Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Indygo 2017-11-28
Indygo
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis

Indiana Jones and the Fate of Atlantis

Wersja do druku

Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

Uwaga! Jako, że gra jest w języku angielskim oraz występuje w niej duża losowość, trzeba znać nieco angielski, aby sobie poradzić z przejściem gry - nawet z solucją.

Intro
Dotknij penculinar statue.
Spróbuj podnieś linę obok statuy.
Weź książkę z półki po lewej.
Zbadaj 4 koty.
Otwórz 3 szafki i weź statuetkę.

New York City
Spróbuj kupić bilet - wyprzedane.
Weź gazetę, idź w prawo za róg, otwórz drzwi.
Ochroniarzowi powiedz, że jesteś fanem Sophii, że jest bardzo mądra (smart) i że potrafi łatwo wytłumaczyć każdy temat (makes things easy to
understand).
Przy scenie próbuj wejść na scenę lub rozmawiać z człowiekiem przy panelu, aż będziesz mógł z nim porozmawiać.
Zapytaj czy lubi czytać, daj mu gazetę.
Kiedy odejdzie przełącz lewą i prawą dźwignię na panelu i naciśnij czerwony przycisk.
Po rozmowie z Sophią udacie się do Islandii.

Iceland (1)
Wejdź do jaskini i porozmawiaj z człowiekiem.
Zapytaj o Lost Dialogue of Plato.
Po rozmowie idź do ciężarówki i jedź do Tikal.

Tikal
Wejdź do dżungli po prawej, znajdź wejście, które prowadzi na drugą stronę do przepaści - jest tam wąż owinięty wokół drzewa, wróć i przestrasz zwierzaka tak, aby znalazł się przed wejściem na drugą stronę - wtedy użyj na nim bicza, wystraszy się i przejdzie przez przejście do drzewa z wężem.
Wespnij się na drzewo, aby przejść na drugą stronę.
Dotknij lampy na straganie, a przyjdzie Sternhart.
Porozmawiaj z nim trochę, powiedz mu, że chcesz się rozejrzeć w świątyni - zapyta się o tytuł książki - odpowiedz, że nie wiesz.
Zapytaj papugę o title. Ponownie zapytaj Sternharta o możliwość rozejrzenia się w świątyni - tym razem znasz tytuł.
Wewnątrz piramidy powiedz Sophii, aby zagadała Sternharta, ty w tym czasie weź lampę ze straganu.
Wewnątrz piramidy otwórz lampę i użyj jej na spirali, następnie weź spiralę.
Użyj jej na paszczy po lewej, pociągnij go.
Kiedy Sternhart wyjdzie weź orichalcum bead, wyjdź z piramidy, idź w prawo i do samochodu.

Iceland (2)
Wejdź do środka, użyj orichalcum na eel head.
Weź eel figurine i jedź na Azory.

The Azores
Zapukaj do drzwi i porozmawiaj, człowiek cię spławi.
Porozmawiaj z Sophią, aby ona zagadała ze starcem.
W czasie rozmowy wyniknie, że wie coś o Lost Dialogue of Plato ale powie tylko za coś w zamian.
Przygotuj sobie coś do pisania.
Porozmawiaj z Indym, jako Indy porozmawiaj ze starcem i zaoferuj mu eel figurine.
Powie ci w jakiej kolekcji znajduje się książka - zapisz nazwisko.

Barnett College
Lokacja książki jest losowa. Jakie przedmioty trzeba/można znaleźć:
- w biurze w lodówce jest majonez.
- węgiel oraz szmatę z kotłowni.
- w pokoju z książkami jest szkolne krzesło a na nim guma, zabierz ją.
- nad biblioteką na strychu jest grot strzały na jednej z półek.
- w urnie na wyższym strychu (na razie nie możesz się tam dostać).
Warianty, w których może być książka:
- za dużą skrzynią na strychu z totemem jest stara skrzynia. Użyj majonezu na totemie i pociągnij go 2x. Wejdź na górę. Otwórz urnę i weź klucz, zejdź na dół i użyj go na skrzyni.
- w jednym z kotów. Użyj gumy na kupce węgla, aby wejść wyżej. Weź kota zrobionego z wosku, użyj go na dole w piecu.
- w półce, która przygniotła Indiego w bibliotece. Użyj szmatki na grocie i tego na śrubkach, aby podnieść wieko.
Kiedy znajdziesz Lost Dialogue of Plato idź do biura.
Teraz możesz wybrać spośród trzech trybów gry.
Ta solucja opisuje najprostszy z nich - pierwszy - z pomocą Sophii (You can come along).

Algiers (1)
Porozmawiaj z nożownikiem, dowiesz się, że potrzebuje asystentki.
Porozmawiaj z Sophią czy nie zechciałaby być asystentką, powiedz, że to bezpieczne i żeby przyjrzała się jego technice.
Kiedy odzyskasz kontrolę nad kursorem popchnij Sophię, po scence dostaniesz nóż.
Porozmawiaj też z właścicielem straganu z warzywami.
Idź w alejkę obok straganu, porozmawiaj z mężczyzną, nie chce ci wyjawić informacji dopóki nie pokażesz mu jednego z kamiennych dysków.
Weź maskę, porozmawiaj jeszcze o masce i wróć na lotnisko.

Monte Carlo
Porozmawiaj z Sohią - ma ona plan, aby zwabić Trottiera do pokoju hotelowego.
Porozmawiaj z Trottierem (łysawy w brązowej marynarce).
Nagraj stan gry przed dialogiem.
W czasie rozmowy zada ci pytanie, aby mieć pewność, że znasz Last Dialog (odpowiedź jest w książce) - jeśli odpowiesz prawidłowo zaproś go do pokoju (w czasie kiedy widzisz 4 odpowiedzi możesz nagrać stan gry).
Jeśli odmówi, idź do Sphii - doradzi ci abyś wspomniał mu o Nur-Ab-Sal - wtedy da się namówić.
Nagraj stan gry!
W pokoju powiedz Sophii, aby go czymś zajęła.
Weź latarkę z szafki pod lustrem, w szafce z bezpiecznikami zrób zwarcie (open, pull).
Kiedy zgaśnie światło weź narzutę z łóżka, użyj narzuty, użyj maski, użyj latarki.
Po zdobyciu kamienia jedź do Algierii.

Algiers (2)
Pokaż Omarowi kamienny dysk, porozmawiaj.
Chce się wymienić na coś innego w zamian za maskę, zgódź się.
Idź do sprzedawcy owoców i spróbuj wymienić otrzymaną od Omara rzecz na squab-on-a-stick - jeśli nie będzie chciał tej rzeczy wymień ją znowu u Omara i zaproponuj mu inną rzecz - tak długo, aż da ci squab-on-a-stick.
Obok wyjścia na lotnisko jest żebrak - zaoferuj mu jedzenie a dostaniesz bilet na balon.
Idź na górę schodami po prawej.
Daj bilety i użyj balonu.
Odetnij nożem linkę.




Algiers - Balloon Ride
Używając dwóch opcji u dołu możesz sterować balonem.
Ląduj przy namiotach w górach i pytaj o dalszą drogę ludzi pokazując im mapę, aż trafisz do X.
Po wylądowaniu na X idź w lewo.

Algiers - Dig Site
Sophia wpadnie do dziury, zejdź drabiną w dół, znajdź w ciemności 4 przedmioty:
long tubular thing (a hose),
the sharp wood thing (a ship rib),
the clay thing (a clay jar),
the blunt wood thing (a wooden peg).
Idź do samochodu, otwórz wlot paliwa, użyj na nim wężyka, a na końcu wazonik, aby napełnić go benzyną.
Wróć do dziury.
Poszukaj metalowej rzeczy, obok będzie metal cap, otwórz to i wlej paliwo.
Znajdź małą metalową rzecz i pociągnij ją - zapali się światło.
Użyj drewnianego patyka na ścianie po prawej, następnie wooden peg na mural.
Następnie użyj tam kamiennego dysku.
Zajrzyj do Lost Dialog i poszukaj akapitu "At many outposts, a Sunstone suffices", aby przeczytać jak ustawić dysk.
Kiedy ustawisz prawidłowo i klikniesz na kołek wyjdzie Sophia i da ci 2 kolejne przedmioty.
Weź kamienny dysk i kołek.
Otwórz generator w weź świecę.
W samochodzie użyj distributor cap na silniku i wsadź świecę, udaj się na Kretę.

Crete - Old Ruins
Idź cały czas w lewo, do ścieżki, przez mostek, w lewo, zabierz statyw geodezyjny.
Wróć i przejdź pod mostkiem do ruin, wejdź we wszystkie wejścia aż znajdziesz duży symbol na ścianie (kółko i A w środku) - spójrz na niego.
Wyjdź, poszukaj w pobliżu obluzowanych kamieni, pociągnij je, a odkryjesz głowę byka, użyj na niej przyrządu, spójrz przez lunetę, ustaw na lewy kamienny róg i naciśnij na róg na środku celownika - poleci kreska.
Weź przyrząd, poniżej jest kolejna kupka gruzu a pod nią druga część figury, użyj przyrządu i ustaw na prawy róg, poleci kreska i utworzy żółty X.
Użyj wygiętej deski na X, a odkryjesz kolejny dysk.
Wróć całkiem w prawo - jest tam piedestał, użyj na nim obu kamieni.
Znajdź w książce fragment z "Greater Colony a Moonstone", aby uzyskać podpowiedź jak ustawić kamienie (jest tylko 16 kombinacji, ale pierwszy kamień zostaje ustawiony jak z pierwszego cytatu tu jest poradnik po angielsku).
Kiedy otworzy się przejście weź kamienie i wejdź.

Crete - Labyrinth
Weź 2 głowy z platformy, przejdź do następnego pokoju i przy pomocy bicza weź trzecią głowę.
Poszukaj w labiryncie posągu minotaura, użyj bicza na jego głowie, a zjedziecie w dół.
Obok zwłok zabierz laskę i kamienny dysk.
W wodospadzie jest łańcuch - wespnij się do góry.
Znajdź pomieszczenie z kratą i głową króla nad półką (od windy na lewo), użyj na półce 3 głów.
Wejdź, idź w prawo, w pomieszczeniu ze złotą skrzynią użyj swojej laski na chock.
Wróć i idź w prawo do komnaty z wielką głową, użyj laski na jej ustach, wjedź windą i zabierz złotą skrzynkę i perłę.
Wróć do komnaty z Sophią i idź w górne przejście, namów Sophię, aby weszła do dziury i przełączyła dźwignię.
Wejdź do środka, schowaj swoje kulki do złotej skrzyni, zamknij ją i użyj ryby.
Ryba wskazuje na naszyjnik Sophii, namów ją, aby schowała naszyjnik do skrzyni.
Używaj ryby w pomieszczeniach aż będzie wskazywała na ścianę.
Użyj na tej ścianie wygiętej deski, wejdź i weź kolejną perłę.
Idź w prawo do wielkiej mapy, poszukaj w książce zdania "Worlstone that's needed to approach Atlantis itself" w celu znalezienia wskazówki jak ustawić 3 dyski, ustaw 3 dyski prawidłowo na środku mapy.
(pierwszy kamień zostaje ustawiony jak z pierwszego cytatu, drugi ustawiony jak z drugiego cyatatu tu jest poradnik po angielsku)
Po otwarciu wejdź do drzwi. Scenka z porwaniem Sophii.
Użyj zaokrąglonej deski na ścianie po prawej.

Nazi Submarine
Idź do łodzi podwodnej, wejdź na drabinkę i otwórz pokrywę.
Kiedy pobijesz kapitana, po zanurzeniu użyj interkomu i ogłoś, aby wszyscy udali się do torpedo bay.
Urwij dźwignię po lewej (push).
Idź w lewo do kuchni, weź chleb, porcelanowy kubek i wędliny.
Przejdź w lewo, użyj dwóch dźwigni (push), jedna z nich jest zepsuta.
Wróć do kuchni, otwórz klapę i zejdź na dół, użyj kubka na kwasie.
Przejdź w prawo - powiedz Sophii, aby zagadała strażnika.
Idź w górę i z prawej strony strażnika zabierz odsysacz do muszli klozetowej.
Wyjdź w górę i w prawo, za doktorem w dół, użyj kwasu na metalowej skrzyni odzyskując dyski.
Idź do strażnika Sophii, w rozmowie z nim wspomnij o bucket lub pail.
Kiedy Sophia załatwi strażnika wiadrem użyj kluczyka na kole za strażnikiem.
Idź na samą górę, użyj wysysacza na urwanej dźwigni.
Używając koła obok sofii (push) powinieneś mieć 3 urządzenia sterujące - musisz wpłynąć do małej pieczarki z tyłu.
Mała pomoc: jeśli nie potrafisz trafić w pieczarę, a próbowałeś już milion razy - pozwól łodzi wypłynąć poza prawy ekran i automatycznie wrócić - umożliwi to skręty w przeciwnym kierunku, co umożliwi wpłynięcie do pieczary.




Atlantis - Airlock Room
Znajdź i weź wood thing (drabina). Idź w prawo i znajdź stone rubble - dotknij to - Sophia została porwana.
Użyj drabiny na rocky incline.
Poszukaj stone thing na lewo od drzwi, otwórz to i zabierz metalowy pręt, użyj na nim kulki.
Na statule po prawej użyj 3 dysków.
Zobacz do książki i poszukaj: "final entrance being yielded only to contrary minds."
Ustaw dyski prawidłowo (tak jak poprzednio), ale pierwszy z dysków ma być ustawiony odwrotnie niż poprzednio, czyli jeśli wschodzące słońce było u góry to teraz ustaw je na dole - reszta wg tego pierwszego już normalnie. Usta posągu się otworzą, włóż do nich perłę.
Zabierz dyski i drabinę i wejdź do labiryntu.

Atlantis - Maze
W labiryncie są różne pokoje losowe. Do niektórych pokojów można dostać się tylko przez kratkę w innym pokoju.
Co w którym zrobić:

--Machine Room
Użyj bronze spoked wheel (część robota) na peg nad statuą i wlej lawę z kubka u samej góry do lejka.
Z misy weź perły. Możesz to zrobić wiele razy, ale po skończeniu zabierz brązowe koło.

--Robot Rooms
W dwóch pokojach są zepsute roboty, z każdego z nich weź trybko.

--Statue Room - Fish Head
Weź głowę statuy.

--Statue Room - Chasm
Użyj drabiny na dziurze, aby przejść na drugą stronę i wziąć kubek, wracając zabierz drabinę.

--Lava Pump Room
Użyj kubka na piedestale a powyżej użyj głowy statuy, aby nalać lawy do kubka - możesz to zrobić wiele razy wracając tu.

--Crab Room
Użyj wędliny z łodzi podwodnej na chlebie z łodzi podwodnej, użyj kanapki na żebrach szkieletu z metra.
Tej pułapki użyj na baseniku, zabierz pułapkę, kiedy krab się złapie.

--Eel Room
Dostępny tylko przez kratkę z innego pokoju, zabierz w nim węża.

--Subway
Ta lokacja jest zawsze w tym samym miejscu, na zewnętrznym holu na samym dole po prawej. Weź żebra szkieletu.

--Sentry Room
Duże podwójne drzwi, użyj perły na metalowym wężu i wrzuć do wody. Użyj perły w ustach statuy, aby wejść.

--Dungeon Room
Pokój, w którym jest Sophia.
Jeśli spojrzysz do niego przez górna lewą kratę użyj perły na statule, aby zabiła strażnika.
Kiedy już tu dotrzesz normalnym wejściem weź część statuy, która się rozbiła wcześniej.
Wyjdź z pomieszczenia i wejdź do kanału.

Atlantis - Canal
Daj ośmiornicy uwięzionego kraba.
Wejdź do wody i na pływającego kraba, w jego ustach użyj perły.
Płyń kanałami, a do otwarcia krat używaj dysków nad kratami.
Dopłyń do schodów prowadzących w górę, z pomieszczenia zabierz crescent-shaped gear, zamknij drzwiczki, spójrz na obrazek i zapamiętaj go.
Płyń ponownie do pomieszczenia z wielkimi drzwiami.
Użyj łańcucha na prawej ręce statuy.
Użyj drabiny, otwórz klatkę piersiową statuy i spójrz do środka - powinieneś mieć 5 części:
Statue part, bronze spoked wheel, crescent-shaped gear, bronze gear, orichalcum bead - jeśli czegoś ci brakuje wróć po to do labiryntu.
Najpierw włóż bronze spoked wheel na środek i na to statue part - te dwie części zawsze są na środku.
Teraz użyj crescent-shaped po prawej, a bronze gear z lewej u góry, do środka wrzuć perłę - prawa ręka się obniży.
Zapnij drugi koniec łańcucha do lewej ręki.
Przełóż trybko w lewy dolny róg i użyj perły na środku - drzwi wyważone.
Weź z ziemi pręt i drabinę.

Atlantis - Middle Atlantis
Wejdź do pokoju z lawą i weź berło.
Wyjdź do korytarza i znajdź rysunki na ścianie ze strzałką w górę - jest to ustawienie dźwigni do jazdy.
Wejdź do pokoju naprzeciwko i spójrz na rysunek na podłodze - jest to ustawienie do zatrzymania się.
Użyj pręta i berła na czołgu w odpowiednich dziurach i ustaw najpierw jazdę, a kiedy pojedziesz to ustaw stop, a znajdziesz się w centrum (użyj też perły na ustach).

Atlantis - Inner Atlantis
Idź do centrum a później do małych drzwi.
Przejdź przez labirynt drzwi, aby znaleźć się na dole przy lawie (po drodze zapisz sobie kombinację kamieni widoczna na ścianie).
Przejdź przez płytki i w dół.
Wejdź do środka, połóż 3 kamienie.
Ułóż jak na rysunku w poprzednim pomieszczeniu.
Dla Sunstone ustawiasz noon sun, dla Moonstone ustawiasz full moon, dla Worlstone ustawiasz volcano.
Kiedy nadejdą Niemcy rozmawiaj z doktorem dopóki sam nie znajdziesz się na platformie, mów o:
Plato's error,
"Godhood for a couple beads",
"no beads",
"for your sake I hope this works".
Zakończeń jest pewnie kilka, w zależności od tego, co powiesz później.
KONIEC

Autor solucji: adam

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis

Tytuł:
Indiana Jones and the Fate of Atlantis

Producent:
LucasArts

Wydawca:
LucasArts

Wydawca PL:
brak danych

Rok:
1992

Platformy:
Amiga, DOS, Macintosh, ScummVM

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU: 80286
RAM: 640KB

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Triki, porady do gry

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis

Screenshot, zrzut ekranu z gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis

Screenshot, zrzut ekranu z gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Adam
Indygo
Ciekawe, ciekawe. :)... »

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Indygo - recenzja

Dobra Gra Plus powraca

Cyanide and Happiness: Adventure Game

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Reef Shot Reef Shot
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Secret Files: Sam Peters Secret Files: Sam Peters
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry King's Quest I King's Quest I
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry NiBiRu: Age of Secrets NiBiRu: Age of Secrets
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Curse of Monkey Island The Curse of Monkey Island
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Longest Journey The Longest Journey
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Post Mortem Post Mortem
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Belief and Betrayal Belief and Betrayal
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry 1953: KGB Unleashed 1953: KGB Unleashed
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Lucius Lucius
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Next Big Thing The Next Big Thing
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Perils of Man The Perils of Man
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Book of Unwritten Tales 2 The Book of Unwritten Tales 2
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Cruise for a Corpse Cruise for a Corpse
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer