Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Hidden: on the Trail of the Ancients 2015-08-27
Hidden: on the Trail of the Ancients
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Goblins 3

Goblins 3

Wersja do druku

Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

Statek
Weź kij golfowy.
Odwiąż supeł na linie.
Uderz garnek z papugą kijem golfowym.
Weź pieprz i wysysacz z pudełka po prawej i użyj go na Chumpie.
Użyj monety na haku po lewej i użyj haka na linie z pętlą.
Chump pociąga ciężarek a Blount bierze parasol spod haka.
Stań na ręce po prawej a Chump skacze na flagstone u dołu.
Weź ząb.
Wejdź do beczki i użyj parasola w dziurce.
Użyj zęba na lince.

Wynnona
Użyj parasola na dziurze po lewej i zajrzyj do dziury w "czaszce", aby zakochać się w dziewczynie.
Użyj kija golfowego na Hercules i Gromelon.
Daj monetę Mac'owi i uderz kijem golfowym.
Weź kromkę chleba, użyj jej na hełmie a następnie kija golfowego, weź okruszki.
Użyj wyrzutni (flagstone), aby znaleźć się za Banzai, użyj na nim okruszków, a następnie kija golfowego.
Weź dłoń z ziemi, daj dłoń Kendo, a następnie uderzaj kijem.
Ustaw tarczę na gałęzi, wejdź na kamień za Zembla i użyj na nim pieprzu.
Użyj Chumpa na Django a ty pociągnij jego język.
Weź patyczek i użyj go na drabinie.
Użyj Chimpa na ostatnim strażniku a ty w tym czasie zrzuć na niego kamień.

Ciemność
Weź zapałki u dołu ekranu.
Użyj ich na rough area na górze ekranu, aby zapaliło się światło.
Weź chochlę i użyj jej na napisie Amoniak.
Użyj krwi na butelce i weź butelkę.
Weź kosę i użyj jej na trzech dziurach (den).
Otwórz czaszkę, podpal zapałkami drewnianą nogę kościotrupa.
Użyj kosy na wężyku na klaunie po lewej, weź wodę.
Weź okulary z klauna.
Użyj okularów na czaszce, zamknij ją i otwórz.
Zabierz okulary z czaszki, użyj wody na ogniu na nodze i weź żółty ognik z ziemi.
Włóż żółty i niebieski ognik do naczynia.
Weź korek z zielonej ręki.
Połóż butelkę na podeście obok ręki, użyj na niej korek, weź butelkę.
Wyłów chochlą niebieski ognik.
Przyciśnij napis amoniak, weź lustro.
Włóż niebieski ognik do naczynia i użyj lustra na dłoni.
Włóż czerwony ognik, a wyłów żółty.
Użyj okularów na duchu.
Wyciągnij niebieski ognik.
Użyj kosy na wampirze, włóż wszystkie ogniki do naczynia.

Zamek, knajpa
Weź kamienny blat i kamień.
Stań na metalowej części pułapki, a Chump próbuje zabrać mięso.
Na zamku podnieś daszek i porozmawiaj z księżniczką i z królem.
Połóż blat na cierniach u dołu, porozmawiaj z rycerzem a da ci memorum.
Weź millstone obok ognia, zmocz go w basenie i użyj na ogniu.
Weź widelec i przy jego pomocy mięso z pułapki.
Użyj widelca na nosie czaszki.
Idź w prawo do karczmy.
Weź łyżkę i użyj jej na kamieniu.
Blount wchodzi do dziury w murze i bierze cukier.
Postaw Chumpa na dłoni diabła po prawej.
Blount rozmawia z diabłem i daje mu cukier.
Weź wstążkę, weź kolejny cukier.
Chump staje na łyżce a Blount rzuca cukrem w łyżkę.
Chump zagląda do kubka, kiedy Chump kicha papryką Blount używa mięsa na proszku, aby je doprawić.
Weź cukier z ziemi.
Daj kamień Korin i wróć do zamku.
Użyj monety na uchu czaszki.
Użyj memorum na basenie.
Użyj przyprawione mięso na widelcu wetkniętym w nos.
Zabierzesz smoka.
Weź monetę.
Idź do karczmy.
Użyj przyssawki na podeście klatki, użyj na niej wstążki.
Wespnij się na wstążkę i porozmawiaj z Otello.
Daj mu monetę, otrzymanym kluczykiem otwórz małe drzwi.
Użyj smoka na mieszkaniu myszy, następnie weź klucz i zamień się z powrotem na monetę.
Porozmawiaj z kapitanem, daj mu banknot i weź list.
Spójrz na miecz pod klatką.
Jesteś w kuli.
Weź patyk u dołu, weź sierść z gąsienicy, weź proszek z beczki.
Patyka użyj na białym kamieniu nad mnichem, weź biały kamień.
Użyj białego kamienia na harmonijce, weź potrzaskany patyk.
Użyj białego kamienia na patyku i weź flet.
Daj flet muzykantowi, i kiedy przyleci kondor wskocz na niego małym czarownikiem.
Weź flet.
Użyj patyka na czaszce i weź hełm.
Użyj białego kamienia na pniu po prawej i napełnij hełm żywicą.
Weź patyczek ze stosu, użyj na nim prochu, potem sierści i kleju.
Użyj białego kamienia na czaszce za dynamitem i rzuć dynamit w cegłę na wieży (zrób to 2 razy, aż cegła wybuchnie).
Wyprodukuj dynamit jeszcze raz, tym razem rzuć go w prawą wypustkę wieży (beam).
Jeszcze raz wyprodukuj dynamit i rzuć go na kamień u dołu.
Mały czarownik czaruje roślinkę.
Teraz zabierasz roślinkę.
Użyj dużej pałki z rośliny na dziurce, aby wyprodukować większy dynamit.
Dynamitu użyj na oknie wieży.
Weź kolejną roślinę.
Mały czarownik czaruje czaszkę.
Zabierz włosy czaszki.
Wyprodukuj jeszcze 3 razy duży dynamit i użyj go na drzwiach, ścianie i drugim oknie wieży.
Porozmawiaj z czarownikiem na wieży.
Jesteś z powrotem w karczmie, idź do miasta po prawej.

Miasto
Porozmawiaj z babcią.
Użyj parasolki na dziurze w dachu.
Porozmawiaj z babcią ponownie, da ci termofor.
Użyj termoforu na jaju na dachu.
Idź do Grocery po prawej, daj sprzedawcy monetę i list.
Weź jajko i klucz ze stołu.
Otwórz klatkę po lewej kluczem.
Po zmianie w wilkołaka porozmawiaj ze sprzedawcą.
Weź spaghetti, otwórz garnek po prawej.
Wejdź na sofę.
Zrzuć szafkę z góry na podłogę.
Wejdź na deskę po lewej i skocz na szafkę na podłodze.
Weź młotek ze środka, użyj sprężyny i użyj młotka na trofeum, weź róg.
Użyj młotka na sprzedawcy, weź monetę i wróć do miasta.
Zadzwoń dzwonkiem do drzwi po lewej dwa razy, wejdź do laboratorium.
Połóż jajko na czerwonej poduszce na krześle.
Weź skorupkę jajka i włóż do mortar.
Użyj pałki rozgniatającej z kredensu po lewej na mortar.
Odkręć kurek na żółtej rurce.
Weź wodę, wlej ją do kociołka po lewej.
Weź spaghetti i włóż do kociołka.
Weź zapalniczkę poniżej i użyj na kociołku, weź ugotowane spaghetti.
Połóż róg na zielonym kociołku u dołu, użyj na nim zapalniczki, weź spalony róg.
Włóż spalony róg, zmieloną skorupkę jajka oraz ugotowane spaghetti do miksera i naciśnij przycisk.
Tak powstałego eliksiru użyj na wężu, aby urósł.
Zrób jeszcze raz eliksir wzrostu, wlej go do jednej z butelek i wróć do miasta.
Użyj eliksiru wzrostu na krzaczku po lewej.
Wężem wejdź na krzaczek i weź list.
Jeszcze raz wejdź wężem na krzaczek i Blountem złap kwiatek.
Użyj listu na lustrze dwukrotnie.
Użyj eliksiru wzrostu na ptaku i na roślince po prawej.
Użyj dźwigni po prawej, wejdź na kulę a wąż przełącza dźwignię.
Wąż wchodzi po roślince i oboje jesteście na górze.
Wąż buduje mostek na dachu po lewej a ty przez niego przechodzisz.
Weź podeszwę i wróć.
Oboje wskakujecie do komina.
Idź do grocery.
Wąż naciska guzik po lewej, ty używasz młotka na pułapce.
Weź kość.
Podnieś szafkę, a wąż popycha mydło, weź mydło.
Użyj młotka na szafie po lewej, weź gwizdek.
Idź do laboratorium.
Włóż kwiat do maszyny destylującej i zapal zapalniczka palnik pod nią.
Weź wodę i wlej do kociołka, weź podeszwę i włóż do kociołka, zapal kociołek, weź przegotowaną podeszwę.
Włóż kość do mortal i użyj rozbijaczki, weź proszek z kości z miseczki, aby wysypać go poniżej.
Włóż: proszek z kości, przegotowaną podeszwę, esencję z kwiatu do miksera i naciśnij przycisk.
Wlej eliksir prędkości do butelki i wyjdź do miasta.
Wypij eliksir szybkości, teraz wąż robi pomost na dachu na lewo od dzwonu, a Flubert przez niego przechodzi i używa gwizdka na dzwonie.
Kiedy przyleci ptak, szybko porozmawiaj z ptakiem po lewej (na gnieździe), a kiedy upuści pióro szybko złap je na dole.
Idź do laboratorium.
Wlej wodę do miski na oknie. Zamocz w niej mydło.
Użyj memorum na destylatorze i zapal palnik pod nim (uzyskasz tears of joy).
Użyj pióro na popielniczce i podpal je.
Użyj monety na wentylatorze.
Szybko użyj klucza na misce z mydlinami na oknie a następnie na wentylatorze, aby bańka poleciała do miksera.
Dodaj tears of joy do miksera.
Dodaj spalone pióro do miksera.
Naciśnij guzik.
Weź eliksir latania i wlej do butelki.




Chmury
Weź nóż i worek z dołu po prawej.
Użyj worka na koszu balona, a następnie na nim noża 2 razy, aby koza zginęła.
Użyj kija golfowego na lince u dołu.
Porozmawiaj z Ooya.
Użyj pompki na prawo od balonu, kiedy balon przyleci niech Ooya go chwyci.
Ooya czaruje włosy na małej wysepce.
Blount używa wędki na chmurze po lewej.
Napompuj pompkę, kiedy przyleci niech Ooya chwyci balon, a ty w tym czasie użyj noża na chmurze, aby Ooya znalazł się przy gejzerach (jeśli nie wyjdzie to niech Ooya zaczaruje kamień i jeszcze raz).
Ooya staje na dziurce bez gejzeru, a Blount staje na lewym tryskającym gejzerze, aby Ooya przeniósł się w okolice kozy.
Ooya czaruje kamień brązowy i szary, aby utworzyć 2 mostki.
Idź do Foliander.
Spójrz przez teleskop po prawej.
Idź do katapulty.
Użyj górnego przycisku, aby kamień znalazł się na katapulcie.
Użyj dolnego przycisku, aby skierować łopatę katapulty w lewo.
Użyj lunety, aby strażnik wystrzelił katapultę wprost w jego głowę.
Ustaw łopatkę na środku.
Ooya wchodzi na łopatkę poniżej, aby znaleźć się na katapulcie.
Przekręć katapultę w prawo.
Użyj lunety, aby Ooya został wystrzelony w dolny prawy róg.
Ooya czaruje ser.
Ustaw katapultę na środku, sam wejdź na łopatkę poniżej.
Ooya przekręca katapultę w prawo, a następnie czaruje stateczki u góry.
Weź robaka za pomocą wędki.
Weź teleskop obok strażnika za pomocą wędki.
Wróć do chmur.
Użyj wędki na dziurze w chmurach, aby wyłowić rybę.
Użyj pompki i Ooya chwyta się balonu pod chmurą, w tym czasie ty używasz noża na chmurze, aby Ooya znalazł się obok gejzerów.
Ooya staje na prawym nieczynnym gejzerze, a ty zatykasz prawy czynny gejzer.
Ooya wchodzi do koszyka balonu.
Wrzuć 2 worki balastu do koszyka.
Użyj teleskopu na czymś w górze lodowej.
Ooya czaruje Bizzo a ty go zabierasz.
Idź do Foliander.
Użyj ryby na kolumnie. Ooya czaruje klatkę.
Jako cień Blounta użyj noża na robocie u góry.
Teraz użyj pszczółkę na twarz strażnika.
Otwórz ząb i weź patyczek.
Teraz idź na początek dolnej szramy (to miejsce nie jest opisane) aż pokaże się robaczek.
Uderzaj kolejno: małego, większego, dwie dziewczynki, mama i tata (trzeba to robić szybko).
Włóż patyczek w prawe oko i zajrzyj do niego.
Wejdź w lewe ucho, pociągnij za włos w nosie.
Kopnij kulkę piasku, użyj włosa jeszcze raz i zjedź na dół na łzie.
Kopnij piasek.
Wróć do Foliander.
Weź ziarnko piasku i wrzuć w trybka maszyny, spójrz przez teleskop po prawej.
Weź trybko z ziemi i użyj w dziurze robota.
Weź pyłek z ust robota.
Użyj pyłku na strażniku.
Pszczółka wchodzi na nos 2 razy i zabierz pyłek.
Patyczek przełóż z oka do nosa.
Włóż pyłek w prawe ucho i wejdź na kołnierz.

Królowa, król
Porozmawiaj z królową, uderz klauna młotkiem, porozmawiaj z nią ponownie.
Kiedy całujesz królową wróżka po lewej zakrywa oczy - wtedy zabierz jej różdżkę.
Wąż wchodzi na świecznik, ty zabierz świeczkę.
Wejdźcie oboje przez drzwi po prawej, aby znaleźć się na górze po lewej.
Wąż wchodzi na świecznik, a ty chwytasz okulary.
Kiedy podrzucasz okulary wąż szybko idzie i staje na płytce pod tobą, aby złapać okulary.
Weź okulary i użyj ich na cebuli u dołu.
Wąż staje na misce po prawej a ty dotykasz warzyw.
Kiedy żyrandol się huśta wskocz na lewy żyrandol, weź włoski koło garnka.
Weź pistolet przed królową.
Włóż świeczkę do prawego świecznika i zapal ją różdżką.
Zrób to ponownie na: środkowym, lewym, prawym, aby otworzyć przejście w fontannie.
Przejdź przez fontannę, aby znaleźć się u króla.
Daj królowi rękę z inwentarza.
Użyj cebuli na człowieku poniżej i weź topór.
Użyj włosków na Filu, weź talerz w lewym dolnym rogu.
Gaś świeczki i zapalaj różdżką w kolejności: 1,2,3,2,1,3 (licząc od prawej), aby fontanna się otworzyła.
Daj klaunowi różdżkę.
Daj Tibo pistolet.
Wąż wspina się na lancę a ty skaczesz na prawy żyrandol (kilka razy jeśli ci się nie uda).
Porozmawiaj z motylkiem w klatce.
Użyj monety na otworze fontanny.
U królowej. Wejdź na kominek używając warzyw, węża i żyrandoli.
Daj topór kucharzowi w garnku.
Wąż staje przy świeczniku przy tronie.
Ty schowaj się w kominku, zaczną się pojawiać głowy.
Po pojawieniu się około czwartej głowy wąż wchodzi na świecznik, aby zrzucić czaszkę.
Trzeba tak wymierzyć aby lecący topór strącił czaszkę.
Weź czaszkę i topór i idź do fontanny.
Daj królowi czaszkę.
Wąż patrzy do dziury z karaluchami, kiedy król bije karalucha kapciem daj talerz klaunowi, weź szybko kapeć.
Porozmawiaj z klaunem a odda ci różdżkę.
Użyj monety na fontannie.
Oddaj kapeć królowej, idź do króla przez fontannę.
Używając lancy węża i żyrandola wespnij się na kominek, porozmawiaj z motylem i wyjdź pod żyrandolem.




Biuro, szachownica
Jeśli jesteś na szachownicy przejdź do biura (pomieszczenie z książkami).
Wąż zajmuje się pająkiem, a w tym czasie Wilk przechodzi obok pajęczyny i idzie do czerwonego zeszytu obok obrazu z wózkiem i bierze kredę.
Wąż ponownie zajmuje pająka a Wilk idzie do "sculpture book" po cyrkiel.
Wilk bierze konia obok pajęczyny.
Wąż używa kurzu (dust) a Wilk pod nim wącha opadający kurz i kicha.
Pozbieraj wszystkie numerki prócz 8 i 9.
Wilk staje tuż obok pająka (z jego lewej), a Wąż używa księżyca na obrazku, zabierz 9.
Weź pędzel, użyj cyrkla na kartce papieru, aby uzyskać i wziąć ósemkę.
Wrzuć numery 123456789 (bez zera) do kałamarza, zamocz w nim pędzel i narysuj woła na obrazku przed wózkiem.
Użyj księgi geometrii kilka razy i weź strzałki.
Wrzuć je do dziupli a zdobędziesz Bowmana.
Odwróć stronę i pędzlem dorysuj drogę, kliknij na wieżę i daj rycerzowi konia.
Odwróć stronę, użyj pędzla dwukrotnie a otrzymasz mandolinę.
Użyj monety na wózku na obrazie, weź kamień i monetę.
Użyj siekiery na linijce i weź drewniany blok.
Idź do szachownicy.
Użyj kredy na drewnianym bloku i cyrkla na kamiennym bloku.
Używając dwóch rąk użyj dłuta (prawą ręką) i młotka (lewą) na drewnianym bloku, potem przecinaka z młotkiem na kamiennym bloku, aby wyrzeźbić dwie figury.
Obydwie figury zamocz a farbie po lewej a następnie użyj na nich pędzla.
Postaw obie narysowane figurki na szachownicy.
Obiema rękami żongluj kulami aż rozbije się świnka.
Wrzuć monetę do świnki, kiedy wyjdzie myszka graj obiema rękami na dużej mandolinie (jeśli użyjesz niewłaściwej kolejności rąk to myszka zniknie).
Weź zaszokowaną myszkę i użyj jej na niebieski kwadracie po skosie przed postacią w czarnym stroju (Chaperon), aby postać uciekła.
Przesuwaj Bowmana (tylko po skosie) po zielonych kostkach, aby zestrzelił dwóch strażników i klucz (musisz konika przesunąć).
Wilka postaw obok dźwigni, aby kat zniknął z szachownicy.
Chłopca postaw na symbolu mandoliny i daj mu małą mandolinę, wyjdzie księżniczka i zaprosi go do wieży - wejdź nim do wieży.
Konika postaw na żółte pole na lewo od króla.
Strzelca postaw w dolnej części, aby strzelał w żółte pole na prawo od króla.
Wilkiem użyj siekiery i zabij króla.

Lustro, zamek
Użyj jajka na lustrze i uzyskanego kurczaka poślij swojemu odbiciu przez dziurę pod zegarem.
Blount-odbicie używa kurczaka na lustrze odchudzającym, po czym posyła go dziurą do Blounta.
Blount wsadza chudego kurczaka do małej dziurki obok demona.
Następnie używa kurczaka 2 razy na lustrze pogrubiającym i oddaje go Odbiciu.
Odbicie używa grubego kurczaka na dużej dziurze - demon się budzi.
Poślij kurczaka na górę i odchudź go 1 x w lustrze, odeślij go na dół.
Kurczaka normalnego rozmiaru użyj na lustrze czasu otrzymując kurę.
Kurę pogrub maksymalnie w lustrze pogrubiającym.
Wyjdź wyjściem po prawej.
Wilk rozbija szklaną klatkę u góry a Blount naciska przycisk aż pojawi się Colossus.
Wilk uderza Colossusa, a Blount zabiera ziarnko piasku.
Wilk przekręca dźwignię po prawej, aby zwrotnica skierowała się w dół.
Obydwoje wchodzicie do wagonika, aby znaleźć się przy jeziorku.
Wilk wskakuje do wody.
Blount używa ziarenka piasku na oku, aby zrobiła się łezka.
Wilk używa wagonika, aby rozbić bańkę, następnie szybko przełącza zwrotnicę na wprost i używa wagonika aby rybka wyniosła go na lewo, tam uderza w kamień aby wypadł flet.
Teraz musisz zrobić jeszcze raz to samo, ale tym razem Blount musi dostać się na lewą stronę i zabrać flet.
Użyj eliksiru na roślinie po prawej.
Użyj węża na roślinie, aby nacisnął przycisk.
Idź do okna po prawej i użyj na nim fletu.
Użyj eliksiru na smoku.
Użyj fletu na płocie.
Użyj fletu na kluczu w kałuży, weź klucz i użyj go na pudełku i weź maść.
Użyj smoka i poleć na ziarna, użyj kury na ziarnach, weź ostatnie ziarnko.
Przejdź do luster, daj ziarnko demonowi, Odbicie bierze swoją maść.
Przejdźcie do lewych luster.
Blount używa maści na lustrze, za 2 sekundy Odbicie używa swojej na lustrze.

Bogowie
Porozmawiaj z pozytywnym bogiem, weź sznurek.
Użyj siekiery na płocie i młotka na murze.
Naciśnij dzwonek, następnie szynko drugi dzwonek.
Kiedy rączki wyjdą wskocz na łańcuch.
Zabierz kartkę i wrzuć ją do wody.
Teraz znowu zadzwoń na 2 dzwonki i kiedy odpłynie woda wskocz do basenu wyciągając dwie kartki.
Użyj żółtej kartki na stojaku po lewej i czerwonej po prawej.
Wrzuć monetę do tacy po lewej i użyj młotka na chmurze po prawej.
Użyj sznurka na dwóch nutkach nad basenem.
Zadzwoń na dzwonki jeszcze raz.
KONIEC

Autor solucji: adam

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Goblins 3

Tytuł:
Goblins 3

Producent:
Sierra On-Line, Inc.

Wydawca:
Coktel Vision

Wydawca PL:
brak danych

Rok:
1993

Platformy:
Amiga, DOS

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU: 80386
RAM: 640 KB
VGA

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Triki, porady do gry

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry Goblins 3

Screenshot, zrzut ekranu z gry Goblins 3

Screenshot, zrzut ekranu z gry Goblins 3

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

user, gość, użytkownik Asia
The Inner World
Mam wielki problem gdy trafiam do hangaru pojawia się czarny ekran i nie mogę dalej grać . Robiłam j... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

Świat Baśni: Złodziej Dusz

W Sidłach Umysłu: Podróż Alicji

Enigmatis 2: Mgły Ravenwood

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Larry 2: Goes Looking for Love Larry 2: Goes Looking for Love
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Loom Loom
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Art of Murder: Hunt for the Puppeteer Art of Murder: Hunt for the Puppeteer
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Toonstruck Toonstruck
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Reksio i UFO Reksio i UFO
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Escape from Monkey Island Escape from Monkey Island
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Alpha Polaris Alpha Polaris
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Touche: The Adventures of the Fifth Musketeer Touche: The Adventures of the Fifth Musketeer
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Longest Journey The Longest Journey
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Raven: Legacy of a Master Thief The Raven: Legacy of a Master Thief
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Journey of a Roach Journey of a Roach
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Night of the Rabbit The Night of the Rabbit
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Feeble Files The Feeble Files
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer