Przygodówki, gry przygodowe, solucje, zrzuty ekranu, screenshots, recenzje
spacer Home spacer Home spacerspacerspacer Lista spacer Lista spacerspacerspacer Solucje spacer Solucje spacerspacerspacer Forum spacer Forum spacerspacerspacer Download spacer Download spacerspacerspacer Screeny spacer Screeny spacerspacerspacer Saves spacer Saves spacerspacerspacer Kontakt spacer Kontakt spacerspacerspacer facebook spacer facebook  
Amiga | Atari | Apple | DOS | Commodore | Macintosh | Playstation | Sega | ScummVM | Windows | Xbox
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
  strzałka Ostatnio dodane gry
spacer
Okładka z gry Inner Voices 2017-08-16
Inner Voices
Rok: 2017
spacer
Okładka z gry Bohemian Killing 2016-08-09
Bohemian Killing
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Demetrios: The Big Cynical Adventure 2016-06-06
Demetrios: The Big Cynical Adventure
Rok: 2016
spacer



Okładka z gry Jack Keane 2: The Fire Within 2016-05-24
Jack Keane 2: The Fire Within
Rok: 2012
spacer
Okładka z gry Samorost 3 2016-05-09
Samorost 3
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Ceville 2016-04-16
Ceville
Rok: 2009
spacer
Okładka z gry Heavens Hope 2016-03-12
Heavens Hope
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Deponia Doomsday 2016-03-08
Deponia Doomsday
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Anna's Quest 2016-03-04
Anna's Quest
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Paradise 2016-02-22
Paradise
Rok: 2006
spacer
Okładka z gry Agatha Christie - ABC Murders 2016-02-19
Agatha Christie - ABC Murders
Rok: 2016
spacer
Okładka z gry Sinking Island 2016-02-02
Sinking Island
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 4: The Shadow of the Dragon 2016-01-20
Dracula 4: The Shadow of the Dragon
Rok: 2013
spacer
Okładka z gry Undercover Missions: Operation Kursk K-141 2016-01-18
Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dreamfall: Chapters 2015-12-16
Dreamfall: Chapters
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry The Perils of Man 2015-12-13
The Perils of Man
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Dracula: The Resurrection 2015-11-30
Dracula: The Resurrection
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Gold and Glory: The Road to El Dorado 2015-11-27
Gold and Glory: The Road to El Dorado
Rok: 2000
spacer
Okładka z gry Stupid Invaders 2015-11-25
Stupid Invaders
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Broken Sword 2,5: The Return of the Templars 2015-11-18
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Rok: 2008
spacer
Okładka z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars 2015-11-16
J.U.L.I.A.: Among the Stars
Rok: 2014
spacer
Okładka z gry Life is Strange 2015-11-13
Life is Strange
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Keepsake 2015-10-30
Keepsake
Rok: 2005
spacer
Okładka z gry Jack Keane 2015-10-21
Jack Keane
Rok: 2007
spacer
Okładka z gry Dracula 2: The Last Sanctuary 2015-10-21
Dracula 2: The Last Sanctuary
Rok: 2001
spacer
Okładka z gry Lost Horizon 2 2015-10-08
Lost Horizon 2
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Armikrog 2015-10-02
Armikrog
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Alpha Polaris 2015-09-28
Alpha Polaris
Rok: 2011
spacer
Okładka z gry STASIS 2015-09-03
STASIS
Rok: 2015
spacer
Okładka z gry Hidden: on the Trail of the Ancients 2015-08-27
Hidden: on the Trail of the Ancients
Rok: 2015
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
spacer
  domek Solucja, przewodnik
spacer
Logo gry 1953: KGB Unleashed

1953: KGB Unleashed

Wersja do druku

Zaczynamy animacją, kroniką filmową, a potem przenosimy się do podziemnego bunkra.

Animacja

Blok energetyczny

Nie pamiętam jak się tutaj dostałem, ale wiedziałem, że muszę się stąd wydostać. Z regału stojącego z lewej strony zabrałem palnik. Obejrzałem też swoją przepustkę, która znajdowała się w liście dokumentów. Miałem naprawić jakieś urządzenia elektryczne. Nic więcej tu już nie mogłem zrobić, więc przeszedłem przez drzwi na wprost.



W pomieszczeniu z generatorem prądu powędrowałem do przodu i na podłodze znalazłem zamarznięte kable. Musiałem je jakoś rozgrzać, więc użyłem na nich kilka razy palnika.



Spojrzałem na generator stojący z prawej. Znajdowała się na nim informacja o 18V. Wróciłem więc w stronę drzwi i obróciłem się. Spojrzałem na podłogę, gdzie znalazłem klapę. Otworzyłem ją i przesunąłem dźwignię 8,5V, 2,5 V i 7V. Ich suma dawała mi 18 V.



Wróciłem do generatora i wcisnąłem przycisk. Światło zostało włączone.

Animacja

Spojrzałem na podłogę przy ciężkich, metalowych drzwiach. Podniosłem z nich szlifierkę. Podszedłem do drzwi, włączyłem szlifierkę do pomarańczowego kontaktu i użyłem szlifierki na drzwiach, na górze i na dole, dwa razy.



W ten sposób drzwi zostały odblokowane i udałem się do kolejnego pomieszczenia. Tym razem trafiłem na korytarz.

Korytarz

Gdy tylko ruszyłem do przodu, zobaczyłem jakieś osoby i usłyszałem po co tu jestem.

Animacja

Przeszedłem dalej do przodu, wchodząc po schodach i przechodząc w głąb korytarza. Na skrzyni z lewej strony znalazłem kartę perforowaną. Zabrałem ją.



Obróciłem się i ruszyłem do przodu, po czym skręciłem w prawo i wszedłem do Sali konferencyjnej.

Sala konferencyjna

Wszyscy ludzie zniknęli i to w pośpiechu. Spojrzałem na podłogę, gdzie znalazłem książkę, przeszedłem w stronę biurka, gdzie leżała kolejna książka i dokument. Książka nosiła tytuł :” Umysł ponad materią” i dokument „Rozkaz nr 32-53 oraz dwa zawiadomienia. N drugim ktoś napisał na czerwono liczbę: 2790. Zapamiętałem ten numer.



Z biurka zabrałem ołówek. Spojrzałem też na kalendarz, który stał na biurku. Była ustawiony na datę 8 marca – niedziela. Otworzyłem szafę, w której znalazłem grafika pracy. Zapamiętałem niedzielę – Nowosybirsk.



Obróciłem się i spojrzałem na radio. Moim zadaniem jest jego odpowiednie ustawienie. Podpowiedź znalazłem w kalendarzu stojącym na biurku, grafiku pracy oraz na notatce na tablicy ogłoszeń wiszącej przed salą konferencyjną ( notatka na dole – audycje radiowe nadawane są na częstotliwości 568 -476). Wcisnąłem zatem przycisk przetwarzanie, a potem przycisk z liczbami 568-476 i gałką z prawej ustawiłem zakres na Nowosybirsk.



Przyjrzałem się też stolikowi z projektorem. Zabrałem leżący z tyłu klucz.



Opuściłem sale konferencyjną. N korytarzu ktoś się odezwał , nie wiedziałem kto? Czyżby ktoś tu był?

Animacja

Wróciłem na dół i przechodząc przez drzwi z kolistym zaworem udałem się do pomieszczenia z generatorem, a potem do pomieszczenia służbowego.

Pomieszczenie służbowe

Spojrzałem na szafkę wiszącą z prawej strony i otworzyłem ją za pomocą klucza. Zabrałem z niej latarkę bez baterii, taśmę izolacyjną i obcęgi. Przy okazji spojrzałem na informację wiszącą na ścianie z prawej strony. Dotyczyła pracy elektryków.



Opuściłem pomieszczenie służbowe i wróciłem z powrotem do Sali konferencyjnej.

Sala konferencyjna

Otworzyłem szafę i tym razem moim oczom ukazało się ukryte pomieszczenie, czyli gabinet.

Ukryty gabinet

Zanim ruszyłem w głąb gabinetu, spojrzałem przez szybę z lewej. Zobaczyłem znacznik na kanale wentylacyjnym – 71V.



Otworzyłem szafkę z książkami i zabrałem z niej pierwszą z czterech papierośnic. Przyjrzałem się też układowi książek na tej samej półce, zwracając uwagę na kolor ich okładek : czerwony, granatowy, zielony i niebieski.



Przyjrzałem się stolikowi z prawej, temu przy kanapie. Zabrałem z niego kolejną papierośnicę i magnetofon. Przeczytałem też broszurę „ Bojowe środki chemiczne” i ruszyłem w stronę kanapy.



Ponownie usłyszałem głosy i zobaczyłem retrospekcję. Z lewej zobaczyłem rodzaj sejfu, zaś obok windę pneumatyczną. Z biurka zabrałem kolejną papierośnicę, po czym przeszukałem biurko. Przeczytałem raport o rezultatach deszyfracji oraz notatkę służbową.



Obok kanapy stał regał z książkami. Z góry zabrałem czwartą papierośnicę. Przeczytałem też dwa dokumenty leżące na kanapie. Były to Akta personalne, notatka służbowa oraz raport.



Ponownie spojrzałem na biurko, gdzie znajdowała się metalowa podstawka, na której musiałem odpowiednio ustawić papierośnice. Podpowiedzią był układ książek na półce w oszklonym regale. Ułożyłem je licząc od lewej: czerwona, granatowa, zielona, niebieska.






Ustawienie papierośnic spowodowało włączenie dopływu prądu do sejfu. Spojrzałem więc w stronę owego sejfu, patrząc najpierw na podłogę, gdzie zauważyłem przerwany kabel. Użyłem na nim najpierw obcęgów, a potem taśmy izolacyjnej.



Teraz spojrzałem na drzwiczki sejfu i wcisnąłem na nim cyfry: 2790 – podpowiedź na raporcie z sali konferencyjnej. Drzwiczki otworzyły się. Przekręciłem czarne pokrętło na górze. Zobaczyłem, że światełko zapaliło się. Przeczytałem też dokument, który się tam znajdował, czyli raport i notatkę.



Opuściłem gabinet i przechodząc przez szafę, wróciłem na korytarz. Ponownie odezwał się ten sam głos.

Animacja

Korytarz

Ruszyłem w stronę metalowych drzwi z okrągłym pokrętłem, po czym skręciłem w lewo i otworzyłem drzwi. Zszedłem na dół, trafiając do laboratorium.



Laboratorium

Na dole wentylacja nie działała prawidłowo, więc nie mogłem oddychać. Zabrałem kilof leżący na regale i wróciłem na górę, by zaczerpnąć powietrza.



Musiałem tam wrócić, by zbadać to pomieszczenie, ale wiedziałem też, że musiałem działać bardzo szybko. Wszedłem więc tam ponownie, obróciłem się w lewo i otworzyłem drzwi do laboratorium. Ponownie obróciłem się w lewo i na zielonej, metalowej skrzynce kilkakrotnie użyłem topora, po czym otworzyłem zasuwy, po obu stronach skrzynki i otworzyłem ją. Zabrałem z niej czerwony uchwyt.



Wróciłem na korytarz.

Korytarz

Ruszyłem w stronę sali konferencyjnej. Znowu odezwał się ten sam głos. Czułem się coraz gorzej. Przydałby mi się lekarz.

Animacja

Spojrzałem na właz z lewej strony z oznaczeniem KLI i umieściłem w nim czerwony uchwyt, po czym przekręciłem go. W ten sposób otworzyłem drzwi do pomieszczenie wentylacyjnego.



Pomieszczenie wentylacyjne

Obróciłem się twarzą w stronę wyjścia i spojrzałem na telefon. Użyłem go. Ktoś wzywał pomocy. Dowiedziałem się też gdzie znajduje się panel kontrolny systemu wentylacyjnego, który podobno znajduje się gdzieś w pobliżu interkomu. Przekręciłem też czerwony zawór na rurze, tuż przy wyjściu. W ten sposób uruchomiłem pocztę pneumatyczną. Lampa nad zaworem zapaliła się.



Opuściłem pomieszczenie wentylacyjne i wróciłem do sali konferencyjnej, po czym udałem się do ukrytego gabinetu.

Ukryty gabinet

Podszedłem do windy poczty pneumatycznej i zabrałem slajd. Wróciłem do sali konferencyjnej.

Sala konferencyjna

Podszedłem do projektora, w którym umieściłem slajd, uruchomiając projektor. Podszedłem do ekranu, na którym pojawił się obraz. Na ekranie, w prawym, górnym rogu umieściłem kartę, a potem użyłem na karcie ołówka i zabrałem schemat.



Opuściłem salę konferencyjną i wyszedłem na korytarz. Udałem się do włazu i do pomieszczenie wentylacyjnego.

Pomieszczenie z systemem wentylacyjnym

Podszedłem do pochłaniacza z oznaczeniem KLI-6, obróciłem się i spojrzałem na skrzynkę z takim samym oznaczeniem. Musiałem spowodować by płynęło powietrze między punktami LIP-13 (wiadomość z telefonu w pomieszczeniu wentylacyjnej) i 71V ( laboratorium, w którym jest skażone powietrze). Ustawiłem zatem :

- pokrętło z lewej na ID-3;
- pokrętło w środku na ID-4;
- pokrętło z prawej na 71V;
- dźwignię z lewej przesunąłem na ED-1.



Teraz ponownie się obróciłem i podszedłem do pochłaniacza. Przesunąłem dźwignię w dół, zapalając światełko przy sekcji 71-W.



Ponownie podszedłem do telefonu i użyłem go, znów uruchamiając pocztę pneumatyczną. Wyszedłem na zewnątrz i wróciłem do gabinetu.

Ukryty gabinet

Podszedłem do windy i zabrałem kolejną wiadomość – Krótka wiadomość i wyszedłem na korytarz.

Korytarz

Podszedłem w stronę drzwi prowadzących do laboratorium. Z regału, z którego zabrałem kartkę, podniosłem fakturę, by ją obejrzeć. Tam znalazłem podpowiedź do zagadki w laboratorium.



Laboratorium

Zszedłem na dół. Znów usłyszałem ten sam głos.

Animacja

Gdy ucichł, wszedłem do laboratorium. Podszedłem do biurka stojącego przy umywalce i zajrzałem do metalowej kasetki. Otworzyłem ją i wyciągnąłem wskaźniki. Było ich pięć.



Przeszedłem w stronę drzwi i spojrzałem na podłogę z lewej strony. Leżał tam pojemnik, na którym użyłem jednego ze wskaźników, czyli wskaźnika sarinu. Został zabarwiony.



Z biurka stojącego naprzeciwko tego, na którym stoi kasetka, zabrałem strzykawkę i podszedłem do stolika stojącego przy drzwiach do gabinetu lekarskiego. Czułem się coraz gorzej, więc musiałem sobie jakoś pomóc. Spojrzałem na buteleczki stojące na tacy. Zanurzyłem strzykawkę w buteleczce z naklejką 110ml. Podpowiedź do tego znajdziemy w broszurze „ Bojowe środki chemiczne” i we fakturze.






Po jakimś czasie poczułem się zdecydowanie lepiej. Teraz mogłem spokojnie przeszukać to pomieszczenie. Przeczytałem zatem raporty leżące na tym samym stoliku co buteleczki z antidotum. Na podłodze zaś leżały raporty z sekcji zwłok, po drugiej stronie zaś Zapis przesłuchania, na stoliku przy drzwiach Raport z miejsca zdarzenia, zaś na biurku stojącym na środku broszurkę – Sygnalizator akustyczny. Na koniec ponownie podszedłem do biurka, na którym stoi zielona, metalowa kasetka i zabrałem leżące z prawej baterie do latarki. Teraz mogłem opuścić laboratorium. Latarki użyłem na ciemnych schodach z lewej strony.



Strzelnica

Oświetlałem sobie drogę latarką. Przeszedłem przez drzwi. Przez metalowe drzwi nie mogłem, coś mnie powstrzymywało. W nowym pomieszczeniu, podniosłem ze stolika dokumenty . Obejrzałem je. Na ostatniej stronie raportów znalazłem klucze. Zabrałem je.



Przeczytałem też dokument leżący na podłodze. Podszedłem też do skrzynki wiszącej na ścianie. Otworzyłem ją i przekręciłem pokrętło, po czym opuściłem to miejsce i udałem się do sali konferencyjnej, a potem do ukrytego gabinetu.

Ukryty gabinet

Za pomocą klucza otworzyłem szafkę pod windą pneumatyczną i zabrałem czystą taśmę. Przeczytałem też raport i plan spotkania i wróciłem do laboratorium.



Laboratorium

Kolejny raz usłyszałem ten sam głos.

Animacja

Otworzyłem drzwi pokoju zabiegowego za pomocą kluczy. Zabrałem z biurka Zapis przesłuchania. N podłodze, przy stole leżały kolejne dokumenty, więc zebrałem je : Protokół sądowo – medyczny. Na biurku znalazłem notatkę, załącznik do protokołu. Z biurka, z szafki na dole zabrałem mikrofon.



Podszedłem do rejestratora dźwięków. Musiałem go odpowiednio ustawić. Ustawiłem zatem:

- zakres na pozycję 3;
- strojenie na pozycję 1400;
- nadawanie na WŁ;
- wyjście na pozycję 2;
- sygnał przesunąłem maksymalnie w prawo;
- zasilanie na pozycję na WŁ.

Podpowiedź do tej zagadki znalazłem w broszurze z badań okultystycznych.



Wróciłem na strzelnicę.

Strzelnica

Tu przeszedłem w stronę ściany z workami i wszedłem w dziurę w podłodze – otwarta klapa. Na zielonej skrzyni położyłem magnetofon, w którym umieściłem czystą taśmę. Do magnetofonu włączyłem mikrofon, po czym włączyłem nagrywanie.



Animacja

Taśma zostanie nagrana. Opuściłem strzelnicę i wróciłem do laboratorium.

Laboratorium

Tu kolejny raz odezwał się ten sam głos.

Animacja

Udałem się do Sali zabiegowej i umieściłem nagraną taśmę w magnetofonie, po czym włączyłem go.

Animacja

Wysłuchałem nagrania i nawet nie wiem jak przeniosłem się w zupełnie inne miejsce.

Animacja

Biuro

Tu pozbierałem kolejne dokumenty: na podłodze – Rozkaz i notatka, nieco w lewo na podłodze kolejny raport, zaś na regale pocztówkę. Ją dokładnie obejrzałem z jednej i z drugiej strony. Ze skrzyni zabrałem maskę przeciwgazową, po czym powędrowałem pod drzwi z wielkim, metalowym pokrętłem. Zabrałem kilof, który leżał niedaleko ciała.



Spanikowany uciekłem stąd.

Animacja

Kilofa parokrotnie użyłem na popękanej ścianie, odsłaniając drzwi, po czym przeszedłem przez nie.



Kolejny raz znalazłem się na jakimś korytarzu.

Niższy poziom

Na podłodze znalazłem dwa dokumenty, czyli raport i rozporządzenie. Na drzwiach naprzeciwko użyłem maski gazowej, by wejść do środka. Znalazłem się w łaźni. Powędrowałem w stronę pryszniców znajdujących się w głębi. Po drodze przyjrzałem się ścianie z napisem. Była to podpowiedź do zagadki jaka mnie niedługo czekała.



Podszedłem do kurków. Moim zadaniem było ich odpowiednie przekręcanie. Miałem dwie podpowiedzi. Jedna to ściana w łaźni, którą niedawno mijałem, a druga to pocztówka, jej jedna i druga strona. A – to lewy kurek, zaś B – prawy. Według podpowiedzi jeden i drugi trzeba było przekręcić w lewo. Aby obliczyć ile razy należy je obrócić, należy wykonać działanie widoczne na drugiej stronie kartki : yyy-xxx=ab. Niewiadome to daty z pocztówki, czyli: 1953 – 1917 =36, czyli A = 3 zaś B = 6. Przekręciłem zatem lewy kurek 3 razy, zaś prawy 6 razy. Usłyszałem jak coś spada na podłogę. Spojrzałem tam więc i zabrałem szklane oko.



Wyszedłem na korytarz i udałem się nieco na lewo. W szparę w drzwiach włożyłem szklane oko i zobaczyłem coś bardzo dziwnego.



Teraz wszedłem w te drzwi.

Pokój przesłuchań

Z biurka zabrałem żeton do metra. Przeczytałem dokumenty, które tu leżały, po czym włączyłem magnetofon i odsłuchałem nagranie.



Znów usłyszałem ten sam głos.

Animacja

Wróciłem do drzwi prowadzących do łaźni, ponownie użyłem na nich maski gazowej i wszedłem. Teraz znajdował się tu tunel prowadzący do metra. Ruszyłem zatem w jego kierunku.

Animacja

Pobiegłem i wyszedłem na stację, gdzie uświadomiłem sobie, że właśnie umarł Stalin.

Animacja

Koniec.

Autor solucji: agusia16

spacer
spacer
  info Informacje o grze
spacer
Okładka z gry 1953: KGB Unleashed

Tytuł:
1953: KGB Unleashed

Producent:
Phantomery Interactive

Wydawca:
CP Digital / ND Games / UIE GmbH

Wydawca PL:
Play

Rok:
2010

Platformy:
Windows

Wersja językowa:

Wymagania:
CPU:procesor 2,0 Ghz Pentium lub AMD,
RAM:1 GB pamięci,
karta graficzna 256 MB

spacer

Strona producenta:
kuleczka Przejdź do strony

spacer

Teksty:

kuleczka Recenzja gry

kuleczka Solucja, przewodnik

kuleczka Save (zapisy) gry

kuleczka DOWNLOAD (pobierz)

spacer


Zrzuty ekranu:

Screenshot, zrzut ekranu z gry 1953: KGB Unleashed

Screenshot, zrzut ekranu z gry 1953: KGB Unleashed

Screenshot, zrzut ekranu z gry 1953: KGB Unleashed

Zobacz wszystkie zrzuty ekranu z gry

spacer
spacer
  info Artykuły

Jak robić screenshot z gry? Część I - OKNO
Masz problem z wykonaniem zdjęcia ekranu i wrzuceniem go np. na forum? Przeczytaj poradnik. »

Jak robić screenshot z gry? Część II - FULL SCREEN
Zrzuty ekranu z gier uruchamianych na pełnym ekranie. »

Jak robić screenshot z gry? Część III - OBRÓBKA
Ostatnia część artykułu o zrzutach ekranu. Obróbka, zmniejszenie wielkości, zmiana formatu. »

spacer
spacer
spacer
  info Przydatne strony

Steam
System do zakupu elektronicznych wersji gier. Można tanio kupić wersje gier bez pudełek szukając okazji np. na Allegro. [idź do strony]

GOG
Serwis do zakupu elektronicznych wersji starszych gier. Przystępne ceny, duży wybór przygodówek. [idź do strony]

Graj po polsku
Grupa ludzi amatorsko tłumacząca angielskie wersje gier na język polski. Warto zajrzeć poszukując spolszczenia. [idź do strony]

AFAN
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Serwis do zakupu elektronicznych wersji gier. Wiele pozycji w polskiej wersji językowej. Przystępne ceny. [idź do strony]

CDP
Polski dystrybutor gier w wersji pudełkowej. Wiele przygodówek w ofercie. [idź do strony]

Zaprzyjaźnione strony
spacer
spacer
  info Ostatnie komentarze

user, gość, użytkownik Kupappap
Stupid Invaders
Spoko gra pamiętam jak kiedys gralem ... »

user, gość, użytkownik siwy
Runaway 2: The Dream of the Turtle
nie moge przejsc mnich nie mam dialugu z bykem... »

user, gość, użytkownik Stary wyjadacz
Książę i Tchórz
fajna gra szkoda tylko że na zadnym z podanych stronach nie znajdziecie tej gry... »

user, gość, użytkownik ZWIAD
The Inner World
MI TEŻ TAKI BŁĄD WYSKOCZYŁ... »

user, gość, użytkownik agusia16
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
sandor139, rozumiem, że grasz w grę w wersji z patchem? ... »

user, gość, użytkownik sandor139
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars
Gra faja i polecam szczerze i choć mam Win. 10. to gra mi się nie save'uje. Z początku myślałem, że... »

user, gość, użytkownik agusia16
Violett
Na stronie masz poradnik do tej gry Emmo. To jego fragment: " Na kranie, lewym kurku używamy dwukrot... »

user, gość, użytkownik Emma
Violett
Nie wiem jak na poziomie łazienka zdobyć tą fujarkę na której trzeba zagrać żeby wyszedł wąż. Kto mi... »

user, gość, użytkownik agusia16
The Inner World
Trafił Ci się błąd, który niestety w tej grze występuje. Spróbuj zainstalować patch http://wydawnict... »

user, gość, użytkownik Asia
The Inner World
Mam wielki problem gdy trafiam do hangaru pojawia się czarny ekran i nie mogę dalej grać . Robiłam j... »

spacer
  strzałka SZUKAJ
spacer
Wpisz nazwę gry lub część wyrazu np. Sybe
spacer
spacer
  strzałka FORUM
spacer
Forum miłośników przygodówek: dyskusje, pomoc, porady!

WEJDŹ NA FORUM

Ostatnie tematy na forum:

Black Mirror od King Art Games

Inner Voices - recenzja

Barrow Hill: The Dark Path

Inner Voices

Syberia 3 - problem w zagadce z lodołamaczem

Szukam

Futurust moja nowa gra na kick starterze

Problemy z uruchomieniem Black Mirror II

Action-Adventure

Witajcie

Najgorsze przygodówkowe chwyty

Co dostaliście po choinkę

Świat Baśni: Złodziej Dusz

W Sidłach Umysłu: Podróż Alicji

Enigmatis 2: Mgły Ravenwood

spacer
spacer
  strzałka facebook
spacer
spacer
spacer
  strzałka Emulatory

Emulator ScummVM
Emulator starszych gier przygodowych dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator DOSBox
Emulator systemu operacyjnego DOS dostępny pod różne platformy... [czytaj]

Emulator Microsoft Virtual PC
Emulator komputera PC, na którym zainstalować można inny system.... [czytaj]

Emulator Amigi WINUAE
Emulator komputera Amiga, na który również powstało sporo przygodówek.... [czytaj]
spacer
spacer
  strzłka Losowe ekrany
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Broken Sword 3: The Sleeping Dragon Broken Sword 3: The Sleeping Dragon
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry The Book of Unwritten Tales The Book of Unwritten Tales
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry J.U.L.I.A.: Among the Stars J.U.L.I.A.: Among the Stars
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Broken Sword 2: The Smoking Mirror Broken Sword 2: The Smoking Mirror
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Belief and Betrayal Belief and Betrayal
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Sfinx Sfinx
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Syberia II Syberia II
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Kod Da Vinci Kod Da Vinci
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Black Mirror II Black Mirror II
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Ween: The Prophecy Ween: The Prophecy
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis Indiana Jones and the Fate of Atlantis
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry STASIS STASIS
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Rhiannon: Curse of the Four Branches Rhiannon: Curse of the Four Branches
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Shadows on the Vatican Shadows on the Vatican
spacer
Screenshot, zrzut ekranu z gry Universe Universe
spacer
spacer spacer
spacer
spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer
Notka prawna: Dane o grach oraz zrzuty ekranu pochodzą z opisywanych gier komputerowych, wszystkie teksty jak: solucje, opisy, recenzje są własnością autorów strony i nie mogą być kopiowane ani rozpowszechniane w żadnej formie.
spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer spacer