw więc na razie zabawę i kliknij na schody prowadzące do pomieszczeń na górze. Do górnego pokoju, przejdzie tylko Fred i Daphne. Na górze, kliknij na drzwi, by je otworzyć, po czym wejdź do środka. Rozejrzyj się po pokoju. Ważne, by spojrzeć przez okno. W ten sposób Daphne i Fred, zapragną zobaczyć co też i w jakim grobie ukrył Jeździec bez twarzy. Zanim wyjdziesz z pokoju, zabierz wciśniętą w materac, pięciocentówkę. Zejdź na dół. Użyj pieniążka na mechanicznym byku, a Scooby zacznie zabawę. Niestety po chwili, byk rozpadnie się. W ręce Kudłatego wpadnie jedynie metalowa rączka. Po krótkiej zabawie, dotknij placka, leżącego na taborecie, z prawej strony. Tym razem czeka Cię zabawa zręcznościowa. Polega ona na celnym trafianiu ciastem w Jeźdźca bez twarzy. Każdy celny „strzał”, to jeden „scooby - chrupek”. Przesuwaj Scoobiego w lewo i w prawo, a następnie klikaj myszką, by rzucić placek. Uzbieraj przynajmniej 12 chrupek, bo będą ci one potrzebne. Zadanie, w każdej chwili możesz powtórzyć, wystarczy, że klikniesz na ciasto. Po skończeniu zadania, spróbuj wejść za zasłonę z lewej strony schodów, na dole. Niestety Kudłaty, nie będzie miał ochoty nigdzie się ruszać. Skusi się tylko, jeśli dasz jemu i psu, po 2 chrupki. Kliknij zatem na paczkę, a następnie każdy chrupek, na Kudłatego i na Scoobiego. Teraz już będziesz mógł wejść za czerwoną zasłonę. Uda się tam Velma razem z Kudłatym i ze Scoobim. N miejscu, zobaczysz drewnianą scenę z klapą, na której leży worek, zawieszony na sznurku. Zabierz młotek, który tam powinien się znajdować. Na ścianie, dostrzeżesz cztery dźwignie. Kliknij na scenę, by podejść bliżej. Twoim zadaniem jest takie manewrowanie workami, by na klapie, nie leżał ani jeden worek. Po wejściu na scenę, usłyszysz łomot. Ktoś wyraźnie znajduje się pod klapą. Czas uwolnić tą istotę. Klikaj zatem na dźwignie. W moim przypadku, były to licząc w kolejności od lewej następujące dźwignie:




- 1 dźwignia, na klapie leżą 4 worki;

- 2 dźwignia – na klapie leży 1 worek;

- 3 dźwignia – na klapie leżą 2 worki;

- 1 dźwignia – na klapie leżą 3 worki;

- 4 dźwignia – klapa jest pusta.

Ze schowka wydostanie się dziewczyna, Stephani Ossowiecky, która robiła tutaj badania na obecność duchów. Porozmawiaj z nią, a otrzymasz od niej kolejny przedmiot. Opuść to miejsce i udaj się do banku. Spróbuj otworzyć skarbiec, który jest zamknięty. Kliknij na górę drzwi sejfu, a dowiesz się, że brakuje w nich zegara. Opuść bank i skieruj się na rozwidlenie dróg. Zabierz drewniana tablicę z ludnością Los Burritos, po czym przejdź na wprost. Dotrzesz do części miasteczka, w które mieści się stacja kolejowa oraz sklep. Podejdź do sklepu. Przy pomocy młotka, oderwij od ściany sklepu, zegar i wróć z nim do banku. Umieść zegar na drzwiach, a Fred oznajmi, że należy go ustawić na godzinie 3:18. Okaże się, że o takiej godzinie, ów sejf był otwierany. Przesuń zatem odpowiednio wskazówki zegara, by mała znalazła się na trójce, zaś duża na osiemnastej minucie. W ten sposób drzwi skarbca zostaną otwarte. Wejdź do środka. Zobaczysz staroświeckie kasy pancerne. Aby je otworzyć , potrzebny Ci klucz, którego na razie nie posiadasz. Opuść zatem to pomieszczenie. Przejdź ponownie pod stacje kolejową. Zobaczysz śpiącego staruszka. Kliknij na niego. Usłyszysz jak chrapie one pewną melodię. Twoim zadaniem jest powtórzenie jej, poprzez odpowiednie klikanie na dzwonki wiszące na szyje osiołka. Wystarczy, że powtórnych ruchy, które zostaną wykonane przez grę. Układ zmienia się, w zależności od danej instalacji gry. Ponumerowałam dzwonki od lewej strony, od 1- 5. Układ melodii w mojej grze wyglądał następująco:

1, 2, 3, 4, 4, 5, 4, 5, 4, 3, 1

Gdy poprawnie powtórzysz melodie, staruszek obudzi się. Poprosi Cię o odnalezienie jego sztucznej szczęki. Trzeba będzie jej poszukać. Przejdź zatem ponownie na rozwidlenie dróg i tym razem skieruj się w lewo. Staniesz w miejscu z biurem szeryfa oraz pocztą. Podejdź do szeryfa i porozmawiaj z nim. Zada Ci on kilka pytań dotyczący gry, będzie to zadanie na twoją spostrzegawczość. Pytania się różnią dla każdej z gier. Odpowiedzi dla mojego zestawu pytań brzmią:

- trójkąt;

- czerwone;

- różowe;

- pięć centów

Gdy poprawnie odpowiesz na pytania, szeryf poprosi cię o podanie mu czegoś zawierającego informacje o ilości mieszkańców. Podaj mu tablicę, którą zabrałeś ze skrzyżowania, na rozwidleniu dróg. W zamian dostaniesz kolejny przedmiot, w moim przypadku będzie to mapa z biblioteki uniwersyteckiej, na której zaznaczono nową drogę przez tunel. Po skończonej rozmowie, spójrz na pompę wodną. Brakuje w niej rączki, wobec tego, umieść na niej rączkę, która odpadła od mechanicznego byka. Pociągnij za nią, a właściwie zrobi to Kudłaty. Powtórz czynność dwa razy, aż z pompy, wyleci niewielki kluczyk, zabierz go. Kliknij teraz na wejście na pocztę. Do środka wejdzie tylko Daphne i Fred. Spójrz do dziury w podłodze. Ktoś wykopał tu spory otwór. Niestety, jest za ciemno, by zobaczyć co znajduje się w tej dziurze. Potrzebne wam jakieś źródło światła.Wyjdź z poczty i udaj się ponownie do banku. Wejdź do skarbca i za pomocą kluczyka, otwórz jedną ze skrzyń. To którą musisz otworzyć, jest zależne od gry. W moim przypadku była to skrzynia z prawej, blisko drzwi, w Twoim może być inna. Wewnątrz znajdziesz szczękę staruszka. Zabierz ją. Spójrz też na sejf po drugiej stronie. Jest zamknięty, potrzebny Ci pewnie jakiś szyfr. Wyjdź z tego pomieszczenia i udaj się w do staruszka. Oddaj mu szczękę, a w zamian otrzymasz od niego przedmiot. W moim przypadku była to książka” 1001 Metod Ucieczki”. Teraz spójrz do góry, w stronę dachu stacji kolejowej, a obejrzysz animację, w której naszych bohaterów goni jeździec bez twarzy. Kudłaty i Scooby, wskoczą do lokomotywy. W ślad za nimi podąży Jeździec.




Animacja

Gdy na nic nie klikniesz, lokomotywa pojedzie w prawo. Po drodze zabierz olejarkę.
Po chwili ponownie wylądujecie na ziemi. Przejdź w stronę stacji kolejowej i tym razem, udaj się do biura szeryfa. Ponownie Kudłaty nie będzie chciał wejść do środka, obawiając się zamknięcia w celi. Poczęstuj jego i jego psa, chrupkami. Daj każdemu po dwa chrupki. Do biura wejdzie Velma, Kudłaty i Scoobi. Spróbuj otworzyć drzwi celi, ale zacięły się z powodu rdzy. Użyj więc na nich olejarki. Ponownie kliknij na drzwi, by je otworzyć. Kudłaty szarpnie za drzwi, które po chwili się otworzą. Wejdź do środka. Chwilę potem w pomieszczeniu pojawi się Jeździec bez twarzy, który przewróci Velme oraz zamknie w celi Kudłatego i Scoobiego.

Animacja

Rozejrzyj się po celi. Zabierz leżący na łóżku koc. Kliknij potem na psa, który wskoczy na łóżko, a ono zapadnie się na dół. W celi odsłoni się ogromna dziura prowadząca na dół. Wskoczcie w nią, a znajdziecie się w tunelu. Kliknij na skrzynie stojącą przed Tobą dwa razy, a Kudłaty i Scoobie, dosuną ja do skrzyń stojących przy prawej ścianie. W ten sposób uda się wam wydostać na zewnątrz. Znajdziecie się na poczcie. Wyjdź na zewnątrz i przejdź w stronę stacji kolejowej. Podejdź do staruszka, po czym kliknij na gorę, by znaleźć się kolejny raz w lokomotywie. Kliknij teraz przed siebie, a następnie na kopiącego w ziemi mężczyznę. W ten sposób znajdziesz się w wykopaliskach. Porozmawiaj z Harym Okularem, który próbuje złożyć popękaną wazę, ale mu się nie udaje, bowiem słabo widzi. Poprosi cię o pomoc. Klikaj zatem na kawałki wazy, a następnie przenoś je w odpowiednie miejsce na wazie, dopasowując kształty. Prawidłowo ustawiona część, nie będzie dała się ruszyć. W nagrodę dostaniesz kolejny przedmiot, w moim przypadku, czerwona łatkę. Po chwili pod nogi Kudłatego, spadnie kartka z jakimiś cyframi. Zabierz ją. To szyfr do sejfu.Wróć do lokomotywy. Tym razem jedź aż do rancho, gdzie czekać Cie będzie kolejne zadanie. Spotkasz tam konia, który rzuca butami. Stań z nim w zawody, rzucając podkowami. Przyglądaj się poruszającej się w różne strony zielonej strzałce i gdy ona ustawi się w stronę patyczka, zatrzymaj ją, po czym kliknij na podkowę by ją rzucić. W ten sposób możesz zdobyć trochę chrupek. Gdy zakończysz zabawę, wróć do lokomotywy, by znaleźć się ponownie w miasteczku. Przejdź do banku i na sejfie z lewej, użyj kartki z szyfrem. W ten sposób drzwi skrytki otworzą się, a oczom Twoim ukaże się tajne przejście. Wejdź w nie, a grupa przyjaciół znajdzie się na tyłach. Drzwi z lewej prowadzą do sklepu. Wejdź więc do środka. W pomieszczeniu zobaczysz leżącą na parapecie okna lampę. Niestety drogę do niej blokują węże. Przykryj je zatem kocem zabranym z celi. Teraz spokojnie będziesz mógł podejść do lampy. Zrób to, a Fred ją weźmie. Przejdź na pocztę i lampy, użyj na dziurze, a znajdziecie się w tunelu. Zostanie on oświetlony. Odkryjecie kolejny tunel, z lewej strony. Wejdź w niego. W ten sposób dotrzecie do Wzgórza Skarbu, na cmentarz, na którym kopał Jeździec bez twarzy. Wejdź na cmentarz, klikając na górę. Musisz wybrać grób, ten, w którym zakopał coś tajemniczy osobnik. W moim przypadku, był to grób z lewej. Ty zaś możesz mieć zupełnie inny. Pamiętaj, że możesz przejść w prawo. Wiedz też, że gdy klikniesz nieprawidłowo, będziecie musieli uciekać przed Jeźdźcem. Gdy wybierzesz właściwy grób, Scoobi zacznie kopać, a po chwili znajdzie pomalowaną cegłę. Musisz ja umyć. Wobec tego, wróć pod pocztę i umieść cegłę w korycie z wodą. Okaże się być złotem, które zrabowano w miasteczku. Czas na rozwiązanie zagadki, kto ukrywa się w przebraniu Jeźdźca. Twoim zadaniem, będzie wybranie osoby, poprzez kliknięcie na jej portret. Bez względu kogo wybierz i tak poznasz rozwiązanie. Podejrzany zmienia się w zależności od przedmiotów, czyli poszlak, które udało Ci się zebrać w grze. W moim przypadku, osoba tą był Andy Kopalinsky. Pozostaje Ci obejrzyj animacje, które kończą grę.

Animacja

Koniec.

Autor solucji: agusia16

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Scooby-Doo: Showdown in Ghost Town

Tytuł:
Scooby-Doo: Showdown in Ghost Town

Producent:
The Learning Company

Wydawca:
Broderbund Software

Wydawca PL:
CDP.pl / CD Projekt

Rok:
2002

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU: Pentium 166MHz,
RAM: 32MB

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Adam
Indygo
Ciekawe, ciekawe. :)... »

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Indygo - recenzja

Dobra Gra Plus powraca

Cyanide and Happiness: Adventure Game

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Lost Crown: A Ghost-Hunting Adventure The Lost Crown: A Ghost-Hunting Adventure
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dark Fall: The Journal Dark Fall: The Journal
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Black Mirror The Black Mirror
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Lost Crown: A Ghost-Hunting Adventure The Lost Crown: A Ghost-Hunting Adventure
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gomo Gomo
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Riven: The Sequel to Myst Riven: The Sequel to Myst
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Toonstruck Toonstruck
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Botanicula Botanicula
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry King's Quest I King's Quest I
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sfinx Sfinx
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sfinx Sfinx
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Memento Mori:the Secret of Eternal Life Memento Mori:the Secret of Eternal Life
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gemini Rue Gemini Rue
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dark Fall: The Journal Dark Fall: The Journal
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Broken Sword: The Serpent's Curse Broken Sword: The Serpent's Curse
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer