Przesunięty przez: Koniarek
2016-01-28, 15:54
Dirty Split - solucja
Autor Wiadomość
 agusia16 
Administrator


Informacje
Aktualnie gram w: Filary Ziemi
Pomogła: 9 razy
Wiek: 48
Dołączyła: 26 Maj 2010
Posty: 3097
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-06-15, 16:18   Dirty Split - solucja

Wszelkie prawa do solucji są moja własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.
agusia16



Dirty Split – Solucja


Autor – agusia16





Gra „ Dirty Split”, opowiada historię pewnego śledztwa, które prowadzi prywatny detektyw Alan Baxter. Któregoś dnia, odbiera on telefon od pani. Varderbult, która prosi go o wyjaśnienie pewniej sprawy. Nasz bohater, zostaje poproszony do jej posiadłości.

Zanim zaczniesz grać, zapoznaj się z inwentarzem i sterowaniem gry. W grze, sterujesz za pomocą myszki. Po kliknięciu na przedmiot pojawią się trzy ikonki.



Za pomocą ikonki ręki, podnosisz [przedmiot, używasz go. Ikona oka, służy do oglądania przedmiotów i osób, a ikonka ust, do rozmów prowadzonych w grze. Pamiętaj o rozmawianiu z każdym, do końca. Oglądaj też przedmioty, które zabierzesz. Po wciśnięciu klawisza „Esc” pojawią się opcje potrzebne do zapisania gry, wczytanie jej lub wyjścia. Ponowne naciśnięcie „ Esc’ powoduje powrót do gry. Grę można zapisywać w dowolnej części gry.



Zaczynajmy więc.


Posiadłość Vanderbuilt


Stoisz przed domem państwa Vanderbuilt. Podejdź do drzwi na wprost i naciśnij dzwonek znajdujący się z prawej strony drzwi.



Po chwili, zza drzwi wyłoni się lokaj, który oznajmi, że pani domu, jest aktualnie w ogrodzie. Zostaniesz wpuszczony do środka i znajdziesz się w ogrodzie. Porozmawiaj tam z panią Vanderbuilt na każdy temat. Dowiesz się, że jej syn Walter, został posadzony o zamordowanie dr. Bedforda.



Po skończonej rozmowie, przejdź w lewo, do leżącej na leżaku córki pani domu, Denis. Z nią też porozmawiaj na każdy temat.



Gdy już poznasz to co mają owe kobiety do powiedzenia, przejdź w prawo do domu, a następnie w stronę bramy. Pojawią się nazwy lokacji, do których w tej chwili możesz się udać. Skieruj się więc na miejsce zbrodni.



W ten sposób przeniesiesz się do gabinetu, w którym dokonało się morderstwo.

Miejsce zbrodni


Dotarłeś do gabinetu doktora Bradforda. Obejrzyj wizytówkę sekretarki stojącą na jej biurku, kubek z kredkami. Spójrz na rzeźbę stojącą na biurku. Podnieś ją, a znajdziesz leżący pod nią mały kluczyk. Detektyw go zabierze. Przyjrzy się też czasopismom leżącym na stoliku.



Przy pomocy malutkiego kluczyka, znalezionego pod figurką, otwórz szufladę szafki z aktami, ale póki co, nie wiesz czego szukać. Przejdź więc do przodu, do gabinetu doktora.



Zobaczysz panujący tam bałagan. zabierz leżący na podłodze skrawek papieru. Przyjrzy się obrysowi ciała oraz plamie krwi.



Obejrzyj skrawek kartki, w ekwipunku, po czym wróć do pokoju sekretarki i przejdź w lewo, by móc przenieść się do innej lokacji. Tym razem , udaj się na posterunek policji.



Posterunek policji


Przez chwilkę, porozmawiaj ze swoim znajomym , Samem ,gra zrobi to automatycznie. Po chwili, ponownie z nim pogadaj, pytając o Waltera, a dostaniesz jego fotografię. Po skończonej rozmowie, przejdź do oficera, pilnującego drzwi do celi. Zapytaj go o możliwość rozmowy z więźniem. Młody policjant nie wpuści Cię do środka, dopóki nie będziesz miał ważnej przepustki wydanej przez Kapitana Pearsona. Udaj się więc do gabinetu kapitana.



Porozmawiaj z nim na każdy temat, prosząc głównie o przepustkę. Dostaniesz odpowiedni blankiet.



Wyjdź z biura kapitana i podejdź do sierżanta pilnującego drzwi. Pokaż mu dokument. Dowiesz się, ze potrzebny jest podpis. Wyjdź z komisariatu i przejdź do posiadłości Vanderbiltów.

Posiadłość Vanderbuilt


Zadzwoń dzwonkiem, a zostaniesz wpuszczony do ogrodu, w którym to przebywa pani domu. Porozmawiaj z nią, prosząc o podpisanie dokumentu. Może to zrobić, bardzo chętnie, ale najpierw musisz włączyć światło, gdyż słabo widzi. Przejdź więc do przodu, za oszklone drzwi i podejdź do włącznika światła. Naciśnij go, a lampy się zaświecą.



Wróć do pani Vanderbilt i ponownie poproś o podpisanie pozwolenia. Zrobi to. Z wypełniona kartą, udaj się ponownie na komisariat.

Posterunek policji


Pokaż sierżantowi podpisany blankiet. Z tym blankietem , musisz udać się ponownie do kapitana, by wydał przepustkę. Zrób to więc. Wejdź do gabinetu kapitana Pearsona i podaj mu dokument z podpisem matki więźnia, a otrzymasz przepustkę.



Z tym dokumentem podejdź do sierżanta, pokaz mu go, a zostaniesz wpuszczony do cel. Wejdź więc do celi Waltera.



Spróbuj z nim porozmawiać, ale przeszkadza mu zapach chloru, wydobywający się z wiadra z mopem, stojącego w rogu sali. Przestaw więc je i ponownie go zagadaj.



Porozmawiaj z nim na każdy temat, po czy przejdź do Sama. Pogadaj z policjantem, prosząc go o listę numerów osób dzwoniących do Bedforda. Trafi ona do Twojego ekwipunku. Obejrzyj ja dokładnie, a dowiesz się , ze dzwonił do niego ktoś z Las Vegas. Opuść więc posterunek i udaj się na miejsce zbrodni.

Miejsce zbrodni


Przy pomocy małego kluczyka, otwórz szafkę z aktami i przejrzyj jej zawartość. Detektyw wydostanie z niej akta pani Ferroux’s. Postanowi złożyć jej wizytę.



Skieruj się więc ponownie na lewo, wybierając tym razem lotnisko.

Lotnisko – Las Vegas


Dotarłeś do Las Vegas. Spójrz na szafki z depozytami bagażowymi i na telefony. Póki co nic tu nie zrobisz, dlatego też, udaj się do ruchomych schodów, by przejść do kasyna.



Kasyno


Przed kasynem, podejdź do ślicznej dziewczyny imieniem Lola i porozmawiaj z nią. Dowiesz się, że zgubiła szkła kontaktowe. Detektyw zaoferuje jej pomoc. Pogadaj z dziewczyną, aż do wyczerpania tematów. Spójrz na plakaty rozwieszone na ścianach, a następnie wejdź w oszklone drzwi naprzeciwko.



N korytarzu kasyna, zobaczysz parę, żywo nad czymś dyskutującą. Kobieta jest wyraźnie zazdrosna. Póki co zlekceważ parę i przejdź w lewo, w stronę kasyna.



Zobaczysz tam robotnika, pracującego przy jednym z automatów. Ze skrzyni z narzędziami, zabierz fajerwerki oraz leżący pod nimi śrubokręt. Weź też, znajdujący się za szafka narzędziową na ziemi drążek do automatu. Przejdź w prawo, aż dotrzesz do recepcji.



Porozmawiaj z recepcjonistą , który nie zgodzi się, żebyś porozmawiał z panią Ferroux’s. Musisz mieć klucz do Penthouse. Z recepcjonista pogadaj także o rozmawiającej parze. Zapamiętaj imię mężczyzny, przyda Ci się. Ma on na imię George. Przejdź do Loly i spójrz na kratkę w betonie. Detektyw zobaczy, że cos tam leży. Przy pomocy śrubokrętu odkręć śrubki, po czym podnieś kratkę, przy pomocy drążka do automatu.



wydostaniesz szkło kontaktowe, ale jest zbyt brudne, by oddać je właścicielce. Przejdź więc do recepcji i poproś recepcjonistę o chusteczkę. Dostaniesz ją. przy jej pomocy, oczyść szkło.



Wróć do Loly, oddaj je szkło kontaktowe. Zaoferuje Ci pomoc. Poproś ją o autograf, a gdy zapyta dla kogo ma złożyć podpis, wybierz imię George.



Wróć do kasyna i kartę z autografem podaj mężczyźnie o imieniu George. Wiedząc , ze rozpętasz małe piekiełko, wycofasz się.



Gdy para zacznie się kłócić, do akcji wkroczy recepcjonista, który opuści swoje stanowisko. Wtedy to, podejdź do szafek z kluczami i zabierz wiszący tam kluczyk do Penthaouse. Naciśnij przycisk by przywołać windę.



Po otwarciu drzwi windy, wkrocz do środka i przy pomocy klucza uruchom windę.



Po chwili, znajdziesz się w miejscu przebywania pani Ferroux’s. Porozmawiaj z nią. Spójrz na broszurę leżącą na stoliku i na kwiaty w wazonie. Wtedy to, porozmawiaj z nią kolejny raz, a dowiesz się więcej o doktorze.



Opuść Penthouse, a następnie kasyno i wróć na lotnisko.

Lotnisko


Na miejscu, podejdź do aparatów telefonicznych i zadzwoń najpierw do pani Vanderbuilt, a następnie do Sama. Od Sama dowiesz się o Raibow Motel. Przejdź więc do ruchomych schodów, by udać się do motelu.



Motel


Stojąc przed motelem, wejdź do recepcji.



Porozmawiaj z recepcjonistą, wypytując go o doktora Bedforda. Twierdzi, że w motelu, nie przebywał ktoś o takim nazwisku. Spójrz na plakaty przedstawiające panią Ferroux’s. Chłopak marzy o jej autografie. Najpierw jednak pokaż mu zdjęcie doktora, by upewnić się, czy aby na pewno nie było go w motelu. recepcjonista stwierdzi, że mężczyzna na zdjęciu nazywa się Lloyd i mieszkał w pokoju nr 36.



Poproś go o wizytę w tym pokoju, ale chłopak się nie zgodzi, może jedynie przystać na to, gdy dostanie autograf gwiazdy. Wyjdź więc z motelu i wróć do kasyna. Przejdź prosto przed siebie.

Kasyno


Na miejscu, podejdź do Loly i ponownie poproś ją o autograf. Tym razem wybierz imię Chee Chee. Z podpisana kartkę, przejdź do Penthouse i porozmawiaj z panią Ferroux’s. W rozmowie wybierz następujące zdania – screeny:




W ten sposób będziesz miał autograf gwiazdy. Wróć do motelu.

Motel


W motelu, podaj kartkę z autografem Chee Chee , a szczęśliwy odda Ci klucz do pokoju 36. Wyjdź na zewnątrz i przy pomocy klucza, otwórz pokój, by wejść do środka.



Pokój 36


Znalazłeś się w pokoju, w którym przebywał doktor. Z podłogi podnieś kartę, zabierz ją. zerknij do walizki, leżącej na łóżku. Zabierz z jej środka bilety do Nowego Yorku oraz Biznes karty. Z walizki wydostaniesz także notes. Zabierz wszystko i opuść motel. Udaj się na lotnisko.



Lotnisko


Na miejscu, przejdź na wprost do sektorów A B C , aby udać się do baru Va Va Voom.



Bar Va Va Voom


Wejdź do baru. Porozmawiaj z barmanem.



Wypytaj go o doktora Bedforda, używając i jednego i drugiego znanego Ci nazwiska. Nie rozpozna nikogo o takim nazwisku. Pokaż mu zdjęcie, a okaże się, że dla niego doktor Bedford, to Joe.



Po skończonej rozmowie, skieruj się do wyjścia. Zobaczysz scenę, w której to, barman dzwoni do kogoś, informując, że o Joe pytały gliny. Po wyjściu na zewnątrz, przejdź do przodu, udając się do domu Joego Castafiore.



Dom Joego


Stoisz, przed drzwiami do mieszkania Joego. Podejdź do drzwi i zadzwoń. Otworzy kobieta, która nie uwierzy w bajeczkę, ze jej mąż nie żyje. Aby w końcu uwierzyła i wpuściła Cię do środka, wsuń zdjęcie doktora, do skrzynki na listy.



Niedługo potem, zostaniesz zaproszony do środka. Porozmawiaj z wdową na każdy temat. Dowiesz się, czym zajmuje się jej mąż. Po skończonej rozmowie, zajrzyj do szuflady komody, stojącej po prawej stronie. W jej wnętrzu, nasz detektyw, znajdzie akt urodzenie. Okaże się, ze doktor ma brata bliźniaka.



Pozostaje Ci tylko opuścić to mieszkanie i udać się na lotnisko.

Lotnisko


Po przybyciu na miejsce, zadzwoń do pani Vanderbuilt. Po skończonej rozmowie, użyj ołówka na notatniku, znalezionym w walizce denata w motelu. W ten sposób będziesz mógł odczytać co było napisane na poprzedniej kartce.



Obejrzyj notatnik, a detektyw pozna numer szafki depozytowej. podejdź więc do szafki nr 169 i otwórz ją.



wewnątrz nie znajdziesz pieniędzy, ale jakieś magazyny i katalog podróży. Przejrzyj ów katalog w ekwipunku, a zobaczysz, że brakuje stron. Skoro jednak znasz numer telefonu do wydawcy, zadzwoń, by dowiedzieć się co było na tych stronach. w ten sposób poznasz miejsce, do którego udał się doktor, jest nim domek w Aspen. Przejdź na wprost, by odlecieć. Ktoś Cię śledzi.

Domek w Aspen


Trafiłeś do kurortu w Aspen. Podejdź do drzwi i zapukaj. Gdy mężczyzna tam się ukrywający zapyta, kto to? , odpowiedz;



Zostaniesz wpuszczony do środka. Porozmawiaj z niby nieżyjącym doktorem Bedfordem. Zabił brata, ale jego śmierć to był nieszczęśliwy wypadek. Porozmawiaj z mężczyzną na każdy temat. Po chwili do domku wkroczą gangsterzy. Pogadaj z mafiozo. Po skończonej rozmowie, wrzuć do kominka petardy, które masz w ekwipunku.



Obejrzysz animację.

Animacja

Detektywowi oraz doktorowi uda się uciec i dotrzeć do kolejki linowej. Czas ją uruchomić.

Kolejka linowa


Wejdź do pomieszczenia, w którym steruje się kolejką.



wewnątrz zobaczysz urządzenie, które musisz uruchomić. Przycisk włączający kolejkę, jest zamknięty. Ze skrzynki z narzędziami stojącej nieopodal, wyciągnij nożyce do metalu i lejek. Przy pomocy nożyc, wytnij dwa kawałki drutu z siatki, blisko urządzenia sterującego.



W ten sposób otrzymasz cos w rodzaju wytrychu. przy jego pomocy, otwórz szybkę zasłaniającą czerwony przycisk, wkładając druty w dziurkę od klucza.



Gdy już pokrywa się otworzy, naciśnij czerwony przycisk, a następnie przesuń drążek na pozycję u samej góry. Opuść maszynownię.



Razem z doktorem, wejdź do wózka. Uda się wam odjechać, ale po chwili wózek się zatrzyma. zobaczysz scenę, w której dwóch gangsterów zatrzymuje kolejką, a następnie kieruje ja na dół. Musicie znaleźć wyjście z sytuacji. Weź znajdujący się na ścianie z prawej strony klucz. Przy jego pomocy, otwórz właz w podłodze oraz skrzynkę z prawej strony.



Ze skrzynki wydobędziesz maskę tlenową i linę. Przy pomocy nożyc do metalu, odetnij od butli maskę, a następnie do butli przyczep lejek. Tak skonstruowane urządzenie, użyj na włazie, a wywołasz lawinę, która zasypie gangsterów.



Teraz tylko jakoś się wydostać. zaczep więc linę o skrzynię, po czym przełóż ją do włazu. Kliknij na właz, a znajdziecie się na dole.



Po chwili przyjedzie policja. Sprawa zostaje rozwiązana. Obejrzyj zakończenie gry.



Koniec.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1