Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Hidden: on the Trail of the Ancients 2015-08-27
Hidden: on the Trail of the Ancients
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry Armikrog

Armikrog

Wersja do druku

Witam. Oto solucja do świeżutkiej, cieplutkiej jeszcze od dotyków palców plastelinowej gry Armikrog. Postaram się jak najrzetelniej opisać rozwiązanie każdej zagadki uwzględniając to, jak do tego rozwiązania dojść. Więc zaczynamy.

Po obejrzeniu wstępnego filmiku czas wziąć się do roboty i obeznać trochę z grą. Przede wszystkim: gra w żaden sposób nie podpowiada który element jest interaktywny, a który nie. Druga rzecz: aby zmienić postać, należy po prostu w nią kliknąć. Łatwo rozpoznamy czy już kontrolujemy naszego psiego kumpla po tym, że Tommynaut (ten duży) przyjmie pozę "Supermana". Gra nie ma też ekranu inwentarza, Tommynaut automatycznie wie, którego przedmiotu użyć na danym obiekcie, oczywiście jeśli go już posiada. Sejwowanie natomiast znajdziemy w opcjach. Aha, przygotujcie też kartkę i długopis, bo się przydadzą.

Po króciutkiej wymianie zdań między bohaterami, udajemy się w lewo i podnosimy leżącą na podłodze dźwignię. Następnie wracamy do początkowej pozycji i klikamy na mechaniźmie obok od szarawych drzwi. Tommynaut używa dźwigni otwierając drzwi i możemy przejść do następnego pokoju.



Jeśli chcemy, możemy parę razy poklikać na posągu, żeby wysłuchać tego co ma do powiedzenia duch, ale jest to zupełnie opcjonalne. Klikamy na to kwadratowe futrzaste stworzenie tym samym popychając je.



W nowym pomieszczeniu przechodzimy na lewo i klikamy w przycisk. Na ścianie pojawia się jakiś symbol, warto go przerysować. Przełączamy się na psa i idziemy w małe wejście niedaleko od przycisku. Przemierzamy dziwny korytarz, po drodze zwracając uwagę na leżącą w nim dźwignię oznaczoną spiralą. Podnosimy ją i kontynuujemy dalej. W trochę innej wersji pierwszego pomieszczenia widzimy na górze kolejny symbol, należy do przerysować razem z tymi małymi kwadracikami po obu stronach, po czym możemy wrócić tunelem do naszego kumpla.



Gdy już wrócimy Beak Beak wypluje dźwignię, którą następnie podnosimy Tommynautem. Wypychamy stworka z pokoju. Klikamy na mechanizm obok drzwi, z których wyszliśmy, tym samym otwierając drzwi po prawo. Pchamy stworka w miejsce tych drzwi.



Z sufitu spadają pnącza. Klikamy ją, a następnie otwór w suficie i jedziemy w górę. Klikamy na wybałuszenie w ścianie: zapamiętujemy liczbę kliknięć stworka przy każdej ze strzałek (podejrzewam, że ich liczba jest zawsze taka sama, więc powinno to być: 2 kliknięcia dla górnej strzałki, 3 dla środkowej i 1 dla dolnej).



Wsiadamy spowrotem na pnącza i jedziemy do góry. W następnej lokacji jedziemy pnączami raz jeszcze w górę. Wysiadamy na prawo i przechodzimy dalej. Na stacji z dziwnym pojazdem podnosimy kolejną dźwignię z podłogi i wracamy na pnącza.



Zjeżdżamy raz w dół i schodzimy. Klikamy w czerwoną dziurkę pośród niebieskiej spirali mocując tym samym dźwignię i przekręcając ją automatycznie jeden raz. Kręcimy jeszcze trzy razy i wchodzimy w nowo odkryte przejście.



Widzimy tu jakiś rodzaj maszyny i czerwony przycisk przy wejściu, ale na razie to ignorujemy. Wybieramy Beak Beaka i wchodzimy w małe przejście na lewo. Przemierzamy tunel i trafiamy do znanej już nam lokacjii. Obok pnączy jest kolejny rysunek, należy go zanotować razem z kwadracikami obok. Klikamy też na "ośmiornicy" i słuchamy co ma do powiedzenia. Nie możemy jej zrozumieć, ale to na razie nieistotne, ważne, że po monologu ośmiornica rzuca nam jakiś przedmiot, podnosimy go Beak Beakiem i wracamy tunelem do czerwonego pokoju.



Podnosimy Tommym wypluty przedmiot i klikamy na maszynę. Beak Beakiem naciskamy jeszcze czerwony przycisk i maszyna zaczyna pracować, a my możemy już opuścic pokój. Podchodzimy znowu do dźwigni i kręcimy nią 5 razy. Przechodzimy do kolejnego, tym razem zielonego pokoju. Klikamy na poruszającym się futrze i po obejrzeniu filmiku podnosimy dźwignię leżącą na lewo od nosa futrzaka.



Wychodzimy z pokoju i, ojej, dziecko nam zaczyna płakać! Trzeba coś z tym zrobić, więc klikamy na ikonkę dziecka. Naszym zadaniem będzie ułożenie zabaweczek w takiej kolejności, aby muzyka zataczała idealną pętlę. Aby muzyka zaczęła grać, klikamy w zielony przycisk i nasłuchujemy. Spadły nam trzy zabaweczki i tylko nimi musimy się zająć, resztę należy zostawić tak jak są. Odpowiednia kolejność jest pokazana na screenie i żeby zakończyć zagadkę trzeba odsłuchać "naprawioną" piosenkę do samego końca, wtedy dziecko się uspakoi i będziemy mogli kontynuować.



Podnosimy zielony kryształ i jedziemy pnączami w górę. Idziemy do stacji i klikamy na szarą kulę na piedestale. Wsysa nas rura i wrzuca do pojazdu, którym jedziemy w prawo. Kontynuujemy naszą jazdę przez kolejne ekrany aż wjedziemy w tunel i znajdziemy się w ciemnej lokacji. Prowadzimy pojazd tak, żeby dojechać do dziury na samym końcu szlaku, tym samym podświetlając kolejny rysunek, który notujemy.



Wracamy spowrotem na stację, z której przybyliśmy, mocujemy się dokładnie w dziurze (może to być dosyć uciążliwe, bo trzeba dobrze trafić i odczekać) i czekamy aż wessie nas rura i wypluje na stację. Zjeżdżamy pnączami dwa razy w dół i klikamy na panelu na lewo od pana "Lincolna" (wybałuszenia).



Tutaj właśnie przychodzą z pomocą nasze zanotowane rysunki: musimy je wstawić w odpowiedniej kolejności do podświetlonego rzędu na środku. Kręcimy rzędami i kolumnami aż odnajdziemy interesujące nas rysunki i potem układamy w je w środkowym podświetlonym rzędzie według kolejności oznaczonej przez te małe kwadraciki, które towarzyszyły rysunkom (np. jeśli rysunek otoczony jest dwoma kwadracikami oznacza to, że powinniśmy go wstawić w środku rzędu).



Po ułożeniu symboli wciskamy żółty przycisk i wchodzimy w nowo otwarte drzwi. Znajdujemy się teraz w jakimś dziwnym kole przypominającym te do biegania dla chomików. Pociągamy za dźwignię. W tej zagadce chodzi o to, żeby na małym panelu pod kołem wyrysował się pewien wzór. Idąc w lewo bądź w prawo na kole w końcu na ten wzór się natkniemy, jest on ukazany w postaci tych dziwnych "okien" w kształcie pionowych kresek i kwadratów. Skoro już wiemy jak wygląda wzór, musimy teraz tylko go wstawić do panelu pod kołem. Widzicie te dwie strzałki pod kołem? Rozpędzając koło, uderzycie jedną z nich w jeden z przycisków z boku panelu. Uderzenie przycisku z prawej strony panelus wstawi do niego pionową kreskę, a uderzenie z lewej strony wstawi kwadraty. Kreski są wyrysowywane w kolejności od lewej do prawej, a więc najpierw uderzamy strzałką w prawy przycisk, potem dwa razy w lewy i ostatni raz w prawy.



Wracamy teraz do pokoju z którego przybyliśmy, jedziemy pnączami dwa razy w górę i kierujemy się na stację. Jak widzimy po drodze, kogel mogel ze szlaczków stworzył teraz drogę dla pojazdu. Wchodzimy do niego za pomocą dźwigni i jedziemy tym razem w lewo. Przejeżdżamy przez nowo utworzony szlak i jedziemy w prawo. Dojeżdżamy do ekranu z szarym kołem przerywającym jedną z dróg i dziurą obramowaną czymś metalowym, wjeżdżamy w nią dwa razy aż koło się obróci tworząc ścieżkę i przejeżdżamy nią, ignorując dolną ścieżkę. Jedziemy sobie, aż dobrniemy do kolejnej stacji, ustawiamy się tak, by rura nas wciągnęła i klikamy na brązowym panelu stojącym przed drzwiami.






W tej zagadce musimy utworzyć obrazek starca u dołu łamigłówki. Układanka ta jest dosyć prosta, więc namawiam do samodzielnego ułożenia jej, ale tutaj macie rozwiązanie krok po kroku:

Przesuwamy:

Dwa prawe klocki w dół
Prawy w górę

Trzy lewe w prawo
Dwa dolne w lewo

Górny w lewo
Górny w dół

Lewy w górę
Prawy w górę

Dolny w lewo
Dolny w prawo
Trzy górne w dół

Drzwi obok nas się otwierają, a my w nie wchodzimy. Ignorujemy pnącza i idziemy w prawe przejście, przechodzimy przez pokój z posągami astronautów idąc jeszcze dalej w prawo i gdy znajdziemy się w pokoju z posągiem starca przechodzimy na jego prawą stronę i wciskamy przycisk gasząc tym samym światło. Wracamy do pokoju z astronautami gdzie czeka nas kolejna zagadka. Aby ją rozwiązać klikamy na dźwignię trzeciego od lewej posągu, potem drugiego, a na koniec pierwszego. Powinno wyjść coś takiego:



Z prawej części ekranu słyszymy, że coś się otwiera, więc udajemy się tam. W pokoju z posągiem z prawej strony otworzyło się przejście, ale zanim się tam udamy, każemy Beak Beakowi usiąść na tym dużym, czerwonym przycisku w podłodze. Wchodzimy Tommym do nowo otwartego pokoju gdzie stoi sobie kolejny futrzak. Pchamy go maksymalnie w prawo i wspinamy się po nim żeby podnieść dźwignię.



Wracamy po Beak Beaka i udajemy się do pokoju z pnączami. Zjeżdżamy raz w dół i idziemy w prawo. Widzimy jakieś działo, ale na razie je ignorujemy i wstawiamy do mechanizmu obok dźwignię. Po obejrzeniu filmiku wracamy w lewo. Przechodzimy przez zarośnięte zielenią przejście i przemierzamy wszystkie pokoje aż znajdziemy się w kolejnym chomiczym kole. Idziemy w którąkolwiek stronę aż natrafimy na takie samo wybałuszenie, w której siedział Lincoln. Tym razem przemawia do nas Thomas Jefferson, który trzyma Deklarację Niepodłegości z trzema kolorowymi pieczęciami.



Zapamiętujamy te kolory i ich kolejność i wracamy się do działa. Klikamy na żólty panel z rysunkiem szczypców. Przed nami ukazuje się kolejna łamigłówka. Klikając na pieczęcie ustawiamy ich kolor, a strzałkami zmieniamy ich pozycje. Jeśli zapisaliście sobie ilość kliknięć Lincolna dla każdej ze strzałek i kolory pieczęć Jeffersona to odpowiedź już znacie, ale tutaj podaję pełne rozwiązanie:

Góra - fiolet, dwa kliknięcia
Środek - zieleń, trzy kliknięcia
Dół - żółć, jedno kliknięcie

Powinno to wyglądać tak:



Naciskamy czerwony przycisk i patrzymy jak działo wystrzeliwuje kulkę w dziwnego ptaka, po czym podnosimy pióro, które upuścił. Wracamy do Jeffersona i oddajemy mu je. W zamian ukazuje się nam jakiś dziwny symbol, przerysowujemy go dokładnie, bo to odpowiedź do następnej zagadki.



Wychodzimy z pokoju z kołem i klikamy na symbol obok niebieskiego przycisku. W tej zagadce każdy symbol jest specyficzny, bo łączy się z innymi albo białym albo czarnym paskiem. Tylko jeden łączy się i tym i tym. Trzeba odnaleźć, który symbol łączy się jakim kolorem, a potem poustawiać je tak, żeby utworzyły obraz narysowany przez Jeffersona. A tutaj krok po kroku jak to zrobić:

Klikamy:

Środek
Góra-prawo
Prawo
Działo
Środek
Góra-prawo
Działo
Dół
Środek
Prawo
Dół
Lewo-dół
Środek
Działo

Powinno to wyglądać tak:



Gdy nam się już udało, wciskamy niebieski przycisk. Teraz każemy Beak Beakowi usiąść na zielonym przycisku w podłodze i udajemy się w lewo. Przechodzimy dalej w lewo przez pokój z futrzakiem, pokój z niebieskimi klockami w podłodze i pokój z niebieskim przyciskiem aż dojdziemy do ostatniego pokoju z wysokim futrzakiem. Pchamy go w stronę czerwonego przycisku i wracamy po Beak Beaka. Tym razem każemy mu usiąść na niebieskim przycisku w przedostatnim pokoju.



Wracamy się do zwykłych rozmiarów futrzaka i pchamy go aż do do pokoju z wysokim futrzakiem.



Zielone klocki go blokują, więc znowu bierzemy Beak Beaka ze sobą i każemy mu po raz drugi usiąść na zielonym przycisku na samiuśkim początku. Wracamy do naszego futrzaka i dopychamy go do jego wyższego kumpla. Wspinamy się do nich i przechodzimy przez przejście.



Na balkoniku łapiemy dziwną muchę i wracamy do pokoju z pnączami po drodze zabierając ze sobą po drodze Beak Beaka. Dziecko zaczyna nam znowu płakać, więc musimy znowu ułożyć mu kołysankę. Tym razem odpadło nam pięć zabaweczek. Rozwiązanie zobaczycie na obrazku.



Odsłuchujemy muzyczkę do końca i podnosimy kolejny zielony kryształ. Klikamy na misce z żarciem dla psa. Wybieramy Beak Beaka i klikamy na niej, po czym klikamy górną część lokacji. Gdy już wyrosną mu skrzydełka udajemy się w górę. Wlatujemy do dziury i przechodząc przez tunel podnosimy dźwignię.



Możemy iść dalej tunelem, ale jest to opcjonalne, więc zawracamy, klikamy na ośmiornicy i wysłuchujemy jej historii. Podnosimy to co nam rzuciła i lecimy z powrotem w dół. Podnosimy Tommynautem oba przedmioty wyplute przez Beak Beaka i znowu przechodzimy przez zarośnięte przejście. Klikamy na maszynie i kontynuujemy dalej w lewo. Wybieramy Beak Beaka i wciskamy mały czerwony przycisk obok zielonego przejścia. Wracamy do pnączy i zjeżdżamy w dół. Wciskamy przycisk na prawo i przechodzimy do następnego pokoju.



Klikamy na misce. Zjadamy muchę Beak Beakiem i lecimy w górę. Uwaga: w tych lokacjach niektóre drogi są przyciemnione i widać je tylko przy przejściach pomiędzy ekranami, należy na to zwrócić uwagę. Lecimy jeszcze wyżej aż dolecimy do rozgałęzienia z ciemnym przejściem na lewo i jasnym na prawo. Wybieramy te jasne.



W następnej lokacji podnosimy dźwignię leżącą we świetle na prawo, po czym lecimy w ciemne przejście u góry.



Potem lecimy na prawo w ciemność i dolatujemy tunelem do przycisku. Naduszamy go i wracamy do Tommiego. Wychodzimy z jaskini i wsadzamy dźwignię do mechanizmu na końcu pokoju. Przechodzimy dalej i wsadzamy drugą dźwignię w piedestał. Po wypluciu przez rurę jedziemy pojazdem w lewo. Kontynuujemy jazdę w tym kierunku aż dojedziemy do trzech kolorowych kół blokujących drogę.



Jedziemy w górę i aktywujemy mechanizm z lewej strony raz, a ten z prawej dwa razy. Wracamy w dół i aktywujemy odblokowany mechanizm jeden raz. Potem znowu jedziemy w górę i aktywujemy mechanizm z prawej trzy razy. Wracamy w dół i jedziemy dalej. Kontynuujemy podróż cały czas w lewo aż dojedziemy do stacji. Wysiadamy i klikamy na znanym już nam panelu:






Tym razem zagadka jest trochę trudniejsza niż wcześniej, ale nadał dość łatwa. W każdym razie, podaję rozwiązanie krok po kroku:

Dwa lewe klocki w dół
Lewy w górę

Dwa prawe w lewo
Dolny w lewo

Prawy w lewo
Prawy w dół

Lewy w prawo
Górny w prawo

Górny w lewo
Górny w prawo

Dolny w prawo
Górny w dół

Dwa prawe w górę
Dolny w prawo

Górny w dół
Górny w prawo

Cztery dolne w górę
Cztery prawe w dół

(Tak przy okazji tę zagadkę można zupełnie pominąć po prostu przechodząc przez zamknięte drzwi. Taki bug.)

W pokoju za drzwiami idziemy w lewo. W pokoju z pnączami znowu w lewo i przechodzimy przez niebieskie jajowate drzwi na samym końcu pokoju. W tym pokoju mamy widok na mur, na którym narysowane są roboty. W panelu na środku pokoju będziemy musieli ułożyć takiego właśnie robota. Nas interesuje ten drugi na lewo od gniazda. Ta łamigłowka jest bardz prosta, ale trzeba uważać na to, że elementy robota na obrazkach różnią się czasami malutkimi detalami, więc należy się naszemu robotowi z muru dokładnie przyjrzeć. A oto rozwiązanie w postaci obrazka:



Po ułożeniu robota klikamy przycisk i oglądamy filmik. Teraz klikamy na misce z żarciem i jemy muchę Beak Beakiem. Lecimy do dziury u góry pokoju i przechodząc tunelem zjadamy dźwignię. Idziemy dalej, klikamy na ośmiornicy i po odsłuchaniu jej historii zjadamy przedmiot, który nam rzuciła. Wracamy do Tommiego, przejmujemy nad nim kontrolę i podnosimy wyplutą przez Beak Beaka dźwignię oraz przedmiot. Kierujemy się w stronę stacji. Niestety dziecko znowu zaczyna nam płakać, więc układamy po raz kolejny kołysankę. Tym razem odpadło naprawdę dużo zabaweczek. Odpowiedź jest podana jak zwykle na obrazku:



Po uspokojeniu dziecka podnosimy kryształ i idziemy w prawo. Wkładamy przedmiot do maszyny i wracamy do pokoju z jajowatymi niebieskimi drzwiami. Wybieramy Beak Beaka i naciskamy czerwony przycisk niedaleko od niebieskich drzwi. Wracamy do pokoju z pnączami. Jedziemy w górę, wysiadamy i przechodzimy przez przejście po lewej. Wkładamy dźwignię w piedestał i jedziemy pojazdem aż dojedziemy do gniazda. Notujemy symbole u dołu i jedziemy dalej.



Po drodze notujemy kolejne symbole i kontynuujemy dalej.



Dojeżdżamy do stacji, na której czeka nas ostatnia dobrze znana nam łamigłówka, tym razem już w dużo trudniejszej wersji. Po pierwsze: trzeba zgadnąć, które klocki przedstawiają odpowiednie elementy portretu. Dla tych, co chcą samemu rozwiązać tą zagadkę, ale nie mogą dojść do tego, które klocki są właściwe, podpowiadam screenem:



A i jeszcze jedno: tym razem obrazek układamy u góry, a nie u dołu.

A oto rozwiązanie:

Dolny klocek w górę
Prawy w górę
Dwa lewe w dół
Trzy lewe w prawo

Górny w lewo
Cztery prawe w lewo
Prawy w górę
Trzy lewe w prawo

Górny w lewo
Dwa dolne w lewo
Dolny w górę
Dwa dolne w prawo

Dwa lewe w dół
Prawy w lewo
Dwa prawe w dół
Prawy w lewo

Cztery górne w prawo
Górny w dół
Pięć lewych w górę

Po rozwiązaniu zagadki wchodzimy Beak Beakiem do rury obok. Klikamy na ośmiornicę i wysłuchujemy kolejnej historii. Podnosimy przedmiot i zajmujemy się mechanizmem na lewo od Beak Beaka. Musimy ułożyc tutaj symbole tak żeby odpowiadały tym spod gniazda, czyli:



Po ułożeniu symboli wracamy tunelem i podnosimy Tommym wypluty przez Beak Beaka przedmiot. Wsiadamy do pojazdu, jedziemy w prawo i zjeżdżamy nową ścieżką w dół. Wysiadamy na stacji i wkładamy przedmiot do maszyny. Przechodzimy przez przejście po lewej. W tym pokoju najpierw naciskamy przycisk Beak Beakiem, potem Tommym podnosimy dźwignię i używamy na mechanizmie po lewej. Zapisujemy sobie każdy z "tetrisowych" symboli i przypisujemy każdemu z nich wypowiadane przeż głos słowo. Są to, od lewej do prawej: Honor, Hope, Family i Servitude (czy jakoś tak).



Teraz wracamy pojazdem do stacji z łamigłówką i wciskamy przycisk w drzwiach. Spoglądamy w miejsce nad ośmiornicą: jest tam jeden z niedawno widzianych przez nas symboli.



Wiemy już, że odpowiada on słowu Honor. Klikamy na ośmiornicę i tym razem wysłuchujemy jej historii ALE UWAGA, gdy wypowie ona słowo Honor pojawi się symbol, który szybko musicie przerysować! Albo po prostu użyć tej ściągi:



Po wysłuchaniu historii podnosimy przedmiot i wracamy na stację. Przełazimy jeszcze raz Beak Beakiem przez rurę i w panelu z symbolami ustawiamy te, które widzieliśmy niedaleko stąd. UWAGA: tutaj występuje bug, otóż wygląda na to, jakoby ustawienie było już gotowe, ALE TAK NIE JEST. Na szczęście gry już się nimi zacznie kręcić wszystko się naprawia i można je normalnie ułożyć.



Wracamy i wsiadamy do pojazdu. Jedziemy cały czas w prawo aż do stacji. Przechodzimy przez drzwi. Zauważamy symbol nad ośmiornicą, które odpowiada słowu Hope. Klikamy w ośmiornicę i wysłuchujemy historii i kiedy pada słowo “Hope” przerysowujemy symbol:



Zjeżdżamy pnączami w dół i idziemy w prawo do stacji. Jedziemy pojazdem aż dojedziemy do stacji. Idziemy w prawo i pnączami jedziemy na samą górę, do ośmiornicy. Zwracamy uwagę na symbol nad nią, który odpowiada słowu Family. Klikamy na ośmiornicę i wysłuchujemy jej wypatrując symbolu przy którym pada słowo Family.



Przerysowujemy go i po tym jak ośmiornica skończy mówić zjeżdżamy jeden raz w dół. Wchodzimy w przejście pośrodku pokoju i wsiadamy do pojazdu. Jedziemy w lewo i gdy napotkamy przeszkodę, wjeżdżamy do dziury u góry trzy razy i kontynuujemy jazdę. Jedziemy dalej ciągle w lewo i dokujemy w stacji. Przechodzimy do ośmiornicy, zwracamy uwagę na ostatni symbol znajdujący się nad nią, który odpowiada słowu Servitude. Klikamy na ośmiornicę, słuchamy jej i przerysowujemy symbol, który się pojawia gdy pada słowo Servitude.



Zjeżdżamy pnączem w dół. Kręcimy dźwignią, aż nad przejściem po lewej zapali się biała lampka.



Teraz każemy Beak Beakowi usiąść na zielonym przycisku i przechodzimy Tommym przez otwarte wrota. W następnym pokoju klikamy na panel na lewo od słoja, a po umieszczeniu w nim przedmiotu klikamy drugi raz. Tutaj przesuwamy symbole w prawo i w lewo i przeciągamy te interesujące nas w dół. Wiemy już, że rysunki u góry odpowiadają słowom, a symbole u dołu to symbole ośmiornic. Dopasowujemy odpowiednie słowo-rysunek do symbolu ośmiornicy, które je wypowiedziała:



Podchodzimy do mechanizmu z kryształami i klikamy na nim. Na zbliżeniu ustawiamy gałkę na drugie miejsce od lewej, a kryształy wkładamy do dziur w takiej kolejności: krótki, długi, długi, krótki, gruby.



Naciskamy czerwony przycisk i oglądamy filmik. Koniec.

Autor solucji: grim1234

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry Armikrog

Tytuł:
Armikrog

Producent:
Pencil Test Studios

Wydawca:
Versus Evil

Wydawca PL:
brak planów

Rok:
2015

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU: Pentium 4 3 GHz
RAM: 512 MB RAM,
Graphics card: DX9 (shader model 2.0)

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry Armikrog

Screenshot, zrzut ekranu z gry Armikrog

Screenshot, zrzut ekranu z gry Armikrog

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

user, gość, użytkownik Asia
The Inner World
Mam wielki problem gdy trafiam do hangaru pojawia się czarny ekran i nie mogę dalej grać . Robiłam j... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

Świat Baśni: Złodziej Dusz

W Sidłach Umysłu: Podróż Alicji

Enigmatis 2: Mgły Ravenwood

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry King's Quest II King's Quest II
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Black Mirror II Black Mirror II
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Deponia 2: Chaos on Deponia Deponia 2: Chaos on Deponia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Book of Unwritten Tales The Book of Unwritten Tales
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Dark Fall: Lost Souls Dark Fall: Lost Souls
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Syberia Syberia
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Goblins 3 Goblins 3
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The City of Lost Children The City of Lost Children
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Lost Chronicles of Zerzura The Lost Chronicles of Zerzura
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Barrow Hill: The Curse of Ancient Circle Barrow Hill: The Curse of Ancient Circle
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gemini Rue Gemini Rue
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Broken Sword: The Serpent's Curse Broken Sword: The Serpent's Curse
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th anniversary edition
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Machinarium Machinarium
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Ceville Ceville
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer