Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Hidden: on the Trail of the Ancients 2015-08-27
Hidden: on the Trail of the Ancients
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Dream Chronicles: The Chosen Child

Dream Chronicles: The Chosen Child

Wersja do druku

„Dream Chrolicles : The Chosen Child”, to ostatnia cześć przygód Feyh. Lilith znów czaruje i znów nasza bohaterka musi uratować swoja rodzinę.W grze sterujemy za pomocą myszki. Ważne jest przeglądanie dokładnie terenu, tak by zebrać wszystkie rzeczy, które są do zebrania. Zaczynajmy więc.

Rozdział I Brenna’s Bedroom

Znalazłaś się w pokoju, w swoim pokoju, w swojej sypialni. Rozejrzyj się po pokoju. Zabierz leżący na poduszce, przy oknie z lewej strony, malutki kluczyk. Weź też dziennik, który leży przy samym oknie.



Po chwili na podłodze, w pokoju pojawi się szklana kula. Zobaczysz obraz mężczyzny. Kliknij na kulę, a podłoga w obrębie kuli, zacznie płonąć. Weź więc dzbanek, który stoi na półce z lewej strony, przy łóżku i wylej podwójnie na ogień, tak by zgasł.



Kula trafi do ekwipunku z lewej strony. Pojawiać się w niej będzie obraz twojego męża. Przejdź do pomieszczenia na prawo.



Trafisz do Brenna’s House Entrance .

Brenna’s House Etrance

Zbierz kryształki , które trafiać będą do dziennika. Na ścianie, nad obrazami, znajdziesz mały, złoty kluczyk. zabierz go. Na podłodze , pod oknem , znajdziesz klejnot, jego też zabierz. Podobnie jak kryształki, trafiać będzie do dziennika.



Spróbuj wyjść przez klapę w podłodze, a natychmiast zostanie zamknięta. W pokoju z lewej strony, pojawi się jakiś materiał, a po chwili drzwi do tego pokoju, zostaną zamknięte. Zniknie też dywan. Pod oknem, znajdziesz klamkę, zabierz ją. Klamkę umieść w drzwiach, a następnie otwórz je za pomocą szarego klucza.



Otworzysz drzwi do ukrytego pokoju.

Sewing Room

Znalazłaś się w pokoju z maszyna do szycia. Aby uszyć taki sama dywan, jaki widziałaś w przedpokoju, musisz naprawić maszynę. Najpierw jednak pozbieraj kryształki. W pokoju , znajdziesz dwa klucze, niebieski i złoty, je też zabierz. Weź dwa kawałki materiału wiszące na ścianie oraz szpulkę z zieloną nitką.



Szpulkę umieść na szpilce maszyny do szycia. Przy pomocy złotych kluczyków, otwórz szuflady w maszynie do szycia. W jednej z nich, znajdziesz metalowe koło, a w drugiej kolejny, trzeci kawałek materiału.



Koło umieść na maszynie. w ten sposób maszyna zostanie wyposażona w koło do napędzania jej. Połóż dwa kawałki materiału, przyszykowując je do przeszycia.



Czas poszukać kolejnych części maszyny. Wyjdź z pokoju, przechodząc do holu. Na podłodze znajdziesz linkę. Kolejną cześć maszyny, znajdziesz w sypialni. Jest oparta o ścianę. Przy okazji, przy pomocy kluczyka, otwórz kufer i wciągnij z niego, kolejny kawałek materiału.




Wróć do maszyny. Koło załóż na dole maszyny, a następnie umieść na nim linkę. Przeszyj dwa kawałki materiału, klikając na pedał. Dołóż następne i znów przeszyj, tak by powstał dywan.



Ze świeżo uszytym dywanem, przejdź do hollu, połóż go na podłodze, a po chwili, będziesz mogła otworzyć klapę w podłodze.



Wyjdź przez klapę w podłodze na zewnątrz.



Znajdziesz się przed domkiem na drzewie.

Quiside Brenna’s Treehouse

Zobaczysz lustro, a po chwili ziemia rozstąpi się i rozpadlina w ziemi, będzie blokować przejście na drugą stronę. Zobaczysz też, jak z pniaka spadają na ziemię kolorowe kamienie. Spójrz więc na pniak. To twoje pierwsze zadanie. Widzisz osiem dziur, przy których znajdują się symbole. Wiesz już, że w otworach musisz umieścić kamienie, który upadły na ziemię.



Wyjdź ze zbliżenia. Pozbieraj osiem kolorowych kamieni. 4 niebieskie, 3 różowe i 1 czerwony.



Ponownie zrób zbliżenie pniaka i ustaw kamienie w dziurach, przy odpowiednich znakach. Niebieskie przy znakach plus, gdyż jest ich najwięcej. Różowe przy znakach kwadratów, a czerwony kamień przy znaku trójkąta.



W ten sposób odblokujesz przejście do lustra. W rozpadlinie pojawi się most. Przejdź nim na drugą stronę.



Rozdział II

Animacja

Nexus

Przechodząc przez lustro, trafisz do Nexus, miejsca, z którego będziesz przechodzić do innych lokacji. Pozbieraj kryształki. Zabierz też klejnot.



Przesuń dźwignię, a drzwi zaczną się obracać. Pojawią się drzwi nad którymi znajdują się kryształki w trzech kolorach, pomarańczowym i dwóch niebieskich. Zrób zbliżenie maszyny, kliknij na nią. Połóż na urządzeniu dwa klejnoty. Przy pomocy przycisków z lewej z prawej strony lub po prostu klikając na klejnoty, przestawiaj je tak, by połączyły się kolory, tworząc te sama jak nad drzwiami.




Wejdź w przejście w drzwiach, które się pojawi.

Animacja

Rozdział III

Herbalist’s Entrance

Znalazłaś się w nowym miejscu. Pozbieraj kryształki. Po zebraniu, wyjdź na zewnątrz drzwiami z lewej strony.



Herbalist’s Garden

Znajdziesz się na zewnątrz, blisko wiatraka, który niestety nie ma kilku skrzydeł, przez co , nie działa. Pozbieraj kryształki oraz części wiatraka i bolec oraz wiaderko. Po zebraniu wszystkich rzeczy, przejdź do kolejnej części ogródka, przez furtkę z lewej strony.



Na ogródku, zbierz trzy części wiatraka, łopatkę, kluczyk, młot i kryształki i wróć z powrotem.



Do wiatraka włóż zaginione części skrzydeł , po czym na środku, umieść bolec. Zacznie pracować, kręcić się. Wtedy to do wiadra nabierz wody, klikając na studnie.



Wróć do ogrodu i na polu, przy pomocy łopatki, wykop dziurę, po czym wróć przed drzwi, blisko wiatraka. Łopatka, automatycznie, zostanie odłożona na miejsce.



Nie możesz wejść przez drzwi, bowiem są brudne. Wobec tego, wylej na nie trochę wody z wiadra, a oczyścisz je. Jednak po chwili, dynia, która znajduje się na drzwiach, rozpadnie się. Zanim wejdziesz , musisz naprawić drzwi.



Przejdź do ogrodu i przy pomocy młotka, rozwal dynię, która służy jako głowa stracha na ptaki. Po rozwaleniu dyni, zabierz jej kawałek, ubranie, które leży nieopodal oraz deskę leżącą dalej i wróć pod drzwi.



Na drzwiach umieść kawałek dyni , a otworzą się i będziesz mogła wejść do środka.



W hollu, wejdź w drzwi z prawej do kuchni.



Herbalist’s Kitchen

W pomieszczeniu panuje mrok. Żeby cokolwiek zrobić, musisz zapalić światło. Przesuń więc przełącznik światła, znajdujący się na ścianie z prawej, przy drzwiach, a w kuchni zapanuje jasność.



Pozbieraj kryształki. Weź też zapałkę leżącą na podłodze, przy kominku.



Na stoliku, leży księga. Możesz do niej zajrzeć. Znajdują się w niej receptury eliksirów. w tym pomieszczeniu właśnie, będziesz wykonywała wszelakiego rodzaju mikstury. Zanim jednak do tego przystąpimy, zapoznajmy się z użytecznymi przedmiotami, potrzebnymi do sporządzania eliksirów. Screen przedstawia wszystkie potrzebne przedmioty.



Na półce znajdziesz pojemniki ze składnikami potrzebnymi do przygotowania eliksiru. Ponumerowałam je od 1 – 8, licząc od lewej strony. Oto co zawiera każdy z nich:

1 – zielony – lemongras – trawa cytrynowa;
2 – czerwony – red rose petals – płatki czerwonej róży;
3 – niebieski – juniper berries – jagody jałowca;
4 – żółty – sunflower petals – płatki słonecznika;
5 – fioletowy – lavender – lawenda;
6 – zielony – botter aloe – gałązki aloesu;
7 – pomarańczowy – orange peel – cząstki pomarańczy ;
8 – niebieski – grey rose seeds – nasiona szarej róży.



Teraz zajrzyj do książki. Twoim pierwszym zadaniem, będzie przygotowanie płynnych esencji, potrzebnych później do wykonania eliksirów. Postępuj zgodnie ze wskazówkami w księdze.



1.Weź trochę czerwonych płatków róży i skrusz je w moździerzu znajdującym się na regale.
2.Rozgniecione płatki róży umieść w pojemniku z tyłu kuchni.
3. Skruszone płatki słonecznika umieść w środkowym pojemniku.
4. Skruszone płatki lawendy, umieść w pojemniku z lewej strony.
Na koniec do wszystkiego dodaj wody.

Postępując zgodnie z recepturą w księdze, weź trochę płatków czerwonej róży i umieść je w moździerzu, by zostały rozgniecione. Rozkruszone wrzuć do pojemnika najbliżej półek, pojemnik nr 3. Teraz weź trochę płatków słonecznika i je też umieść w moździerzu. Rozgniecione włóż do środkowego pojemnika, naczynie nr 2. Teraz weź płatki lawendy i włóż je do moździerza. Po rozkruszeniu, wsyp do pojemnika pierwszego z lewej , nr 1. Do wszystkich pojemników wlej wody. W ten sposób otrzymasz trzy płynnej substancje. Wystarczy tylko przekręcić kurek , a znajdą się w małych buteleczkach, gotowe do użycia. Przy pomocy zapałki, zapal ogień pod kotłem.



Czas przystąpić do przygotowywania eliksirów. Zajrzyj ponownie do księgi. Pojawią się w nim trzy receptury.



Kliknij myszką, na pierwszą z nich, na „ Quick Ripen Potion” – Eliksir Szybkiego Dojrzewania. Zobaczysz , że tekście brakuje wyrazów. Znajdują się one na stronie lewej księgi, ale poprzestawiane. Twoje zadanie polega na właściwym ich przestawieniu. Klikaj na litery, o zostaną oznaczone zielonym kółeczkiem, po czym wylądują niżej tworząc wyraz. prawidłowo ułożone, pojawią się automatycznie w tekście z prawej strony.



Przetłumaczenie tekstu.

Postępuj zgodnie z recepturą, a otrzymasz eliksir, który spowoduje szybkie dojrzewanie każdego owocu.
1.Umieść trochę skórki pomarańczowej na dnie szklanego naczynia.
2. Dodaj to tego słonecznikowej, płynnej esencji.
3. Ostrożnie, dodaj trochę płynnej różanej esencji do szklanego naczynia.
Na koniec wszystko zmieszaj.

Po poprawnym ustawieniu wszystkich wyrazów i uzupełnieniu tekstu, pojawi się zaznaczony czerwonym kolorem ostatni składnik eliksiru. Będzie nim, skruszona trawa cytrynowa – crushed lemongrass.



Kolejną miksturą, jest „ Instant Growth Potion” - Eliksir Wzrostu. Znów czeka Cię uzupełniania zdań, by tworzyły całość, podobnie jak w przypadku pierwszej mikstury.



Tłumaczenie eliksiru.

Ten eliksir spowoduje intensywny wzrost do pełnego rozmiaru każdej rośliny.
1. Podgrzej trochę płatków słonecznika w kotle i dodaj je do szklanego naczynia.
2. Następnie, skrusz i podgrzej trochę jagód jałowca i dodaj je do eliksiru.
3. Dodaj do tego trochę lawendowej płynnej esencji.
Wszystko połącz.

Po poprawnym uzupełnieniu tekstu, pojawi się ostatni składnik eliksiry – „ a drop of reinwater”- kropla deszczu.



Została ostatnia mikstura. Jest nią eliksir Przywracający Pamięć – „ Memory Recovery Potion”. Podobnie jak w poprzednich eliksirach, zaznaczaj litery, by uzupełniać zdania.



Tłumaczenie eliksiru.

Uwaga ten eliksir musi być spożywany w małych ilościach, bowiem jest bardzo silny.
1. Umieść w naczyniu, jedną świeżo ścięta różę.
2. Dodaj trochę skruszonej skórki pomarańczowej , a następnie lawendowej płynnej esencji.
3. Dodaj podgrzanej trawy cytrynowej, do naczynia.
4. Skrusz trochę gałązek aloesu i dodaj do mikstury.
Na koniec wszystko połącz.

Po uzupełnieniu tekstu, pojawi się ostatni składnik eliksiru, w tym wypadku rozkruszone i podgrzane jagody jałowca – „ crushed and heated juniper berries”.



W ten sposób rozszyfrujesz trzy receptury na eliksiry. Możesz przystąpić teraz do ich przygotowania.

Przygotowanie Eliksiru Szybkiego Dojrzewania.

Weź z półki z pojemnika, pomarańczową skórkę i umieść ją w szklanym naczyniu, na środku stołu. Odkręć zawór pojemnika , w którym znajduję się słonecznikowa płynna esencja i po nabraniu jej do buteleczki, wlej ją do eliksiru, do naczynia na środku stołu. Odkręć kurek różanej esencji , zabierz ja i wlej do bulgocącego eliksiru.






Zabierz troszkę trawy cytrynowej i włóż ją do moździerza, aby została skruszona, a następnie dodaj do eliksiru. W ten sposób uzyskasz eliksir.

Eliksir Wzrostu

Zabierz trochę słonecznikowych płatków i wrzuć je dokotła stojącego na ogniu. Weź łyżkę wazową, która wisi z lewej strony i przy jej pomocy, nabierz podgrzane płatki słonecznika. Wrzuć je do naczynia. Weź trochę jagód jałowca i skrusz je w moździerzu. Wrzuć skruszone do kotła na ogniu. ponownie weź łyżkę wazową i nabierz z kotła podgrzane jagody jałowca i wrzuć do naczynia na środku stołu. Odkręć kurtek lawendowej esensji, weź ją i wlej do eliksiru. Pozostaje dodać ostatni składnik, czyli kroplę deszczu. Wyjdź z kuchni na korytarz i podejdź do parasola leżącego w pojemniku na parasole. Kliknij na niego, a do ekwipunku trafi jedna kropla deszczu.



Ponownie wróć do kuchni i do mikstury, wrzuć kroplę deszczu. W ten sposób masz już gotowy drugi eliksir.

Eliksir Przywracania Pamięci

Przy pomocy małego kluczyka, otwórz drzwi z lewej , tak by mieć dostęp do ogrodu.



Weź nasiona szarej róży. Wyjdź na zewnątrz i umieść je w dziurze, którą wykopałaś na polu. Natychmiast zostaną wydziobane przez ptaka. koniecznie musisz ponownie zrobić stracha. Wobec tego, wylej eliksir dojrzewania na dynię z lewej strony, a natychmiast dojrzeje.



Zabierz dynię. Weź leżącą w oddali deskę i wróć do kuchni, a następnie wyjdź na korytarz.



Na korytarzy przejdź do Nexus.



Nexus

W Nexus, przestaw dźwignię, aż pojawi się domek na drzewie.



Wejdź w otwarte przejście.

Treehause

Po dotarciu na miejsce z drabiny prowadzącej na górę znikną deski. Pozbieraj je.



Deski umieść w otworach, tak by powstała drabina. Wtedy będziesz mogła wejść na górę. Wewnątrz wejdź do pokoju z maszyną, drzwi z lewej strony. Połóż materiał na maszynie i przeszyj przerwane ubranie stracha.



Wyjdź z pokoju, a następnie przez klapę na dół i do Nexus.

Nexus

W Nexus przestaw dźwignię, by wrócić do kuchni.



Przejdź do ogrodu. Umieść na patyku kij, ubranie i dynię. Brakuje tylko kapelusza. Znajdziesz go blisko uliczki, na grządce. Zabierz go i umieść na głowie stracha.




Ponownie weź szpadel i znów wykop dziurę. Wróć do kuchni i weź nasiona szarej róży. Wyjdź z kuchni i przejdź do ogrodu. Do dziury włóż nasiona, a następnie wylej na nie, eliksiru wzrostu. Wyhodujesz piękny krzak szarej róży. Zabierz jedną różę.



Wróć do kuchni i włóż różę do szklanego naczynia na środku stołu. Weź skórkę pomarańczową i skrusz ją, wrzucając ją do moździerza. Po skruszeniu, wrzuć pomarańczowy proszek do eliksiru. Mikstura zacznie bąbelkować. Teraz weź lawendowej esencji z pojemnika i wlej ją do eliksiru. Zabierz trawy cytrynowej i podgrzej ja, wrzucając do kotła stojącego na ogniu. Weź chochlę i przy jej pomocy, wyciągnij podgrzaną już trawę cytrynową. Wrzuć ją do mikstury. Teraz weź gałązkę aloesu i wrzuć do moździerza. Zgniecione gałązki, wrzuć do mikstury. Nabierze ona jasnozielony kolor. Na koniec weź jagody jałowca i rozkrusz je w moździerzu. Wrzuć rozkruszony proszek do garnka i przy pomocy chochli, wyciągnij podgrzane proszek. Wykonasz kolejny eliksir.



Rozdział IV

Musisz otworzyć drzwi i pokonać Lilith. Pomoże Ci w tym dziwny symbol. Przejdź do Nexus.

Nexus

Przyłóż magiczny symbol do podłogi za Tobą, a pojawią się schody.



Zejdź schodami na dół. Znajdziesz się w nowym miejscu.

Forging Device

Pozbieraj kryształki.



Przyjrzyj się kuźni, na razie nic tutaj nie zrobisz, więc skieruj się w lewo, klikając na drzwi znajdujące się w oddali.



Obserwatory Door.

Staniesz pod drzwiami. Pozbieraj kryształki.



Po chwili planety znajdujące się na tarczy , na drzwiach , zostaną pomieszane. Aby otworzyć drzwi i dostać się do środka, musisz odpowiednio poustawiać planety.



Przyjrzyj się panelowi. Zobaczysz trzy przyciski. Naciśnięcie ich powoduje przekręcenie się tarczy z planetami. Zadanie polega na ustawieniu tarczy tak, by planety ustawiły się w pionie, w jednym rzędzie. Ponumerowałam przyciski od 1-3, licząc od lewej strony. Naciskaj przyciski w następującej kolejności:

2 – naciskaj dwa razy
1 – naciskaj cztery razy;
3 – naciskaj sześć razy;
1 – naciskaj trzy razy;
3 – naciskaj cztery razy;
2 – naciskaj trzy razy.



Po otwarciu drzwi, wejdź do środka. Trafisz do pokoju z teleskopem.

Telescope Room

W pomieszczeniu jest za ciemno, by cokolwiek zobaczyć. Zabierz leżący na podłodze metalowy objekt kolejny znajdziesz na regale z prawej strony. Weź go.



Dźwignię umieść w mechaniźmie, a tarczę nieco wyżej. Przesuń dźwignię, a otworzysz okno.



Po chwili zobaczysz jak szczeble drabiny stojącej z prawej strony, opadają. Pozbieraj kryształki. Zabierz też porozrzucane po pomieszczeniu przedmioty.



Przy pomocy małego kluczyka , otwórz kuferek stojący na regale z lewej strony. Z kufra wyciągniesz magiczną księgę. Umieść ją na podwyższeniu z lewej strony. Na stojakach, na półce z lewej ustaw pierwsze znaleziony planety.



Zajrzyj teraz do książki. Dzięki niej dowiesz się co masz zrobić.



Tłumaczenie księgi – lewa strona.

1. Umieść planety na swoich miejscach na regale.
2. Umieść soczewkę w teleskopie.
3. Zmień dzień w noc, by móc zobaczyć gwiazdozbiory.

Tłumaczenie książki – prawa strona.

1. Zmień dzień w noc.
2. Teleskop, gwiazdy i magia
3. Formy klejnotów
4. Nexus i podróż.

Zajmij się więc wykonywaniem zadań z księgi. Wyjdź na zewnątrz i zabierz leżącą blisko drzwi planetę.



Przejdź do kuźni i tu zabierz kolejne planety i soczewkę.



Wróć do obserwatorium . Na półce umieść kolejne planety, tak by drabina się rozłożyła. Na końcu lunety umieść jej przedłużenie, a we wgłębieniu, soczewkę.



Żeby cokolwiek zobaczyć , musisz najpierw zmienić dzień w noc. Zajrzyj więc do księgi. Kliknij na rozdział dotyczący zmiany dnia w noc. Zadanie polega na kliknięciu na nazwy planet tak, by odpowiednio ustawione spowodowałyby że nastanie noc. Ponumerowałam planety po kolei od 1 – 6. Naciskaj po kolei : 3, 5, 1,2,6,4. Klikaj po kolei na Merkury, Wenus, Ziemię , Mars, Jowisz i Saturn.




Zostaną wyznaczone linię i nastanie noc. Od tego momentu, będziesz mogła dowolnie zamieniać dzień w noc. Spójrz przez teleskop. Twoim zadaniem jest odnalezienie gwiazdozbioru. Gwiazdy widoczne na soczewce, muszą nałożyć się na gwiazdy widoczne na niebie. Zrób to dwukrotnie, używając drugiej soczewki, a do twojego ekwipunku trafią dwie formy.




Po odnalezieniu gwiazdozbiorów, opuść obserwatorium i przejdź do kuźni. Czeka się kolejne zadanie. Tym razem musisz wykonać klejnoty. W kuźni, umieść formę w dziurze z lewej strony. Do paleniska na dole wrzuć drewna , które zabrałaś w obserwatorium i w kuźni. Przy pomocy lupy, rozpal ogień w palenisku. Na rozgrzany blat połóż kawałek złota, a stopi się i wleje do formy.




Zostanie wykonany nowy klejnot. Czynność powtórz , a wykonasz kolejny. Przejdź do Nexus.

Nexus

W Nexus przesuń dźwignię tak, by na drzwiami widoczne były trzy kryształy w kolorze seledynowym, czerwonym i pomarańczowym. Otworzy się urządzenie sterujące. Zrób zbliżenie. Twoim zadaniem jest umieszczenie na urządzeniu takich kamieni, by po ich połączeniu, na kamieniu u góry pojawiły się kryształy w takim samym kolorze, jak nad drzwiami. Umieść dwa kamienie tak jak widać na screenie.



Operuj przyciskami tak, by otworzyć właściwe drzwi. Wejdź do środka.



Overlook of Retrea

Znalazłaś się w nowym miejscu. Musisz znaleźć amulet i umieścić go na kamiennym postumencie . Pozbieraj kryształki. Zabierz kawałki złota i soczewki do teleskopu.



Wróć do Nexus.

Przejdź do kuźni, a następnie do obserwatorium. Umieść soczewkę w teleskopie, po czym zajrzyj do księgi. Kliknij na symbol księżyca, by w pokoju nastała noc.

Spójrz przez teleskop , szukając gwiazdozbiorów, tak jak poprzednio. Czynność powtórz, by odnaleźć drugi gwiazdozbiór. Otrzymasz dwie formy.

Wróć do kuźni i ponownie użyj kawałków złota na piecu, by wylać dwa kolejne klejnoty. Wróć do Nexus.

Nexus

W Nexus, przestaw dźwignię, by pojawiły się nad drzwiami kryształy w kolorze fioletowym, seledynowym i czerwonym. Zrób zbliżenie machiny i połóż na niej dwa klejnoty, screen. Otworzysz przejście. Wejdź w nie.


Rozdział V

Animacja

Faye’s House

Znalazłaś się w swoim domu. Po chwili, płytki w podłodze zostaną porozrzucane. Musisz je wszystkie znaleźć. Pozbieraj kawałki złota i dwie płytki. Wejdź na górę.

Hallway

Na górze, ponownie zbierz kawałki złota i 9 płytek. Wejdź w drzwi z lewej strony.

Lyra’s Bedroom

Znajdziesz się w pokoju Lyry. Zbierz kawałki złota. Weź kluczyk, który znajduje się w łóżku. Przy jego pomocy, otwórz skrzynię , w której znajdziesz dywan. Trafi on do ekwipunku. Spójrz na regał , między książki. Znajdziesz na nim notatkę.

Tłumaczenie notatki.

Tylko w skrzynce zawsze zapominam zrobić porządek.
Umieść twarz naprzeciw twarzy.
Dodaj zabawkę, która jest pełna powietrza.
Następnie dwóch mężczyzn, którzy nie mają włosów.
Piłka, piłka, najpierw jedna mała, a następnie kolejna.
Trzy lalki, od najmniejszej do największej.

Notatka, będzie Ci potrzebna do zagadki, która niedługo nastąpi. Umieść dywan na środku pokoju, a po chwili zabawki znikną. Musisz je wszystkie znaleźć. zabierz leżącą przy skrzyni piłkę. Wyjdź z pokoju.

Pozbieraj zabawki, a następnie wejdź do pokoju z prawej strony.

Feye’ Bedroom

Pozbieraj kawałki złota, zabierz płytki i zabawkę.

Wyjdź z pokoju i wróć do pokoju Lury. Dowiesz się, że musisz ułożyć płytki na dole. Wobec tego, zejdź na dół. W puste miejsce włóż 14 płytek, a po umiejscowieniu ich na podłodze, kliknij na nie, by zrobić zbliżenie. Czeka Cię ułożenie płytek. Przekręcaj płytki, klikając na nie, tak wzór się pokrywał.



Po ułożeniu płytek , zbierz kolejne zabawki. Wróć na górę, do pokoju Lyry.



Lyra Bedroom

Postępując zgodnie z instrukcją w książce , ułóż zabawki. Po poprawnym ułożeniu zabawek, na środku dywanu pojawi się kluczyk, zabierz go.



Wyjdź z pokoju i przejdź na dół. Za pomocą kluczyka otwórz skrytkę pod schodami. Wyciągnij z niej amulet. Zabierz go i przejdź do Nexus.



Nexus

W Nexus przestaw dźwignię tak, by ustawić wejście do miejsca z kamiennym postumentem. Wejdź w przejście.



Overclook of Retreat

Na miejscu, umieść amulet na kamieniu, za głaz zabłyśnie, a po chwili pojawi się gondola. Wejdź do niej i udaj się na wyspę.






Rozdział VI

Retreat Etrance

Znalazłaś się w zupełnie innym miejscu, przed drzwiami. Pozbieraj kryształki i kawałki złota. Po zebraniu ich, weź łzę, znajdującą się na skale po prawej stronie, na screenie łzy już nie ma i umieść ją na drzwiach, na łzie, która tam widnieje. W ten sposób otworzy się klapa.



Pojawi się zadanie. polega ono na powtarzaniu zapalających się świateł. Należy klikać na te same dołki. Ponumerowałam dołki od 1 – 7.



Naciskaj po kolei : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 1, 7, 1.

Drzwi się otworzą. wejdź do środka.

Rozdział VII

Labryinth

Znalazłaś się w labiryncie. Przejdź prosto, następnie w prawo i pięć razy prosto, a znajdziesz się w herbaciarni.

Tea Room

Znajdziesz się w nowym pomieszczeniu. Zbierz kryształki i kawałki złota. W pokoju tym, znajdziesz troje drzwi. Każde z nich, prowadzi w inne miejsce. Aby je otworzyć, będziesz musiała wykonać takie same zadanie jak przed wejściem do labiryntu, czyli powtórzyć układ zapalających się na drzwiach świateł. Ponumerowałam drzwi od 1-3, licząc od lewej strony.



Kliknij na drzwi nr 1, z lewej strony. Przyjrzyj się układowi zapalających się lampek i powtórz go. Ponumerowałam otwory od 1 – 7.



Naciskaj po kolei: 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 7, 6, 5, 5, 6, 7.

Drzwi się otworzą, wejdź do środka. Ponownie znajdziesz się w labiryncie.

Przejdź – 3 razy do przodu, 3 razy w prawo, 2 razy w prawo, 1 raz prosto, 1 raz w lewo. Zastaniesz automatycznie przeniesiony do pokoju ze świecami.

Meditation Room

Dotarłaś do pokoju medytacji. Pozbieraj kryształki, kawałki złota i filiżankę. Zauważysz też, że świece, które stały na dużym świeczniku, po środku pokoju, znikną. Po zebraniu wszystkich elementów, wyjdź na zewnątrz, drzwiami z prawej strony. Znajdziesz się ponownie w labiryncie.



Musisz wrócić do herbaciarni. Przejdź : prosto, w prawo, w lewo, 2 razy prosto, 1 raz w lewo, 3 razy prosto, 1 raz w lewo, 4 razy prosto.

W herbaciarni, podejdź do drzwi z prawej strony, drzwi nr 3. Czeka Cię kolejne powtarzanie sekwencji świateł. Tradycyjnie, ponumerowałam wgłębienia od 1- 7.



Naciskaj po kolei : 6, 5, 4, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 7, 6, 5, 4. Drzwi się otworzą. Wejdź do środka. Znajdziesz się ponownie w labiryncie.Przejdź prosto, 3 razy w lewo, 1 raz w lewo, 4 razy prosto.Automatycznie zostaniesz przeniesiony do pokoju muzycznego.

Music Room

Zbierz kawałki złota. Zabierz też płyty, świece oraz części instrumentu, który się rozpadnie.



Części instrumentu, umieść na miejscu, na instrumencie. Po złożeniu go, zrób zbliżenie.



Na instrumencie, zobaczysz ukryte pod przykryciem łyżeczki, czajnik i świece. Musisz się do nich dostać. Aby to zrobić, musisz powtórzyć melodię, która jest wygrywana za pomocą muszelek. Za każdym razem możliwe są dwa powtórzenia. Ponumerowałam muszelki od 1 – 8.



Aby wydostać pierwszą łyżeczkę, naciskaj muszelki w następującej kolejności:

1, 5, 3, 4, 2, 3, 1
1, 5, 3, 4, 2, 3, 1

Aby otrzymaj czajnik, naciskaj muszelki w następującej kolejności:

2, 3, 4, 3, 6, 5, 4, 3, 4, 2, 1
2, 3, 4, 3, 6, 5, 4, 3, 2, 1

Aby otrzymać kolejna łyżeczkę naciskaj muszelki w następującej kolejności:

8, 1, 1, 8, 8, 1, 1, 5, 4, 6, 5, 7, 8
8, 1, 1, 8, 8, 1, 1, 5, 4, 6, 5, 7, 8

Aby otrzymać świecę , naciskaj muszelki w następującej kolejności:

1, 2, 4, 5, 7, 6, 5, 8
1, 2, 4, 5, 7, 6, 5, 8

Aby otrzymać kolejną łyżeczkę, naciskaj muszelki w następującej kolejności:

1, 2, 3, 4, 2, 3, 4, 5, 7, 6, 5, 8, 1
1, 2, 3, 4, 2, 3, 4, 5, 7, 6, 5, 8, 1

W ten sposób do twojego ekwipunku, trafią wszystkie potrzebne Ci rzeczy. Wyjdź z pokoju i przejdź do labiryntu. Przejdź w przód, w prawo, 3 razy w przód, 4 razy w przód. Trafisz ponownie do herbaciarni.W herbaciarni, przejdź do pokoju ze świecami, drzwi nr 1. Znajdziesz się ponownie w labiryncie. Przejdź : 3 razy do przodu, 3 razy w prawo, 2 razy w prawo, 1 raz w prawo, 1 raz prosto , 1 raz w lewo i 1 raz prosto. Znajdziesz się w pokoju ze świecami.

Meditation Room

Po wejściu do pokoju umieść świece na świeczniku, w centralnej części pokoju.




W ten sposób do twojego ekwipunku trafi spodek. Wyjdź z pokoju i ponownie wejdź do labiryntu. Musisz ponownie dostać się do herbaciarni. Przejdź : prosto, w prawo, w lewo, 2 razy prosto, w lewo, 3 razy prosto, w lewo, 4 razy prosto.Po dotarciu do pokoju, spójrz na stolik. Na stole postaw czajnik. Przyjrzyj stolikowi. Znajdują się na nim wgłębienia w kształcie spodków i łyżeczek. Na środku zaś, znajdują się trzy figury, kwadrat, trójkąt i koło. Takie same figury, widnieją na spodkach, filiżankach i łyżeczkach.




Ustaw naczynia we wgłębieniach przy ich odpowiednich figurach. Po ustawieniu zastawy, do twojego ekwipunku trafi łza. Umieść ją w środkowych drzwiach. Widnieje na nich taki właśnie symbol. W drzwiach odsłoni się klapka. Czeka Cię kolejne powtarzanie kombinacji świateł. Otwory zostały ponumerowane od 1 – 7.



Naciskaj otwory w następującej kolejności: 5, 6, 7, 1, 2, 3, 4, 4, 3, 4, 3.

Wyjdź przez drzwi i wejdź ponownie do labiryntu. Przejdź 3 razy do przodu, 1 raz w lewo, 2 razy prosto, 1 raz w lewo, 1 raz prosto, 1 raz w prawo, 2 razy prosto, 1 raz w prawo, 1 raz prosto, 1 raz w lewo, 4 razy prosto, 1 raz w lewo, 3 razy prosto 1 raz w lewo i 4 razy prosto.

Znajdziesz się przed przejściem, które blokują ryby, wypluwające parę z pysków.



Twoje zadanie polega na takim manewrowaniu zaworami, by para z pysków przestała lecieć.



Rozdział VIII

Po ustawieniu zaworów, przejdź prosto, znajdziesz się w kolejnym labiryncie. Przejdź prosto, w lewo, 2 razy do przodu, w prawo, 2 razy do przodu, w lewo, 2 razy do przodu, w prawo, 2 razy do przodu, w prawo, do przodu, w lewo, 2 razy do przodu, w lewo, 1 raz do przodu, w prawo, 2 razy do przodu, w prawo, 5 razy do przodu, w prawo, 1 raz do przodu, w lewo, 2 razy do przodu, w prawo, 2 razy dpo przodu, w prawo, 2 razy do przodu w lewo, 3 razy do przodu, w lewo, do przodu, w prawo, 2 razy do przodu, w lewo, do przodu, w prawo, 4 razy do przodu.

Automatycznie zostaniesz przeniesiona do pokoju Lilith.

Lilith’s Retreat

Pozbieraj kawałki złota. Kliknij na dziurkę od klucza. W twoim ekwipunku, pojawi się kluczyk i kartka papieru. Znajdować się na niej będzie receptura kolejnego eliksiru.



Otwórz drzwi do pomieszczenia , w którym śpi Lilith. Spróbuj ja obudzić. Musisz przygotować eliksir potrzebny do jej obudzenia. Żeby to zrobić, przejdź do Nexus.



Nexus

W Nexus przekręć lewą dźwignię 4 razy i przenieś się do kuchni.



Herbalist’s Kitchen

W kuchni, umieść kartkę z przepisem na eliksir, którą masz w ekwipunku, w księdze, leżącej na stole. Wśród rozdziałów, pojawi się przepis na Eliksir Przebudzenia.



Tłumaczenie eliksiru.

Eliksir przebudzenia

Ten eliksir obudzi wróżki nawet z najgłębszego snu.
1. Dodaj trochę płynnej esencji lawendowej do naczynia.
2.Dodaj trochę skruszonych nasion szarej róży.
3. Podgrzej trochę aloesowych gałązek w kotle i dodaj do eliksiru.
4.Dodaj skruszonych jagód jałowca.
Wszystko zmieszaj.

Kliknij na rozdział dotyczący tego przepisu. Czeka Cię odpowiednie uzupełnienie brakujących wyrazów w tekście, podobnie jak we wcześniejszych przepisach.



Po poprawnym ustawieniu wszystkich wyrazów, w księdze pojawi się nazwa ostatniego składnika przepisu. Jest nią skórka pomarańczowa – orange peel.



Wykonaj teraz eliksir. Zabierz płynnej esencji lawendowej i wlej ją do naczynia na środku stolika. Weź nasiona szarej róży i wrzuć je do moździerza, a następnie, już skruszone do eliksiru. Ciecz zacznie bąbelkować. Teraz weź trochę aloesowych gałązek , wrzuć je do kotła. Weź łyżkę wazową i zabierz z kotła podgrzane już gałązki aloesu. Wrzuć je do eliksiru. Weź jagody jałowca i skrusz je w moździerzu, a następnie dodaj do eliksiru. Na koniec dodaj skórkę pomarańczową. Otrzymasz eliksir. Przejdź do Nexus.



Nexus

W Nexus , przestaw dźwignię, tak by nastawić przejście do pokoju Lilith. Wejdź do środka.



Lilith Room

W pokoju Lilith, użyj eliksiru na śpiącej wróżce. Natychmiast się obudzi. Czeka Cię przeprowadzenie rozmowy w taki sposób, by pojawiały się kolejne pytania. Oto poprawne zdania:

When she talks to you, reply with the following answers:
– Where's Lyra?
– Instructions? You mean the notes I found?
– But why would you help me?
– No. Who is the Dream Librarian?
– That sounds familiar. Can you remind me?
– Lyra? The Fairy Lord? No. It's too much to expect from her. She's only a child. My child!
– Because I see you have your own selfish interests at heart, I will trust you.
– What kind of magic?
– Just tell me what to do, I can handle it.
– What is the potion for?
– Yes, I know the one you mean. She loves that bear!
– I'll do it.

Po poprawnym przeprowadzeniu rozmowy pojawi się w twoim ekwipunku, kolejna kartka. Pozbieraj soczewki.



Przejdź do Nexus.

Nexus

W Nexus, zejdź schodami na dół , by przejść do pokoju z teleskopem.

Telescope Room

W tym pomieszczeniu, przejdź do książki i przestaw dzień na noc. Włóż soczewkę do teleskopy i czterokrotnie poszukaj gwiazdozbiorów.






Otrzymasz cztery formy. przejdź do kuźni i w znajomy Ci już sposób wykuj cztery nowe klejnoty. Przejdź do Nexus.

Nexus

W Nexus, przestaw dźwignię tak, by nad drzwiami pojawiły się kryształy w kolorze fioletowym, fioletowym i żółtym. Zrób zbliżenie i połóż na maszynie kryształy widoczne na screenie. Po przestawieniu, wejdź w otwarte drzwi.



Rozdział IX

Magic Tree

Wejdź do magicznego drzewa. Pozbieraj kawałki złota, po czym kliknij na drzwi z symbolem klejnotu. Po otwarciu ich, zobaczysz uwięzionego w gałęziach misia. Musisz wykonać kolejna miksturę, by uwolnić misia. Wobec tego, wróć do Nexus.



W Nexus, zejdź schodami na dół i przejdź do kuchni.

Herbalist’s Kitchen

W kuchni, zajrzyj do księgi i umieść w niej recepturę, którą dostałaś od Lilith. Czeka Cie do wykonania eliksir, potrzebny do wyciągnięcia misia.



Tłumaczenie eliksiru

Wykonaj Eliksir Usychania

Wylej ten napój na uparte korzenie drzew, a one uschną.
1.Dodaj trochę podgrzanych czerwonych płatków róż do szklanego naczynia.
2. Dodaj trochę podgrzanej trawy cytrynowej.
3. Wlej trochę różanej płynnej esencji.
4. Dodaj trochę pokruszonej i podgrzanej skórki pomarańczowej.
Wszystko połącz.



Po poprawnym umieszczeniu wyrazów, na dole pojawi się ostatni składnik , którym jest dodanie nasion szarej róży – some grey rose seeds.



Po rozszyfrowaniu przepisu, wykonaj go. Weź płatki czerwonej róży i wrzuć je do kotła, by zostały podgrzane. Weź łyżkę wazową i przy jej pomocy, zabierz podgrzane płatki i wrzuć je do szklanego naczynia na środku stołu. Eliksir zacznie parować zielonym kolorem. teraz weź trawy cytrynowej i wrzuć ją do kotła. Przy pomocy chochli, nabierz podgrzaną trawę i wrzuć do eliksiru. Teraz weź różanej płynnej esencji i wlej do eliksiru. weź skórkę pomarańczową , włóż ją do moździerza. Po rozkruszeniu, umieść w kotle, a następnie za pomocą chochli zabierz i wrzuć do eliksiru. Na koniec weź nasiona szarej róży i wrzuć do eliksiru. Właśnie wykonałaś eliksir. Wyjdź do Nexus.



Nexus

W nexus, przestaw dźwignię tak, by dostać się do magicznego drzewa.

Magic Tree

Na miejscu, wylej eliksir na gałęzie, a po chwili będziesz mogła wyciągnąć misia. Spadnie on na podłogę. Zabierz go. Wróć do Nexus.



Nexus

W Nexus, przestaw dźwignię tak, by dostać się do domu Feyh.

My Home

Na miejscu, połóż misia przy schodach z lewej strony, blisko twarzy i obejrzyj animację końcową.

Koniec.

Autor solucji: agusia16


spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Dream Chronicles: The Chosen Child

Tytuł:
Dream Chronicles: The Chosen Child

Producent:
KatGames

Wydawca:
PlayFirst

Wydawca PL:
brak planów

Rok:
2009

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU: Pentium 4 1.2 GHz,
RAM: 256 MB,
VGA: karta grafiki 32 MB,
HDD: 70 MB

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

user, gość, użytkownik Asia
The Inner World
Mam wielki problem gdy trafiam do hangaru pojawia się czarny ekran i nie mogę dalej grać . Robiłam j... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

Świat Baśni: Złodziej Dusz

W Sidłach Umysłu: Podróż Alicji

Enigmatis 2: Mgły Ravenwood

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Deponia 2: Chaos on Deponia Deponia 2: Chaos on Deponia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dark Fall: Lost Souls Dark Fall: Lost Souls
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Oxenfree Oxenfree
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Deponia Doomsday Deponia Doomsday
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate The Legend of Kyrandia 2: Hand of Fate
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Shadows on the Vatican Shadows on the Vatican
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Tormentum: Dark Sorrow Tormentum: Dark Sorrow
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Secret Files: Tunguska Secret Files: Tunguska
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Samorost 2 Samorost 2
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dracula 2: The Last Sanctuary Dracula 2: The Last Sanctuary
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gemini Rue Gemini Rue
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Universe Universe
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Reksio i Czarodzieje Reksio i Czarodzieje
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Stupid Invaders Stupid Invaders
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Whispered World The Whispered World
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer