Przesunięty przez: Koniarek
2016-01-28, 15:51
Harry Quantum 2: Unmasked - solucja
Autor Wiadomość
 agusia16 
Administrator


Informacje
Aktualnie gram w: Filary Ziemi
Pomogła: 9 razy
Wiek: 47
Dołączyła: 26 Maj 2010
Posty: 3086
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-06-15, 15:27   Harry Quantum 2: Unmasked - solucja

Wszelkie prawa do solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.
agusia16


Harry Quantum 2: Unmasked

autor - agusia16




Bohaterem gry, jest detektyw, który pewnego dnia dostaje przesyłkę. Zaczyna się śledztwo, które doprowadza naszego bohatera do pewnej świątyni.
W grze sterujemy za pomocą myszy. Niektóre przedmioty można ze sobą łączyć, niektóre oglądać. W czasie rozgrywki, zbierać będziemy punkty, zwane „pip”. Punktów takich, w całej rozgrywce jest 20-cia.
Zaczynajmy zabawę.
Detektywowi, imieniem Harry, dostarczona zostaje przesyłka, zlecenie. Pierwsze wskazówki należy szukać w muzeum. Zanim się tam udasz, zajrzyj do ostatniej szuflady, w szafce z tyłu, z lewej strony. Wydobędziesz z niej aparat fotograficzny. Zabierz go i użyj na robocie. Otrzymasz 1-wszy punkt.



Otwórz drzwi z lewej strony i wyjdź na zewnątrz, do muzeum. Dotknij robota stojącego na półce za profesorem, a otrzymasz kolejny, 2-gi punkt. Kolejny, 3-ci punkt zdobędziesz, gdy zrobisz zdjęcie profesorowi.



Wyjdź na zewnątrz, na podwórze. Kliknij na sprzedawczynię w kiosku z gazetami i napojami, a na wzgórzu, pojawi się osobnik w ciemnym garniturze i stanie przy swojej bryce. Zabierz gazetę z półki i puszkę napoju. Z regału z upominkami, weź, zabawkę, zielonego dinozaura. Pokaż go sprzedawcy w stroju dinozaura, a otrzymasz 4-ty punkt.



Przejdź do mężczyzny stojącego na wzgórzu. Pokaż mu zielonego dinozaura, a zniszczy go. Zabierz kamień leżący z prawej i plakat, który zasłania mysią norę. W ekwipunku, połącz zepsutego dinozaura z kamieniem, a otrzymasz meteoryt.



Wróć do muzeum i pokaż meteoryt profesorowi, zdobędziesz 5-ty punkt.



Wyjdź z muzeum i udaj się na wzgórze. Umieść meteoryt w mysiej dziurze i zagadaj do mężczyzny w garniturze i gdy zajmie się badaniem znaleziska, zabierz z bagażnika, czerwone okulary. Zajrzyj do bagażnika kolejny raz, by otrzymać 6-ty punkt.



Przejdź w stronę muzeum. Okulary użyj na człowieku przebranym za dinozaura. Tak zdobędziesz 7-my punkt.



Kliknij na człowieka dinozaura, by dostać broszurę. Wejdź do muzeum i napój z puszki, wlej do miski zawierającej lunch profesora.



Wyjdź na podwórze. Spójrz na zegar na klombie, nie działa. Wobec tego, zerknij na panel w prawym, dolnym rogu.



Twoim zadaniem jest rozplątanie kabelków, czyli przypisanie odpowiedniemu kabelkowi, właściwego numeru. Klikaj na karteczkę z numerkiem, by ją zmienić na odpowiedni. W moim przypadku ustawienie kabelków wyglądało następująco:

numerek 5 – to 1;
numerek 1 – to 2;
numerek 2 – to 3;
numerek 3 – to 4;
numerek 4 – to 5.




Usłyszysz dźwięk dzwonka, oznajmiającego przerwę na lunch. Klikaj „ next”, by profesor zjadł posiłek z miseczki stojącej na stoliku. Niestety, zawartość miseczki, wyraźnie mu zaszkodzi i będzie musiał udać się do toalety. Wróć zatem do muzeum i dotknij pustej miski, zdobywając 8-my punkt. Kolejny 9-ty punkt, zdobędziesz gdy użyjesz okularów na Harrym.Następny, już 10-ty, gdy użyjesz czerwonych okularów na drzwiach łazienki.



Spójrz na obraz wiszący na ścianie z prawej. Do twojego ekwipunku, trafi notatka.



Wyjdź z muzeum na podwórze. Notatkę, pokaż człowiekowi przebranemu za dinozaura. W ten sposób otrzymasz podpowiedź, kod do drzwi. Wystarczy, że zsumujesz dwie liczby:

1102 + 1857 = 2959

Powstała liczba, to szyfr do drzwi znajdujących się przy obrazie. Wróć do muzeum i na drzwiach przy obrazie, użyj czerwonych okularów. W ten sposób odkryjesz zamek szyfrowy.



Kliknij na niego, by zrobić zbliżenie. Wpisz czterocyfrowy kod, 2959, by otworzyć drzwi. Gdy wpiszesz kod, wciśnij przycisk „ok.”.



Zrób zdjęcie otwartych drzwi, a znajdzie się ono w Twoim ekwipunku. Wyjdź na podwórze, a następnie wróć do swojego biura „ Office”. Porozmawiaj z robotem, klikając „ next”, a pojawi się kolejne zadanie. Polega ono na odnalezieniu pięciu różnic miedzy jednym, a drugim zdjęciem. Jeśli zadanie wykonasz bez błędu, w pięciu ruchach, otrzymasz 11-ty punkt.



Porozmawiaj z robotem. Spójrz do kosza na śmieci, stojącego z prawej, a znajdziesz kluczyk. Otwórz nim górną szufladę szafki, wyciągając na zewnątrz niebieską czaszkę i latarkę. Zabierz obydwa przedmioty.



Latarkę użyj na pudełku z dokumentami, stojącym przed robotem, a otrzymasz 12-ty punkt.



Wyjdź na zewnątrz, znajdziesz się na pustyni. Dotknij bramki z prawej strony, otrzymasz 13-ty punkt.



Zabierz rękawiczki tkwiące w kieszeniach roboczego ubrania. Za ich pomocą, zabierz kolce kaktusa.



Otwórz nimi kłódkę wiszącą na drzwiach z lewej. Wejdź do sklepu. Zabierz wieszak, wiszący z prawej stronie, na ścianie.



Przesuń pudła, a zobaczysz klapę. Otwórz ją za pomocą wieszaka i wejdź do środka.



W środku jest bardzo ciemno. Klikaj „ next”, a Harry zaświeci światło. Użyj wieszaka na generatorze prądu, by otrzymać 14-ty punkt.



Na szkielecie, umieść głowę, a w miejsce świeczki, która się spaliła, połóż latarkę. Czerwone okulary, użyj na szkielecie, a otrzymasz 15-ty punkt.



Okulary, po kolei używaj na każdych drzwiach, a następnie wyłącz światło, klikając na generator. W ten sposób na każdych drzwiach zobaczysz symbole.



Kliknij na kamienny blok, który trzyma szkielet, by dokonać jego zbliżenia. Zobaczysz takie same symbole jak na drzwiach. Twoim zadaniem jest ustawienie symboli, które widzisz na prawych drzwiach, czyli trzecich drzwiach od lewej strony. Każdy przycisk z kropkami, przesuwa odpowiednie symbole. Ponumerowałam je od 1-3. Klikaj je w następującej kolejności:

przycisk 1 – kliknij jeden raz;
przycisk 2 – kliknij cztery razy;
przycisk 3 – kliknij cztery razy
.




Drzwi się otworzą, więc wejdź do środka. Pojawi się Super Burro, porozmawiaj z nim. Gdy Harry ruszy do przodu, stanie na pułapce i spadnie na dół. W podziemiu, zabierz ze szkieletu hełm, weź też kopię. Hełmu użyj na Harrym, by otrzymać 16- ty punkt. Przy pomocy kopi, ściągnij czerwony materiał leżący na górze.



Przejdź w prawo, do kolejnej jaskini. Okulary użyj na wiszącym do góry nogami nietoperzu, a otrzymasz 17-ty punkt.



18-ty punkt otrzymasz jak użyjesz latarki na kałuży.



19-ty, jak użyjesz czerwonego materiału na kałuży.



Do hełmu, nalej wody z kałuży. Połącz wieszak z kopią, a następnie z czerwonym materiałem, otrzymasz siatkę. Złap nią nietoperza. Przesuń kamienie z prawej strony, używając na nich rękawic.



Przejdź do jaskini , w prawo, a znajdziesz się przy posągu. Zabierz zepsutą, zieloną część posągu i wróć w lewo.



Zieloną część posągu, użyj na zielonej, klejącej substancji, znajdującej się na drzewie. Stanie się klejąca.



Przejdź ponownie do jaskini na prawo, do posągu. W miejsce oczu, wlej wodę z hełmu, w usta, włóż nietoperza, na koniec przyklej zieloną część.



Herry stanie na posągu, który posłuży mu jako winda. wjedzie na górę. Umieść rękawice na prawej dłoni posągu, by zdobyć ostatni 20—ty punkt.



Użyj plakatu najpierw na pierwszym, a potem na drugim mężczyźnie, by odnaleźć oszusta. Teraz kliknij na prawą rękę posagu, by uderzyć oszusta. Klikaj „ next”



Zabierz serce, leżące przed niebieską czaszką i umieść je w posągu, między łapami, we wgłębieniu w kształcie serca.



Otworzą się usta posągu. Kliknij na skarb.Świątynia zacznie się rozpadać. Harry wróci do swojego biura. Obejrzyj zakończenie gry.

Koniec.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1