Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Hidden: on the Trail of the Ancients 2015-08-27
Hidden: on the Trail of the Ancients
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Gomo

Gomo

Wersja do druku

Poniższa solucja została sprawdzona (grałam wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

Dom

Grę rozpoczyna animacja. Gomo śni sen o swoim przyjacielu, psie Dingo. W koszmarze widzi dziwną, czarną postać.

Animacja

Gdy Gomo budzi się z koszmaru, postępujemy zgodnie z tym, co wskazuje gra, czyli przechodzimy samouczek. Klikamy zatem na inwentarz znajdujący się na górze ekranu, a następnie klikamy na Gomo. Nasz bohater zejdzie z łóżka. Zabieramy klucz wiszący na ścianie i otwieramy nim drzwi z prawej i wychodzimy na zewnątrz.

Na zewnątrz

Klikamy na budę psa. Wtedy to pojawia się UFO, które pokazuje nam projekcję, w której dowiadujemy się, że Dingo został porwany. Zostanie on mam oddany w zamian za kryształ, który ukryty jest gdzieś w kopalni.

Animacja

Przechodzimy w prawo. Po drodze Gomo bawi się anteną telewizyjną kreta. Docieramy przed wejście do kopalni. Klikamy na wózek, który tam stoi i zjeżdżamy na dół.

Animacja

Kopalnia

Przechodzimy do przodu. Podnosimy biały mazak. Gomo dorysuje portretowi przeróżne, dodatkowe szczegóły. Przechodzimy dalej do przodu. Wchodzimy na schody i przechodzimy w prawo, do drzwi z zamkiem szyfrowym. Niestety podłoga załamuje się i Gomo spada na dół. Zabieramy linę z haczykiem, przeszukujemy worek, z którego Gomo zabiera kartę magnetyczną i przechodzimy do WC, po drabinie na dół.



Siadamy na kibelku numer 2. Na ekranie ukaże się kartka z grą w kółko i krzyżyk. Trafi ona do inwentarza. Wracamy po drabinie na górę.



Używamy liny z hakiem na poręczy na górze i wspinamy się po linie na wyższe piętro. Spoglądamy na zamek szyfrowy w drzwiach i wciskamy na nim te same guziki, jakie mamy krzyżykiem zaznaczone na kartce z grą w kółko i krzyżyk, tą z kibelka. Następnie wkładamy do otworu w zamku kartę magnetyczną i wciskamy przyciska na dole z prawej.



Drzwi zostaną otwarte więc wchodzimy do środka. Dostaliśmy się do maszynowni. Schodzimy dwa razy na dół. Wkładamy wtyczkę do kontaktu, po czym wciskamy przycisk z prawej strony, ten nad kołami zębatymi. Skrzynia zostanie uniesienia nieco do góry. Wchodzimy nieco do góry, po czym na platformę z prawej, tą ze zbiornikiem. Zabieramy olejarkę, która jest pusta. Klikamy na zbiornik z prawej, by napełnić olejarkę olejem. Gomo zabierze ją. Schodzimy na sam dół. Używamy olejarki na kołach zębatych i ponownie wciskamy przycisk umieszczony nad nimi. Teraz przechodzimy w prawo, do nowej lokacji.



Spoglądamy na plan, a zarazem instrukcje obsługi dźwigu. Wchodzimy do windy, gdzie klikamy prawy przycisk. Winda zjeżdża w dół. W kolejnej lokacji wchodzimy po drabinie na górę. Gomo zostanie oczyszczony. Otwieramy szafkę z prawej. Ta zaatakuje Gomo, a na koniec wypluje suwak. Zabieramy go. Schodzimy po drabinie na dół, gdzie klikamy na panel sterowniczy z prawej strony.



Umieszczamy na nim brakujący suwak. Naszym zadaniem jest poprawne ustawienie wszystkich suwaków. Ustawiamy górny z lewej strony, środkowy na środku, a dolny z prawej strony. Wszystkie przyciski zapalą się na pomarańczowo. Po ustawieniu suwaków, wciskamy dolny przycisk na panelu sterowniczym.



W ten sposób otworzymy drzwi z lewej strony. Wchodzimy w nie i docieramy do dźwigu. Wspinamy się po drabinie na górę i klikamy na dźwig, by dostać się do kabiny. Na ekranie pojawi się panel sterowania. Na początku ustawiamy wiertło z lewej strony, używając w tym celu dwóch dźwigni z lewej. Gdy będą one właściwie ustawione, światełko zapali się. Wtedy klikamy na nie, a kamień zostanie przesunięty na prawą stronę.



Teraz za pomocą dwóch dźwigni na prawym panelu musimy podnieść kamień. Gdy poprawnie wykonamy zadanie, lampka na prawym panelu zaświeci się na zielono. Wtedy to, ta część zadania zostanie uznana za wykonaną.



Klikamy teraz na zapalany na zielono przycisk na prawym panelu i dźwig łapie kamień. Światełko gaśnie. Za pomocą tych samych dźwigni na prawym panelu musimy ułożyć kamień na górnej platformie. Musimy tak jak w poprzednim przypadku odpowiednio manewrować dźwigniami. Gdy wykonamy zadanie, światełko ponownie zapali się na zielono. Klikamy zatem na zapalony prawy przycisk, by opuścić kamień na platformę.



Wychodzimy z kabiny i schodzimy po drabinie na dół. Przechodzimy w prawo. W nowej lokacji udajemy się w prawo i przyglądamy się kolejnej kartce na ścianie. Klikamy teraz na panelu na środku. Głaz zostanie przeskanowany, po czym wessany do rury na górze. Wchodzimy prawymi schodami na górę. Znajdujemy się w lokacji z pojemnikiem w kształcie leja. Zabieramy płytę leżącą na brzegu pojemnika i kartę znajdującą się na górze pojemnika ze stertą odpadków.



W ten sposób odblokujemy bonusową grę. Wciskamy przycisk z lewej strony leja. Lampka zapali się na chwilę na czerwono. Wszystkie odpady spadną na dół. Wracamy do poprzedniej lokacji. Wkładamy płytę do urządzenia sterującego, powodując tym sposobem eksplozję. Widzimy, że taśmociąg na górze zacznie działać. Wchodzimy po drabinie na górę i zostajemy wessani do rury. Lądujemy w rurze z kamieniami, po drugiej stronie leja, tego z poprzedniej lokacji. Wchodzimy do rury na górze i trafiamy do kolejnej lokacji. Gomo cudem ratuje się przed uderzeniem kamieniem. Podnosimy kamień i przechodzimy w prawo. Zabieramy linę wiszącą na poręczy z lewej. Przechodzimy na prawo i używamy na drzwiach z prawej liny. Gomo przywiązuje ją do drzwi, a następnie do kamienia, który zrzuca na dół. Drzwi zostaną otwarte.






Wchodzimy w otwarte drzwi i trafiamy do kolejnej lokacji. Tam wspinamy się po drabinie na górę. Zabieramy klucz wiszący z prawej strony – mniejszy i ciemniejszy. Bierzemy też rysunek wiszący na urządzeniu z monitorem. Schodzimy po drabinie na dół. Przy pomocy klucza, otwieramy drzwi z prawej i przechodzimy przez nie do machiny z dźwignią. Przechodzimy przez drzwi, które otworzyliśmy kluczem i podchodzimy do machiny. Ciągniemy za dźwignię, robiąc tym małe spięcie i uruchamiając przepływ prądu.



Wracamy po drabinie na górę i wciskamy przycisk z prawej. Tym sposobem otwieramy drzwi przed nami. Przechodzimy przez nie. Zdejmujemy obraz z kwiatami, odsłaniając panel. Przystawiamy do niego rysunek, a zostanie on przeskanowany. Uruchamiamy windę, którą Gomo zjeżdża na dół. Wciskamy przycisk z prawej, by otworzyć przejście.



Przechodzimy. Znajdujemy się w pomieszczeniu z kryształem. Wchodzimy na podest. Zdejmujemy szklaną pokrywę i zabieramy kryształ. Tym sposobem uruchamiamy alarm. Pojawi się robot, na którym używamy kryształu. Robimy to dwukrotnie. Schodzimy z platformy na dół. Wciskamy przycisk z prawej i Gomo przechodzi na prawo. Wchodzimy do windy, gdzie klikamy na panelu z prawej. Pojawi się kolejne zadanie. Tym razem musimy tak poprzestawiać widniejące na ekranie kreski, by utworzyły one drogę do żarówki na dole, po prawej stronie. Do przestawienia ich posłuży pięć przycisków znajdujących się nad żarówką, którą musimy zaświecić. Przycisk górny przesuwa okienko u góry, lewy przesuwa w lewo, środkowy obraca okienko z kreską, prawy przesuwa w prawo, zaś dolny w dół. Gdy linie zostaną poprawnie ustawione tworząc drogę do żarówki, wciskamy duży przycisk na dole z prawej. Ten zapali się na zielono i winda ruszy.



Zatrzyma się w połowie, ale mimo wszystko Gomo wydostanie się na powierzchnię.

Na powierzchni – dzień

Zabieramy golarkę leżącą na stołku. Golimy nią owcę. Ta robi się lekka i odlatuje. Widzimy, że na skórze owcy widnieją wytatuowane cyfry. Przechodzimy w prawo i po drabinie na górę. Klikamy na teleskop, by zobaczyć, jakie są to cyfry. Są one różne dla różnej gry i w moim przypadku były to cyfry : 7575.



Schodzimy na dół i spoglądamy na panel na drzwiach z prawej, gdzie w zamku szyfrowym wpisujemy cyfry poznane ze skory owcy. Na koniec klikamy ok. Przypominam, że ów kod jest losowy i różni się w zależności od danej gry.



Przechodzimy nieco w prawo. Zabieramy korbę znajdującą się z lewej strony i umieszczamy ją w otworze z prawej. Kręcimy korbą, by opuścić skrzydło wiatraka w dół. Wchodzimy po drabinie na górę, klikamy na skrzydło wiatraka, a Gomo przeskoczy przedostanie się na drążek. Przechodzimy wtedy nieco w prawo i schodzimy na dół, gdzie przechodzimy do nowej lokacji. Przyglądamy się kamieniom, którymi obłożona jest studnia. Są one różnokolorowe. Klikamy na wzór na ścianie domu z wiatrakiem. Widzimy panel z kamieniami okręgami. Naszym zadaniem jest ustawienie ich tak jak wskazują kamienie ułożone na studni. Jeszcze raz przyglądamy się kamieniom na studni. Tworzą one trzy rzędy odpowiadające trzem okiennicom.



Ustawiamy najpierw kamienie w okręgu odpowiadającemu okienny z lewej strony, czyli czerwony, zielony i niebieski. Usłyszymy kliknięcie, jakby coś się otwierało. Otwieramy okiennicę i wyciągamy z okna parasolkę.



Ustawiamy kolejne kamienie, odpowiadające środkowej okiennicy, czyli : brązowy, czerwony, żółty. Ponownie słyszymy kliknięcie. Otwieramy okiennicę i tym razem wyciągamy lusterko.



Ustawiamy ostatni okrąg z kamieniami odpowiadający trzeciej, prawej okiennicy, czyli : żółty, brązowy, zielony. Otwieramy trzecią okiennicę, ale wyskakuje z niej wąż.



Przechodzimy nieco w prawo. Stajemy przy lampie i umieszczamy korbę na ścianie budynku z lewej strony. Kręcimy korbą, by wiatrak zaczął się obracać. Teraz używamy lusterka na oświetlonej przez słońce lampie i wchodzimy do studni.



Gomo zabierze ze sobą lampę. Używamy parasolkę na czerwonej dźwigni z lewej strony. Przechodzimy w prawo, do końca, po czym wdrapujemy się na górę. Gomo upuści lampę, ale wydostanie się na górę, po czym wyjdzie z beczki. Wchodzimy po drabinie na gorę. Zabieramy orzech leżący na dachu, czym odblokowujemy kolejną grę bonusową. Zrzucamy ul do wody i przechodzimy do przodu, po ulu przez wodę na drugą stronę.






W kolejnej lokacji z machiną z chomikami, wyciągami z ziemi marchewkę. Rośnie miedzy znakiem z marchewką, a klatkami chomików. Przechodzimy nieco w prawo, gdzie umieszczamy kryształ pod szklanym kloszem, a na paliku z lewej wieszamy marchewkę. Odbijać się ona będzie z lustrze, co spowoduje, że zwierzaki zaczną biegać. Przekręcamy wtedy dźwignię w machinie z prawej. Uaktywniamy portal, przez który przechodzimy.



Trafiamy do miasta, w którym toczy się jakaś wojna.

Miasto

Gdy usiądziemy na ławce będziemy mogli posłuchać piosenki. Schodzimy w ławki i podchodzimy do urządzenia z prawej. Próbujemy wcisnąć czerwony przycisk, ale nic się nie dzieje. Otwieramy zatem klapę z lewej na dole i klikamy na otwarte wnętrze.



Naszym zadaniem jest odpowiednie połączenie przerwanych kabelków. Łączymy zatem :

- ciemnozielony kabelek na górze z lewej z czerwonym na górze z prawej;
- fioletowy na górze z lewej z niebieskim na dole z prawej;
- jasnozielony z żółtym;

Guzik na maszynie zapali się, więc wciskamy go.



Tym sposobem uzbrajamy bombę, która robi tu porządek. Możemy jeszcze raz usiąść na ławce, by posłuchać kolejnej piosenki, po czym schodzimy i przechodzimy w lewo, wracając do poprzedniej lokacji.

Noc

Gomo zabiera kryształ. Przechodzimy ponownie w prawo. W nowej lokacji podnosimy pakunek. Pojawi się nowe zadanie. Tym razem będziemy musieli odpowiednio poukładać obrazek, przesuwając kolejne kwadraty. Gdy to zrobimy prawidłowo, otrzymamy spray owadobójczy. Używamy go na drapieżnej roślinie blokującej przejście.



Teraz przechodzimy i wspinamy się po drabinie na górę. Zabieramy nóż. Schodzimy na dół i używamy noża na skrzyni z lewej. Klikamy na nią i zabieramy klucz. Przechodzimy w prawo i wchodzimy na drabinę. Otwieramy drzwi za pomocą klucza i wchodzimy do domku na drzewie. Przechodzimy w lewo i zaglądamy do skrzyni z narzędziami stojącej pod stołem. Zabieramy z niej śrubokręt. Używamy go na kontakcie na ścianie pod radiem. Włączamy wtyczkę radia do kontaktu. Muzyka wypędza z domku lisa. Wchodzimy na górę.



Klikamy na regał z książkami, by obejrzeć jedną z nich. Wspinamy się po deskach, drabinie na górę. Gomo wejdzie i otworzy klapę. Klikamy na deski jeszcze raz i wchodzimy jeszcze wyżej. Znajdziemy się na gałęzi , przy sowie. Widzimy, że siedzi ona na siekierze. Wchodzimy zatem na wyższą gałąź , nad sową. Zrzucamy na nią jabłko i po przegonieniu jej, schodzimy niżej i zabieramy siekierę. Przechodzimy w lewo. Klikamy na deskę z gwoździem leżącą na gałęzi z prawej. Wyciągamy gwoździa z deski za pomocą siekiery i wchodzimy po niej do balonu. Teraz ciągniemy sznurek zwisający z balonu z lewej. Ten uniesie się nieco do góry. Ponieważ jest przywiązany do poręczy za pomocą liny, przecinamy linę za pomocą siekiery.



Balon wzlatuje w powietrze. Znajdziemy się w lokacji z kwadratem wypełnionym obłokami. Klikamy na jeden z nich, obojętnie na który, by Gomo stanął na jednym z obłoków.



Naszym zadaniem jest takie poprzestawianie obłoków, by Gomo mógł dostać się do rakiety. Ponumerowałam obłoki od 1-11. Przesuwamy je w następujący sposób:

- chmurę 2 przesuwamy dwa razy w lewo;
- chmurę 3 przesuwamy jeden raz w prawo;
- chmurę 1 przesuwamy jeden raz w dół;
- chmurę 2 przesuwamy jeden raz w lewo;
- chmurę 4 przesuwamy jeden raz w górę;
- chmurę 5 przesuwamy jeden raz w górę;
- chmurę 10 przesuwamy jeden raz w lewo;
- chmurę 6 przesuwamy dwa razy w dół;
- chmurę 3 przesuwamy trzy razy w prawo.

Za każdym razem po kliknięciu na chmurę przybierze ona inny kolor i pojawi się strzałka.



Gomo wsiądzie do rakiety i wyląduje na planecie porywaczy.

Animacja

Planeta porywaczy

Przechodzimy w prawo. Gomo zostanie połknięty przez wielkiego stwora. Zabieramy nitkę z lewej strony. Wciskamy przycisk z lewej strony i przechodzimy na prawo. Przesuwamy skrzynię z guzikiem dwa razy w prawo.



Skrzynia znajdzie się między dwoma zakręconymi linami. Łączymy je za pomocą nitki, którą mamy w ekwipunku. Teraz naciskamy guzik w skrzynce. Teraz możemy przejść na prawo.



Znajdziemy się na zewnątrz. Podnosimy duży kamień z prawej, leżący obok malutkich kamyków. Gomo położy go z lewej strony. Podnosimy tyczkę, którą Gomo umieszcza na wielkim kamieniu tworząc huśtawkę.



Teraz podnosimy po kolei trzy kamyki. Za każdym razem Gomo rzuca je. Za trzecim razem kamień spowoduje, że nasz bohater ląduje na górze z prawej strony. Przechodzimy zatem w prawo, zgodnie z tym co wskazuje nam strzałka. Oglądamy animację.

Animacja

Używamy kryształu na kosmicie. Niestety nie kończy się to dla niego dobrze. Po pozbyciu się kosmity, zabieramy kryształ i wracamy do domu.

Animacja

Na swoim podwórku klikamy na ogromny prezent i oglądamy zakończenie gry.

Koniec.

Autor solucji: agusia16

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Gomo

Tytuł:
Gomo

Producent:
Fishcow Studio

Wydawca:
Fishcow Studio / Daedalic Entertainment

Wydawca PL:
brak planów

Rok:
2013

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU:procesor 1.6 GHZ
RAM:1 GB pamięci
300 MB wolnego miejsca na dysku

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry Gomo

Screenshot, zrzut ekranu z gry Gomo

Screenshot, zrzut ekranu z gry Gomo

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

user, gość, użytkownik Asia
The Inner World
Mam wielki problem gdy trafiam do hangaru pojawia się czarny ekran i nie mogę dalej grać . Robiłam j... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

Świat Baśni: Złodziej Dusz

W Sidłach Umysłu: Podróż Alicji

Enigmatis 2: Mgły Ravenwood

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Post Mortem Post Mortem
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Deponia 3: Goodbye Deponia Deponia 3: Goodbye Deponia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Kod Da Vinci Kod Da Vinci
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Secret Files 3: The Archimedes Code Secret Files 3: The Archimedes Code
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Curse of Monkey Island The Curse of Monkey Island
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Monkey Island 2: LeChuck's Revenge Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Hidden: on the Trail of the Ancients Hidden: on the Trail of the Ancients
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Simon the Sorcerer II Simon the Sorcerer II
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dead synchronicity: Tomorrow Comes Today Dead synchronicity: Tomorrow Comes Today
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Keepsake Keepsake
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Reksio i UFO Reksio i UFO
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Deponia 3: Goodbye Deponia Deponia 3: Goodbye Deponia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 Undercover Missions: Operation Kursk K-141
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Deponia 3: Goodbye Deponia Deponia 3: Goodbye Deponia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Deponia Doomsday Deponia Doomsday
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer