Przesunięty przez: Koniarek
2016-01-28, 15:52
Helda - solucja
Autor Wiadomość
 agusia16 
Administrator


Informacje
Aktualnie gram w: Filary Ziemi
Pomogła: 9 razy
Wiek: 48
Dołączyła: 26 Maj 2010
Posty: 3097
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-06-15, 16:31   Helda - solucja

Wszelkie prawa do solucji są moja własnością.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.
agusia16



Helda - solucja


Autor - agusia 16






Helda do amatorska gra, w opowiadająca historie pewnego pustelnika, która przy pomocy gracza, pokonuje kolejne przepiękne lokacje, spiesząc na ratunek swoim foczkom. W grze sterujemy za pomocą myszki. Gra składa się z ośmiu leżeli, z których każdy ma swoją nazwę , znajdująca się w prawym dolnym rogu. Wpisując nazwę lokacji, dany level możemy powtórzyć, klikając na „ load level”

Level I


Znajdujesz się nad wodą. Na brzegu, grzeją w słońcu swoje ciała foki. Każda z nich prawie zasypia. Ty graczu musisz je wszystkie po kolei nakarmić. Wystarczy, że będziesz klikaj wskaźnikiem myszki na ich morkach, a zobaczysz jak pożerają wskaźnik myszki. Nakarm w ten sposób każdą z fok. Jeśli foczka zacznie wąchać wskaźnik, oznacza to, ze zaraz go schrupie.




Po chwili pojawią się mieszkańcy, a moment później statek, który zapakuje foki do klatek i wywiezie.



Pozostanie tylko nasz bohater, który najwyraźniej zmartwił los foczek. Kliknij na pustelnika, a zakończysz ten level.

Level II RHUS


Odkręć kran, by poleciała woda, tak by zalała całą okolicę.



Twój bohater siedzi spokojnie schowany gdzieś w jaskini. Po rozlaniu się wody, kliknij na dziurę z prawej strony kranu ( screen), a wypłynie łódką , zmierzając do kolejnego levelu.




Level III TSUGA


Znalazłeś się w lesie. Twoim zadaniem jest przedostanie się dalej. Zajrzyj więc pod paprotkę rosnącą przy drzewie w lewym rogu ekranu. Kliknij by podnieść liście paproci.

http://img193.imageshack.us/img193/9791/helda6.jpg


Pod paprocią znajdziesz ziarenko. Zabierz je. Musisz je teraz gdzieś zasadzić.



Umieść je na paproci rosnącej z prawej strony ekranu, przy wielkim drzewie. Natychmiast wyrośnie ogromny bluszcz.



Teraz kliknij na drzewie, którego oplótł bluszcz, by przechylić jego koronę. Wtedy to klikaj na drzewie z lewej strony, a zobaczysz jak wyłania się koszyk, do którego wpadają owoce z drzewa.



Trząś drzewem , aż do momentu , gdy pod drzewem, z paprotką, z pod której wyciągałeś owoc, zaświeci się światło. Pojawi się winda, do której nasz pustelnik wejdzie.Zakończy się level.



Stoisz w ciemności, w windzie. Do wyboru masz jazdę w dół lub w górę. Ja wybrałam górę. Naciśnij przycisk windy, zapali się na fioletowo i rusz do góry.




Level IV ACER



Znalazłeś się wśród drzew. Klikaj na domki dla ptaków a usłyszysz dźwięki. Gdy dotkniesz karmika na dole, w lewym dolnym rogu, pojawi się niebieski ptaszek. Będzie siedział sobie spokojnie na gałęzi.



Ponownie kliknij na karmin znajdujący się najniżej, a ptak zleci na dół tym samym nasz bohater też zjedzie na dół, winda powiedzie go na sam dół. Zobaczysz zamknięte przejście. Towarzyszyć Ci będzie niebieskie ptak. Dotknij go, a zacznie śpiewać melodię. Dotknij teraz prętów przed tobą. Każdy z nich wydaje dźwięk. twoim zadaniem jest odtworzenie melodii śpiewanej przez ptaka. Ponumerowałam pręty od 1-3.



Oto kolejność naciskania prętów, tak by melodia została poprawnie zagrana.

1, 2, 3, 1, 2



Gdy to ci się uda, rozwalona zostanie ściana przed Tobą i nasz pustelnik przejdzie dalej, do kolejnej lokacji.




Level V ASTERE



Znajdziesz się w miejscu z wiatrakami, które kołują swoim wolnym rytmem. Twoim zadaniem jest przyspieszenie ich pracy.



Klikaj więc na każdym wiatraku, tak by zaczął mocno się kręcić. Za każdym razie, kula w prawym dolnym rogu będę się zapalać. Po uruchomieniu wszystkich wiatraków, kliknij na pustelnika , a przejdzie dalej. zakończysz level.




Level VI NYSSA



Pustelnik po łące przejdzie dalej, do rzeki. Potrząśnij drzewem przed tobą, a na ziemię spadnie klucz. Podnieś go.




Przy pomocy klucza, otwórz właz z lewej strony, postaw go na pion, kliknij a właz zostanie otwarty. poleci z niego woda.



Ponownie podnieś klucz i tym razem umieść go na mniejszym włazie z prawej strony też go otwierając. Znów popłynie z niego woda.




Przy okazji, wyleci większy klucz, przy pomocy którego, użyj na środkowym włazie. Przekręć klucz, a woda przestanie lecieć.





Teraz klikaj na drzewo, a na dół zjedzie twój bohater. Zjeżdżając do włazu. Zakończysz level.






Level VII ELODEA



Znalazłeś się pod wodą. Odkręć zardzewiały zawór po lewej stronie. Wypłynie z niego pustelnik zamknięty w bańce.




Uwolnij statek, odkręcając zawór prawy. Twoim zadaniem jest dostanie się do tego statku. Pustelnik tkwi w bańce, którą w miedzy czasie może rozwalić różowa ryba. Aby tego nie zrobiła, szybko drugi raz odkręć zardzewiały zawór z lewej, a pojawi się druga bańka, która przepchnie pustelnika na dół.



Teraz kliknij na statek, a mała rybka, przepchnie go do przodu. Dalej klikaj, a ze statku wyłoni się przedmiot, który rozbije bańkę, ale klikając pustelnik przepłynie, chwytając tą rzecz i szybciutko dopłynie do statku, przepływając do kolejnej lokacji.





Wyłonisz się na powierzchni. Zakończy się level.


Level VIII DAUCUS



Znajdziesz się przed drzwiami. Kliknij na nie, by je otworzyć. Pustelnik wejdzie do środka.




Panuje tu ciemność. Zapal dwie lampy, z lewej i z prawej strony.




Wnet zapanuje jasność. Teraz dotknij rur z lewej strony, na górze. Grają one melodię. Klikaj na nie parę razy, tak by otworzył się właz w podłodze.




Pustelnik wejdźie do środka. Na miejscu zobaczysz złodzieja fok, który coś gotuje, a następnie pije.




Gdy tylko odejdzie, kliknij na pustelnika , a ten zagwiżdże na swoje foki, które zaczną śpiewać i prześlą mu wielgachne serce, które to umieść w garze.



Gry złodziejaszek przyjdzie i napije się, odmieni się jego serce i foki zostaną uratowane.






Obejrzy animację końcową.




Koniec.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1