Zid & Zniw Chronicles:Zniw Adventure
Autor Wiadomość
 Kurasiu 


Informacje
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 33
Wysłany: 2016-04-26, 08:49   

Dziękuję bardzo! Każdy głos na 'tak' na Greelight'cie jest jak na wagę złota, biorąc pod uwagę mechanizm walidujący, dlatego bardo nam z tego powodu miło. :)
 
 
 agusia16 
Administrator


Informacje
Aktualnie gram w: Filary Ziemi
Pomogła: 9 razy
Wiek: 48
Dołączyła: 26 Maj 2010
Posty: 3097
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-13, 00:13   

Gra uzbierała wymaganą ilość głosów na Steam Greenlight :-D Gratulujemy :mrgreen:
--------------------
Tu mnie znajdziesz :) http://lubiegrac.pl/ http://przygodowki.net/ http://przygodozona.blog.pl/
 
 
 Kurasiu 


Informacje
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 33
Wysłany: 2016-05-14, 12:22   

Właśnie miałem dzisiaj zarzucić dobrą nowiną, ale widzę, że już o tym wiecie. :D Tak jest, po 18 dniach siedzenia w kolejce, ZA dostała zielone światło na dystrybucję Steam'ową! Jeszcze raz ogromne dzięki dla każdego, który wsparł naszą grę! :D
 
 
 agusia16 
Administrator


Informacje
Aktualnie gram w: Filary Ziemi
Pomogła: 9 razy
Wiek: 48
Dołączyła: 26 Maj 2010
Posty: 3097
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-14, 13:06   

Kurasiu napisał/a:
Właśnie miałem dzisiaj zarzucić dobrą nowiną, ale widzę, że już o tym wiecie. :D Tak jest, po 18 dniach siedzenia w kolejce, ZA dostała zielone światło na dystrybucję Steam'ową! Jeszcze raz ogromne dzięki dla każdego, który wsparł naszą grę! :D


Bardzo się cieszymy i życzymy dalszych sukcesów :-)
--------------------
Tu mnie znajdziesz :) http://lubiegrac.pl/ http://przygodowki.net/ http://przygodozona.blog.pl/
 
 
 Kurasiu 


Informacje
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 33
Wysłany: 2016-07-20, 10:46   

Witajcie przygodówkowicze! Na wstępie chciałbym przeprosić za moją małą nieobecność, spowodowaną urlopem, jak i natłokiem pracy. ;) Ale w zamian chciałbym dziś się z Wami podzielić kolejną porcją informacji na temat naszej gry!

Najsampierw rzecz najważniejsza - nowe lokacje! Tak jest, dzielnie działamy na tym polu, i tak oto będziecie mogli zwiedzić m.in. jezioro czy system piwnic wioski!










Jako że jest więcej lokacji, to naturalnym jest, że musi dojść więcej postaci - między innymi tajemniczy dinozaur, który już kilka razy przewinął się przez promocyjne artworki. Kim jest ów tajemniczy jegomość?



Pamiętacie 8-bitowe minigierki do odblokowania? Kolejna jest już gotowa, a następne się smażą. :)



I coś na koniec - przykład grafiki z encyklopedii dinozaurów, poniżej znany i lubiany troodon.



I póki co to tyle, jak chodzi o grę. ;) A z innych ciekawostek - ja i Karolina pojawimy się zarówno na żywieckim Funconie, jak i krakowskim spotkaniu Pog(R)adajmy. Jeżeli ktoś chciałby się spotkać i posłuchać nas jak nawijamy o tworzeniu gier, tudzież zagrać w nowe demko ZA - zapraszamy!
 
 
 agusia16 
Administrator


Informacje
Aktualnie gram w: Filary Ziemi
Pomogła: 9 razy
Wiek: 48
Dołączyła: 26 Maj 2010
Posty: 3097
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-20, 10:58   

Dzięki za nowe informację Kurasiu i gratuluję stałych postępów w grze. Mocno trzymam kciuki za tej projekt :-D
--------------------
Tu mnie znajdziesz :) http://lubiegrac.pl/ http://przygodowki.net/ http://przygodozona.blog.pl/
 
 
 QiO 


Informacje
Aktualnie gram w: Runaway: A Road Adventure
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 396
Wysłany: 2016-07-20, 15:19   

Dinozaura nie zgadnę, ale obrazek z encyklopedii wygląda świenie.
To demko będzie można dostać na internecie?
--------------------
 
 
 kassiopestka 


Informacje
Aktualnie gram w: Anna's Quest
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 30 Lis 2015
Posty: 391
Wysłany: 2016-07-21, 11:11   

Ja się chyba skuszę na demko, może mnie wreszcie znów najdzie na przygodówki.
Kurasiu, jakby była taka potrzeba, to jakoweś materiały promocyjne w PL podsyłaj do korekty. ;-)

Obejrzałam pierwszy filmik (z pierwszej strony) i uwagę mam taką - o ile dymki dialogowe nie są przeklikiwane, tylko same znikają, to dla mnie trochę za szybko.
 
 
 
 Kurasiu 


Informacje
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 33
Wysłany: 2016-07-23, 12:38   

Dzięki! Jak będziemy składać jakieś oficjalne materiały to z pewnością damy znać! :)

Co do samego dema - jak uda nam się złożyć odpowiednio fajne to z pewnością się podzielimy z innymi. :D (planujemy, by było krótsze od tego, które obecnie siedzi sobie w internecie, ale będzie miało 2 inne lokacje, których nie było w poprzedniej wersji demonstracyjnej).

A jak chodzi o dymki - kurczę, będę musiał kiedyś zaktualizować film z rozgrywki, jako że tamte to jeszcze stare dymki, teraz są już nowe. ;) Nie znikają same, trzeba je przeklikać (czego za bardzo w filmie nie widać :)), można też przytrzymać spację aby szybko przelecieć przez obecny dialog.
 
 
 QiO 


Informacje
Aktualnie gram w: Runaway: A Road Adventure
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 396
Wysłany: 2016-07-23, 16:08   

Czyli jakieś demko już jest. No proszę, przegapiłem. Będę musiał sprawdzić. :-D
--------------------
 
 
 Kurasiu 


Informacje
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 33
Wysłany: 2016-07-25, 09:07   

Tak jest. ;) https://www.dropbox.com/s...ku/zniwdemo.zip - najbardziej aktualna wersja.
 
 
 QiO 


Informacje
Aktualnie gram w: Runaway: A Road Adventure
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 396
Wysłany: 2016-07-27, 20:17   

Jeszcze za bardzo w demko nie grałem, ale odpaliłem. To co pooglądałem wygląda całkiem fajnie, chociaż 640x480 to trochę powrót do lat 90-tych. :c
Przy okazji chyba znalazłem błąd - przytrzymanie klawisza S powoduje wyczerpanie się wskaźnika głodu w parę sekund. Zastanawiam się troszkę po co on jest, ale chyba za mało zapoznałem się z grą, żeby wygłaszać na ten temat opinie.
Zgłaszam też przycinanie się muzyki przy przechodzeniu między planszami (nie odpalam gry na żadnym złomowym komputerze).
--------------------
 
 
 Kurasiu 


Informacje
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 33
Wysłany: 2016-07-28, 20:46   

Dzięki wielkie QiO za zagranie i Twój feedback! Tego nam właśnie potrzeba!

QiO napisał/a:
To co pooglądałem wygląda całkiem fajnie, chociaż 640x480 to trochę powrót do lat 90-tych. :c


Miło, że się podoba. ;) Co do 640x480 - tak, to akurat nasz świadomy wybór artystyczy. Naprawdę chcielibyśmy zrobić coś w o wiele większej rozdzielczości, ale niestety Karolina byłaby o wiele bardziej obciążona pracą i tworzenie assetów graficznych pochłonęłoby o wiele więcej czasu, zaś, robiąc póki co bez żadnego budżetu, nie możemy sobie pozwolić na inną artystyczną pomoc, gdyż nie chcemy, żeby ktoś tyrał przy projekcie za darmo/prestiż lub "obiecaną kasę w późniejszym terminie". Tym niemniej jeżeli gierka doczeka się sequela to postaramy się minimum o widescreen (lub też i teraz, jak wyjdzie odpowiednia aktualizacja AGSa wprowadzająca tę rozdzielczość do wyboru - kto wie :))

Cytat:
Przy okazji chyba znalazłem błąd - przytrzymanie klawisza S powoduje wyczerpanie się wskaźnika głodu w parę sekund. Zastanawiam się troszkę po co on jest, ale chyba za mało zapoznałem się z grą, żeby wygłaszać na ten temat opinie.


Klawisz "S" włącza trucht, dzięki czemu można szybciej przechodzić między lokacjami kosztem szybszego wypełniania się pasku głodu. Tak jest, to błąd który już jest na moim bugtrackerze.
Postaram się czym prędzej go naprawić. ;)

Cytat:
Zgłaszam też przycinanie się muzyki przy przechodzeniu między planszami (nie odpalam gry na żadnym złomowym komputerze).


Muzyka potrafi przyciąć przy ładowaniu kolejnej lokacji, jeżeli odpalasz build Windowsowy pod Linuxem i Wine'm, lub też normalnie na Windzie, kiedy masz włączony tryb oszczędzania energii/aktywną drugą kartę graficzną (zazwyczaj Intela) lub ustawiony za mały sprite cache. Mógłbyś mi wysłać PMką parametry Twojego komputera, ustawienia gry i w jakim środowisku odpalasz demko? Byłbym mega wdzięczny!
 
 
 kassiopestka 


Informacje
Aktualnie gram w: Anna's Quest
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 30 Lis 2015
Posty: 391
Wysłany: 2016-07-29, 16:17   

O, to ja se pobrałam też to bardziej aktualne. :-)
 
 
 
 Kurasiu 


Informacje
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 33
Wysłany: 2016-09-07, 08:59   

Witajcie, moi drodzy! Jesteśmy już po wszystkich wydarzeniach (na które poświęciliśmy o wiele więcej czasu, niż początkowo zakładaliśmy), złapaliśmy oddech, więc możemy powiedzieć co nieco jak było. ;)

Tak, gierkę zaprezentowaliśmy zarówno na Funconie, jak i krakowskim Pog(R)adajmy. Przygody dinozaurów przypadły do gustu dużej ilości grających, ale nas przede wszystkim ucieszyła duża ilość cennego feedbacku, który otrzymaliśmy od grających - co się podobało, a co by poprawili. Niektóre z tych sugestii już przerobiłem na kod i zaimplementowałem do gry. ;)







A jak chodzi o sama gre - dzielnie brniemy do przodu! Mamy już skończone 83 unikatowe "sceny" (lub tam ekrany czy pokoje - jak zwał), a ilość rośnie do 115, jeżeli dodamy także wszelkie warianty nocne/dzienne lub oświetlone/wyciemnione. Obecnie zaś lwią część czasu pochłaniają wszelakie animacje, gdyż wiadomo - metoda tradycyjna animacji (poklatkowa) nie zna litości. :D





I na dobre zakończenie dnia mały screen z nowych lokacji:



To tyle od nas dziś, trzymajcie się i do kolejnej aktualizacji! ;)
 
 
 QiO 


Informacje
Aktualnie gram w: Runaway: A Road Adventure
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 396
Wysłany: 2016-09-10, 22:55   

Widzę, że idzie do przodu i macie NAWET koszulki! :-D
Fajnie, że pokazaliście ludziom gierkę na imprezach. Ja miałem pograć w tamto demko, ale coś nie mogę znaleźć czasu i odpowiedniego nastroju.
--------------------
 
 
 kassiopestka 


Informacje
Aktualnie gram w: Anna's Quest
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 30 Lis 2015
Posty: 391
Wysłany: 2016-09-17, 01:37   

Niech dawa linka do nowszego demka, jak jest. ;-)
 
 
 
 Kurasiu 


Informacje
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 33
Wysłany: 2018-08-22, 14:21   

O kurczakens, chyba faktycznie powinienem częściej tu zaglądać... :D

Jakby kto był zainteresowany, to gierka nadal ma się jak najbardziej dobrze, kilka miesięcy temu na netach pojawiło się całkowicie odświeżone demko, a ostatnimi czasy także zagościliśmy na Steamie! (wraz z odświeżonym trailerem i nowymi screenami) Tak więc coraz bliżej (mam nadzieję, że szczęśliwego!) końca. ;)
 
 
 agusia16 
Administrator


Informacje
Aktualnie gram w: Filary Ziemi
Pomogła: 9 razy
Wiek: 48
Dołączyła: 26 Maj 2010
Posty: 3097
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-26, 21:38   

Kurasiu napisał/a:
O kurczakens, chyba faktycznie powinienem częściej tu zaglądać... :D

Jakby kto był zainteresowany, to gierka nadal ma się jak najbardziej dobrze, kilka miesięcy temu na netach pojawiło się całkowicie odświeżone demko, a ostatnimi czasy także zagościliśmy na Steamie! (wraz z odświeżonym trailerem i nowymi screenami) Tak więc coraz bliżej (mam nadzieję, że szczęśliwego!) końca. ;)


Każdy z nas ma co robić zapewne, więc na forumowanie czasu niewiele ;) Właśnie muszę w końcu ograć i opisać demko, bo mam mocne postanowienie zająć się wersjami demonstracyjnymi, a Twoje Kurasiu obowiązkowe i kolejne po Gibbous: A Cthulhu Adventure ;) Już to pisałam to tu, to tam, ale powtórzę, trzymam kciuki i czekam na pełną wersję :) Serdecznie pozdrawiam :)
--------------------
Tu mnie znajdziesz :) http://lubiegrac.pl/ http://przygodowki.net/ http://przygodozona.blog.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 2 z 2 
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1