Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Hidden: on the Trail of the Ancients 2015-08-27
Hidden: on the Trail of the Ancients
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Gobliins 2: The Prince Buffoon

Gobliins 2: The Prince Buffoon

Wersja do druku

Poniższa solucja została sprawdzona przeze mnie (grałem wg własnej solucji) i wszystko działa poprawnie.

Winkle próbuje ukraść kiełbasę, w tym czasie Fingus bierze butelkę.
Idź do studni, Fingus naciska fontannę, a Winkle napełnia butelkę.
Winkle straszy żabę butelką, weź kamień spod żaby.
Fingus używa kamienia na mechanizmie na dachu.
Fingus używa mechanizmu, a Winkle wchodzi na dach.
Fingus puka do drzwi i rozmawia z magikiem.
Winkle wskakuje do komina.
Wejdź do domku.
Winkle depcze dywan w ogon, a Fingus bierze zapałki z pyska.
Użyj butelki na czajniku, użyj zapałek, poczekaj.
Zdmuchnij ogień, weź klucz.
Fingus używa klucza w zegarze i przekręca go, kiedy wyskoczy ptak Winkle rzuca kamieniem w ptaka, weź duży klucz.
Na zewnątrz otwórz piwnicę tym kluczem i weź wino.
W wiosce podlej kwiaty i daj jeden facetowi z kiełbasą.
Winkle staje na wycieraczce, a Fingus naciska guzik.
Winkle zabiera kiełbasę.
Idź w lewo do potwora.
Winkle trzyma kurę a Fingus używa kiełbasy na niej, weź jajko.
Fingus wsadza kiełbasę do dziury a Winkle przechodzi w górę i wchodzi do dziupli.
Oboje przez dziuplę idziecie na górę.
Zapal ognisko i włóż do niego jajko.
Kiedy potwór się obudzi daj mu wino i kiełbasę, możesz przejść.

Fingus wchodzi do małej wierzy, następnie podnosi bombę a Winkle ją zapala zapałkami, strażnik wybucha.
Winkle idzie po następną bombę.
Fingus podnosi bombę a Winkle ją zapala, dywan się przenosi.
Fingus idzie po kolejna bombę, teraz Winkle ją podnosi a Fingus zapala i dywan spada.
Fingus wchodzi na dywan i rozmawia z Soka.
Idź do planszy z koszykówką.
Użyj kamienia na piłce po prawej - chwyci ją chłopiec.
Winkle wchodzi do drzwi z chłopcem, a w tym czasie Fingus wchodzi do prawych górnych otwartych drzwi, aby schwytać chłopca i piłkę.
Fingus daje piłkę koszykarzowi, a w tym czasie Winkle wybija ją z kosza powyżej.
Wychodzi major, porozmawiaj z nim.
Następnie porozmawiaj z Tomem - górny domek z zamkniętymi drzwiami.
Idź do Kael (w górnym menu na drogowskazie możesz sie przemieszczać).
Winkle używa butelki na nimfie, aby ja obudzić.
Winkle daje posągowi butelkę a następnie wchodzi na jego dłoń, aby znaleźć się na drzewie.
Fingus staje na kamieniu pod drzewem a Winkle potrząsa gałązką po lewej, aby Fingus złapał kwiat.
Fingus używa kwiat na kamieniu po lewej, aby dać go osie, następnie otwiera kamień, aby otrzymać miód.
Postaw Fingusa na dużym kamieniu po lewej, Winkle otwiera kamień z pszczołą, i kiedy pszczoła wyleci Fingus wskakuje na nią.
Daj nimfie miód a wskaże muchomora.
Winkle bierze muchomora, puka do drzwi po lewej i pokazuje muchomora, wchodzicie.
Winkle wkłada muchomora do maszyny a Fingus ją załącza.
Winkle bierze robaka ze słoika.
Fingus staje na wycieraczce po lewej a Winkle przyciska przycisk po prawej.
Kiedy Fingus jest dziobany przez ptaka Winkle daje mu robaka, Fingus spada z mięsem.
Daj mięso piranii, aby dostać kość.
Postaw jednego na koszu na śmieci, a drugi daje siedzącemu ptaku kość.
Weź z góry eliksir i klamerkę.
Kiedy ciecz już kapie z maszyny obydwoje używają butelki na miseczce, aby zniknąć.
U muzyków:
Winkle: dotknij lewy reflektor, aby wziąć pałeczkę.
Użyj pałeczki na rożku po prawej (obok dziury), aby otrzymać łapaczkę.
Fingus skacze na sprężynie a Winkle w tym czasie wkład dłoń do reflektora chwytając pompkę.
Wejdź jednym goblinem na sprężynę, a drugim użyj sprężyny, aby Fingus znalazł się na górze przechodząc przez drzwiczki po lewej.
Po jego prawej jest tryskający wąż, Winkle używa klamerki u dołu węża w lewym dolnym rogu ekranu.
Winkle wchodzi do dziury po prawej, aby znaleźć się w górnym prawym rogu a Fingus rozmawia z gitarzystą, Winkle chwyta nutkę łapakiem.
Fingus wchodzi do dziury po prawej, aby znaleźć się na górze, Winkle używa pompki na saksofoniście, Fingus łapie pszczołę łapakiem.
Teraz na odwrót, Fingus pompuje saksofon a Winkle łapakiem chwyta nutkę z saksofonu.
Winkle używa pszczoły na reflektorze a Fingus łapie łapakiem nutkę od perkusisty.
Fingus przechodzi przez dziurę po lewej w muchomorze i rozmawia z gitarzysta, a Winkle chwyta nutkę łapakiem u góry po prawej.
Masz już wszystkie nutki.
Użyj melodii na lewych dolnych drzwiach, aby zegar zagrał, teraz Tom da ci klepsydrę.
Wróć do zamku, użyj klepsydry na rów, przejdź przez mostek i do dziury obydwoje.




Weź majonez, połóż go na prawo od Gromelon.
Fingus wchodzi na górną półkę i sam skacze na majonez, kiedy majonez tryska w Gromelona Winkle zabiera mu miecz.
Winkle zagaduje do Rustik, a kiedy ten rzuci nożem Fingus zabiera gumę z ust krzyczącego Stalopicusa.
Użyj gumy na szafce.
Weź majonez, idź do Forge (kuźnia).
Daj kowalowi gumowy klucz i miecz, porozmawiaj z nim.
Winkle bierze stołek i używa go na Oto, kiedy Oto wymachuje pałką uwieś Fingusa na niej, potem skocz na dmuchawkę.
Kiedy kowal zrobi klucz odbierz go.
Winkle używa majonezu na Focus, a w tym czasie Fingus używa stołka na mięsie, aby je zabrać.
Weź kowadło.
Idź do strażników, użyj mięsa na Admiral, aby zabrać jego zęby.
Użyj klucza na szafce, każdy z goblinów zabiera jeden kombinezon.
Zielony potwór - lokacja WELL (studnia).
Winkle wchodzi do tunelu i otwiera przejście w potworze.
Winkle podnosi topór a Fingus naciska przycisk.
Fingus wchodzi do tunelu, kiedy zielony potwór zaczyna mówić wejdź Winkim do potwora, kiedy Winkie mówi przez potwora użyj stołka Fingusem na haku u góry, aby przypiąć Schwarziego.
Winkle używa zębów na Schwarzy i kiedy ten jest na dole Fingus używa na nim kowadła.
Po otwarciu studni oboje użyjcie na niej kombinezonów.

Wejdź do drzwi pośrodku statku Winkim, aby obsunąć czaszkę.
Fingus naciska latarnię po lewej a Winkie chwyta rybę, która przypłynie.
Winkle używa ryby-lampy na ??? w prawym górnym rogu.
Idź do syreny.
Użyj stołka na koniku morskim - od teraz będziesz za jego pomocą dostawał się na górę.
Fingus wchodzi do dziury u góry obok kratki, Winkle podrzuca muszlę po prawej, Fingus ją chwyta.
Winkle wchodzi przez górną dziurę, aby znaleźć się tam gdzie stoi muszla.
Fingus przez konika wchodzi do otworu przy syrenie.
Kiedy pojawi się rączka na dole Winkle zrzuca na nią muszlę z góry, następnie zabiera tą muszlę.
Wrak: Fingus staje na fioletowej muszli, Winkle używa latarni u góry, kiedy pojawi się węgorz Winkle używa steru, aby Fingus znalazł się powyżej.
Winkle używa rozgwiazdy na skrzyni a kiedy jest ona otwarta Fingus naciska figurę, aby wyciągnąć z niej miecz.
Użyj miecza na czaszce, weź diament.
Idź do syreny. Użyj rękawicy na oku u góry, Fingus bierze butelkę i wyciąga wiadomość SOS.
Winkle z tej samej butelki wyciąga perłę.
Fungus daje syrenie perłę i diament, a ta otwiera połowę przejścia.
Fingus daje ośmiornicy list, a otworzy przejście.
Weź rękawicę i stołek i wchodź w przejście.

Fingus dotyka ryby piły i bierze sól.
Fingus podnosi pokrywę garnka a Winkle sypie sól do środka.
Teraz Winkle może zabrać pilnik z małego garnka obok.
Kiedy Fingus trzyma linę po prawej Winkle pociąga linę po lewej wciągając go na górę.
Uwolnij ptaka za pomocą pilnika, weź gwóźdź ze ściany.
Teraz trudny moment:
Winkle używa soli na kulkach po lewej.
Kiedy potwór podniesie kucharza Fingus używa pinezki na krześle.
Kiedy kucharz podskakuje Winkle używa eliksiru na podrzucanym pulpeciku.
Idź do tronu.
Winkle używa krzesła na cornice (gzyms), a Fingus używa jego rąk.
Fingus naciska przycisk, a Winkle wchodzi do oka.
Kiedy są już oboje na górze Winkle wchodzi do ucha a Fingus pociąga język aby zabrać koronę.
Teraz znowu trudne bo szybko, warto zapisać stan gry:
Teraz odwrotnie Fingus wchodzi do ucha a Winkle pociąga za język, aby uwolnić karalucha.
Teraz jednocześnie: Winkle używa otwór po lewej a w tym samym czasie Fingus używa rękawicy na dziurze po prawej (przypominającej biedronkę), aby zabrać karalucha (jeśli karalucha już nie ma musisz zacząć od początku wypuszczając go).
Fingus kładzie karalucha na dziurze z prawej i szybko używa na nim eliksir, aby uśpić drugiego potwora.
Powtórz to, aby wziąć kolejnego karalucha: stołek, ucho, język, Fingus używa rękawicy na dziurze.
Weź pieprz po prawej.
Przejdźcie oboje na lewą stronę i wyjdź w lewo.
Zbrojownia:
Weź pióro z hełmu i zamocz go w farbie.
Połóż karalucha przed dziurą na dole, pomaluj go farbą, polej eliksirem i posyp pieprzem.
Naciśnij przycisk w wierzy, porozmawiaj z królem w hełmie.
Daj królowi koronę.
Idź teraz do tronu (dużego potwora powinno nie być a 2 małe dziwnie się uśmiechają).
Weź Buffona i przejdź w lewo do zbrojowni.
Ustaw Buffona przy maszynie w lewym górnym rogu a goblinami przejdź pod maszynę, Buffon automatycznie ich pomniejszy i wszyscy znajdziecie się na stole.
Na stole:
Fingus chwyta trzonek noża a Winkle jego ostrze i przesuwają go - zrób to dwukrotnie.
Fingus bierze zakładkę z książki i używa jej na świeczce.
Winkle bierze zapałkę i używa jej na oku czaszki.
Buffon kopie w oko.
Fingus bierze odłamek szkła i używa go na promieniu światła.
Fingus bierze wosk i używa go na kopercie.
Użyj odcisku na skrzyni i weź nasionko.
Użyj nasiona na mapie, kiedy urośnie roślina ustaw wszystkich na niej.




Winkle wchodzi do dziury na dole i zabiera fasolkę.
Otwórz kamień u dołu, wyjdzie zwierzątko.
Winkle daje mu fasolkę i w tym czasie Fingus zabiera mu czapeczkę.
Winkle używa zapałki na jabłkach i kiedy jabłko podskakuje Fingus używa czapeczki, aby je złapać.
Winkle wkłada jabłko w dziurę.
Kiedy Buffon zje muchomora oboje gobliny też to robią.
Fingus używa kręgli i kiedy kula podskakuje Winkle skacze z gwiazdy na nią, aby ją złapać.
Winkle używa kuli na wieku z pudełka i sam też tam staje, Fingus wchodzi na trampolinę po prawej, spada agrafka.
Weź kolejną kulę, postaw ją na wieku pudełka a Winkla na trampolinie w lewym dolnym rogu, Fingus wchodzi na przycisk.
Winkle ląduje u góry i naciska róg ślimaka tworząc bańkę, następnie wchodzi na nią, kiedy Winkle wyląduje z bańką na wieku pudełka Fingus naciska trampolinę.
Winkle bierze agrafkę.
Winkle bierze następną kulę, kładzie ją na pudełku a sam staje na trampolinie, Fingus skacze na dolny przycisk.
Fingus staje na przycisku na końcu tęczy a Winkle skacze na przycisk u samej góry.
Jeśli konieczne to postaw Fingusa na katapulcie po lewej a Winkle skacze z gwiazdy po lewej na katapultę.
Jesteście obaj u góry, Fingus naciska przycisk nad Buffonem, Winkle szybko robi bańkę rogiem ślimaka, a Fingus przekłuwa bańkę agrafką.
Postaw Buffona na katapulcie, jeden goblin naciska przycisk, a drugi używa katapulty - Buffon bierze klucz, ale zostaje porwany.
Wyjdź wyjściem w górach na środku ekranu.
Weź kulę a drugi niech ją przeniesie poziom wyżej, zrób to jeszcze raz, aby kulka znalazła się jeszcze wyżej.
Jeden goblin wchodzi na głowę lwa, a drugi używa kamienia, aby ten drugi znalazł się na ramieniu giganta.
Goblin z góry zrzuca głowę z laski niżej.
Przenieście kamień raz w górę.
Winkle wchodzi na lwa a Fingus zrzuca kamień.
Przejdź przez dziurę a znajdziesz się blisko głowy.
Fingus wchodzi na lwa a Winkle zrzuca głowę.
Fingus schodzi nieco poniżej na "!!!", kiedy skoczy 5 razy Winkle niech dołączy do niego na ruchomą skałę.
Kiedy oboje będą na ruchomej skale Winkle naciska na kamyk po lewej tworząc mostek i Fingus szybko też naciska na ten kamień przechodząc po mostku (ja próbowałem ponad 10 razy!!!).
Użyj pilnika na klatce i weź klucz.
Wróć do planszy z rośliną, użyj klucza na drzwiach i wejdź.

Użyj wody na Buffonie, a zniknie.
Winkle bierze ołówek i używa go na tablicy 3 razy.
Fingus rysuje na portrecie ołówkiem a w tym czasie Winkle skacze na krzesło, aby przechwycić bumerang.
Winkle używa kubka na siedzącym czarowniku a w tym czasie Fingus używa bumerangu na spadającej wykałaczce.
Weź wykałaczkę.
Winkle używa wykałaczki na kościotrupie, a następnie gąbki na tym, co wypadło.
Kiedy Winkle używa fajki Fingus używa na dymie mokrej gąbki aby otworzyć przejście.
Wchodzicie oboje.
Fingus staje na oku w prawym dolnym rogu a Winkle idzie w prawy górny róg na "!!!".
Fingus bierze mysz i używa jej na dole na błocie.
Kiedy pokaże się krokodyl wskocz na niego a w tym samym czasie Winkle rzuca bumerang w ząb u góry ekranu.
Kiedy Buffon spadnie na dół skocz Winklem na !!!.
Buffon będzie uratowany.
Użyj gąbki na dużym kamieniu.
Buffon staje na oku w prawym dolnym rogu, Fingus staje przy dużym kamieniu, Winkle idzie na !!!.
Kiedy Buffon wyskoczy i pojawi się woda z gąbki Fingus używa ołówka i rysuje drzwi na kamieniu a Winkle otwiera drzwi klamką.
KONIEC

Autor solucji: adam

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Gobliins 2: The Prince Buffoon

Tytuł:
Gobliins 2: The Prince Buffoon

Producent:
Sierra On-Line, Inc.

Wydawca:
Coktel Vision

Wydawca PL:
brak danych

Rok:
1992

Platformy:
Amiga, Atari ST, DOS

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU: 80386
RAM: 640 KB
VGA

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Triki, porady do gry

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry Gobliins 2: The Prince Buffoon

Screenshot, zrzut ekranu z gry Gobliins 2: The Prince Buffoon

Screenshot, zrzut ekranu z gry Gobliins 2: The Prince Buffoon

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

user, gość, użytkownik Asia
The Inner World
Mam wielki problem gdy trafiam do hangaru pojawia się czarny ekran i nie mogę dalej grać . Robiłam j... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

Świat Baśni: Złodziej Dusz

W Sidłach Umysłu: Podróż Alicji

Enigmatis 2: Mgły Ravenwood

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Lost Chronicles of Zerzura The Lost Chronicles of Zerzura
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Maniac Mansion Maniac Mansion
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Amnesia: The Dark Descent Amnesia: The Dark Descent
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Myst IV: Revelation Myst IV: Revelation
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Black Mirror II Black Mirror II
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars J.U.L.I.A.: Among the Stars
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Whispered World The Whispered World
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Black Mirror II Black Mirror II
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Leisure Suit Larry 1: In the Land of the Lounge Lizards Leisure Suit Larry 1: In the Land of the Lounge Lizards
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Botanicula Botanicula
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry STASIS STASIS
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Larry 2: Goes Looking for Love Larry 2: Goes Looking for Love
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gemini Rue Gemini Rue
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Blade Runner Blade Runner
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer