Przesunięty przez: Koniarek
2016-01-28, 15:52
Dream of Murder - solucja
Autor Wiadomość
 agusia16 
Administrator


Informacje
Aktualnie gram w: Filary Ziemi
Pomogła: 9 razy
Wiek: 48
Dołączyła: 26 Maj 2010
Posty: 3097
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-06-15, 16:25   Dream of Murder - solucja

Wszelkie prawa do solucji są moją własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.
agusia16


Dream of Murder - solucja

autor - agusia16




Wcielasz się w rolę detektywa, który musi zbadać sprawę brutalnych morderstw. Kliknij na stojącego przy samochodzie policjanta i porozmawiaj z nim. Wyjdź ze zbliżenia i przejdź w lewo, do rozbitego samochodu.



Kliknij na tablicę rejestracyjną leżącą na ziemi. Twoim zadaniem jest odnalezienie ośmiu śladów.



Spójrz do bagażnika, w którym znajdziesz ciało. Kliknij na worek na głowie ofiary i na sznur, którym związane są jego nogi. Przy pomocy pędzelka, znajdź ślady na wlewie paliwa.



Wyjdź ze zbliżenia i spójrz na przód samochodu. Zajrzyj do środka samochodu, klikając na drzwiczki. Spójrz na kawałek recepty medycznej i butelkę Burbona. Użyj pędzelka na kierownicy z lewej strony, by odnaleźć odciski palców.



Zerknij na schowek przy kierownicy. Otwórz go i zajrzyj do środka. Znajdziesz legitymację, kliknij na nią, by odnaleźć ostatni ślad. Na mapie pojawi się nowa lokacja. Wybierz mapę i wejdź w nią.



Wejdź do kostnicy(morgue). Spójrz na leżące ciało. Zrób zbliżenie. Spójrz na tatuaż, na podcięte gardło, kliknij na oczy, by zrobić zdjęcie. Przy pomocy pędzelka znajdź ślady na dłoni.



Wyjdź na zewnątrz, porozmawiaj z policjantem, po czym przejdź pomieszczenia z dowodami, w prawo. Spójrz na regał przed tobą. Znajdziesz rzeczy ofiary. Zgadaj kawałek recepty, na worku użyj pędzelka.



Wyjdź z tego pomieszczenia i przejdź do swojego biura, drzwi na lewo. Spójrz na tablicę, a na mapie pojawi się nowa lokacja. Udaj się tam.



Wejdź do budynku, porozmawiaj na każdy temat z kobietą. Przejdź w lewo.



Kliknij na bagażnik czerwonego samochodu i zabierz z bagażnika łyżkę do opon.



Wróć z powrotem i zerknij na okno, tuż obok drzwi, z lewej. Użyj łyżki do opon na oknie, by je otworzyć.



Zabierz spinacz leżący na ladzie i spójrz na drzwi z prawej.



Otwórz je za pomocą spinacza i wejdź do środka. Zabierz pogiętą kartkę leżącą na podłodze. Obejrzyj ją w ekwipunku i kliknij na nazwisko Kovac.



Spójrz na biurko, gdzie zajrzyj do książki. Kliknij na numer 015790 i na nazwisko Kovac.



Udaj się na posterunek, wejdź do swojego biura i porozmawiaj z detektywem na każdy temat. Następnie udaj się do kostnicy, gdzie porozmawiaj z lekarzem. Ponownie wejdź do swego biura, kliknij na tablicę. Na mapie pojawi się nowa lokacja. Udaj się tam.



Porozmawiaj z aptekarzem na każdy temat. Znowu pojawi się nowa lokacja. Udaj się tam. Zabierz monetę leżącą na podłodze.



Spójrz na drzwi z prawej. Za pomocą monety odkręć tabliczkę z nazwiskiem, zabierz ją i przy jej pomocy otwórz drzwi, wkładając ją miedzy dwuskrzydłowe drzwi.



Spójrz na biurko. Zabierz ołówek i użyj go na kartce, a poznasz co jest na niej napisane. Zabierz list.



Wyjdź ze zbliżenia. Spójrz na podłogę przy szufladach. Zabierz nóż. Spójrz na zdjęcie. Za jego tylną częścią znajdziesz kluczyk, zabierz go.



Spójrz na szuflady z lewej strony. Za dnie jednej użyj noża, by dostać się do schowka. Znajdziesz pudełko, otwórz je za pomocą małego kluczyka. Zabierz karteczką z napisem ABMA.



Przejdź na posterunek, porozmawiaj z doktorem w kostnicy i z policjantem. Pojawi się nowa lokacja na mapie. Udaj się tam.



Spójrz na ciężarówkę, by zrobić jej zbliżenie. Zerknij na rurę. Musisz odnaleźć sześć śladów. Rura jest pierwszym. Zajrzyj do szoferki.



Zerknij na worek. Otwórz popielniczkę, na której użyj pędzelka, by znaleźć odciski palców.



Wyjdź ze zbliżenia i spójrz na pakę, na tył ciężarówki. Zobaczysz kolejne ciało. Kliknij na ciało, zabierz portfel, kliknij na tatuaż.



Obejrzyj portfel. Kliknij na niego.



Porozmawiaj z detektywem. Udaj się na posterunek. Udaj się do pomieszczenia z dowodami, w prawo. Kliknij na leżącą na stole książkę. Przesuń stronę, klikając na nią i znajdź kod diabetyka.



Spójrz na regał, gdzie wybierz biuro dr Kane. Kliknij na numer z lewej, na dole, następnie na numer 250, a potem na napis Epfrett .Pojawi się nowa lokacja.



Udaj się tam. Zabierz kluczyk leżący z lewej strony i otwórz nim drzwi.



Zabierz kolejny klucz, też lewa strona. Zabierz ulotkę leżącą z prawej i zdjęcie leżące na łóżku. Spójrz na potłuczone szkło. Obejrzyj obraz wiszący an ścianie z prawej.



Zrzuć go, a odkryjesz sejf. Przyjrzyj się zdjęciu, na którym masz podpowiedź do ustawienia pokręteł zamka sejfu. Ustaw je zgodnie z podpowiedzią.



Wyciągnij dwa zdjęcia.



Ponownie spójrz na zdjęcie z szyfrem zamka i kliknij na twarz. Odkryjesz kolejny ślad. To samo zrób z ulotką i z kolejnymi zdjęciami.



Wyjdź na zewnątrz i za pomocą klucza, otwórz skrzynkę z listami z lewej, klikając na skrytkę numer 10. Wyciągnij z niej dwa listy.



Kliknij na słowo advise.



Przejdź na posterunek, wejdź do swojego biura, kliknij na tablicę, a na mapie pojawi się nowa lokacja. Udaj się tam. Porozmawiaj z ochroniarzem. Przejdź do gabinetu profesora Wernera von Brauna. Porozmawiaj z nim.



Opuść to miejsce i udaj się za oszklone drzwi. Znajdziesz tam kolejną ofiarę, zrób zbliżenie. Użyj pędzelka na palcach ofiary. Zabierz kluczyki z kieszeni.



Opuść budynek i przejdź przez furtkę na parking. Otwórz samochód za pomocą kluczyków (bagażnik i drzwi). Z bagażnika zabierz nóż. Użyj pędzelka na kierownicy, kliknij na tablicę rejestracyjną.



Przejdź na posterunek, porozmawiaj z policjantem, wejdź do swego biura, spójrz na tablicę, wyjdź z biura i drugi raz pogadaj z policjantem i ponownie wejdź do biura, by kolejny raz spojrzeć na tablicę. Pojawi się kolejna lokacja. Udaj się do niej - Apartament. Zabierz nożyczki i zdjęcie stojące na kominku.



Obejrzyj zdjęcie i zapamiętaj godzinę na zegarze. Spójrz na zegar wiszący na ścianie, Ustaw na nim taka sama godzinę jak na zdjęciu. Najpierw otwórz szafę. Na dół spadnie kluczyk.



Wyjdź ze zbliżenia i zabierz kluczyk.



Przejrzyj zawartość szafy, klikając. Przetnij czarne płótno za pomocą nożyczek. Odkryjesz drzwi. Otwórz je za pomocą kluczyka z zegara.



Wejdź do środka, znajdziesz się w piwnicy. Obejrzyj zdjęcie, kliknij na niego, znajdziesz pierwszy ślad.



Teraz spójrz na ścianę. Klikaj na wycinki, odnajdując kolejne ślady.



Obejrzyj zakończenie gry.

Koniec.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1