Dziękuję bardzo! Każdy głos na 'tak' na Greelight'cie jest jak na wagę złota, biorąc pod uwagę mechanizm walidujący, dlatego bardo nam z tego powodu miło. :)
Właśnie miałem dzisiaj zarzucić dobrą nowiną, ale widzę, że już o tym wiecie. :D Tak jest, po 18 dniach siedzenia w kolejce, ZA dostała zielone światło na dystrybucję Steam'ową! Jeszcze raz ogromne dzięki dla każdego, który wsparł naszą grę! :D
Aktualnie gram w: Filary Ziemi Pomogła: 9 razy Wiek: 47 Dołączyła: 26 Maj 2010 Posty: 3095 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-14, 13:06
Kurasiu napisał/a:
Właśnie miałem dzisiaj zarzucić dobrą nowiną, ale widzę, że już o tym wiecie. :D Tak jest, po 18 dniach siedzenia w kolejce, ZA dostała zielone światło na dystrybucję Steam'ową! Jeszcze raz ogromne dzięki dla każdego, który wsparł naszą grę! :D
Witajcie przygodówkowicze! Na wstępie chciałbym przeprosić za moją małą nieobecność, spowodowaną urlopem, jak i natłokiem pracy. ;) Ale w zamian chciałbym dziś się z Wami podzielić kolejną porcją informacji na temat naszej gry!
Najsampierw rzecz najważniejsza - nowe lokacje! Tak jest, dzielnie działamy na tym polu, i tak oto będziecie mogli zwiedzić m.in. jezioro czy system piwnic wioski!
Jako że jest więcej lokacji, to naturalnym jest, że musi dojść więcej postaci - między innymi tajemniczy dinozaur, który już kilka razy przewinął się przez promocyjne artworki. Kim jest ów tajemniczy jegomość?
Pamiętacie 8-bitowe minigierki do odblokowania? Kolejna jest już gotowa, a następne się smażą. :)
I coś na koniec - przykład grafiki z encyklopedii dinozaurów, poniżej znany i lubiany troodon.
I póki co to tyle, jak chodzi o grę. ;) A z innych ciekawostek - ja i Karolina pojawimy się zarówno na żywieckim Funconie, jak i krakowskim spotkaniu Pog(R)adajmy. Jeżeli ktoś chciałby się spotkać i posłuchać nas jak nawijamy o tworzeniu gier, tudzież zagrać w nowe demko ZA - zapraszamy!
Ja się chyba skuszę na demko, może mnie wreszcie znów najdzie na przygodówki.
Kurasiu, jakby była taka potrzeba, to jakoweś materiały promocyjne w PL podsyłaj do korekty.
Obejrzałam pierwszy filmik (z pierwszej strony) i uwagę mam taką - o ile dymki dialogowe nie są przeklikiwane, tylko same znikają, to dla mnie trochę za szybko.
Dzięki! Jak będziemy składać jakieś oficjalne materiały to z pewnością damy znać! :)
Co do samego dema - jak uda nam się złożyć odpowiednio fajne to z pewnością się podzielimy z innymi. :D (planujemy, by było krótsze od tego, które obecnie siedzi sobie w internecie, ale będzie miało 2 inne lokacje, których nie było w poprzedniej wersji demonstracyjnej).
A jak chodzi o dymki - kurczę, będę musiał kiedyś zaktualizować film z rozgrywki, jako że tamte to jeszcze stare dymki, teraz są już nowe. ;) Nie znikają same, trzeba je przeklikać (czego za bardzo w filmie nie widać :)), można też przytrzymać spację aby szybko przelecieć przez obecny dialog.
Aktualnie gram w: Runaway: A Road Adventure Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Paź 2015 Posty: 396
Wysłany: 2016-07-27, 20:17
Jeszcze za bardzo w demko nie grałem, ale odpaliłem. To co pooglądałem wygląda całkiem fajnie, chociaż 640x480 to trochę powrót do lat 90-tych. :c
Przy okazji chyba znalazłem błąd - przytrzymanie klawisza S powoduje wyczerpanie się wskaźnika głodu w parę sekund. Zastanawiam się troszkę po co on jest, ale chyba za mało zapoznałem się z grą, żeby wygłaszać na ten temat opinie.
Zgłaszam też przycinanie się muzyki przy przechodzeniu między planszami (nie odpalam gry na żadnym złomowym komputerze).
Dzięki wielkie QiO za zagranie i Twój feedback! Tego nam właśnie potrzeba!
QiO napisał/a:
To co pooglądałem wygląda całkiem fajnie, chociaż 640x480 to trochę powrót do lat 90-tych. :c
Miło, że się podoba. ;) Co do 640x480 - tak, to akurat nasz świadomy wybór artystyczy. Naprawdę chcielibyśmy zrobić coś w o wiele większej rozdzielczości, ale niestety Karolina byłaby o wiele bardziej obciążona pracą i tworzenie assetów graficznych pochłonęłoby o wiele więcej czasu, zaś, robiąc póki co bez żadnego budżetu, nie możemy sobie pozwolić na inną artystyczną pomoc, gdyż nie chcemy, żeby ktoś tyrał przy projekcie za darmo/prestiż lub "obiecaną kasę w późniejszym terminie". Tym niemniej jeżeli gierka doczeka się sequela to postaramy się minimum o widescreen (lub też i teraz, jak wyjdzie odpowiednia aktualizacja AGSa wprowadzająca tę rozdzielczość do wyboru - kto wie :))
Cytat:
Przy okazji chyba znalazłem błąd - przytrzymanie klawisza S powoduje wyczerpanie się wskaźnika głodu w parę sekund. Zastanawiam się troszkę po co on jest, ale chyba za mało zapoznałem się z grą, żeby wygłaszać na ten temat opinie.
Klawisz "S" włącza trucht, dzięki czemu można szybciej przechodzić między lokacjami kosztem szybszego wypełniania się pasku głodu. Tak jest, to błąd który już jest na moim bugtrackerze.
Postaram się czym prędzej go naprawić. ;)
Cytat:
Zgłaszam też przycinanie się muzyki przy przechodzeniu między planszami (nie odpalam gry na żadnym złomowym komputerze).
Muzyka potrafi przyciąć przy ładowaniu kolejnej lokacji, jeżeli odpalasz build Windowsowy pod Linuxem i Wine'm, lub też normalnie na Windzie, kiedy masz włączony tryb oszczędzania energii/aktywną drugą kartę graficzną (zazwyczaj Intela) lub ustawiony za mały sprite cache. Mógłbyś mi wysłać PMką parametry Twojego komputera, ustawienia gry i w jakim środowisku odpalasz demko? Byłbym mega wdzięczny!
Witajcie, moi drodzy! Jesteśmy już po wszystkich wydarzeniach (na które poświęciliśmy o wiele więcej czasu, niż początkowo zakładaliśmy), złapaliśmy oddech, więc możemy powiedzieć co nieco jak było. ;)
Tak, gierkę zaprezentowaliśmy zarówno na Funconie, jak i krakowskim Pog(R)adajmy. Przygody dinozaurów przypadły do gustu dużej ilości grających, ale nas przede wszystkim ucieszyła duża ilość cennego feedbacku, który otrzymaliśmy od grających - co się podobało, a co by poprawili. Niektóre z tych sugestii już przerobiłem na kod i zaimplementowałem do gry. ;)
A jak chodzi o sama gre - dzielnie brniemy do przodu! Mamy już skończone 83 unikatowe "sceny" (lub tam ekrany czy pokoje - jak zwał), a ilość rośnie do 115, jeżeli dodamy także wszelkie warianty nocne/dzienne lub oświetlone/wyciemnione. Obecnie zaś lwią część czasu pochłaniają wszelakie animacje, gdyż wiadomo - metoda tradycyjna animacji (poklatkowa) nie zna litości. :D
I na dobre zakończenie dnia mały screen z nowych lokacji:
To tyle od nas dziś, trzymajcie się i do kolejnej aktualizacji! ;)
Aktualnie gram w: Runaway: A Road Adventure Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Paź 2015 Posty: 396
Wysłany: 2016-09-10, 22:55
Widzę, że idzie do przodu i macie NAWET koszulki!
Fajnie, że pokazaliście ludziom gierkę na imprezach. Ja miałem pograć w tamto demko, ale coś nie mogę znaleźć czasu i odpowiedniego nastroju.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum