Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Hidden: on the Trail of the Ancients 2015-08-27
Hidden: on the Trail of the Ancients
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Runaway: A Road Adventure

Runaway: A Road Adventure

Wersja do druku

Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

OBUDŹ MNIE, ZANIM UMRĘ
Weź pigułki i kubek ze stołu.
Weź zielone prześcieradło z łóżka.
Weź torebkę Giny a z niej zapałki.
Wejdź do łazienki.
Weź spirytus sprzed lustra i flamaster z kosza na śmieci.
Wróć, spójrz na plan na drzwiach, wyjdź przez okno.
W magazynie na szafce leży książka - weź ją, weź też kartę pacjenta z szuflady.
Weź głowę kościotrupa, po lewej z półek weź strzykawkę oraz aerozol.
Weź 2 poduszki.
Wróć przez okno.
Z torebki Giny wyciągnij perukę i użyj jej na głowie kościotrupa.
Połóż poduszki, głowę i prześcieradło na pustym łóżku.
W inwentarzu spróbuj flamastra na karcie pacjenta.
Napełnij strzykawkę spirytusem i użyj jej na flamastrze, użyj flamastra na pustej karcie.
Zamień karty pacjentów przy łóżkach.
Wyjdź do łazienki i zobacz scenkę.
Teraz zajrzyj do książki i przeczytaj o środku nasennym.
Użyj sprayu na tryskaczu na suficie.

TAJEMNICZY KRUCYFIKS
Porozmawiaj o wszystkim z restauratorką.
Spójrz na półkę z eksponatami po lewej, zamień krucyfiks z jednym z eksponatów.
Zobacz laser po prawej, weź gruszkę obok dystrybutora wody i obejrzyj ją w inwentarzu.
Weź lakier z walizki po prawej, wyjdź.
Zejdź na dół, porozmawiaj z gościem w słuchawkach - da ci wizytówkę.
Wróć do pokoju restauratorki, zejdź ponownie na dół i porozmawiaj o wszystkim z Willym.
Idź do panelu obok drzwi i użyj na nim lakieru, użyj telefonu po prawej.
Kiedy Willy wejdzie do laboratorium wejdź do restauratorki i wyjdź.
Użyj pędzelka na kodzie.
Naciśnięto 1378 - musisz zgadnąć, w jakiej kolejności - naciśnij 8137.
Wejdź do laboratorium.
Zabierz klucz przy drzwiach i przeczytaj list.
Zobacz komorę próżniową, naciśnij przycisk do jej otwierania - nie udało się.
Idź do biura Clivea obok gaśnicy.
Zabierz książki z biurka.
Użyj klucza na dziurce, ze skrytki zabierz dyktafon, zamknij skrytkę.
Idź do restauratorki i użyj na niej dyktafonu, użyj nagranego głosu na zamku komory próżniowej.
Idź w prawo, spróbuj włożyć baterię do butli z azotem.
Weź chochlę obok butli, użyj chochli na baterii i chochli na azocie.
Wsadź baterię do dyktafonu i użyj na komorze, zabierz maskę.
Na masce użyj dziwnej rączki, aby uzyskać diament.
Użyj diamentu na maszynie w pokoju restauratorki.
Wyjdź, idź w lewo do maszyny z kawą, użyj jej, kawa się skończyła.
Idź w dół i w prawo do wystawy, ze środkowej statuy weź miskę kawy.
Daj kawę Willyemu, powie ci, że jest nie zmielona.
Użyj szlifierki na biurku restauratorki do zmielenia kawy.
Zanieś ją Wilyemu - powie ci, że nie wierzy, że to kawa.
U góry obok gaśnicy w koszu znajdziesz pudełko po kawie - wsyp do niego kawę i daj Wilyemu.
Weź kawę z automatu i zanieś restauratorce.
Weź krucyfiks, idź z nim do laboratorium i użyj na skanerze.

WIELKA UCIECZKA
Sprawdź okno, spróbuj przesunąć zamrażarkę.
Weź spray na prawo od telefonu, szmatkę, kawałek drewna i łom na lewo od zamrażarki.
Po lewej stronie pokoju weź miech.
Użyj sprayu na szmatce i szmatki na oknie nad zamrażarka.
Otwórz wieczko zamrażarki, spójrz na zamrażarkę, wyłącz ją z gniazdka.
Po chwili odkręć korek zamrażarki i przesuń ją.
Użyj łomu na zapadce i wyjdź.
Po rozmowie z artystkami przeszukaj kufer a znajdziesz piłkę do koszykówki.
W autobusie pod łóżkiem znajdziesz ręczny odkurzacz.
Po prawej weź szminkę i okulary słoneczne.
Idź na tył i porozmawiaj z Carlą.
Użyj odkurzacza na kratce, aby zdobyć tabletkę.
Weź nici i igłę obok butów.
Wyjdź z autobusu i idź w prawo.
Na mapie idź do stodoły i zajrzyj przez szparę w drzwiach - w środku jest helikopter.
Wejdź do stodoły, kiedy będziesz spoglądał przez okno spróbuj wrzucić tabletkę do puszki kiedy osiłek ją stawia.
Nie da rady.
Wróć do autobusu i porozmawiaj z Lula. Użyj nitki na piłce i miecha na piłce - rzuć piłka do Luli.
Kiedy Lula będzie rzucać puszkami z osiłkiem wrzuć tabletkę do jego piwa.
Następnie weź masło orzechowe z lewej strony osiłka, użyj łomu na motorze i weź nóżkę, która odpadła.
Idź w dół na mapie do samolotu.
Spróbuj zabrać karabin.
Weź hełm.
Weź pas z nabojami.
Idź do autobusu i spróbuj zabrać olejek Marioli.
Idź na mapie w lewy górny róg do pompy i zamocz okulary w kałuży ropy.
Podmień te okulary z okularami Marioli i zabierz olejek.
Posmaruj karabin olejkiem przy samolocie.
Idź do domku z Giną, pod fotelem bujanym weź wiadro.
Idź w prawy górny róg na mapie do wagonu.
W wagonie obejrzyj beczkę z prochem.
Weź śrubkę ze stojącego tam wiadra, spróbuj użyć jej na beczce.
W inwentarzu połącz śrubkę z drewnianą rączką.
Spróbuj użyć śrubokręta na beczce, podstaw wiadro, a uzyskasz wiadro z prochem.
Użyj szminki na wiadrze z prochem i na pasie amunicyjnym.
Weź szminki z autobusu, użyj ich na wiadrze i powkładaj do pasa.
Użyj gotowego pasa na karabinie w samolocie.
Idź do autobusu, wejdź do środka, z przodu jest pokrętło, użyj na nim stopki motocykla i pokręć, aby drzwi się zamknęły.
W schowku jest klucz.
Otwórz nim lodówkę i weź masło.
Idź do wagonu.
Przed wagonem obejrzyj drewnianą budkę.
Wejdź do wagonu, otwórz łomem beczkę i weź orzeszki.
Użyj masła na hełmie i orzeszków na hełmie.
Idź do domku z Giną i wejdź do środka od dołu.
Użyj hełmu na zamrażarce, aby je roztopić.
Użyj roztopionego masła na domku koło wagonu i weź dynamit.
Idź do pompy i użyj na niej dynamitu.




BLISKIE SPOTKANIA CZWARTEGO STOPNIA
Porozmawiaj z Sushi.
Idź do biura szeryfa i zobacz zwłoki, weź drewno po prawej od celi.
Idź do banku, weź zszywacz obok kasy i pieczątkę z biurka.
Spójrz do piwnicy w banku (u dołu ekranu).
Wróć do Sushi i porozmawiaj o wszystkim.
Wróć do banku i spróbuj wejść do dziury.
Idź do salonu (u dołu ekranu).
Zabierz doniczkę pod schodami i sekator z komórki.
Wejdź na górę i porozmawiaj z Kevinem.
Na środku użyj rączki, aby katapultować farbę.
Idź do banku i zobacz farbę.
Po lewej od biura szeryfa stoi wózek, zbadaj go i użyj na nim sekatora, aby uzyskać pasek.
Wyjdź z miasta (lewy dolny róg) i na mapie kliknij w prawej części - dom Mamy Dority.
Porozmawiaj z facetem przed domkiem.
Obok drabiny weź naczynie, a obok studni weź kamień.
Idź do mapy i do krateru w prawym górnym rogu.
Porozmawiaj z naukowcem.
Użyj pasa na kole motocykla, użyj zszywacza na pasie, użyj ponownie pasa na kole motocykla.
Przejdź do innej lokacji, po czym wróć do naukowca - zapytaj go, czemu nie umocował jeszcze pasa - potrzebuje klucza.
Idź do Saturno i poproś o klucz.
Spróbuj zabrać go z tablicy po lewej, kiedy Saturno rzuci ci klucz zejdź przed salon, a stwierdzisz, że klucz wpadł do koryta.
Wyjdź na balkon salonu i weź osełka.
Zrzuć doniczkę na ulicę z balkonu.
Zejdź na dół i weź klucz.
Zanieś klucz do naukowca w kraterze.
Wyjdź z krateru i wróć ponownie - kolejny problem - nie ma benzyny.
Idź do Saturno zapytać o benzynę, zaoferuj mu rzeźbę z kamienia.
Użyj osełki na kamieniu i zaoferuj ponownie.
Użyj bursztynu na kamieniu i zaoferuj ponownie, a otrzymasz kanister, 2 menzurki i butelkę.
Obok środkowych drzwi na balkon jest woda - napełnij butelkę wodą, a teraz:
1. Napełnij 50tkę benzyną.
2. Przelej z 50tki benzynę do 30stki.
3. Wlej z 30stki benzynę do kanistra, aby była pusta.
4. Przelej z 50tki do 30stki.
5. Napełnij 50thę ponownie benzyną.
6. Przelej z 50tki do 30stki, aby w 50tce zostało tylko 40.
Wlej 40cm3 do butelki z wodą i masz benzynę.
Idź do motocykla, wlej do niego benzynę.
Naciskaj nuty: Do, Sol, Mi, Si, La.
Zejdź do krateru i weź hełm naukowca.
Z namiotu naukowca weź latarkę i linę.
Na mapie idź do opuszczonej kopalni.
Spróbuj odsunąć głaz przy wejściu.
Zobacz do dziury gdzie wpadła Gina - spróbuj tam wejść.
Weź oliwiarkę.
Wróć do Saturno, zapytaj go jak przesunąć głaz, daj mu hełm.
Kiedy odejdzie weź spawarkę i napełnij oliwiarkę wodą z butli.
Zejdź na dół i w komórce znajdziesz tytoń.
Idź do miasta i do lokomotywy.
Użyj oliwiarki z wodą na zbiorniku wody.
Wróć ponownie po wodę do Kevina i ponownie wlej do lokomotywy - tak 5 razy aż zbiornik będzie pełny (aż bohater nam to powie).
Wejdź do kabiny lokomotywy.
Włóż drewno do pieca i zapal go za pomocą palnika.
Użyj zaworu (koło z rączką) i przekręć go 1 raz.
Użyj dźwigni po prawej stronie bezpośrednio nad zegarami.
Para wyleci z komina, weź klucz, który wypadł.
Użyj klucza w biurze szeryfa na kracie.
Z torby umarlaka weź maść miętową.
Idź do osiłka przed domem Mamy Dority - zapytaj go czy przesunąłby kamień.
W inwentarzu użyj maści miętowej na tytoniu, użyj pieczątki na naczyniu, użyj tytoniu na moździerzu.
Tytoń daj osiłkowi i poproś o przesunięcie kamienia a zrobi to.
Idź do pracowni Saturno i na środkowym filarze użyj panelu, aby postawić rzeźbę na katapulcie, wystrzel rzeźbę.
Idź do banku i zejdź przez dziurę do piwnicy.
Spróbuj otworzyć sejf.
Idź do więzienia i z torby wyciągnij słuchawki, użyj słuchawek na sejfie, kręć najpierw w prawo, potem w lewo i znowu w prawo aż otworzysz sejf i weźmiesz mapę.
Idź do kopalni.




ŚWIĘTY GROBOWIEC
Weź deskę, pod deską jest końcówka młotka.
Weź kość ze szkieletu i użyj jej na końcówce młotka.
Użyj młotka na gwoździu w futrynie.
Użyj gwoździa na brzegu przepaści i liny na tym gwoździu.
Po przywitaniu Giny idź w lewo i do kanionu.
Użyj klucza-krzyża na ustach posągu - otwór jest zapchany piaskiem.
Weź gałązkę z krzaka, użyj jej na ustach, użyj klucza ponownie.
Wewnątrz otrzymasz palec.
Wróć do Giny, idź w prawo i do jaskini.
Przy posągu weź tomahawk.
Wróć na lewo i tam gdzie skręcałeś do kanionu w dół pójdź w górę do ruin.
Przechodź przez przejścia aż do liny.
Utnij linę tomahawkiem.
Użyj w inwentarzu tomahawka na desce.
Użyj deski na nodze Giny.

INDIANIN, ZAKONNICA I PALEC
Porozmawiaj z Mamą Doritą, porozmawiaj z Giną.
Idź do hotelu i porozmawiaj z Sushi na górze.
Idź do salonu i porozmawiaj z Rutgerem.
Daj mu fajkę a da ci się zaciągnąć, ale Mama powie ci, że to jeszcze za mało.
Idź jeszcze raz do Rutgera i powiedz, że chcesz coś mocniejszego - musisz teraz znaleźć coś, aby rozłupać nasiona.
Idź do celi i w torbie znajdziesz skalpel.
Rozgrzej skalpel w palenisku w hotelu i użyj na nasionach.
Obok paleniska weź pogrzebacz.
Daj Rutgerowi nasiona i zobacz długi filmik.
Porozmawiaj z Sushi.
Zapytaj Rutgera o przyczepę, zapytaj Saturno o przyczepę a powie ci gdzie jest.
Idź na mapie do przyczepy.
Jest zamknięta, użyj pogrzebacza na drzwiach.
W środku zwróć uwagę na habit zakonnicy, wyjdź.
W otwartych drzwiach znajdziesz ulotkę z banku.
Pokaż ulotkę Sushi.
Wyjdź do mapy i zaraz wróć do Sushi, a będzie miała dla ciebie sporo informacji.
Weź habit z przyczepy.
Po wyjściu zobaczysz mafiozów.
Wróć do miasteczka.
Porozmawiaj z Sushi.
Idź do lokomotywy, wejdź do kabiny i naciśnij dźwignię tuż nad zegarami, a z komina wypadnie odznaka, weź ją.
Daj odznakę osiłkowi przed domkiem Mamy Dority.
Po rozmowie z Sushi porozmawiaj z nowym szeryfem przed więzieniem.
Wejdź do więzienia, zabierz ze stołu rzeczy mafiozów.
Zanieś te rzeczy do Sushi.
Wyjdź do mapy i wróć do Sushi.
Powiedz jej, że też lubisz filmy, wybierz Woody Allen i "Tajemnica morderstwa na Manhatanie".
Nagraj w więzieniu głosy mafiozów.
Nagraj głos Giny w domku Mamy Dority.
Idź do Sushi i daj jej nagrania.
KONIEC

Autor solucji: adam

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Runaway: A Road Adventure

Tytuł:
Runaway: A Road Adventure

Producent:
Dinamic Multimedia

Wydawca:
Péndulo Studios, S.L.

Wydawca PL:
TopWare Poland

Rok:
2001

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
P166 MHz MMX
32 MB RAM
Win9x

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Triki, porady do gry

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway: A Road Adventure

Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway: A Road Adventure

Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway: A Road Adventure

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

user, gość, użytkownik Asia
The Inner World
Mam wielki problem gdy trafiam do hangaru pojawia się czarny ekran i nie mogę dalej grać . Robiłam j... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

Świat Baśni: Złodziej Dusz

W Sidłach Umysłu: Podróż Alicji

Enigmatis 2: Mgły Ravenwood

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Violett Violett
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Indiana Jones and The Last Crusade Indiana Jones and The Last Crusade
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Feeble Files The Feeble Files
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Broken Sword: The Angel of Death Broken Sword: The Angel of Death
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sam & Max Hit the Road Sam & Max Hit the Road
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry NiBiRu: Age of Secrets NiBiRu: Age of Secrets
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Monkey Island 2: LeChuck's Revenge Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway: A Road Adventure Runaway: A Road Adventure
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Penumbra: Requiem Penumbra: Requiem
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Leisure Suit Larry 1: In the Land of the Lounge Lizards Leisure Suit Larry 1: In the Land of the Lounge Lizards
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Kod Da Vinci Kod Da Vinci
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Broken Sword: The Serpent's Curse Broken Sword: The Serpent's Curse
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 Undercover Missions: Operation Kursk K-141
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry 1Heart 1Heart
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer