Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Indygo 2017-11-28
Indygo
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry NiBiRu: Age of Secrets

NiBiRu: Age of Secrets

Tytuł polski:

Nibiru: Wysłannik Bogów

Wersja do druku

Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

PM = kliknij prawym przyciskiem myszy.

PRAGA

Most:
Porozmawiaj z malarzem, zobacz posąg na moście.
Porozmawiaj z malarzem aż powie ci coś o posągu, zbadaj posąg dokładnie.
Przeczytaj kartkę od Barbary i zobacz portret pamięciowy w inwentarzu.
Zadzwoń do profesora.

Mieszkanie Barbary:
Spróbuj wejść w brązowe drzwi. Kliknij na domofon, zadzwoń do Kansky, potem dzwoń do ludzi aż ci ktoś otworzy.
Wewnątrz przeczytaj tablicę ogłoszeń, spójrz na skrzynki pocztowe po lewej, a dowiesz się gdzie mieszka Barbara.
Użyj windy, na piętrze zadzwoń w dzwonek i zapukaj 2 razy.
Spróbuj wejść na strych.
Zjedź na dół i sprawdź tablicę ogłoszeń.
Wjedź na górę i przeszukaj listę obok gaśnicy, klucza użyj na strychu.
Na strychu zapal światło obok drzwi, weź szmatę, weź linę, weź cegłę spod szafy.
Weź kulkę z dziury w podłodze.
Użyj szmaty na oknie dwukrotnie.
Użyj liny na słupie, wyjdź przez okno.
Sprawdź wszystko w pokoju - komputer, stół.
Weź torebkę z ziemi, zajrzyj do niej a znajdziesz ID.
Wejdź do łazienki, sprawdź ciało oraz kota - na obroży kota pisze FELIX.
Wpisz hasło "felix" + enter do komputera.

Archiwum:
Podejdź do budynku, porozmawiaj z mężczyzną karmiącym gołębie.
Wejdź do środka, porozmawiaj ze strażnikiem.
Wyjdź idź do parku, zobacz żebraka na ławce, idź w lewo, spróbuj wejść do metra.
Porozmawiaj z chłopcem zamień się z nim kulka na petardy.
W kiosku kup zapałki.
Porozmawiaj z żebrakiem, kup papierosy i daj mu je.
Wróć do gołębi, porozmawiaj z człowiekiem, użyj na nim petard, porozmawiaj ponownie.
Idź do kiosku kupić wino, porozmawiaj z żebrakiem, weź butelkę i zamień ją w inwentarzu z kartonowym winem.
Daj wino gołębiarzowi a da ci ID, daj ID strażnikowi.
Wejdź i do windy.

Biuro Barbary:
Użyj karty ID Barbary na czytniku po lewej.
W środku spójrz na biurko.
Przesuń zdjęcie kota i weź temperówkę, weź ołówek, zatemperuj ołówek.
Kliknij prawym na notatki, użyj na tym ołówka a uzyskasz numer.
Sprawdź szufladę.
Cofnij się, w kwiatku doniczkowym znajdziesz kluczyk, użyj go na szufladzie i zabierz pieczątkę.
W komputerze wpisz hasło "xilef".
Weź wydrukowany raport i użyj na nim pieczątki.
Wyjdź z biura.
Użyj ID na urządzeniu obok windy, następnie użyj na nim karteczki z kodem.
Weź dokumenty i przeczytaj je.

Biuro:
Idź do miejsca z żebrakiem.
Wejdź do biura, porozmawiaj z sekretarką 3 razy.
Weź jej wizytówkę.
Porozmawiaj z żebrakiem o sekretarce.
Zbadaj samochód po prawej prawą myszą.
Użyj wizytówki na komórce.
Wejdź do biura i do dyrektora.


PRZED KOPALNIĄ

Porozmawiaj z majorem, spróbuj zobaczyć plany.
Idź w prawo, zobacz grzybki przy moście.
Porozmawiaj ze Staszkiem, sprawdź zamknięte drzwi w przyczepie z tyłu.
Idź w prawo i porozmawiaj z żołnierzem przy kopalni 3 razy.
Porozmawiaj ze Staszkiem o wszystkim.
Naciśnij prawą mysz na Staszka, porozmawiaj o wszystkim z żołnierzami przy bramie.
Porozmawiaj ze Staszkiem - ma on plan.
W nocy wejdź do przyczepy Staszka, zabierz puszki z kredensu, otwieracz ze stołu i numer z płaszcza.
Podotykaj wszystko w przyczepie.
Idź do bramy i porozmawiaj z żołnierzem.
Teraz chodź po obozie i dotykaj wszystkiego i na przemian rozmawiaj z żołnierzem przy bramie aż zrobi się głodny.
Weź grzybki przy moście, otwórz puszkę otwieraczem, wrzuć tam grzybki, idź do przyczepy, użyj zapałek na piecu.
Użyj puszki na piecu, zanieś puszkę żołnierzowi.
Idź w stronę przyczepy, wróć do żołnierza.
Kiedy odejdzie wejdź do namiotu majora, z płaszcza zabierz klucze i radio z prawej.
Użyj kluczy na zamkniętej przyczepie.
Weź linę, skrzynkę z narzędziami i młotek, otwórz skrzynkę z narzędziami.
Użyj śrubokręta na pokrywie generatora, zadzwoni telefon.
Użyj młotka na kłódce szafki, w środku jest ciało.
Przeszukaj ciało a znajdziesz ID Staszka.
Naciśnij generator 2 razy aż zgasną właściwie światła, wyjdź na zewnątrz.


KOPALNIA

Spójrz na pręt wystający z beczki kilka razy, użyj na nim klucz francuski.
Idź w lewy korytarz, zbadaj sufit, beczki i koniec korytarza.
Użyj pręta na końcu korytarza, potem latarki a odkryjesz zwłoki.
Weź zapinkę, a z kieszeni klucze.
Wróć do głównego korytarza i idź w prawo.
Weź zaczep z lewej strony.
Tutaj korytarz idzie w lewo, prosto i w prawo - idź w lewo.
Idź w lewo, podotykaj rzeczy, nad kupą piasku jest mały otworek.
Użyj zaczepu, aby pogrzebać w kupce piasku a znajdziesz koło, użyj koło na otworku i przekręć koło, weź hak.
Wróć raz w prawo, idź teraz w prawo, zbadaj wodę tutaj kilka razy, użyj latarki a odkryjesz olej.
Użyj liny z hakiem i tego razem na oleju.
Wróć i wybierz drogę prosto.
Zbadaj wentylator i drzwi.
W środku drzwi użyj kluczy, poprzesuwaj tak kółka, aby utworzyły znak swastyki.
Jedno kółko jest zacięte - spróbuj 2 razy, użyj ręcznej oliwiarki, jest pusta, napełnij ją w dużym oleju, użyj ponownie i przekręć kółko.
Wejdź do bunkra.
Klikink dwukrotnie w lampę, użyj na niej zapałek.
Przekręć 2 koła, jedno się zacięło, użyj na nim olejarki a potem klucza francuskiego i przekręć, potem przełącz dźwignię.
Idź dalej.
Przeczytaj tabliczkę po prawej.
Idź w prawo, użyj kluczy na zamku, złamał się.
Wróć, idź w lewo, użyj kluczy na zamku i wejdź do magazynu.
Użyj zaczepu na skrzyniach pośrodku, weź dynamit.
Z tylnej ściany weź próbówkę.
Przewróć baterię i użyj na nim probówki nalewając kwasu.
Po prawej weź żarówkę i puszkę, sprawdź puszkę w inwentarzu - jest to nafta.
Na drzwiach ze złamanym kluczem użyj kwasu.
Wejdź do archiwum, porozglądaj się, po zbliżeniu na szuflady po lewej użyj na nich kartki z numerem D2-82.
Z szuflady weź pudełko a z niego kawałki magnesów.
Idź w dół do archiwum.
Przeczytaj znak po prawej i zobacz drabinę.
Spójrz na stół, weź lupę, linijkę i puste pudełko.
Sprawdź lampę po drugiej stronie pokoju, użyj na niej żarówki.
Sprawdź dźwignie, szafę i rysy pod szafą.
Przesuń szafę, zobacz szczelinę.
Użyj zaczepu na szczelinie, użyj dynamitu i zapałek na dynamicie.
Wróć do magazynu po kolejny dynamit, prawą myszą w inwentarzu na dynamit, aby otrzymać lont.
Użyj lontu i zapałek na dynamicie w ścianie.
Po wybuchu stwierdzisz, że szczelina jest nadal za wąska.
Wróć do głównego korytarza, jest tam po prawej dziura ze szczurem.
Użyj pudełka z linijką, otwórz puszkę fasoli, dodaj fasoli do pułapki i użyj pułapki na dziurze.
Idź do magazynu po dynamit.
Kiedy wrócisz szczur już się złapie, weź pułapkę, PM w inwentarzu aby wziąć szczura.
Idź do archiwum, użyj dynamitu na szczurze i szczura na szczelinie.
Wejdź do pokoju, zapal światło, załącz gramofon, weź i przeczytaj dziennik z biurka, weź żelazko z biurka.
Sprawdź metalową pokrywę za biurkiem.
Użyj lupy na dzienniku i zauważ dziwną plamę na ostatniej stronie.
Idź do głównego korytarza i na wprost - są tam duże masywne drzwi.
Użyj kawałków magnesu na maszynie po lewej, ułóż wg wzoru poniżej i naciśnij przycisk.






Wejdź do laboratorium.
Kliknij na stół po lewej, aby zabrać magnes, spójrz na palnik, nalej do niego nafty i zapal.
Na zapalonym palniku użyj żelazko.
Gorące żelazko użyj na ostatniej stronie dziennika, aby odkryć cyfry 47922.
Spójrz na kanał przy windzie, użyj nitki z magnesem i tego na kanale, aby wyciągnąć kluczyk.
Wróć do pokoju z sejfem, użyj na nim kluczyka i ustaw kod 47922, ze środka zabierz statuetkę.
Kiedy wyjdziesz i zaatakuje cię "Staszek" naciśnij dźwignię po prawej.


FRANCJA

Wejdź do hotelu, naciśnij dzwonek w recepcji i porozmawiaj z recepcjonistą.
Porozmawiaj z mężczyzna przy recepcji.
Na blacie spójrz na popielniczkę a znajdziesz zapałki, PM na zapałkach a zobaczysz numer telefonu.
Wyjdź na zewnątrz, skorzystaj z budki telefonicznej.
Wejdź do hotelu, kiedy dostaniesz klucz i powiesz recepcjoniście o telefonie od profesora wejdź na piętro i do pierwszego pokoju po lewej.
Po drzemce zejdź na dół.
Kiedy recepcjonista powie ci o telefonie od profesora skorzystaj z telefonu.
Wyjdź z hotelu i idź do doków.
Porozmawiaj z rybakiem 3 razy.
Przy posiadłości zadzwoń na domofon i wejdź, porozmawiaj z profesorem.
Kiedy wyjdziesz zobacz na kopertę i przeczytaj list.
Wróć do hotelu - zostaniesz zaatakowany.
Kiedy odzyskasz kursor weź nóż z ziemi i użyj na przycisku obok ciebie.
Użyj zapinki na kajdankach.
Użyj drabiny na środku pomieszczenia, aby się wydostać.
Dowiesz się, że profesor nie żyje, porozmawiaj z detektywem, daj mu list od profesora a wpuści cię do posiadłości.
W środku weź piramidę ze stoku i w inwentarzu na niej PM.
Idź do biblioteki.
Na telefonie odsłuchaj 2 wiadomości.
Zbadaj klepsydrę na półce.
Naciśnij na plakat TIKAL, naciśnij na popiersie nad paleniskiem.
W sejfie wpisz numer 84525 - statuetka zniknęła!
Weź klepsydrę (jeśli piasek się jeszcze nie przesypał to poczekaj).
Użyj noża na klepsydrze, kluczykiem otwórz piramidę a znajdziesz mapę i system liczbowy.
Wyjdź, porozmawiaj z detektywem i strażnikiem.
Wejdź do hotelu, a zobaczysz złoczyńcę przy recepcji.
Wyjdź z hotelu i wejdź w boczną uliczkę.
Zobacz drabinę, jest za wysoko.
Porozmawiaj z kobietą, spróbuj wziąć jej laskę, porozmawiaj ponownie.
Obok hotelu kup hot doga i daj go kobiecie.
Kup jeszcze jednego hot doga, w hotelu użyj na nim keczupu z blatu recepcji i daj kobiecie.
Weź jej laskę i użyj na drabinie.
Zejdź piętro niżej, spróbuj wejść do drzwi w głębi, porozmawiaj z elektrykiem.
Wejdź do swojego pokoju, odłącz lampę stojącą z prądu, weź wazon i użyj go na gniazdku.
Po spięciu porozmawiaj z elektrykiem.
Weź klucze z drabiny i użyj ich na pokoju w głębi korytarza.
Weź miotłę, szmatę po prawej, rozpuszczalnik w czerwonej butelce.
Użyj miotły ze szmatą i z rozpuszczalnikiem, a następnie na tym zapałki.
Zejdź do recepcji, zobacz na półkę z kluczami, weź PM klucz 32.
Idź na 2 piętro. Użyj klucza na pokoju po prawej od kwiatka.
PM na łóżko, na teczce wybierz kombinację 371.





MEKSYK

Zobacz fontannę, szyld George, spróbuj wejść do George'a.
Idź w tylną uliczkę, zobacz śpiącego pijaka na ławce, porozmawiaj z ochroniarzem.
Idź do żółtego domu i porozmawiaj z matka Izabeli.
Porozmawiaj z pijakiem na ławce.
Weź miskę obok fontanny, użyj na fontannie a następnie na pijaku, porozmawiaj z nim.
Porozmawiaj z matką Izabeli.
Porozmawiaj z ochroniarzem - chce żeton.
Porozmawiaj z pijakiem, daj żeton ochroniarzowi.
W barze porozmawiaj z barmanem i z Georgem.
Nazajutrz porozmawiaj z Georgem a otrzymasz 2 nowe lokacje na mapie.
Rozejrzyj się po sklepie, wyjdź.
Kup figurkę na straganie z czerwonym okapem.
Porozmawiaj z Georgem o samochodzie.
Wyjdź i użyj Jeepa.
Porozmawiaj z turystą a da ci aparat.
Wejdź do ruin na wprost. Zbadaj studnię i urządzenie.
Wyjdź, idź w lewo do świątyni.
Sprawdź 2 statuetki przed świątynią, spróbuj wyciągnąć nos z jednej.
Wejdź do środka, porozmawiaj z archeologiem.
Zapytaj czy możesz zrobić zdjęcia.
Użyj aparatu na ścianie.
Wyjdź, idź w prawo do wykopalisk, porozmawiaj z siedzącym facetem, zabierz pudełko ze stołu.
Porozmawiaj z kopiącym facetem - umówicie się na noc.
Idź porozmawiać z turystą da ci cylinder.
Idź przed świątynię, włóż cylinder ze straganu do statuetki bez nosa, a z drugiej wyciągnij nos.
Teraz wyciągnij nos z drugiej statuetki.
Idź do riun, włóż 2 cylindry do dziurek i naciśnij przycisk.
Ułóż puzzle wg poniższego wzoru:



Po prawidłowym ustawieniu zabierz trójkącik i PM w inwentarzu.
Idź do wykopalisk i porozmawiaj z siedzącym facetem, porozmawiaj z facetem w dziurze, umówicie się za 3 godziny.
Porozmawiaj z facetem w świątyni oddając mu pudełko.
Porozmawiaj z facetem w dziurze.
Kiedy dostaniesz wiadomość idź do baru porozmawiać z facetem na wózku.
Użyj Jeepa, a porozmawiasz z szamanem.
Idź go George'a i poproś go o sprzęt, zabierz sprzęt i PM na torbie, aby wyciągnąć rzeczy.
Użyj Jeepa.
Porozmawiaj z Pedro.
Połóż piramidkę na podeście i naciśnij powyżej a zobaczysz promienie.
Pedro stanie na jednym, kamień leżący obok połóż na drugim a sam stań na trzecim.
Przywiąż linę do posągu po lewej i zejdź na dół.
Na dole zobacz otchłań i użyj zapalniczki na lampie.
Kliknij na panel, złota płytka musi wejść do pyska, postępuj tak jak poniżej:



7 w prawo 2x
2 w dół 2x
5 w prawo
6 w górę 3x
8 w prawo 2x
2 w dół
7 w lewo 3x
4 w dół
3 w dół
1 w prawo 3x
3 w górę
7 w prawo 3x
6 w dół 3x
5 w lewo
2 w górę 4s
5 w prawo
6 w górę 3x
7 w lewo 3x
8 w lewo 3x
3 w dół 3x
4 w dół 2x
5 w prawo.

Zejdź w dół, użyj zapalniczki na pochodni, zobacz wszystko lewą i prawą myszą.
Idź do Pedra i poproś o wodę.
Wlej wodę do zlewu, użyj młotka na dźwigni i przełącz ją.
Woda się wyleje, zobacz szczelinę.
Poproś Pedra o wodę i gips, kiedy przyniesie PM na gips i zamocz go w wiadrze.
Użyj gipsu na szczelinie, wlej wodę do zlewu.
Poproś jeszcze raz o wodę, dolej a drzwi się otworzą.
Wejdź.
Zabierz artefakty ze stołu, nie ruszaj statuetki!
Zobacz symbole na podłodze, ustaw symbole pod stołem w kolejności:

pozioma kreska
ufo
cztery poziome kropki

Teraz zabierz statuetkę i wyjdź.
Zawołaj Pedro.
Szaman da ci kolejną lokalizację, do której się udasz.
Wejdź do piramidy.
Ułóż puzzle jak poniżej:



Wejdź do środka, ustaw 3 statuetki: czerwona po lewej, biała na środku, zielona z prawej.
KONIEC

Autor solucji: adam

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry NiBiRu: Age of Secrets

Tytuł:
NiBiRu: Age of Secrets

Producent:
The Adventure Company

Wydawca:
Future Games s.r.o.

Wydawca PL:
OniMedia sp. z o.o.

Rok:
2005

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
Win 98/2000/XP
Pentium III/Athlon 800 MHz
256 MB RAM
karta graficzna 32 MB
2500 MB HDD

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Save (zapisy) gry
Wersja PL

kuleczka Triki, porady do gry

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry NiBiRu: Age of Secrets

Screenshot, zrzut ekranu z gry NiBiRu: Age of Secrets

Screenshot, zrzut ekranu z gry NiBiRu: Age of Secrets

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Adam
Indygo
Ciekawe, ciekawe. :)... »

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

black mirrior 2017

BLACK MIRROR 2017

Indygo - recenzja

Dobra Gra Plus powraca

Cyanide and Happiness: Adventure Game

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway: A Road Adventure Runaway: A Road Adventure
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Violett Violett
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Blade Runner Blade Runner
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Teenagent Teenagent
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Book of Unwritten Tales 2 The Book of Unwritten Tales 2
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Teenagent Teenagent
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sinking Island Sinking Island
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sanitarium Sanitarium
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Agatha Christie: Murder on the Orient Express Agatha Christie: Murder on the Orient Express
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Tormentum: Dark Sorrow Tormentum: Dark Sorrow
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Shadows on the Vatican Shadows on the Vatican
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dark Fall: Lights Out Dark Fall: Lights Out
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Yesterday Yesterday
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sfinx Sfinx
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Neverhood The Neverhood
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer