Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Hidden: on the Trail of the Ancients 2015-08-27
Hidden: on the Trail of the Ancients
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Machinarium

Machinarium

Wersja do druku

Poniższa solucja została sprawdzona i wszystko działa poprawnie.

Klikając w ekranik w prawym górnym rogu włączamy minigrę. W niej strzelamy do pajączków i unikamy przeszkód. Po dojściu do końca otrzymujemy podpowiedź do aktualnego etapu gry w formie planszy obrazkowej.

Start
Kliknij dwa razy w wannę, aby pokazać tułów robocika.
Kliknij dwukrotnie w tułów.
Kliknij w głowę - połączysz głowę z tułowiem.
Wyciągnij głowę do góry i zabierz kukiełkę.
Użyj kukiełki na myszy-robociku, a odzyskasz nogę.
Zabierz z planszy magnes oraz sznurek.
Połącz w inwentarzu (u góry) magnes ze sznurkiem.
Kliknij w rurę przy wodzie, aby ją wygiąć.
Użyj na niej sznurka z magnesem, a wyłowisz rękę i przeskoczysz na prawą stronę.

Plansza 2
Weź stożek z kupki.
Klikaj pozostałe stożki, aż odkryjesz farbę, weź ją.
Użyj stożka na białej farbie, aby go zafarbować.
Wejdź na drabinkę.
Będą u góry weź najniższy szczebel i użyj go u góry, zrób to dwukrotnie.
Podnieś szyję, weź żarówkę.
Użyj niebieskiej farby na wiadrze z białą farbą.
Użyj na farbie stożka zabarwiając go na błękitny kolor.
W inwentarzu użyj żarówki na stożku.
Włóż stożek na głowę.
Wyciągnij głowę i pociągnij za rączkę.

Plansza 3
Po upadku zmniejsz się i kliknij w panel na prawo od zbiornika.
Ustaw na nim 2A i naciśnij czerwony guzik.
Idź na górę schodów.
Powiększ się i chwyć się rury.
Rurą przejdź w prawo i zabierz wiszący nóż.
Wróć na schody i weź pręt leżący pod dźwignią.
Na górnej końcówce poręczy użyj pręta.
Połóż "nóż" na torach u dołu schodów, na dolnym torze.
Kliknij w końcówkę poręczy u dołu - wyjedzie wagonik i się wywróci.
Z wagonika weź podwozie, siądź na nim na torach.
Użyj dolnej końcówki poręczy.

Plansza 4
Zabierz klucz wiszący obok drzwi po prawej.
Kliknij w migoczącą lampkę na piecu, aby otworzyć panel.
Na panelu ustaw dźwignie od lewej: dół, góra, dół.
Kliknij w czerwony przycisk po prawej stronie panelu i natychmiast udaj się do wagonika i wskocz do niego.
Kiedy dźwig podniesie cię do góry kliknij po lewej, aby dostać się na półkę u góry.
Użyj klucza na panelu i kliknij w niego.
W górnym rzędzie kabli kliknij, aby kolejność od lewej była: czarny, czerwony, czarny, czerwony.
Zejdź na dół i włącz ponownie dźwig panelem po prawej - pojawią się iskry.
Kliknij w nie i zmień biegunowość kabli: czarny do czerwonego i czerwony do czarnego.
Uruchom dźwig ponownie i szybko wskocz do wagonika.
Kiedy dźwig cię uniesie kliknij w tubę po prawej u góry, aby wyjść.

Plansza 5
Weź trawę i papier toaletowy.
Użyj trawy na lampie, następnie wysuszonej trawy na papierze.
Stworzonego papierosa daj robotowi a dostaniesz jego rękę.
Podejdź do dziury po lewej, schyl się i użyj ręki robota najpierw na sąsiednich robotach, następnie na górnej dziurze w sąsiednim pokoju.
Klikaj w szafkę, aż spadnie z niej miotła, weź miotłę.
Weź kurek z kranu po prawej i użyj go na miotle.
Stworzonym kluczem otwórz właz i wejdź w dół.
Idź w prawo do następnego włazu i otwórz go kluczem.

Plansza 6
Kiedy zły robot będzie odchylony na krześle pociągnij krzesło, aby go wywrócić.
Szybko zabierz kulki z talerza.
Kiedy zły robot będzie z prawej weź od niego klucz.
Rozsyp kulki pod panelem po lewej.
Użyj klucza na lewej dziurce na klucz na panelu wypuszczając roboty z celi.
Idź do drzwi po lewej.

Plansza 7
Użyj panelu po lewej i ustaw na nim godzinę 4:45.
Naciśnij czerwony przycisk a otworzą się lewe drzwi.
Wewnątrz jest szafka z zagadką logiczną - wszystkie zielone kulki muszą znaleźć się na zielonych polach (zagadka jest losowa, ale niezbyt trudna).
W szafce znajdziesz broń.
W środkowej celi weź przetykacz z sufitu.
Wyjdź w prawo z cel.
W następnym pomieszczeniu wejdź schodami na górę i do drzwi.

Plansza 8
Spójrz przez teleskop.
Wyjdź przez drzwi obok teleskopu.
Przepchnij różowe skrzynie w lewo aż przejdą do kolejnego ekranu.
Wejdź na schodki i zbadaj panel.
Zagadka, ponumerujmy guziki od góry. Przenoś strzałki w następujący sposób:
5 na 4
3 na 5
2 na 3
4 na 2
6 na 4
7 na 6
5 na 7
3 na 5
1 na 3
2 na 1
4 na 2
6 na 4
5 na 6
3 na 5
4 na 3
Jeśli się pomylisz naciśnij czerwony przycisk, aby zresetować ułożenie.
Po poprawnym przeniesieniu strzałek użyj dźwigni po lewej.
Górna skrzynka zostanie podciągnięta przez magnes.
Przepchnij dolną skrzynkę z powrotem w prawo.
W inwentarzu użyj przetykacza na broni.
Wskocz na słupek, wskocz na skrzynkę, podciągnij się na schodki, a dostaniesz się do kabiny sterowniczej.
Naciśnij prawy czerwony przycisk, aby strzałka wskazywała godzinę 4.
Naciśnij przycisk play, a następnie przycisk z kroplą.
Szybko zejdź na dół i użyj broni z przetykaczem na piesku liżącym olej.
Zanieś pieska robotowi kobiecie a dostaniesz parasol.
Użyj parasola na kapiącej wodzie, aby przejść dalej.




Plansza 9
Idź w prawo i w miasteczku wejdź do baru.
Weź lep na muchy.
Usiądź na krześle i graj z robotem w grę - musisz wygrać.
Musisz ustawić 5 nakrętek w rzędzie poziomym, pionowym lub na skos (mnie udało się za piątym razem).
Kiedy wygrasz pozbieraj 5 śrubek i wyjdź z baru.
Użyj lepu na zbiorniku u dołu, aby schwytać muchy.
Wróć do baru, użyj muchy na barmanie i wypchnij beczkę oleju na podwórko.
Daj śrubki saksofoniście, a kobieta z okna zrzuci doniczkę z rośliną.
Weź roślinę i idź na schody w głębi.
Kontynuuj drogę w prawo aż dojdziesz do rynku.

Plansza 10
Na rynku zaraz wejdź na schodki po lewej - znajdziesz się przy robocie lutującym kable.
Utwórz klapkę u dołu lampy.
Kliknij w górny prawy klocek układanki a wypadnie on i ukradnie go sowa.
Kiedy wróci na lampę idź w lewo na mostek, sowa wskoczy na kabel.
Podnoś głowę swojego robota w dół i w górę - sowa zacznie cię naśladować aż kabel pęknie i spadnie - ty odzyskasz klocek.
Kliknij w zwisający kabel przywiązując go do poręczy.
Wejdź na drabinę i będąc na głowie robota wyłącz wtyczkę.
Robot cię zrzuci, szybko pociągnij czerwony kabel.
Robot zacznie naprawiać kabel, ty otwórz panel lampy i wstaw brakujący klocek do układanki.
Ułóż klocki w następujący sposób:



Wespnij się ponownie na drabinę i spróbuj zabrać kota z dachu.
Skoczy na poręcz i porazi go prąd.
Wróć do panelu lampy i przesuń dowolny klocek wyłączając prąd.
Weź kota.
Wróć do muzyków i użyj kota na rurze ostatniego z muzyków.
Kobieta wyrzuci radio - weź je.
Wróć na rynek.

Plansza 11
Weź korbkę u dołu ekranu i użyj jej na dziurze w ścianie pod zegarem.
Kręć korbką, aż środkowa wskazówka będzie ustawiona w górę na ~ a zewnętrzna wskazówka na VII.
Robocik z ławeczki wejdzie do budynku.
Spójrz na notkę nad ławeczką i ustaw zegar wg rysunku na notce.
Robot z prawego budynku przejdzie przez rynek do lewego budynku.
Idź do budynku po prawej i weź megafon.
Porozmawiaj z robotem na wózku da ci pustą oliwiarkę.
Wróć do muzyków i wejdź w drzwi po lewej.
Użyj oliwiarki na kapiącym oleju i oddaj ją robotowi na wózku na rynku.
Teraz chce olej słonecznikowy.
Weź ponownie oliwiarkę, otwórz właz na ziemi i wskakuj.

Plansza 12
Z szuflady po prawej wyciągnij książkę.
Przewracaj strony aż znajdziesz czerwony klucz.
Przy rurach weź wiszący czarny pręt.
Zejdź w dół i użyj pręta na odpływie a znajdziesz kolejny czerwony klucz.
Wróć do rur i użyj 3 czerwonych kluczy jak na obrazku poniżej:



W inwentarzu połącz megafon z radiem i podłącz go do gniazdka nad szafką.
Porozmawiaj z siedzącym kluczem - odkręcisz nim wodę i zalejesz roboty poniżej.
Wróć na rynek i wskocz do pustej fontanny.
Kliknij w zawór a wejdziesz do rury.

Plansza 13
Skocz na dół i naciśnij czerwony przycisk, aby zjechać w dół.
Spójrz przez okienko a znajdziesz swoja ukochaną.
Sterujesz teraz nią.
Otwórz szafkę i weź kukurydzę.
Weź garnek z pieca i postaw go na ziemi.
Użyj kukurydzy na piecu a zdobędziesz pręt.
Daj pręt ukochanej przez okienko.
Wejdź na garnek i użyj pręta na klimatyzatorze pod sufitem.
Użyj go ponownie na zamrożonych rurach.
Wstaw garnek z powrotem na piec.
Użyj rurek na garnku a otrzymasz gumowy wężyk.
Podłącz wężyk do rury po lewej a napełnicie zbiornik windy.
Pociągnij dźwignię przy drzwiach i spójrz na panel windy.
Musisz zamienić miejscami czarne i czerwone kulki.
W tym celu:
1. przesuń czarną z góra-lewo na prawo
2. drugą czarną przesuń w dół
3. przesuń czerwoną z dół-lewo na górę
4. drugą czerwoną przesuń na lewo
5. przesuń czerwoną z lewej na góra-prawo
6. przesuń czerwoną z góry na dół-prawo
7. przesuń czarną z dołu na góra-lewo
8. drugą czarną przesuń na dół-lewo
9. przesuń czarną z dół-lewo na górę
10. przesuń czarną z góra-lewo w prawo
11. przesuń czerwoną z góra-prawo na dół
12. przesuń czerwoną z dół-prawo na lewo.
13. przesuń czerwoną z lewej na góra-prawo
14. przesuń czerwoną z dołu na góra-lewo
15. przesuń czarną z góry na dół-prawo
16. przesuń czarną z prawej na dół-lewo
Wysunie się nowa dźwignia, użyj jej i pojedź w górę.

Plansza 14
Kliknij w wentylator i odpowiedz na jego pytania błędnie kilka razy z rzędu.
Rozwścieczony utraci wirnik - wejdź do niego.
W szklarni weź kijek schowany w doniczce za urządzeniem (grzejnik).
Użyj panelu na prawej ścianie.
Musisz wszystkie 6 lampek zapalić na zielono zapełniając diagramy zielonymi polami.
Tutaj instrukcja (zaczynamy od czarnego pola):








Kliknij w zieloną lampkę poniżej a roślina w środkowej doniczce wypuści listki.
Przesuń grzejnik w prawo.
Wróć do urządzenia i naciśnij lewą z lampek w dolnym rzędzie. Grzejnik zagrzeje roślinę w prawej doniczce i ta wykwitnie.
Idź schodkami do góry i z pomocą patyka wyciągnij lupę z paszczy rośliny.
Przesuń grzejnik 2 razy w lewo, aby wskazywał na pustą doniczkę.
W doniczce zasadź roślinkę z inwentarza.
Na panelu po prawej kliknij lampkę, aby grzejnik zagrzał nowo posadzona roślinkę.
Po wyrośnięciu słonecznika weź z niego nasiona.
Lupy użyj na motylku siadającym na poręczy i zapamiętaj wzór na jego skrzydłach.
Użyj tego wzoru na panelu po lewej i pociągnij rączkę.
Wyjdź drzwiami po lewej.
Na maszynie użyj nasion słonecznika.
Zejdź schodkami w dół i pod maszyną użyj oliwiarki.
Wróć i użyj dźwigni aby wycisnąć olej, zabierz pełną oliwiarkę.
Przejdź w lewo i użyj rynny obok strażnika, aby zjechać w dół i wrócić na rynek.
Daj oliwiarkę robotowi na wózku a otrzymasz bilet.
Weź z ziemi bandaż.
Idź schodkami w górę do ekranu gdzie był kot i ptak.
Użyj biletu na slocie przy drzwiach i wejdź do salonu gier.

Plansza 15
Usiądź na rowerku po lewej i pedałuj aż zapali się lampka na pierwszym automacie.
Zagraj w pierwszy automat do uzyskania 1000 punktów a otrzymasz monetę.
Zabierz monetę ze slotu.
Na generatorze przełącz dźwignię na drugi automat i pedałuj do zapalenia lampki.
Do rozwiązania zagadki z drugiego automatu użyj tej podpowiedzi:



Otrzymasz kolejną monetę.
Dźwignia na trzeci automat, pedałowanie.
Niestety trzeci jest zepsuty - kliknij w niego, aby potwierdzić.
Wróć na rynek i idź na prawo do automatu.
Wrzuć do niego 2 monety, aby otrzymać 2 baterie.
Na bateriach użyj bandaża.
Zejdź schodkami w dół w lewym dolnym rogu.
Wyciągnij głowę i po rynnie wejdź w górę do strażnika z dzieckiem.
Daj strażnikowi baterie i wejdź w lewo do windy.

Plansza 16
Rozsyp na podłogę trochę ziemi z doniczki.
Kiedy przyjedzie odkurzacz chwyć go, aby uzyskać żarówkę.
Kliknij w panel po lewej i wstaw żarówkę do górnej prawej dziurki.
Musisz teraz utworzyć gwiazdę.
Klikaj:
1. dolna-lewa
2. górna
3. dolna-prawa
4. górna-lewa
5. górna-prawa
6. dolna-lewa
Wyjdź a znajdziesz się piętro niżej.
Przełączaj dźwignię po lewej w dół, aż odkurzacz wjedzie do łazienki, idź za nim.
Wejdź na odkurzacz i zabierz nożyczki.
Wróć do dźwigni i ustaw robota mniej więcej pod żyrandolem.
Przy drzwiach łazienki użyj panelu, aby wyłączyć światło.
Wskocz na odkurzacz i użyj nożyczek na żyrandolu, aby go zabrać.
Włącz z powrotem zasilanie i wyślij odkurzacz do łazienki.
W łazience przymocuj jedną część żyrandolu do odkurzacza a drugą do toalety.
Wróć do dźwigni i przesuń odkurzacz wyrywając toaletę.
W łazience kliknij w papier toaletowy, a zjedziesz w dół.
Kliknij w bombę a będziesz musiał połączyć kable: 1-A, 2-B, 3-C, 4-D, 5-E wg kabli gdzie prowadzą.
Masz 5 minut, ale po wybuchu nie giniesz tylko masz kolejną próbę.
Zamknij panel i wróć do góry.
Idź w lewo i wejdź schodami do góry.
Naciśnij czerwony przycisk po lewej i rozwiąż kolejne puzzle: zielone kuleczki muszą się znaleźć na zielonych polach.
Jest to dosyć trudne więc możesz skorzystać z video tutaj.
Po rozwiązaniu weź ze środka przedłużacz.
Podłącz przedłużacz do mózgu robota - wejdziesz do mini gry.
W niej idź w prawo.
W planszy z zamkiem i pistoletem także w prawo.
Teraz w dół.
W lewo i tak długo aż znajdziesz klucz.
Wróć do pistoletu, otwórz zamek i zabierz broń.
Musisz teraz zestrzelić 33 wirusy.
Labirynt jest dosyć skomplikowany, najlepiej narysować sobie mapkę. Cały labirynt składa się z 25 pokoi (5x5).
Robot zostanie odwirusowany, powie ci jak zapalić żarówki i da dodatkową żarówkę.
Wróć w dół i do windy.
Tam na panelu użyj brakującej żarówki i zapalaj:
1. dół-lewo
2. góra
3. dół-prawo
4. lewa
5. góra-prawo
6. dół
7. góra lewa
8. prawa
9. dół-lewo
Wyjdź z windy w dół.
Weź młotek i zbij okrągłe okienko.
Weź klucz i wróć do windy.
Użyj klucza na skrzynce po prawej i weź spray.
Wyjdź z windy.
Użyj sprayu na kłódce, następnie roztrzaskaj ją młotkiem.
Po powrocie użyj radia z pomarańczowym wyświetlaczem.
Poziomą linię ustaw na 7 a pionową na 108.
Wyjdź drzwiami po prawej.
Na zewnątrz idź w lewo i użyj panelu.
Zagraj na klawiszach od lewej: 1, 4, 2, 3, 5, 2, 3.
Po zagraniu melodii kliknij w trybko, aby zablokować drabinę.
Wejdź na górę.
KONIEC

Autor solucji: adam

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Machinarium

Tytuł:
Machinarium

Producent:
Amanita Design s.r.o

Wydawca:
Amanita Design s.r.o

Wydawca PL:
IQ Publishing

Rok:
2009

Platformy:
Android, iPad, Linux, Macintosh, Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
Pentium 4
1 GB RAM

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Triki, porady do gry

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry Machinarium

Screenshot, zrzut ekranu z gry Machinarium

Screenshot, zrzut ekranu z gry Machinarium

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

user, gość, użytkownik Asia
The Inner World
Mam wielki problem gdy trafiam do hangaru pojawia się czarny ekran i nie mogę dalej grać . Robiłam j... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

Świat Baśni: Złodziej Dusz

W Sidłach Umysłu: Podróż Alicji

Enigmatis 2: Mgły Ravenwood

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Stupid Invaders Stupid Invaders
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Secret of Monkey Island The Secret of Monkey Island
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Full Throttle Full Throttle
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway: A Road Adventure Runaway: A Road Adventure
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Broken Sword 3: The Sleeping Dragon Broken Sword 3: The Sleeping Dragon
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Wolf Among Us The Wolf Among Us
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Journey of a Roach Journey of a Roach
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Barrow Hill: The Curse of Ancient Circle Barrow Hill: The Curse of Ancient Circle
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Ace Ventura Ace Ventura
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Book of Unwritten Tales 2 The Book of Unwritten Tales 2
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Grim Fandango Grim Fandango
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Secret of Monkey Island The Secret of Monkey Island
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Oxenfree Oxenfree
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Runaway 2: The Dream of the Turtle Runaway 2: The Dream of the Turtle
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Secret Files 3: The Archimedes Code Secret Files 3: The Archimedes Code
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer